40+ so what wol.13

Tervetuloa Mimozenäiti! Haluutko sää tuohon listalle? Pistä tietoja kierrosta yms tai sit lisää vain itsesi (y) Samoin Mamma vaan (y)

HH, onpa sulla ollu melkonen arsenaali! Mää en muista ikinä ees ostaa greippimehua alkukierrosta, ja mää sentään tykkään siitä :LOL:

Pyllerö, oispa viiva vahvistunu kuitenki!

ON: En muista kuka tän sano ja missä ketjussa, mutta se meni jotenki näin:
"Kuinka pian ovulaation jälkeen kuvitellut raskausoireet voi alkaa?"
Vastaan nyt tähän itse että aika pian :ROFLMAO: Tissit on kipiät ja nivusissa vihloo, ja dpo3. Oh boy tästä tulee pitkä odotus ennen testiä...
 
Nuppu, voi ei, miten kamala juttu. :cry: Halauksia, jaksamista ja kaikkea hyvää elämäänne! Tässä se taas stressi kasvaa... Ensin se, raskautuuko vai ei ja si jos onni on, niin saa stressata, meneekö kaikki hyvin.

Pyllis, kyllä se testi vahvenee. Mulla oli ihan samaa ja sitten tein vähän parempia testejä. Sitten viiva oli parempi...

Tervetuloa Mimozenäiti... Teillä onkin sitten iloa, jos jos lapsenlapsiakin on tulossa. Mahtavaa!

Miten Roxannella menee? Joko oot käynyt ultrassa....
 
Pyllerö, kyllä se viiva siellä vaan taitaa vahvistua! :) Eikös noissa testeissäkin voi olla eroja, samoin virtsan vahvuudessa?

Zammakolle (ja muillekin piinailijoille) tsemppiä ja kylmiä hermoja! ;)

Jokos Katti kävi ultrassa? Entäs Luppanan lääkärikäynti?

ON: Ultrassa on käyty, sain irrotuspiikin ja tänään (oviksen vissiin just mentyä) aloitan piikitykset. Jotenkin nyt on vaan vallannut mielen sellainen epäusko, et onko tässä hommassa mitään järkeä... Todennäköisesti saadaan taas se 0-2 alkiota, joista testaan negat ja perään hirvittävä lasku. :( Toisaalta jollei yritä niin sit ei ainakaan ole mitään toivoa...
 
Heippa kanaset!

Ensiksi suuret pahoittelut Nupulle:cry: sanattomaksi vetää

Hupsu haave kyseli oliko mulla lyhyt vai pitkä kaava? Mulla oli myös lyhyt kaava jossa käytin sumuja vaan jarruna kp2 alotin sumut ja kp3 piikitysksen ja näiden sumujen tarkoitus oli myös saada tasaista kasvua munasoluissa ja näin myös tapahtui kaikki oli siis kerätessä 22-24mm

Pyllis no tuleehan se heinä vauva teille taloon:love: "niinkun olit tilannut"

Piinalioitakin on ihan mukavasti joten testejä odotellaan ja plus semmoisia:love:

Roxulla jännät paikat myös,ymmärrän fiiliksen "tuleekohan tästäkään mitään" mutta jostain se positiivisuus on vaan kaivettava ei näistä hommista mitään muuten tuu...:love: Mä oon vähän pudonnut kärryiltä mitä tossa sun uudessa hoito muodossa nyt niinkun tapahtuu ja millon?:eek:

Ja sitten omaan napaan: tuli kiirus soittaa lääkärille kun menkat alko maanantaina ja tänään ois vasta ollut se lääkäriaika.. No ti pääsin aamusta vastaanotolle jossa lääkäri sano että jos muna sarjoista ei löydy palleroita niin voidaan alottaa hoito heti.
Kuinkas ollakkaan mulla sitten toimii noi hormoonit liiankin hyvin eli mulla oli muniksia ilmestynyt sinne n6 kpl ja suurin oli 20mm:LOL::LOL: nii. Ja tosiaan menkat päällä joo mut hoitoo ei viitsitty aloittaa että ei mee munat sekasin mittaus tilanteissa ja ei oo hyväksi että vanhat ja uudet ovat samassa "tilassa" kasvamassa ja poksumassa
Joten nyt kp14 syön kymmenenpäivän kuurin primonut hormonia joka kuihduttaa pois voi vanhat munikset ja aloittaa kuukautiset haluttuna päivänä joka mulla on 18.11 ja siitä sitten aloitetaan uusi hoito samalla kaavalla kun viimeksikin eli kp2sumut ja kp3piikitys Menopur 300 ja Gonal -f 150
Punktio viikoksi tuli 48.
Menneestä hoidosta lääkäri sanoi että muniksia tuli hyvin ja kuulemma ne olikin ollut ihan priima munii mutta jostain kumman syystä eivät vaan jaksaneet? Kuulin sen äänestä mielestäni jotain mitä se ei kertonut koska oli niin positiivinen ja päättäväinen
Hmmm... Oiskohan ollut jotain semmosta mikä on korjattavissa nyt tulevassa hoidossa? No se jää nähtäväksi

Niin ja mitä tohon rahan menoon tulee me ollaan tehty niin että jätetään klinikat tilille rahaa josta ne vähentää hoitojen maksut, mielestäni näin ei kirpaise nähdä niitä laskuja vaikka tuntuu tyhmältä tonni tolkulla työntää rahaa vastaanotto luukustakin:ROFLMAO:
 
Luppana, oho, noin monta munarakkulaa heti kierron alussa ja yksi niistä jo täysimittainen? :LOL: Hyvä juttu että nyt on suunnitelmat valmiina. Kumma ettei tullut oikein lisäselvyyttä siihen viime kertaiseen, mutta lääkärisi suhtautumisesta päätellen voi nyt positiivisella mielellä mennä eteenpäin. (y)

Roxanne, nyt siis piikityksillä kasvatetaan niitä folleja jotka ovat kierron alussa aktivoituneet mutta eivät vielä ehtineet kypsyä, ymmärsinkö oikein? Miten punktio ajoitetaan? Mielenkiinnolla seuraan. Ymmärrän kyllä epäuskofiilikset, kun mitään takuita ei ole vaikka rahaa menee, mutta ilman muuta tämä juttu kannattaa kokeilla. :)

Nuppu, voi miten kurjia uutisia. :cry: Kovasti voimia teille ja kaikkea hyvää jatkoon. Tällaiset jutut tuntuvat aina niin julmalta. :(

Pyllerö, hyvältähän tuo viivankehitys näyttää! Ihan selvä plussa on! (y)

zammakolle tsemppiä piinailuun! Nythän sulla pitäisi olla hyvin pullat uunissa. ;)

HH, sullahan on testipäivä ihan kohta! Tsemppiä sinullekin näihin päiviin, pidetään kovasti peukkuja! :)

ON: Olen varannut ultra-ajan ensi torstaiksi (3.11.), silloin mun laskujen mukaan olisi 7+3 eli pitäisi hyvin näkyä, onko joku matkassa. Aikaisemmin en saanut, kun halusin klo 16 jälkeisen ajan töiden takia ja lisäksi omalle lääkärilleni, ja tuo oli ensimmäinen tarjolla oleva näillä ehdoilla. Tässä vaiheessa ajanvaraus ei onneksi ole niin päivistä kiinni, kun tämän ei pitäisi vaikuttaa toimintaan (ainakaan toivottavasti!). Päätin lisäksi tehdä tänään vielä testin, kun olen edelleen niin vähäoireinen ollut, ja tuli hyvä viiva ihan saman tien. :geek: Nyt tasavahva kontrolliviivan kanssa. Voi olla että jotain ihan lievää pahoinvoinnin tapaista on, mutta sen verran vähäistä että en ehkä olisi kiinnittänyt siihen juuri huomiota ellen itseäni näin tarkkailisi. Sen sijaan selkeästi on ollut närästystä viime päivinä, mitä yleensä mulla on harvoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Pyllis no tuleehan se heinä vauva teille taloon:love: "niinkun olit tilannut"
No toivotaan! Mut pelottaa taas kovin. :-/
Kyllähän tuo viivanen taas oli vahvistunut. Mutta mulla on kuitenkin ollut tässä vaiheessa ennen jo tasavahvat. Jopa edellisessä, joka oli se tuulimuna/varhaisessa vaiheessa kehitys pysähtynyt.
Olo on varsin oireetonkin. Flunssainen olo, mutta meillä on flussaa muksuillakin. Ei oikeen mitään tuntemuksia...

Mut joo eilisestä jonkin verran vahvistunut. Tuo missä ei tekstiä on siis tältä päivältä.
 
Nupulle vielä suuret pahoittelut!

Oli pakko tulla taustalta lohduttamaan Pyllerölylleröä, että tuo viivahan on tosi hyvä. Eihän se välttämättä eksponentiaalisesti vahvistu se viiva ja tuo näyttää hyvinkin semmoiselta plussalta, mitä ikinä sain esikoisestani ja kaikki oli hyvin!!!!!

Ikinähän ei tiedä mitä tapahtuu, mutta en mä tuon (jatkuvasti vahvistuvan) viivan perusteella ainakaan olis huolissani! Nyt vaan toivotaan parasta. Ekat viikot on sietämättömän piinaavia!
 
PERJANTAI 28.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7.................. 32/28
Pyllerölyllerö....................................... 31/
Hupsu Haave (42)............1..................26/28
camelianna (44) ............4...................26/?
toiveilija38 (39)................3...................27/ 23-27
zammakko (42)...............1................... 20/25-40
Roxanne (42)..................1.................. 15/29
Mamma vaan (40+)..........?.................. 7/?
bugsy (46) ......................?.................. 6/28-30
Kasenja (40) ..................2................... 6/26-29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31


Piinailupäivät:
Pyllerölyllerö.....................dpo 17
Hupsu Haave....................pp 11
zammakko........................dpo 5

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Jimima (44)
Mimozenäiti (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Lisäsin Mamma vaan listalle (sano vain, jos haluat tarkentaa noita tietojasi - ikä, monettako kuumeilet, kierron pituus). Mimozenäitin lisäsin taustalle, laitetaan sut listalle sitten kun kierto ilmoittaa itsestään jotain. Tai sitten voi tietenkin tärpätä ennen ensimmäisiäkään kierukanjälkeisiä kuukautisia, olisipa hienoa. Tervetuloa molemmille mukaan!

Pyllerön viiva on jo aika vakuuttava. Joko plussalistalle...? (Minä täällä intoilen toisten plussista, kun ei itsellä tärppää...)

Ja meille kaikille onnea kunkin ajankohtaiseen tilanteeseen...
 
Tervetuloa Mimozenäiti minunkin puolesta.

Onnea pyllerölle viivan vahvistumisesta.

Roxannelle onnea uuteen yritykseen. Tuo onkin varsin erikoinen hoito. Millä klinikalla olitkaan nyt?

Ja tietääkö teistä kukaan tästä mehiläisen hoidosta?
https://www.mehilainen.fi/felicitas/lapsettomuushoidot-yli-38-vuotiailla?field_mehilainen_area_filter=134

Vaikka ei sillä, en voi tuohon mennä, kun eivät tarjoa palveluita täälläpäin. Minulla vain yksi ainoa vaihtoehto, muita en ole enää löytänyt. Olisin mennyt Avaan, mutta se myytiin Fertinovalle. Sen jälkeen Fertinova hetikohta myytiin Ovumialle. Ovumia oli viimeisin paikka, mihin olisin mennyt hoitoon, mutta sinne jouduin. Onko kellään siis tietoa, onko Treen alueella muita kuin tuo ovumia? Väestöliitto ei tarjoa täällä. Ihmeen vähän palveluita näinkin suurehkossa kaupungissa.

Luppanalla onkin vauhdikkaat munasolut, kun nyt jo noin isoja :-D
Onnea myös sinne uutteen hoitoon, sitten kun se alkaa.

ON:

Ei täällä päästy edes testipäivään, taaskaan. (n) Tänään on tullut pieniä tuhruttelutippoja. Vaikka siis se iso annos lugeja menossa. Niin vaan tulee menkat aina ajallaan, lisähormoneista huolimatta, ei edes luget pidä niitä poissa. Teen testin huomenna pp12, vaikka oikea testauspäivä olisi ollut sunnuntai pp13 (?). Tänään tekisi mieli juoda ainakin yksi alkoholiannos, mutta en tiedä pitäisikö kuitenkin odottaa se huominen testi ensin. Vai tekisinkö nyt illalla kolmen tunnin pissasta testin...Naurettavaa minun edes testejä ostaa, kun en niitä tarvitse :D

Nyt lähdetään sitten maanantaina reissuun ja katsotaan antaako se uutta ajattelemisen aihetta. Että yritetäänkö vielä kerran vai ei.

Hyvää viikonloppua tänne kaikille. :love:
 
Katti75, hienoa että siellä on kaikki mennyt hyvin. Ultrakuulumisiasi jännäilen ensi viikolla, mutta vaikuttaa kyllä siltä että pullat on hienosti uunissa! :)

Luppana, kiva kuulla että siellä on selvät sävelet jatkon suhteen! (y) Aika jännä, että munikset voi tuolla tavoin kiihdytellä - mut ilmeisesti nämä hormonihoidot voi jotenkin "piiskata" munasarjoja toimimaan paremmin, näin olen kuullut. Mielenkiintoista, että lääkärisi halusi jatkaa samalla kaavalla ja lääkityksellä kuin viimeksi, vaikka tulokset ei niin hyviä olleet, mutta kaipa nuo ammattilaiset tietävät paremmin kuin me maallikot. :) Hieno uutinen, että munikset olivatkin olleet hyvälaatuisia, se antaa hyvät lähtökohdat jatkoon!

HH, onpas ikävää jos siellä jo vuotoa pukkaa. :( Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kovasti peukkuja pidän, että testissä kuitenkin näkyisi jotain!
Tuosta linkkaamastasi Mehiläisen hoidosta: tiedän siitä jonkin verran, kun olin aiemmin Felicitaksessa hoidoissa (nykyisin olen Dextrassa). Kyseessä on ns. double stimulation -menetelmä, josta löytyy jonkin verran tietoa googlailemalla. Siinä tehdään stimulaatio melko lievillä hormonimäärillä mutta siten, että ekan punktion jälkeen jatketaan useimmiten stimulaatiota ja tehdään vielä toinenkin munasolujen keräys samaan kiertoon. Se sopii erityisesti niille, joilla on alhainen AMH-arvo ja munasoluja tulee vähän. Mullekin tuota hoitomuotoa aikoinaan harkittiin ja siitä kyselin, mutta mun AMH-arvoni oli kuulemma liian hyvä eikä se kai muutenkaan oikein mulle soveltunut. :confused:

ON: Kiitos kaikille tsempeistä! :) Kovasti edelleen jännittää ja mietityttää tämä uusi hoito, kun ei yhtään tiedä, mitä tästä tulee. Edellisissä hoidoissa on sentään voinut luottaa siihen, että kyllä ne munikset sieltä aina kasvamaan lähtee, mutta nyt ei ole siitäkään varmuutta. No, onneksi huomenna pääsee jo ultraan tsekkaamaan tilanteen.

Tsemppiä ja mukavaa viikonloppua kaikille! :love:
 
LAUANTAI 29.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7.................. 33/28
Pyllerölyllerö....................................... 32/
Hupsu Haave (42)............1..................27/28
camelianna (44) ............4...................27/?
toiveilija38 (39)................3...................28/ 23-27
zammakko (42)...............1................... 21/25-40
Roxanne (42)..................1.................. 16/29
Mamma vaan (40+)..........?.................. 8/?
bugsy (46) ......................?.................. 7/28-30
Kasenja (40) ..................2................... 7/26-29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31


Piinailupäivät:
Pyllerölyllerö.....................dpo 18
Hupsu Haave....................pp 12
zammakko........................dpo 6

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Jimima (44)
Mimozenäiti (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Luppanalle tsemppiä! Voi, kun tämä olisi nyt se hoito josta se pysyvä plussa tulisi! <3 Meniskö se laskettu ihan heinäkuun lopulla vai elokuulle, jos nyt onnistaisi!

Roxannellekin myös kovasti tsemppiä hoitoihin! En oikeen osaa muuta kommentoida, kun en noista hoidoista oikein mitään tiedä.

Hirmuisesti siis toivon, että me kaikki vauvaa toivovat ollaan masu pystyssä ensi kesänä ja saamme vauvat jossain vaiheessa kesää syliin. <3

Kopsaan nyt törkeästi saman tekstin mitä toiseenkin ketjuun...
Nyt mä vasta ehdin tänään tai no siis kappas on jo yli puolen yön.
Mutta siis eilisen puolella vielä testasin yhden PC:n, eli dpo 18 vielä oli.
Tänään olen syönyt ja juonut paljon. Monesti käynyt vessassakin.
Parin tunnin pissasta tälläinen. :)

Se näyttäs testiviiva jo vähän tummemmalle. <3
ja vielä vertailua


Voi, kunpa tämä nyt menisi hyvin. Heinäkuun alkuun menisi laskettu. Minä olen aina synnyttänyt hyvissä ajoin, että jos nyt kaikki menee hyvin, niin uskon että kesäkuinen tulisi. Ääh, mua niin pelottaa!
Sen mä olen nyt omassa päässäni ajatellut niin, että jos nyt käy huonosti, niin meidän lapset on sitten tässä mitä tähän asti on meille annettu. Ei jaksa enää yhtään menetystä.
 
Hupsu haave, pahus! Alkoiko sulla vuoto kunnolla ja teitkö vielä testiä?

Roxanne, toivotaan, että ne muut pienet follin alut siellä kasvaa. Onhan tuo jännittävää ja varsinkin teidän historialla!! Milloin meet seuraavan kerran ultraan?

Luppana, eikö sullekin sopisi tuo sama hoito kuin Roxannellakin on? Jos sulla tuolleen vaihtelee tuo follien koko? Sulla on kroppa kyllä mystinen....

Pylleröllä on pulla hyvin uunissa. Nyt ei muuta kuin jännittämään varhaisaultraan. Hieno homma!

ON: ahdistaa!! Keskiviikkona on seuraava ultra. Raskusoireet on kadonneet, tissit taas samanlaiset luttanat rukkaset kuin ennenkin. Pelottaa niin vietävästi ja jotenkin sitä on valmistautunut pahimpaan. Voi että, kun ihme olisi tapahtunut ja se mato olisi kasvanut ja sydän sykkisi...
 
SUNNUNTAI 30.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7.................. 34/28
Pyllerölyllerö....................................... 33/
Hupsu Haave (42)............1..................28/28
camelianna (44) ............4...................28/?
toiveilija38 (39)................3...................29/ 23-27
zammakko (42)...............1................... 22/25-40
Roxanne (42)..................1................... 17/29
Mamma vaan (40+)..........?.................. 9/?
bugsy (46) ......................?.................. 8/28-30
Kasenja (40) ..................2................... 8/26-29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31


Piinailupäivät:
Pyllerölyllerö.....................dpo 19
Hupsu Haave....................pp 13
zammakko........................dpo 7

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Jimima (44)
Mimozenäiti (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Virkin ja Pyllerön puolesta toivotaan täällä tosi lujaa sitä parasta mahdollista tulosta. Pylleröllä näyttää hyvältä, mutt niinhän nämä alkuviikot ovat hermojaraastavia vaikka miten hyvältä näyttäisi viivat. Virkillä pahaenteistä, mutta yritän muistella, että niin paljon kummallisia alkuraskauden kulkuja olen näiltä palstoilta lukenut, että ihan hyvin voi asiat olla ihan ok. Varsinkin tuo oireiden meneminen ja tuleminen - sitä ilmeisesti toisilla raskauksissaan on.

ON: minähän valitin joitain kuukausia sitten sitä, että ovulaation aikoihin olen nykyisin ihan hurjan aggressiivinen. Ehkä siinä on ollut jotain laimentumista viime kierroissa, mutta tässä kierrossa jos aggren määrästä pitää jotain päätellä, niin ovis lähestyy jo nyt kp 8. Olen ihan perseeseen ammuttu karhu! Oikein kauhistuttaa lähteä huomenna töihin ja ihmisten ilmoille, ties mitä asiakkaille menen murisemaan. No, pitää varmaan kaivaa ovistikut jo käyttöön huomiseksi.
 

Yhteistyössä