40+ so what wol.13

äiskä-73 Lähestyviin kuukautisiinkin saattaa kuulua masennusta ja alakuloa... :|
Niin Tepias ja harmittaa jo etukäteen kun sen itsekin tiedostaa...
Tänään kun olin ulkona kävelemässä niin aina välillä tuntu sellasta pientä kipua alavatsan oikeallapuolella... hhhmmm... tietäskö se jotain, täytyy vaan ottaa iisisti.

Tepias täällä pidän sulle kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä josko tässä kierrossa siullekki tärppi kävisi :kiss::heart:
 
Mie tulin tänne psyykkaamaan ihunaisia ja varsinkin sitä akankutaletta kepittämään pois pois meän olkkarin nurkilta!!!! :stick: Sirppuliini avasi meillä plussatilin joten PLOP PLOP PLOP

Tepias Peukutukset siulle, jotta ne juilimiset olisivat sitä itseään

Ja hmmmm ... Äiskä voi kun siellä masussa se pieni olisi löytänyt paikan pehmoisen ja kipu olisi kiinnittymisestä johtuvaa.

Ja tänään alkoi viiva vahvistumaan ovistestissä, joten innolla odotan Oilia parin päivän sisällä kylään. Katsotaan miten käy minun luteaaliajan. Oireitakin työntyy esille :D Uhhuh... Aikamoista juu-u

Mie olen potenut melakoliaa, mutta jokin minussa on muuttunut (ainakin tässä kierrossa :D ) en ole niin ahistunut ja pettynyt (tänne heti kaikki minulle ja nyt) alakuloinen olen tosin. Ehkä jokin on minussa on hyväksynyt ikääntymisen ja oma elimistöni voi olla sitä mieltä, että nyt saa riittää...
Häätyyhän tätä kroppaa rakastaa silti :heart: Ja saattaapi se minut yllättääkin

Maarialle ja Tinttitiivarille Ihanaa, hedelmällistä ja munarikastakin uutta kiertoa!!!!

* hih hih.... Mitähän tuo mun MELAkolia sitten onkaan....* :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mie tulin tänne psyykkaamaan ihunaisia ja varsinkin sitä akankutaletta kepittämään pois pois meän olkkarin nurkilta!!!! :stick: Sirppuliini avasi meillä plussatilin joten PLOP PLOP PLOP

Tepias Peukutukset siulle, jotta ne juilimiset olisivat sitä itseään

Ja hmmmm ... Äiskä voi kun siellä masussa se pieni olisi löytänyt paikan pehmoisen ja kipu olisi kiinnittymisestä johtuvaa.

Ja tänään alkoi viiva vahvistumaan ovistestissä, joten innolla odotan Oilia parin päivän sisällä kylään. Katsotaan miten käy minun luteaaliajan. Oireitakin työntyy esille :D Uhhuh... Aikamoista juu-u

Mie olen potenut melakoliaa, mutta jokin minussa on muuttunut (ainakin tässä kierrossa :D ) en ole niin ahistunut ja pettynyt (tänne heti kaikki minulle ja nyt) alakuloinen olen tosin. Ehkä jokin on minussa on hyväksynyt ikääntymisen ja oma elimistöni voi olla sitä mieltä, että nyt saa riittää...
Häätyyhän tätä kroppaa rakastaa silti :heart: Ja saattaapi se minut yllättääkin

Maarialle ja Tinttitiivarille Ihanaa, hedelmällistä ja munarikastakin uutta kiertoa!!!!

* hih hih.... Mitähän tuo mun MELAkolia sitten onkaan....* :LOL:

Niiih..jos se on sitä - melan_jotahin_..:whistle:..:LOL:
 
Voi miten monet kerrat minäkin olen lenkillä ollessani kuvitellut kaikenmaailman mielialan muutokset ja pierun karkailut raskaudeksi muttei se pettymyksekseni sitä ole sitten ollut :( Kun ikää tulee lisää niin se raskautuminen ei vain ole niin itsestään selvää niin kuin se ei koskaan ole mutta vanhetessa sitä vain on alistuttava ja jos se nyytin vielä kainaloonsa saa niin se on oikea lottovoitto! Tällä ikää pitäisi osata nauttia siitä että JOS sattuisi raskautumaan niin sehän olisi ihana asia mutta niinkin on osattava ajatella että on ihanaa kun ei tarvitse enää käyttää ehkäisyä ja "pelätä raskautumista". Nyt siis on vihdoinkin aika vapaasti nauttia seksistä :LOL:

Ihanaa Pääsiäisen aikaa Teille kaikille ja raskautumisia :heart:
 
