40+ so what wol.13

Täällä KP 1.
Hitto, huonolla tuurilla alkaa nämä omat hoidot. Kontrolliultra kp 10 osuu tällä kierrolla viikonlopulle sillä seurauksella, että inssi siirtyy seuraavaan kiertoon. Jee jee :poop: Lisäksi taas riidat päällä äijän kanssa, kyllä masentaa. :cry:
 
Kiitti Virkki vastauksesta :love:
Mä juttelin sairaanhoitajan kanssa ja hän sanoi, että koska ensimmäinen inseminaatio tuo 10. päivä on ehdoton. Koitin ehdottaa juuri tuota kp 11.sta, mutta se voi kuulemma olla jo sitten "aivan liian myöhäinen ajankohta" ultraukselle, argh.
 
Perjantai 29.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iltatähti 76 (39).................2.............35kp/26-28
Pirunpelto (40).................1.............29kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............27kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................25kp/
Jimima (44)......................2..............24kp/28-30
Joyzy (42)........................................23kp/28
Esteri1 (42)......................2..............22kp/30
Athina (41)......................6...............19kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............18kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................18kp/30
Virkki (39)........................2...............18kp/26
Luppana76 (40)..............7...............16kp/28
Zini76 (40)........................5..............15kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............13kp/30
Keltainen Seepra..............................9kp/
Babez74 (41)....................1..............7kp/29
Roxanne (42)...................1...............6kp/29
kolibrinorsu (38)...............1...............1kp/28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 24
Pirunpelto (40).................................pp 11

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Helmi, voisin vastata sinulle uudessa 40+ vauvaketjussa, mutta vastaan täällä koska olen just sellanen "älkää tytöt luovuttako"-esimerkki :)

Nyt 16- ja 19-vuotiaat on entisestä elämästä ja heidät oon kasvattanu ihan yksin. Nelikymppisenä sitten tapasin mieheni ja 41 v alettiin yrittämään muksua. Olin niiiiiin haaveillut kolmannesta jo sen 15 vuotta! Kaikki teistä tuntee sen tyhjän onkalon sydämessä jossa sen lapsen kuuluis olla... Melkein heti tärppäs ja meni kesken 9. viikolla. Seuras muutama kemiallinen ja usko mureni. 42 v keväällä plussatesti ja meni kesken 10. viikolla. Voin kertoa että kirpaisi kun tiesin että aika loppuu. Taas pari kemiallista... Sitten alkukeväästä 2015 RAKAS PIRTSIMME :love: JOKA ON RASKAANA näki unta et tapasi minut ultrassa, hän näki minun pitkät tummat hiukset ja kaikki, oli vain unessa miettinyt että "tuossa on Sahramiini". Unen jälkeen plussasin ja pieni tyttäreni :barefoot: syntyi loppuvuodesta, minulla mittarissa 43 vuotta. Voitte vaan arvata kuinka paljon oon sen jälkeen toivonu Pirtsille plussaa :love:

Tottakai pitää olla realisti mutta älkää siskot lakatko toivomasta. Koskaan ei tiedä minkä kulman takana onni yllättää :)(y):love:
 
Mitenkäs työ alatte tuota DPO:ta laskea täällä?
Siis, kun eilen tasavahvat viivaset o-testiin ja tänään sit viiva kontrollia vahvempi.

fertilityfriendiin piirrän käppyrää ja siellä nyt normilämpöjä vähän alhaisempi tänään. Olen ollut kipeänä, eli pari päivää sitten piteli taas lämpöä vähän, et sotkee vähän käppyrää, mutta tuota ovishan on just eikä melkein tulossa vaiko päällä, kun tuo lämpö vähän laskee (mistä mä näin luin, en muista) ja sit nousee lämmöt, kun ovis tapahtunut...
No seli seli, mut missä vaiheessa saan laittaa itselleni piinailupäiville.
Huomenna aattelin vielä ovista testata ihan vain mielenkiinnosta, vaikka plussa selkeesti löytyikin ja lämpöjä mittailen toki.
 
Oikeastihan testaus tulisi lopettaa siihen ekaan ovisplussaan :) Mä olen laskenut, että ekan ovisplussan päivä on se dpo-1 ja sitä seuraava dpo0. Eli sinulla dpo0 on tuo kontrollia vahvemman viivan päivä. Ellei ovulaatiota satavarmasti tunne niin sehän voi tapahtua 12-48h siitä plussasta. Eli voi mennä testeistä huolimatta tarkka oviskohta ohitse. Ja eipä sillä dpo:lla väliä ole, kun alkio kiinnittyy eri naisilla eri päivinä eli toisella jopa dpo4 ja toisilla dpo9 tai jopa senkin jälkeen.
 
Kolibrinorsu: onpa nihkeää toimintaa! Tosi kurja juttu. Tuohan voi siirtyä monta kk eteenpäin, jos aina vain sattuu vklksi se kp 10!

Joyzy, mitä sinulle on tapahtunut? Eihän oma terveytesi reistaa? Pahoittelut joka tapauksessa!

Pyllis ottaa varman päälle vaan ja jyystää henkensä edestä, ihan vaan varuiksi!

Pirtsi, kyllä viiva vahvistuu! (y) Miten sulla homma etenee? Luget asteittain pois ja Millon ultra? Onnea odotukseen!

ON: alkio kyydissä. Sormet ja varpaat ristissä ollaan ja odotellaan. Alkio oli huippuluokkaa ja pakastimeenkin saatiin tavaraa! Hyvä niin! Itse hirvittää tää tuoresiirto! Onkohan kellään se ikinä onnistunut tällä palstalla? Itseä arveluttaa, voiko tällä kropan rääkillä onnistua! Seuraava siirto menisikin sitten elokuulle. HIEMAN pitkä aika siihen! Mutta joo, toiset odottelee vuosikausia eli en valita!
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Molly333
Virkki, onnea kyytiläisestä! Teidän tilanne kuulostaa tosi hyvältä. :) Ainakin tuolla lapsettomuuspuolella on moni plussannut tuoresiirrosta, eiköhän se ole vähintään yhtä todennäköistä kuin PAS:seissakin. Ja Pirtsillä on upea viiva jo noin aikaisin, wau!

Joyzylle täältä lämpimiä ajatuksia, mitä sitten onkaan tapahtunut.
 
Pikaisesti Virkille hengessä mukana- tsempitykset. Itsellä ei kokemusta hoidoista mutta hyvältä kuulostaa ja tulevaisuuden sisaruksetkin saatu talteen :love:

Omaa napaa, dpo6 menossa, toinen ovis tuulimunan jälkeen. Reippaat oireet toisin kuin ekasta ovulaatiosta, vaikka sekin antoi tikkuun viivan. Saas nähdä kuinka tässä käy. Alavatsaa nippailut ja nyt illasta terävämpiä kipuja. Hyvä syy ottaa kiinnittymispunkku :LOL:

Hyvää Wappua kaikille. Paljon plussia ja omat vappupallot poksumaan alkuvuoteen kaikille, eikös.
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Luppana 76
Luppana kyseli paheiden perään. Oon aika tylsä, humalahakuista juomista en ole harrastanut vuosikausiin, mutta saatan hyvin juodan lasin hyvää punkkua vaikka joka ilta. Sitten taas tulee kausi että otan ehkä lasillisen kerran kahteen viikkoon. Tupakoin nuorempana on/off, mutta esikoisen plussaan vappuna 2003 jäi sekin. Tykkään kyllä käydä ulkona, mutta nekin yleensä jotain keikkoja tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Lauantai 30.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iltatähti 76 (39).................2.............36kp/26-28
Pilhilinna-74 (41).............6..............28kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................26kp/
Jimima (44)......................2..............25kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............23kp/30
Athina (41)......................6...............20kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............19kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................19kp/30
Virkki (39)........................2...............19kp/26
Luppana76 (40)..............7...............17kp/28
Zini76 (40)........................5..............16kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............14kp/30
Keltainen Seepra..............................10kp/
Babez74 (41)....................1..............8kp/29
Roxanne (42)...................1...............7kp/29
kolibrinorsu (38)...............1...............2kp/28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 25

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Joyzy voi ei, toivotaan nyt ettei mitään aivan kamalaa kuitenkaan. Mutta listallehan pääsee, kun taas haluaa.
Mutta nyt sinne oikein paljon hyviä ajatuksia ja toivotaan, että mikä ikinä asia onkin, niin se järjestyy.
Virkki sinä taidat olla sitten se seuraava plussaaja, jos ei nyt joku ehdi väliin (y)
Iltatähti huhuu mitäs sinne kuuluu?
Pyllerö nyt vain tuo o-testin komea viiva tuokoon yhtä komean viivan siihen toiseenkin testiin.
ja kaikille muillekin jatkoja.
 
Työläisten juhlaa kaikille kanasille!

Virkilläkin on nyt jännät paikat. Pidän sulle peukkuja (y)

Joyzylle tsemit.

Mulla on kyl omituinen kierto menossa. Tai sitten tämä on normaalikierto ja muut ovat olleet omituisia :) Mullei oo ollu oikeen mitään tuntemuksia alavatsalla missään vaiheessa. Jotain sellasia pieniä, mitkä nyt voi johtua ihan mistä ilmakuplasta vaan. Ovisplussa tuli siis keskiviikko iltana ja ovis siis ollu torstaina tai perjantaina. En tuntenut sitä ja en tiedä kummalta puolelta irtosi, jos irtosi. Lämpö nousi tänään 0,4 astetta korkeammalle kuin mitä se nyt on ollut. Tämä tietäisi hyvää oviksen suhteen. Mutta toisaalta pari seuraavaa päivää vasta näyttää sen, että nousiko oikeesti. Yhden talletuksen taktiikalla mennään ja se oli heti siinä ovisplussan jälkeen, ni tiedä ny riittäiskö se ees. Noooh, ei ole odotukset korkealla ja silloin en voi pettyäkään kovin pahasti.
 
Reissun päältä kävin lukemassa kuulumisia eli Pirtsin tilannetta JA ONNENTOIVOTUKSET OVAT PAIKALLAAN, paljon paljon halauksia, sieltä hän nyt saapuu, odotettu pikkunyytti!!! <3 <3 <3

Myös Virkille sellaiset tuulet, että siellä käy sama juttu! Voimia, reipas alkioinen!
 
Arvon ladyt. Kiitän sydämestäni kaikkia kauniita sanojanne ja ajatuksianne. Olen niistä jokaisen noteerannut, osaa en edes "tiedä" ja silti jokaisen vuoksi varmasti tirauttanut onnen kyyneleen. Tuli niin lämmin mieli tästä kaikesta ja olen siitä äärettömän onnellinen, kiitos.

Sitten muihin aiheisiin.
Tosiaan Sahris näin unen jossa me tavattiin ultrassa. Niin etkös sinä nyt kuitenkin kerkeis vielä piinailemaan tänne, päästäs hyvässä lykyssä sinne ultraan. Minä loppuraskauden ja sinä alkuraskauden, eiks nii ;)

Kolibrinorsu miten se sh on voinut sanoa, että "voi olla liian myöhäistä"?? Siis ultrallahan se varmistetaan, missä tilassa kohtu on? En ymmärrä? Ainakin minulla ensimmäisessä inssissä silloin, kävin 3krt ultrassa ja tein ovulaatiotestejä. Sitten kun oli LH plus, niin soitto polille ja inssi tehtiin muistaakseni 2vrk:n päästä. Outoa, todella outoa

Virkki ihania kuulumisia sinullakin! Kyllä nuo alkion (meinasin kirjottaa alkon..) siirrot ovat niin henkimaailman juttuja, mikä ja miksi joillakin jokin onnistuu ja toisilla ei? Mutta tosiaan lähtökohdat ovat hyvät, loistavat jopa, onnea (y)
Herrajestas, sun testipäivähän jos on 2vko alkion siirrosta, se on 13.perjantai!! Toivottavasti tuo sinulle käänteistä onnea, itse ainakin uskon niin!
Noi lugestronit sai lopettaa siihen plussatestiin suoraan. Jos on ihan luonnonkierto, niinkun mulla oli, niin silloin luget saa lopettaa heti. Lääkkeellisessä ja ilmeisesti tuoresiirrossa niitä jatkettaisiin siinne rv7 saakka (korjatkaa jos olen väärässä).

Ja oliko Luppanalla nyt fuckfest-vappu tulossa? Ja mites Bugsyllä?:D

Ensimmäinen ultra, jossa alkanut raskaus voidaan "for real" todeta, että onko siellä elämääkin on 20.5!
Te ette usko miltä tuntuu kirjoittaa näitä sanoja "raskaus, ultra, positiivinen testi"..-Aivan käsittämätöntä! Ihanaa!

Oireita...ei oikein ole vieläkään sen enempää. Kohtu tuntuu kireältä ja tiedostan sen koko ajan. Hän ei pidä rasituksesta, silloin alkaa kipristelemään enemmän.
Tissit on majavannahkat edelleen, eivät kipeät. En haista mitään erikoista, eikä maistu metalli suussa.
Olo on hyvä, migreeni ei ole vaivannut pariin viikkoon. Valkkaria on alkanut lorahdella niin, että pikkuhousunsuoja menee vaihtoon samoin tein, onkohan se normaalia?
Onko muilla ollut oireettomia raskauksia? Tai millon ne mahdolliset oireet tulevat?

MaiMeille terveisiä, missä ikinä viiletätkään. Olet ollut mielessäni useasti!
 
Pirtsi, mulla oli oireeton raskaus. Tai siis melkein. Jossain 1,5-2kk tuli vaihe etten voinut menna ruokakauppaan ollenkaan, koska liha- ja kalatiskit haistoin jo ulko-ovelta ja yokkays refleksi iski heti.

Tissit alkoi kadvamaan joskus 4,5kk ja menivat sievasta b-kupista dd-kupiin melko pian. Mahan ei itseasiassa nakynyt yhtaan ennen kuin viidennella kuulla, ja silloinkin vain sivu profiilissa. Menin synnarille 27-tuumaisissa farkuissa ja javelin seuraavaa paivana ulos (hantaluu murtuneena) yhta hoikkana ja kevyena kuin ennen raskautta.

Ja vaikka ennen raskautta rakastin anjoviksia, niin en niita e voinut syoda vuosiin. Mentiin pizzalle anopin kanssa juhlistamaan raskautta n.rv 7, ja hanen pizzan anjovikset tekibpahan olon, ja vielakin jos haistan anjoviksia, alan kakomaan.

Onnea matkaan Pirtsi, ja virkille kans taalta hurjasti tarrasukkia mukaan. :love:
 
Pirtsi kyllä minä nyt vaan nautin tästä minun viimeisestä vauvasta ja seuraan onnellisena sinun raskautta :) Niinkuin sanoin, ennen tätä ihmettä tuntu niinku sielussa ois ollu ammottava aukko, samanlainen tunne kuin jos on älytön nälkä ja tuntuu että hengittäessä ilma viilettää suoraan mahaan. Aukko on täyttyny ja voin rehellisesti sanoo et nyt on hyvä näin :love: Sinut seuraan tonne vauvaketjuun asti ja sit haihdun vakoilemasta näitä palstoja :ROFLMAO:
 
Sunnuntai 1.5.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iltatähti 76 (39).................2.............37kp/26-28
Pilhilinna-74 (41).............6..............29kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................27kp/
Jimima (44)......................2..............26kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............24kp/30
Athina (41)......................6...............21kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............20kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................20kp/30
Virkki (39)........................2...............20kp/26
Luppana76 (40)..............7...............18kp/28
Zini76 (40)........................5..............17kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............15kp/30
Keltainen Seepra..............................11kp/
Babez74 (41)....................1..............9kp/29
Roxanne (42)...................1...............8kp/29
kolibrinorsu (38)...............1...............3kp/28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 26

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pirtsi, hah mun testailuista kertoo jotain se, että eilen kaivoin o-testin kaapista ja melkein jo repäisin pussin auki. Ja sitten mietin, että olkoot, en jaksa. Että semmoset testifestit täällä. o_O
Mutta nyt hieman koleahkosta ilmapiiristä päästy vähän lämpimempiin tunnelmiin, joten jospa tässä jossain välissä lähennytään ihan petiin asti, mutta en taida jaksaa itseäni stressata ollenkaan testeillä. Ihan vakavissani ajattelin, että josko myisin testit, kun en niitä kerran jaksa käyttää. Vielä hetken mietin asiaa, ja sitten katsotaan.
Mutta unista sen verran, että taas viime yönä näin unta, että minulle oli tarjolla samaan mahaan kaksoset ja kolmoset, eli yhteensä viisi vauvaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, ja taas kerran sanoin unessa, että kyllä ne kaksi riittää, kun mietin siinä, että mitä ne ajattelee ihmisetkin ajattelee, kun viittä vauvaa tässä odotan. Semmonen roikkunahkainen maha oli siinä, ja ajattelin, että kyllähän tuonne ne kaksoset hyvin mahtuu, mutta en taida viittä jaksaa nyt tällä kertaa.:geek:
No saas nähdä, tuleeko ne kaksoset sitten milloin, niitä kun on tilattu unissa ja niin monet kerrat.
Oikein aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto

Yhteistyössä