40+ so what wol.13

äiskä ihanaa!!! Onnittelut muru! :heart: Jokohan kohta perustettais se jatkoketju? :) Mä en oo ikinä aloittanut ketjua mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla. Toivon mukaan plussajuna puksuttaa ja täältä nousee kyytiin mamma toisensa perään.

Mafinka minkä ikäinen sä olet kun sanoit että ovistestit näyttää plussaa koko ajan?
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
:attn:Ihunat - tuolla oma pino 40+ odottajille:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2061656-40-odottajat-vol-4-paiv-yksarilla/

..on vain ollut hissua viime aikoina kun odottajat kirjoittelleet suljetussa ryhmässä Facebookissa.

Sitä voitte ihan hyvin jatkaa..listalle jos itsenne lisäilette, lista siirtyy aina sille viimoselle sivulle joka kerta kun siihen kirjoitellaan.
..ehkä siis kannattaisi tehdä vaikka uusi lista vika sivulle ja jatkaa siitä.=)

Sitten siellä eka sivulla on myöskin linkki jo vauvan saaneille 40+ ihunille:heart:
 
mur-mur joo mä löysin ton mut tuntu hassulta kirjoittaa siellä kun ei siellä ole mitään eloa. Laitoin yksäriäkin FB-keskusteluun liittymisestä, mut ei oo tullu vastausta. Johan se aloittaja on saanutkin lapsensa, joten tuskin siellä enää edes kirjoittelee. Mut ehkä me nyt sit elävöitetään tuo. :)
 
Sirppuliini Kysyit ikääni niin olen 51 joten aivan liian iäkäs kuumeilemaan ja siksi poistuin listoiltakin jokin aikaa sitten. Ovistestit on näyttäneet jatkuvaa plussaa jo viime keväästä ja siksi en niitä ole enää hankkinut. Sofi FSH -testinkin käytin pois tässä kuukausi takaperin, ei kylläkään näyttänyt plussaa mutta haaveilut olen jo haaveillut. Olisihan se ollut ihanaa edes se ainokainen lapsi maailmaan pyöräyttää mutta itseäni saan syyttää kun "heräsin" liian myöhään. :ashamed:
 
äiskälle ja sirppuliinille onnittelut plussista :heart:
Olen tätä palstaa lueskellut ja olen niin iloinen, että 40+ raskauksia tullut.
Itse kuumeilen tuolla luovutettu munasoluhoito palstalla, mulla kyydissä kaksi alkiota ja testipäivä 15.4, eli nyt pp 3 ja testi olis siis pp11, kolmepäoväiset alkiot siirretty.
Ikää mulla reilusti yli 40 ja ennestään 3 jo isoa lasta.
Plussatuulia toivon tänne kaikille :hug:
Noista testaamisista en vielä tiedä, ehkä joskus pp 9 vois aloitella...Pari Cittarin testiä ja yksi Virosta apteekista hankittu on kaapissa. Mutta mä luotan vain ClearBluhun:) kun oon nuo lapseni saanut ei juuri muita ollutkaan ja ne testasin sit vasta, kun menkat muutaman päivän myöhässä. Saas nyt nähdä, miten jaksan olla testaamatta kovin ajoissa...
 
Viimeksi muokattu:
äiskä ihanaa!!! Onnittelut muru! :heart: Jokohan kohta perustettais se jatkoketju? :) Mä en oo ikinä aloittanut ketjua mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla. Toivon mukaan plussajuna puksuttaa ja täältä nousee kyytiin mamma toisensa perään.

Mafinka minkä ikäinen sä olet kun sanoit että ovistestit näyttää plussaa koko ajan?
Kiitos ihunainen onnitteluista :heart: ja juu voitas kokeilla perustaa oma odotus sivusto :D
 
Kiitos teille kaikille ihanille onnittelijoille:heart::heart::heart:
Mitenhän minä nyt maltan siirtyä täältä kuumeilijoista pois kun teidän kanssa on niin ihan ollut vaihtaa täällä ajatuksia :heart:
Toivottavasti täällä plussaillaan kovasti ja siirrytte minun ja Sirppuliinin kanssa odottaisin :D

Voikun tällä pikkuisella olisi nyt liimaa paljon tassukoissa ja pysyisi sen 9kk matkassa mukana ja syntyisi sitten ihanana käärönä syliini :kiss:


P.S- Vielä minäkin taidan täällä vähän aikaa teidän remmissä roikkua :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
äiskä älä vaan vielä "remmistä" putoa, on niin ihanaa lukea miten raskaus kehittyy, tokihan sitä voi uudesta pinostakin seurata mutta kuitenkin ... :D

paulanna Ihanaa että sinulla on "matkalaisia" seurana, kovasti täältäkin kaikkea kiinni tarraavaa ja jos ei muu auta niin vaikka kotimainen "Rapalan" uistin matkaan mukaan :D :heart:

Tuli tuosta paulannan viestistä mieleen että joskus aikoinaan ajattelin pakastaa omia munasolujani mutta aina mulle on käynyt näin että kaikki on jäänyt aikomukseksi :(
 
mur-mur joo mä löysin ton mut tuntu hassulta kirjoittaa siellä kun ei siellä ole mitään eloa. Laitoin yksäriäkin FB-keskusteluun liittymisestä, mut ei oo tullu vastausta. Johan se aloittaja on saanutkin lapsensa, joten tuskin siellä enää edes kirjoittelee. Mut ehkä me nyt sit elävöitetään tuo. :)
Psst... Kyll siellä vielä pidetään lystiä... Morticia odottaa pyyntöä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Olihan paljon tarinaa luettavaksi; en ole ehtinyt moneen päivään käydä täällä olkkarissa lukemassa kuulumisia. On ollut niin vietävän kiirettä joka suunnalla...

Uusia kuumeilijoita on tullut :) Tervetuloa vaan tänne joukkoon kuumeilemaan!

Raskautumisia jännitellessä/testailessa täällä on eletty suorastaa piinaavissa olosuhteissa;) Onnea Äiskä!

Pippuri-Piialle iso lämmin hali:hug:

Mur-Mur:hug: Niin sinulle toivoisin pientä nyyttiä:heart:

Paulannan pikkuisille tarrasukkia!

Minullakin tapahtui ovis ihan samoin. En moneen vuoteen ole bongannut tuota limatulppaa, mutta viime kierrossa huomasin:) Minulla oli ovulaatio viikko sitten lauantaina, joten täällä meneillään mitä ilmeisemmin dpo 6. Talletukset tuli hoidettua:whistle: Olen lähdössä muutamaksi päiväksi pois maasta, joten dippailu saa odottaa. Jotenkin olen niin alamaissa, että ei oikein itsekkään tiedä mihin uskoa ja mitä toivoa.

Hih! Uskaltaakohan kukaan enään tulla tänne kuumeilemaan, kun täältä porukka "karkaa" tuonne odottavien pinoon:D On tällä niin mahtavata tsemppaaminen, että pakostakin raskautuu...

Keväisiä vauvantuoksuisia plussatuulia kaikille!:heart:
 


Maanantai 8.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp 25/28...........yk 18
Esteri1 (39)................kp 21/28............yk 6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp6 /26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)...........kp 19/27.............yk 2
Oliivitar (42)..............kp 18/26-34........yk 4
Tepias (42)................kp 8/26-29.........yk 10
sarialeksandra (42)......kp 33/30...........yk 2v
tattinen (42)...............kp 3/28............yk 30
Marza (42)..................kp 28/30..........yk 2v
Talvi-74 (39)...............kp 4/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)..............kp 18/30............yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 12/26............yk 8
Mamma vaan (41).......kp19/24............yk 2v



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo -1


Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2
äiskä-73 (40).........7.4.13......yk 5


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä