40+ so what wol.13

Truuly, yks sama ja yks eri. Mun kroppa on aivan sekasin. Ja nyt vaan karvistelen yksin kotona odottaen iltaa et mies tulee himaan ja tuo tullessaan luotettavan puikkotestin huomisaamuksi.

Mun oli pakko linkkaa you tanne, kun you oli vasta toka liuska minka ikina olen tehnyt, joten halusin varmistua ettei tuo nayta sellaiselta kuuluisalta viivanpaikalta.
 
Truuly, yks sama ja yks eri. Mun kroppa on aivan sekasin. Ja nyt vaan karvistelen yksin kotona odottaen iltaa et mies tulee himaan ja tuo tullessaan luotettavan puikkotestin huomisaamuksi.

Mun oli pakko linkkaa you tanne, kun you oli vasta toka liuska minka ikina olen tehnyt, joten halusin varmistua ettei tuo nayta sellaiselta kuuluisalta viivanpaikalta.
Kyllä toi on komee + :love::love:
 
Joyzy tuohan on aivan selkeä plussa :love:

Luppanalla minunkin mielestä siellä kurkkii haamulainen, toivotaan että vahvistuu (y)

Ja vielä Nupulle, eikös se kiinnittyminen voi olla jo noilla päivillä? Toivotaan että olisi siitä kyse. Aika samoissa mennään sinun kanssasi..

Joku kiltti kun listaa päivittää, minulle voi lisätä ikää vuodella. 43vee ja vauvakuume sen kuin kasvaa :ROFLMAO:
 
Joyzy: toihan on ihan selkee plussa:love: ihanaa

Luppana: kyllä tuossa jotain näkyy munkin silmään... :)

Molly: No toivotaan.. kyllä tämä sitten tässä on jos ei nyt tärppää (niin sanonu joka kierto:D) mulla myös häämöttää 43v.:eek:

Nuppu73 kp 22/30 dpo 4/5
 
Perjantai 1.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3............43kp/27-29
Babez74 (41)....................1...........43kp/29
Luppana76 (39)..............7..............37kp/28
Joyzy (42)........................................29kp/28
lillans(37).........................1..............28kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............27kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............27kp/28
Jimima (44)......................2..............26kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............23kp/30
Nuppu73 (42)...................................22kp/30
Virkki (39)........................2..............21kp/26
Oodikas (37) ...................2..............18kp/28-30
Athina (41)......................6...............17kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............17kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............16kp/26-29
bugsy (45) ......................?..............14kp/30
Tammityttö (39)................................13kp/
Zini76 (40)........................5.............12kp/26-28
Roxanne(41)....................1..............9kp/29
Anuliini 1975 (40)..............1.............8kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............3kp/28-30
Pirunpelto (40).................1...............1kp/28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 31
Helmi1234 (39)...............................dpo 18
Jimima (44).....................................dpo 11
Nuppu73 (42).................................dpo 4-5
Oodikas (37) .................................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Minzi ja Babez huhuu....

Luppanalla ja Joyzylla selkeät plussat (y)(y)

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi jossain vaiheessa, kasvun tuntemuksia on, clearbluen kaksoistesti vielä nega, haalea viiva oli nähtävissä, aivan kuten liuskallakin. Tiedän kyllä, että muutaman päivän vielä vie, ennen plussaa. Jännää seurata tuntemuksia ja vertailla niitä sitten tikkujen tuloksiin, jospa sitä oppisi jotain. Vielä tässäkin iässä :ROFLMAO:

Ja tervetuloa scoopydoolle, eihän siihen plussaan tosiaan tarvita kuin yksi ainoa karannut siimahäntä....
 
Truuly - yksittäinen testi ei vielä ole niin ratkaiseva. Siihen viivan vahvuuteen vaikuttaa niin moni juttu alkaen virtsan koostumuksesta. Tietysti, jos samaa testi merkkiä käyttäen monena päivänä haalistuu, niin on huono. Voi paniikki kuitenkin. Tarrasukkia!

Mites muuten Babez74, Minzi, bugsy - kuinka kävi? Babez74 kirjoitteli joskus, että aiemmin aika myöhään plussat näkyneet.

Oletteko muuten testanneet vielä, Jelli75 ja Anuliini1975?

Ja lisäänkö Molly333 sinut listalle?
Juu, mulla on aina näkynyt vasta sitten kun on kksten pitänyt näkyä tai sen jälkeen, mutta eihän mulla ole yhtään onnistunutta raskautta...
 
Luppana. Ihanku jotain olis! ?

Joyzy, toivottavasti nyt menee kaikki hyvin :)!

Nuppu. .jospa se olis kiinnittyminen :)

On. Outoa. Ovistikut ollu ihan vitivalkeita. Aamulla tein myös sylkioviksen mut en ehtiny katella tuloksia. Se ei oo antanu pitkilleen missään kierrossa mitää kunnollista. Äsken sit katoin nii siinä oli täydellinen oikeaoppinen saniainen o_O ja samalla valuu paljo valkkaria. Ovistikkuu viivaa mut oli edelleen haalu. Toi sylki muistaakseni antaakin päivää paria ennen ne saniaiset jos antaa. Kiva vaan mut mies on työreissulla..tulee joskus huomenna illalla. Ihanku sillä nyt luultavasti olis mitää väliä mut olishan se outoa ovuloida oikeaoppisesti tässä kp14 korvilla :ROFLMAO::D katotaan miten tässä onnistuisi. Yleensä nää limapäivät olis niitä tärppejä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei Pirunpelto!

Täällä myöskin tahkotaan hoitoja....minkälainen hoitohistoria teillä on? Onhan tämä rankkaa, siitä ei pääse mihinkään :unsure:Itsellä pas-siirto toukokuussa, vaikea uskoa sen onnistumiseen, ajatukset jo uudessa ivf:ssä. Toivon, että voimat riittää vielä siihen.
Uskon kyllä, että aika moni täällä ymmärtää sua :)

Tietääkö sun "oikean" elämän läheiset hoidoista? Itse olen puhunut, mutta kyllä elämä on kovasti kaventunut tän rumban myötä. Ei halua nähdä ystäviä kellä on pieniä, itselläkin lapsi tosin on, koululainen jo. Vaikka olen jo 40 niin mulla on useita ystäviä ketkä ovat vauvansa saaneet vanhemmalla iällä. Meille ei luomu vauvaa tule, joten mikäli hoidot ei onnistu niin suunnitelmissa on mennä terapiaan työstämään surua tästä kaikesta. Itse käyn noin kerran kuussa ammattiauttajalla juttelemassa ja joka kerta on olo hetken parempi. Ei tätä yksin jaksa, eikä tarvitsekaan!

Roxanne...miten sulla menee??

Voimia meille kaikille!!!
Heippa karhuemo, mulla on niin, ettei kukaan muu tiedä miehen lääkäreiden ja teidän ihanien virtuaaliystävien lisäksi. Mulle se on must, sillä minulla ei olisi voimia hoitojen ja km väleissä jokaiselle kommentoida miten ja miksi menee asiat. Sen verran kipeä paikka on. Mutta raskastahan tämä on kun elämä junnaa paikoillaan...
Onneksi on tämä palsta☺
 
Heippa kaikki ihanaiset kanaset!!

Tää hukkas tabletin, enkä uuden kännykän kautta muistanut enää salasanojani tähän! Nyt on pikaselauksella kahlattu yli 200 viestiä läpi, enkä tod muista mitä piti kaikille kommentoida - feel for you Värkki

Onnittelut Truulylle ja muillekin plussanneille! Ja ikävä uutinen Keltsi mutta uutta kohden!

Mitäs jos kaikki hoidoissa olevat kommentois täällä niitä juttuja? Onhan täällä paljon niitäkin, jotka on joskus olleet hoidoissa, mutta ei juuri itse ole, niin pystyy tukemaan - kuten tietopankkimme Tammis, joka on ihan loistavasti kirjoitellut - appreciate it☺

Kiitos Bugsylle ja muillekin muistamisesta! Mulle kuuluu vähän samaa kuin Kolobrinorsulle... mulla menossa ilmeisesti ovuloimaton kk Mulla nyt takana ne 6 letrokuukautta ja eka kierto ilman niitä. Oon tikuttanut kp9-14 ovista useamman kerran päivässä, tuloksetta. On ollut munarikasta pääsiäistä ja nyt siis menossa kp15. Eli voi ottaa pois piinailijoista.

Tuoreimmat kuulumiset... ultrattiin ja siellä ei näkynyt johtofollikkelia, 10 ja 7 follia kooltaan kaikki 10mm tai alle. Amh pyörii ykkösen ympärillä. Lääkäri sanoi, ettei tule ovulaatiota. Tammis ja muut, jatkaisitteko tikuttamista silti? Mua ainakin inspiroi se Tammiksen tarina. Limis oli yli 10mm kuten mulla aina se paksuuntuu.. lääkäri oli kovin toiveikas ja kehoitti vielä kerran kokeilemaan ivfää, mutta pitkällä kaavalla. Kuulemma mun amh arvo näytti huonommalta kuin antraalifollokkeleiden määrä, ja kuten Tammis sanoi, niitä pitäisi olla se n. 10 per puoli, eli niiden näkökulmasta katsottuna toivoa lääkärin mielestä vielä olisi. Kuulemma se minun taipumus että munikset kypsyy nopeasti ja oviksen ollessa kp 9-12 kertoo reservin vähentymisestä mitä kroppa pyrkii kompensoimaan sillä. Sen vuoksi pitkä kaava olisi kuulemma parempi, koska siinä kypsytellään useampaa yhtä aikaa, jotta saataisiin useampi munis viljelyyn. Mullahan oli aiemmin 2 x se lyhyt kaava ja ekalla kerralla saatiin 4 ja tokalla kerralla 5 talteen, joista vain yhdet selviytyi jatkoon. Mitäs te hoidoissa olevat, mitä teills on sanottu ja kummalla kaavalla mennään? Me suunnitellaan siis nyt tätä pitkän kaavan ivfää kesäkuulle. Jätetään tää huono kierto taakse ja sitten vasta 2 menkkojen jälkeen. Inssiä lähdettiin hakemaan, mutta mun iän takia hoputtavat (42) jotta kela-korvaukset ei tulis vastaan...sanoi että arvioisi mahdollisuudet 15-17% kun on vielä niin paljon antraalifollikkeleitakin.

Kyselin kovasti, täälläkin oli juttua siitä keltarauhastuesta... lääkäri sanoi, että sitä ei yleensä käytetä kuin ivf hoitojen yhteydessä, koska jos alkio kiinnittyy ja vauva saa alkunsa, ei tarvita muuta.

Joyzylle ja olikohan se Kastanjalle tsemiä äitien kanssa. Alzheimer on kamala sairaus... ja sille kenellä läheinen kuoli, kovasti osanottoa surun keskellä, tuplasurun keskelle.

Eli mut voi listalta siirtää piinaajista ihan normisti sinne kp15 osioon.

Jos se olis nyt sitten että kolmas (ivf) kerta toden sanoo!
Pakkohan se on vielä tyypata yksityistäkin, ettei jää kaivelemaan.

Nyt en kyllä muista mihin muuhun piti kommentoida, mutta ihanaa aprillivkl vielä kaikille!

Ps. Puhuttiin myös öahjamunasoluista ja sanoivat että on 3-6 kk jono ja onnistumisprosentti 50%.
 
Babez
No siis mulla oli keväällä se yks ultra kp19 eli munis alle 14mm. Lääkäri sanoi etten ovuloisi. Kuiten plus tuli kp21 ja siitä raskaus. Eli jos olis ultrattu ajoissa ei olis ollu mitää johtofollia. Eli sikäli jatkaisin ehdottomasti tikutusta vaikka pidemmällekin.
Ja mitä toho tulee niin on totta et nopeasti kasvattavat munikset voi olla huonoja mut en mä tiedä mitä se reservistä kertoo. Mulla on reservit nollassa ja ovisplus yleensä tosi myöhää ja raskaudetki alkanu yhtä lukuunottamata myöhäisistä oviksista.
Tsemppiä. Meillähän tehtiin lahjahoito syksyl. 3 hyvää blastoa siirrettiin yhteensä eikä edes yritystä kiinnittyä. Ja kuitenkin olen ollu omillani raskaana viimeks keväällä. Et prossat on toki ison aineiston keskiarvoja mut ei pitänyt kyllä meillä paikkaansa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Karhuemolle piti vielä sanoa (vai kukas se kysyi)
Meil meidän ongelmista ei tiedä ku läheisimmät eli sisarukset ja vanhemmat. Sit mun pari ystävää. Mut en mä enää ole todellakaan sanonu et vielä toivottas tms. Kaikki luulee et ollaan lopeteltu ne hommat tässä iässä. Ja luultavasti ollaankin.
 
Heippa ihanat!

Kiva kuulla Pirtsi sun kuulumisia! Nuo on niin ymmärrettäviä nuo fiilikset, että ärsyttää, kun muut vaan pamahtaa raskaaksi. Eihän se itseltä pois ole, mutta ärsyttävää se silti on! Minä näköjään raskaudun, mutta eipä siitä paljon iloa ole, kun ei pääse ekoja viikkoja pidemmälle. Uskon kuitenkin, että vielä isompi harmitus on siitä, että ei raskaus edes ala.

Babez uutta kohti tosiaan! Tsemppiä teille hoitoihin!

Joyzylle onnittelut plussasta! Mahtavaa!

Minä ainakin pitäisin teidät hoidoissa olevat juttuinenne mielelläni tällä palstalla. Täälläkin varmasti on monia, jotka on joko olleet tai ovat mahdollisesti menossa hoitoihin. Ja aina noista jutuista kyllä oppii jotain uutta ja älyää itsekin ehkä ottaa lääkärissä puheeksi asioita.

ON: Tämä vuoto ei lopu koskaan!!! :mad: Alkaa mennä herne nenään, kun aina vaan lorisee. Tekisi mieli peittoja heiluttelemaan, mutta ei voi ei :eek:

Ihanaa, aurinkoista viikonloppua kaikille! Tehkää juuri niitä asioita, mistä nautitte eniten!

Keltsi
 
Kiva kuulla, että jaksatte lukea hoitohöpinöitä täälläkin! :) Mä olen ollut vähän varovainen kirjoittelemaan hoidoista täällä, kun ne kuitenkin koskettaa vain pientä osaa porukasta. Kirjoittelen myös tuolla lapsettomuuspuolen hoitoketjussa, mut siellä ei kuitenkaan kovin monia ole joilla nämä iän tuomat haasteet rasitteena...

Mulla siis tosiaan toka IVF-hoito meneillään, ja ihan ideaali ei ollut ultrassa tilanne. :unsure: Toisella puolella kasvanut kauniisti 6 munista, mutta toisella puolella vaan muutama pieni, jotka ei todennäköisesti ehdi kasvaa tarpeeksi. Outo juttu, kun edelliskerralla folleja oli ihan tasaisesti molemmilla puolilla. No, kyllä mulle noi kuuskin riittäisi, jos vaan olisivat kypsiä ja jos vaan hedelmöittyisivät ja jakautuisivat. Jos ja jos ja jos...

Virkki, mulla lääkeet on maksaneet sen verran, että lääkekatto meni kevyesti rikki. Tän jälkeen sitten menee vaan 2,5 egeä per lääke, mutta saihan näistä sen reilut 600 ensin itse pulittaa. Mä en onneksi ole kovin herkkis näille hormonihoidoille eli en ole saanut pahemmin oireita vielä (koputtaa puuta). Mulla on lyhyt kaava, mut seuraavalla kerralla (jos hoitoon vielä lähdetään) haluisin kyllä kokeilla pitkää, jos sillä sit saatais tasaisempaa kasvua.

Onnea valtavasti plussanneille ja tsemppiä kaikille muille! Mä lähden tästä nyt piikille :eek:
 
Hoitokeskusteluun kantaa ottaen, ainakin itsellani on mielenkiintoista noista lukea, kun mahdollisesta joutui niita hatkitsemaan, ja ihan senkin vuokai etta uusia asioita on aina mukava oppia. Ja niiden hoitojuttujen seuraaminen todellakin antaa uutta perspektiivia omaan tilanteeseen.

Ihana kuulla teidan kaikkien uutisia, hyvia ja pahoja, vaikka pahojen kohdalla toivoisikin parempia uutisia.

Omanapaisesti, illalla tuli viestin, etta aiti on taas sairaalassa, eika tarkkaa tietoa kuinka hilkulla tallakertaa mennaan. Sai kuulemma taas plasmaa (HB 60), joten aika pahalta taas vaikuttaa.

Ja omat testaamiset ovat vaikeita. Pissalla saa rampata ihan yhdella syotolla, poitsu on herattanyt 2 krtaa tana yona, kissat 2, ja jossain valissa herasin kun olin hikoillut koko sangyn niin maraksi, etta jouduin laittamaan pyyhkeen sankyyn jotta voin uudestaan yrittaa nukkua. Kun sitten viimein luovutin turhasta yrityksesta, vajaan 4h pidatyksella 2 eri testia nayttaa positiivista. Eli niin kuin mieheni sen sanoisi, "ollaan vahan raskaana" kunnes vuoto taas alkaa. Nyt jannitankin vain sita, alkaako se ennen vai jalkeen torstaisen gyne visiitin.
 
Heippa kaikki ihanat naiset !!
Pitkä aika on siitä kun viimeksi tänne kirjoittelin, teidän muiden juttuja olen kuitenkin seuraillut ahkeraan.
Tämän typyn saa nyt siirtää taustailemaan. Meidän vauvahaaveet on nyt ohi, ja yritän sopeutua ajatukseen ettei tule koskaan enää nyyttiä kainaloon. Niin paljon on nyt tapahtunut muuta elämässä ja tullut mutkia matkaan, että pakko antaa periksi ja luovuttaa. Sydän ei ihan vielä tahdo uskoa, mutta pääkoppa on tavallaan jopa helpottunut päätökseen ... nyt vaan kohti uusia tuulia ja uusia haasteita.
Teille ihan jokaiselle toivon kaikkea hyvää, ja sitä toivottua ja odotettua kääröä kainaloon mahdollisimman pian. Vielä käyn varmasti täällä kurkkimassa teidän kuulumisia, sen verran olen aikaani kuluttanut täällä kuukaisien kuluessa että en osaa ihan ykskaks poissakaan pysyä. Siispä tsempit kaikille teille kanasille, olette ihania !!
 
Minzi halaus sinne! On hieno kuulla että päätös on ollut kuitenki helpottava. Mäkin itseasiassa viimeks toissapäivänä erinäisistä syistä mietin, että oikeastaan on parempi etten ole raskaana enkä tod näk tule olemaankaan enää. Olisi aika siirtyä tyystin muihin haaveisiin ja keskittyä siihen mitä on. Menee aika ja elämä hukkaan kun pääkoppa pyörittelee turhia haaveita päivästä toiseen. Onhan se raskasta myöntää "ettei saa mitä haluaa", mutta joskus se vaan on kohdattava tosiasiat. Tsemppejä sinnekin <3
 

Yhteistyössä