Miun vierahat läksi ajelemaan Mikkeliä kohti ja laiteltiin sauna lämpiämään..täytin lasin valkkarilla ja ollaan ihan rentoisesti:)

..jotenhin aina pikkasen minua nuo vierailut stressaa, vaikka nii-iin kovin toivottuja vierahia olikin.=)
..kummipoikaanihin näin pitkilleen..iso poika jo hänkin, tyttöystävähin..voi miten ihunan suloista:heart:

Mukavaista Lankalauantaita ihunat!:heart:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi miten monet kerrat minäkin olen lenkillä ollessani kuvitellut kaikenmaailman mielialan muutokset ja pierun karkailut raskaudeksi muttei se pettymyksekseni sitä ole sitten ollut :( Kun ikää tulee lisää niin se raskautuminen ei vain ole niin itsestään selvää niin kuin se ei koskaan ole mutta vanhetessa sitä vain on alistuttava ja jos se nyytin vielä kainaloonsa saa niin se on oikea lottovoitto! Tällä ikää pitäisi osata nauttia siitä että JOS sattuisi raskautumaan niin sehän olisi ihana asia mutta niinkin on osattava ajatella että on ihanaa kun ei tarvitse enää käyttää ehkäisyä ja "pelätä raskautumista". Nyt siis on vihdoinkin aika vapaasti nauttia seksistä :LOL:

Ihanaa Pääsiäisen aikaa Teille kaikille ja raskautumisia :heart:
Voi sinua ihuna, näinhän se on..:kiss:
Pääsiäisen jatkoa siullehin.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
sirppuliinille onnea ihanista uutisista oi että sentään
siittä se alkaa se masun kasvaminen ja pidä huoli masuasukista siellä sillä pikkaisella on lämmin ja hyvä olla
eilen mieheni kera oltiin kaupoilla ja anoppi ja appiukko tuli sitten illalla meille saunomaan ja siis iihanaa oli kyllä olla kaupoilla ukko kullan kera ja mikä ihaninta että sain hänet taas mukaani jopa kirpparille ja ihan totta niin äly ihania vaatelöytöjä sain haalittua mukaan huh huh sentään
muksuille tarjottiin lähipizzeriassa pizzaa ja pääsiäisnamuja oli paljon ja sitten kun mummi ja vaari tuli sitä karkkia vaan tul ja tul lissää joten on tuota namua nyt talossa ja munia vaikkasta kuin mutta mulla se oma pääsiäismuna on tuolla yläparvella vielä jemmassa..mies herää niin oon kumman aamuvirkku nuissa hommissa ja mua ei innostas lain mutta illalla tulee korjata tilanne ja nauttia siitä isosta pääsiäismunasta sitten

ja sitten vielä teilel kaikille naisille

Rakkaudella Maire
 
Voi Sirppuliini, tuhannesti onnea plussasta! <3

ON; Onkohan tänään mulla se kp26, alavatsassa on ollut painon tunnetta ja sellaisia nipistelyitä ja vihlaisuja, etenkin jos kantaa esim. painavia kauppakasseja, nousee autosta jne, rinnoissa. En silti uskalla kauheasti toivossa elää, voihan nuo olla menkkojenkin alkuoireita.
Huomasin juuri, että mulla on yksi PC:n testi jäänyt käyttämättä, joskohan tänään uskaltaisi iltapäivällä testata, vai jätänkö huomis-aamuun? Tai sitten odottelisi vielä muutaman päivän, tuleeko ne menkat vai ei? :D Kauhean vaikeaa, kun ei sitten haluaisi pettyäkään. ;)
 
Mähän dippasin, enkä malttanut odottaa kuin puolitoista tuntia pissaamatta... :D
Mutta arvaatkaas mitä... Siihen tuli kuin tulikin ohut, haalea punainen viiva!!! <3
Mieskin tarkasti useampaan kertaan, kyllä siinä vaan on! Yritän saada jonkinlaisen kuvan, kovin hankalaa oli saada minkäänlaista, mutta jos tuossa pimeässä kännykuvassa jotain erottuisi!

 
Viimeksi muokattu:
sirppuliinille onnea ihanista uutisista oi että sentään
siittä se alkaa se masun kasvaminen ja pidä huoli masuasukista siellä sillä pikkaisella on lämmin ja hyvä olla
eilen mieheni kera oltiin kaupoilla ja anoppi ja appiukko tuli sitten illalla meille saunomaan ja siis iihanaa oli kyllä olla kaupoilla ukko kullan kera ja mikä ihaninta että sain hänet taas mukaani jopa kirpparille ja ihan totta niin äly ihania vaatelöytöjä sain haalittua mukaan huh huh sentään
muksuille tarjottiin lähipizzeriassa pizzaa ja pääsiäisnamuja oli paljon ja sitten kun mummi ja vaari tuli sitä karkkia vaan tul ja tul lissää joten on tuota namua nyt talossa ja munia vaikkasta kuin mutta mulla se oma pääsiäismuna on tuolla yläparvella vielä jemmassa..mies herää niin oon kumman aamuvirkku nuissa hommissa ja mua ei innostas lain mutta illalla tulee korjata tilanne ja nauttia siitä isosta pääsiäismunasta sitten

Reipas tyttö!:D:heart:


ja sitten vielä teilel kaikille naisille

Rakkaudella Maire
.
 
pippuri-piia selvä plussahan tuo on!!! Hirrrrmusti onnea sinulle ja tervetuloa plussajunaan! :heart: Aivan huippua. :) Onks sulla muuta kuin niitä rintatuntemuksia ja painoa masussa?

Mua väsyttää aivan törppönä - oon ihan usvassa koko ajan. Mä en muista tällaista väsyä ekasta raskaudesta mut ehkä aika kultaa muistot. Selällään jos makaa niin tuntuu sellainen "pallo" alamahassa ja on ikävä olo. Testien viivat ovat hienosti vahvistuneet eli HcG ainakin nousee. Vieläkin on vaikea uskoa/ymmärtää olevansa raskaana plus jotenkin tän jatkuminen jännittää.
 
Viimeksi muokattu:
pippuri-piia selvä plussahan tuo on!!! Hirrrrmusti onnea sinulle ja tervetuloa plussajunaan! :heart: Aivan huippua. :) Onks sulla muuta kuin niitä rintatuntemuksia ja painoa masussa?

Mua väsyttää aivan törppönä - oon ihan usvassa koko ajan. Mä en muista tällaista väsyä ekasta raskaudesta mut ehkä aika kultaa muistot. Selällään jos makaa niin tuntuu sellainen "pallo" alamahassa ja on ikävä olo. Testien viivat ovat hienosti vahvistuneet eli HcG ainakin nousee. Vieläkin on vaikea uskoa/ymmärtää olevansa raskaana plus jotenkin tän jatkuminen jännittää.

Ihanaa, että viivanen vahvistuu - tarraa pikkiselle edelleen!:):heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Kiitos ihanat! :) Hyvä että täällä saa riemuita ja on edes joku kenelle kertoa, koko maailmalle ei vielä uskalla, vaikka mieli tekisi! :D

Onks sulla muuta kuin niitä rintatuntemuksia ja painoa masussa?
Jonkun verran väsymystä, olin jo niin pirteä valoisuuden lisäännyttyä, nyt tuntuu, että pitkin päivää väsyttää ja päikkäreistäkin huolimatta sammahdan iltaisin viimeistään kymmeneltä. Toinen juttu minkä loppuviikosta hokasin oli se, että söin aivan älyttömästä, siis oikeasti ihan järjettömästi. Sama tapahtui aikanaan poikaa odottaessa; vedin isännän tekemää chilipataa melkein kattilallisen, eikä mennyt kuin pari päivää niin ajatuskin koko padasta yökötti. Tällä kertaa en pistäisi pahakseni sitä yökötystäkään. ;)
Sama juttu, jännittää ja pelottaakin, että miten tää tästä edistyy... Eihän siitä keskenmenon pelkäämisestä ja pohtimisestakaan hyötyä ole, että pitää vaan koittaa ajatella positiivisesti ja surra sitten vasta JOS sen aika tulee! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sirppuliini - onko sieltä ulkolaisesta tilatuissa R-testiliuskasissa myöskin viivanen nyt alkanut vahventumaan?=)

Laittaisitko näytille tuollaisen dipatun liuskan..minnuu niin uteloittaa:D
..miulla muistaakseni ollut joskus tuon näköisia liuskoja?..niiden herkkyys oli 15mIU/ml..mitä herkkyyttä dippaamasi ovat?
 
mur-mur Mulla ei oo täällä kotpuolessa Sofeja tai Perhosen testejä mukana. Voin hu-aamulla tehdä jonkin sellaisen ja laittaa kuvan. Tässä on kuva aiemmin tänään tehdystä Apteekin omasta. Eilen tein CB+:n ja viivaa ei todella tarvinnut enää tihrustaa. Huomenna aattelin tehdä vielä sellaisenkin (= testiaddikti :ashamed:)

Ihuna viivanen:heart:
..juu, mie jään dippauksiasi odottelemaan.:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä