40+ so what wol.13

Lykkyä Iida-Karoliinalle kyytiläisten kiinnittymiseen! :)
Pökön tytölle myös onnittelut uudesta raskaudesta!

*mur-mur*, voi mikä suloisuus tuo teidän Sylvi! :heart:

Me lähdetään sunnuntaina pidemmälle reissulle Lappiin perheen kanssa, kesällä ei päästykään mihinkään, niin tosi kiva nyt saada vähän katkoa tähän pimeään ja märkään syksyyn!

Ajattelin myös, että seuraavat ovikset yritän bongata tikulla, aiempaa kokemusta ei moisista ole, mutta ei kai se pahitteeksikaan ole edes kokeilla.
 
NT: Jos mun testi ei huijaa, en usko sunkaan huijaavan :D Ei ne oo voinut olla niin ilkeitä, että ois salaliitossa :LOL:

Eniten mun ajatukset on siinä, että jos/kun tuo viiva vahvistuu niin pysyykö loppuun asti vai TAAS km...:rolleyes: Isäntä alkaa jo kyllästymään näihin km:hin pikkuhiljaa... :headwall:
 
NT: Jos mun testi ei huijaa, en usko sunkaan huijaavan :D Ei ne oo voinut olla niin ilkeitä, että ois salaliitossa :LOL:

Eniten mun ajatukset on siinä, että jos/kun tuo viiva vahvistuu niin pysyykö loppuun asti vai TAAS km...:rolleyes: Isäntä alkaa jo kyllästymään näihin km:hin pikkuhiljaa... :headwall:
En mie tänäänkään saanut vielä "näkyvää viivaa"... mutta edelleenkin dpo on joko 7-9 tai 6-9 tai jotain sinnepäin :LOL:
Mie syön Royal Jellyjä ja niiden avulla sain menkat alkamaan ja pääsin tähän kiertoon, muutenkin ne toi oviksen yms... nyt ei oo vielä alkanut menkat ja menkkakivut katos.. välillä on kyl muita nippailuja :rolleyes: että saas nähdä nyt... :p on siis mun mielestä joku viiva tullut testiin mut en saanut kameralla kuvaa...

*muoks* tässä mitää oo :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Perhis Ootko tänä aamuna testaillut?
Itelläni ei oo kuin hassun hauska viivanpaikka ilmaantunut eiliseen testiin... siitä kuva tuolla hätähousujen ryhmässä... ei tainnut tulla paskaa eikä lastakaan... :/ Tosin eihän mulla oo kun dpo 8-10?? mutta jotenkin tuntuu että ei vieläkään...
 
Ottis
I-K Nyt on tällä tytöllä varpaat ja sormet ja ihan kaikki ristissä, ett pikkuinen kovasti sun kohtuus tarttuisi kiinni ja kaikki menisi hyvin :heart:! Onnekasta Riikan matkaa :kiss:!
 



Nimi / ikäKiertopv /-pit.yritysk.km / monesko haaveissa
Marza (42)kp7/30yk2v3.
Tintti-Tiivari (42)kp9/25-27yk2?
anjamarita (43)kp9/28-30yk122./1.yht.
sarialeksandra (41)kp9/35 yk yli 1v2.
tattinen (42)kp22/22-28yk25(2km.) 5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)kp22/30yk35.
Morticia (44)kp26/29-35yk43.
Rominas (42v)kp26/26-27yk23.
sinivatukka (43)kp29/28yk22.
Naapurin tyttö (28)kp31/29yk10v1.
lippis (43)kp32/25-28yk5( 4/2012) 1.
Perhis (44)kp33/28yk9. 6v( 12) 3.
Iida-Karoliina (48)kp36/26-31yk65/1.yht.
Fiialiia (40+)kp37/27-30yk51.
Euphonia (41)kp42/25-26yk271.
Onlydream (39)kp46/yk??
Pernilla (42)kp50/28yk122/1.yht.
Hanhimamma (42)kp79/29yk53/1.yht.
annekristiina (47)kp?/2yk8(
2007) 5./2.yht
pikkutirri (42)kp?/28-30yk20( 6&8/2011) 4/2yht.

Kadonneet lampaat:

Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla
, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee,Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, *mur-mur*, Kastanja, Oivikki, MrsBree, Rena, Glearblue, Minttu2011,Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







onlydream (39)......dpo34
perhis (44)......dpo 18






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy



:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:



linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Huomenta :)

mur-mur itse suloisuus tuo teidän hauva vaavi:heart:
Koulussa käyty ja pää täynnä tietoa kun nyt sais sen vielä talletettua tonne päähän:LOL:
Miettinyt paljon tätä raskautumista kun ei tärppiä ole tullut..ja niin uskalluin kirjoittelemaan väestöliiton lapsettomuus klinikalle ja eilen sitten puhuin hoitsun kaa ja varasin ajan tutkimuksiin.
Se tilanne että tutkitaan mahkut realliset raskautumiseen ja jos tilanne se ettei luomuna raskaudu niin sitten voin rauhassa keskittyä siihen mitä minulla jo on..
Hoitoja en pysty rahatilanteemme takia jatkaa muutko tämä yksi tutkimus vain.
Mutta olen onnellinen että voimme mieheni kanssa edes tämän yhden tutkimuksen käydä läpi ja sitten on se fakta tiedossa.
Nyt eväitten tekoon ja kouluun go,go :)
Muksua päivää kaikille:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27305239:
Perhis Ootko tänä aamuna testaillut?
Itelläni ei oo kuin hassun hauska viivanpaikka ilmaantunut eiliseen testiin... siitä kuva tuolla hätähousujen ryhmässä... ei tainnut tulla paskaa eikä lastakaan... :/ Tosin eihän mulla oo kun dpo 8-10?? mutta jotenkin tuntuu että ei vieläkään...
En oo ehtinyt vielä testaamaan, mutta teen sen tänään :D Jos saa hyvän kuvan, tottakai näytille :LOL:

Mun laskujen mukaan dpo 20-21..

Mulla oli ennen tuhrua samanlainen fiilis, ettei tullut mitään täl kierrolla.. mutta, mutta vieläkin etoo, saa juosta veskis, pää särkee oudosti, kahvi tökkii, osa lempiruoistani yököttää, koko ajan pitää syödä muuten halataan pönttöä, väsyttää, viluttaa ja mitäs kaikkea vielä... :LOL:
 
Perhis onnea kyllä tuossa on niin selvä toinen viiva viekussa ihanaa <3
Ja nyt vahva usko että pieni sitten siellä masuamajassa asuu loppuun asti kunnes on tarpeeksi vahva syliinne :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Perhis viivanen näyttää vahvistuvan:heart:
Nyt peukutusta ja tarrasukkia vaaville:kiss:

Täällä vötkyilen viel yöpaidassa:whistle: On niin ihanista olla vaan ja ei mihinkään kiire :)
Kiusasin itseäni ja tikuttelin negan mutta en kyllä ootellutkaan muuta että pylly ei kovin kipee kun en kovin korkeelta pudonnut :)
Pitäs piristyä ja käydä kaupassa.
Pitäkää muksu päivä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kai se sitten on uskottava, jos tekin tuosta huonosta kuvasta jotain näette :D

Kunhan saisin tuon vielä vähän vahvemmaksi, sit katon CB digillä.. JOS sekin selvä tapaus, nlaan soitto ensikäyntiä varten :LOL:

Nyt olis menkkojen mukaan rv 5+2
 
Heipä hei! Perhiksellä Plussa :heart: Ihanaa!

Täällä perjantaina käyty np-ultrassa ja siellähän se vilkas kaveri löytyi :heart: Kätilö ei mainannut saada niskaturvotusta mitattua kun kaveri vaan pyöri muttei tietenkään oikeeseen asentoon. Viimein sai kuitenkin mitattua ja kaikki ihan normaalia, ei kohonnutta riskiä. Laskettu aika aikaistui 21.4.2013. Mä olen niiiiin onnellinen :heart: Terveisiä kaikille ihanille tasapuolisesti :)

Sussu ja "Jorma-Irmeli" 13+0
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Perhis
Naaprin tyttö: Toivottavasti nuo oireesi ovat niitä toivottuja :hug: Toivon mukaan se viivasikin sinne piakkoin ilmestyy :kiss:

Sussu: Ihania uutisia :heart:

Kysymys: Paljonko CB:n viikkonäyttöinen suunnilleen maksaa ja kauanko tulos näkyy siinä?

Ajattelin ensi viikolla vielä testata Pregcheckillä ja jos edelleen vahventunut tai samanlainen, sitten CB:lla. Ettei ne taas oleta jotain omiaan nla:ssa :kieh:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä