40+ so what wol.13

mur-mur Nyt ei pitäis vaan stressata yhtään, ei se auta vaikka kuinka miettii. Huomiseen ei ole enää pitkä matka, se antaa jotain viitettä paljonko HCG on, vähintään se pitää olla 80-100, eiks vaan? Jos mun eka viiva tuli viime torstaina. en muista teinkö jo sillon testillä jossa herkkyys oli se 12? Mut laskin että jos arvo ois sillon ollut 10 ja jos se tuplaantuu joka toinen päivä.

Klo kun löi 12, iski aivan tajuton väsymys. Mies tuli ruokkiksellasyömään ja pyysi minua töihin mukaan, lupauduin jos saan vähän aikaa levätä. Lepäsin sit taju pihalla melkein kaksi tuntia :D Herätessäni oli edelleen väsy ja heikko olo, jotenkin oksettava, mutta ei niin paha että ois pitänyt oksentaa. Paleltaa ja on vaan löysä olo joten jäin sängynpohjalle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Morticia
Tiedättekö että ihmettelimiten oikeasti näin hyvin kävi tärppi. Siis nyt ensimmäisen kerran bongasin oikeasti oviksen ja naps heti napsahti. Mutta kun te kirjottelette noista vitamiineistä ym, niin jäin miettimään että olisiko mulla auttanut se super dieetti. Siinähän meni ruokavalio ihan uusiksi, uudenlaiset annoskoot, ruokailu rytmi ja siinä syödään mm. omega3, vitamiiniä varsinkin Cvitamiiniä isolla annoksella...vihreätee kapseleita....ja tietty toi liikunta, eli minä toimistorotta joka ei liikkunut kun päätteen ja kahvinkeittimen välillä, opettelin liikkumaa. Eli elämäntapa remontti tuli todellakin tehtyä, liekkö siitä ollut apua, myös tähän helppoon tärppiin? Painohan tippu huminalla, mutta mikä parasta, olo oli muutenkin hyvä, tosi energinen. Dieettiä en enää jatka, mutta kyllä se opetti katsomaan mitä syö ja minkä verran ja toi liikkumisen kipinä jatkuu edelleen.
Kyllä uskon siunulla olleen elämäntapamuutoksella osuutta asiaan.:)

Miulla kävi tärppi 2009 Jouluna kun olin laihdutellut -10kg(n. 5-6kk:n aikana)
..liikkunut en enempää kuin normistikaan mutta vitamiinit oli säännöllisenä mukana kuvioissa kyllä.

Miulla meni kuitenkin se 8kk ennen eka tärppiä kierukan poiston jälkeen(oli 3v)
Pari tärppiä sen jälkeen JOPA nopsempaan: 2010 tärpit oli Elokuu ja Lokakuu/2011 Heinäkuu jne..pienet alut ei vain kydissä pitkään pysyneen.
-09 tärpissä pisimpään: rv8+2 ja pienen sydänäänethin kerran jo ultrassa kuulin..
 
mamauska ihunainen..onhan siulla R-oirehia vaikka kuinka!:kiss:

..en arvaa lähteä arvuuttelemaan, että mikä pitäisi tässä vaiheessa HCG:n olla..taisit saada niitä haamuisia sillä RFSU:n testillä jo:)..vai miten muistelen:confused:..
 
Viimeksi muokattu:
Esteri1 Mulla oli tavoite saada 5 kg pois, lähti vähän reilu 7kg neljässä viikossa. Dieetti olis kestänyt kuusi viikkoa, mä jaksoin neljä viikkoa noudattaa kirjaimellisesti. Sit hölläsin vähän ja en enää jaksanut punnita ruoka-annoksia (silmämääräisestarvioin). siitä huolimatta paino jatkui tippumistaan. Nyt on lähtenyt vähän reilu 10 kg ja BMI on 24,7 eli en voi olla kuin tyytyväinen. Maha pienenty eniten -10 cm!!!! No jos raskaus jatkuu niin siihen tulee muutosta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
MAMUSKA: Tuo painonpudotuksesi taatusti ollut edesauttamassa raskautumistasi. Itselläni on niin käynyt peräti kolme kertaa! En ole koskaan ollut ns. ylipainoinen, mutta kun olen muutaman kilon laihtunut, niin "naps" ja raskaus on alkanut. Nyt en jostain syystä ole saanut sen vertaa itsestäni irti, että olisin tätä keinoa kokeillut.
Mutta hienon tuloksen olet saanut - onnea siitäkin! Minäkin voisin tuommoista diettiä kokeilla missä saa nopeita tuloksia.

JUSTIINALLE tervetuolotoivotuksen minunkin puolesta. Eikö tuo sinun mainitsema Femar lääke ole jotain rintasyöpä lääkettä?

Oma napa: kävin liikkumassa, nyt pitänee lähtee likat kerhosta hakemaan. Mieli ollu niin kovin maassa jo pidemmän aikaa :( kaksi kertaa lääkäriaikakin tähän liittyen on minulta peruutettu, en tiedä jaksanko enää edes kolmatta kertaa sinne yrittää mennäkään. Marmatusta täältä suunnalta, sori siitä.
 
mamuska tuo painonpudotus varmasti ollut hyvä juttu,,, :D
täälläkin saatu -5kg pudotettua, paitsi nyt tälläviikolla en ees uskalla astua vaakaan kun tuntuu että oon vaan mussuttanut kuin pikkupossu ja on niin ähky olo :mad:
mutta jos se tästä taas alkaa helpottaa ja pääsee taas ruokavaljon kimppuun =)
oon tykännyt käyttää noita entisen painonvartioitten pisteytys jutskasta, saa syödä mitä vaan kunhan pysyy oman pistemäärän sisällä =)
Nii ja oon kokeillu nuita soppa kuureja mutta ei oo oikee mun juttu....
 
Viimeksi muokattu:
Tänään on kyllä ollut taas koko iltapäivän niin painostava olo että hu hu...
ja sit sitä miettii kaikenlaista,,, haluunko nyt varmasti vielä raskaaksi, haluaako mies vielä tosissaan meille vauvan, mitenhän nyt kun on ulkomaan hommissa ajottuuko meidän talettelut oilinkaa yksiin, miksi tuo keskeytynyt raskaus ei voinutkaan jatkua,,, ja niin edelleen... Sori taas tätä vuodatusta mutta pakko purkaa vähän ajatuksiaa.
Huomenna voi taas päiväpaistaa risukasaankin :D tai iltaankin mennessä voi jo tuntuu ihan erillaiselta, mutta nyt on ainakin ihan sellai maansamyynyt olo plääh... :ashamed:
 
Hiphei Ihanaiset!

Kylläpä tuo aika karkaa ja sitten kun tulee tännr onkin jo tapahtunut niin, ettei perässä pysy.

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! Kyllä tämä on huippu ryhmä!:heart:

Jotenkin on niin mukavaa kun raskautumisuutisia saa lukea, aina se mut herkistää. Plussapuhureita vaan kaikille ja sitten ihania pieniä varpaita kurkistelee jokaisen nyytin kätköistä :)

Tänään tuntuu,että olen vaan omaa napasta tai oikeemmin kroppaa kuulostellu. Tällä viikollahan sen olisi pieniäisen ollu tarkoitus kiinnittyä masuasuntoon. Ja tietenkin sitä kyttää juuri noita nipistelyjä ja onko kiinnittymisvuotoa/tippaa mitään ollu. No todellisuus paukkuu..ei tuntemuksia, mutta vielä on matkaa tädin aijottuun aikaan joten PAKKO vaan malttaa oottaa. Vai onko, te ootte mun pään saanu sekaisin ja kyllä oli kiusaus saada napattua yks r-testi kaupan hyllyltä, mutta enhän kehdannu sitä täältä peräpökölän ääskaupasta ottaa, joten se siitä. Nyt vaan odotan tätiä, tai en halua sitä kylään ja tutkailen kehoani iiiiisolla korvalla ja silmällä.Höh, hölmöksi tää ikä tekee, eihän muilla vaan samankaltaisia oireita :p ! Eihän :confused:

Mukavaa iltaa kaikille! Hymyillään vaikka sadetta pukkaa ja tuuli on karsea. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Torstai 25.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 13/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 10/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 23/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 36/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 6/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 25/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 12/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 21/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 11/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 29/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 15/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 12/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 11/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 6/30-60....................yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 26/27-28..........yk 1



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38)....... dpo 13






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Oma napa: kävin liikkumassa, nyt pitänee lähtee likat kerhosta hakemaan. Mieli ollu niin kovin maassa jo pidemmän aikaa :( kaksi kertaa lääkäriaikakin tähän liittyen on minulta peruutettu, en tiedä jaksanko enää edes kolmatta kertaa sinne yrittää mennäkään. Marmatusta täältä suunnalta, sori siitä.
Voi Glearblue suuren suuri jaksu :hug: sinulle ja kovasti toivon että mielialasi rupeisi siellä kohentumaa kun kevätkin koittaa :) vaikka ainahan ei sekään auta.
Toisilla saattaa kevät taas tehdä masennusta. Mutta toivottavasti sinulle tuo piristystä

Täällä tuo mieliala sahaa taas ees taas,,, välillä niin pirtsakka olo ja kohta taas jo masentaa pläähh,,, kyllä sekin v.....aa kun ei oikee tiiä miten päin on :ashamed:
 
Talvi-74:
ja kyllä oli kiusaus saada napattua yks r-testi kaupan hyllyltä, mutta enhän kehdannu sitä täältä peräpökölän ääskaupasta ottaa, joten se siitä.
Sama homma täällä: Peräpökölän ääskauppa täten julistan päivän naurat saaduksi :LOL:

Esteri Ajoitus kunniaan! Tuota en ole kuullutkaan, että olisivat simpat aamulla terhakkaampia. Mutta käske niiden hoitaa homma kotiin :heart:

Täälläkin mies jo ehdotteli sukukalleuksiensa tuotannon uusimista... vanhat alta pois uusien viriilien tilalle. Kyll on tainnut joskus kuunnella mitä olen höpäjännyt :heart:

Äiskä joko tikutus tuottaa tulosta?
 
Huomenta!

Ei ole vielä se aika. Tässä katselen vasta kalenteriani, että hedelmällinen ikkuna olisi vissiin auki juuri ja juuri. Mies hoiti jo asiansa heti aamusta. Eikö se aamulla pitäisi olla tujumpaa :)
Juu Esteri1 mäkin oon kuullut että aamurakstelu tuottas paremmin tulosta Toivotaan että teillä tuottas tärrrrppppiiiäää :heart::heart:

Täällä taitaa tuo oili kolkutella ovelle vasta ens.viikon puolella,,, joten sitä odotellen täällä :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Oliivitar ei oo vielä oili viiva vahvistunut,,, tai eilen viimeks testailin, tänään en oo vielä kerennyt, juuri oli kyllä tossa mielessä että meen tikuttamaan kun rupes hätäkin tulee mutta toivottavasti ei ihan vielä oo ovella kun isäntäkin on vielä ulkomailla pläähhh.... ootelkoot oili vielä hitusen TOIVOTTAVASTI :D

Voi vitsi naiset teillä noi Miehet on ihanan ahkeria iiikkk



P.S- Oili testi tikutettu,,, eikä ainakaan ihanvielä ovelle kolkuttele :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Täällä dpo13 menossa ja punaisen ferrarin valot ovat jo tuhrun muodossa vilahtaneet :headwall:. Aamulla piti siis dipata, että ehtii ennen kun täti kunnolla ryykäsee paikalle =). Testi oli niin nega, että edes minä en nähny siinä minkäänlaista viivasta. Ei siis tule meille vuodenvaihteen vauvaa, mutta jos sitten alkuvuoden vauva...
 
Voi Onnenmurunen vai että se täti pahanen sitten yrittää kurvata sinnekkin,,,
Jos ei nyt tärpännyt niin kovasti Tsemppiä uuteen kiertoon :heart:


Täällä ei juu vieläkään oilista tietoakaan,,, mutta hyvä niin ei tarviikkaan ihan heti kohta tullakaan koska mies juuri soitti että on vasta alku viikosta kotosalla,, viimestään vappuna jolloin on myös meidän hääpäivä :heart:
 
Ihunaa Mamuska Sitähän ollaan tukevasti raskaana :kiss:

Tällaisen löysin, jos haluat lukuja katsella:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
mamuska ihunainen - ONNEA!:kiss::heart:

Listassa keskiarvo HGG ja sitten arvot välillä: joku arvo-joku arvo..

DPO, 14. HCG level, 48 mIU/ml. Range: 17-119 mIU/ml.
DPO, 15. HCG level, 59 mIU/ml. Range: 17-147 mIU/ml.
DPO, 16. HCG level, 95 mIU/ml. Range: 33-223 mIU/ml.
DPO, 17. HCG level, 132 mIU/ml. Range: 17-429 mIU/ml.
DPO, 18. HCG level, 292 mIU/ml. Range: 70-758 mIU/ml.
DPO, 19. HCG level, 303 mIU/ml. Range: 111-514 mIU/ml.
DPO, 20. HCG level, 522 mIU/ml. Range: 135-1690 mIU/ml.
DPO, 21. HCG level, 1061 mIU/ml. Range: 324-4130 mIU/ml.
DPO, 22. HCG level, 1287 mIU/ml. Range: 185-3279 mIU/ml.
DPO, 23. HCG level, 2034 mIU/ml. Range: 506-4660 mIU/ml.
DPO, 24. HCG level, 2637 mIU/ml. Range: 540-10,000 mIU/ml.

..eikös siulla tänään dpo16?..:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamuska7

Yhteistyössä