40+ so what wol.13

Mulla on nyt sellanen tunne että tuo ei menny ihan oikein tuo lista. Oon aika surkee päivittäjä. :( Nykyään on vielä vähemmän potentiaalista koneaikaa kun sovittiin että meillä menee illalla klo 20 telkkarit ja tietsikat kiinni kun alkaa iltarauha ja lasten iltatoimet. Asiaa ois kovasti mutta kun ei pysty kirjottamaan ajatuksella mitään. Nytkin Viivi roikkuu tuossa ja rääkyy räkä poskella.

Poistin listan viimeisimmät joista ei oo kuulunut aikoihin ja joiden kp:t huiteli satasen paikkeilla.

Tiistai 4.12.

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

sinivatukka (43)...........kp7/28..........yk2
Rominas (42v).............kp14 /26-27......yk2
anjamarita (44)............kp8/28-30......yk 1v
Perhis (44)..................kp10/28...........yk10, 5v.
Morticia (44)...............kp13/29-35.......yk4
tattinen (42)...............kp17/22-28.......yk26
PippuriPiia-70 (41)........kp18/30...........yk4
Marza (42)..................kp21/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp23/37.........yk2v
Fiialiia (40+)................kp32/27-30......yk5
Tintti-Tiivari (42).........kp36/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp38/29...........yk10v
Sunnuntai 6.1.2013

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

sinivatukka (43)...........kp40/28..........yk2
Rominas (42v)..............kp47 /26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp41/28-30..... yk 1v
Perhis (44)...................kp43/28............yk10, 5v.
Morticia (44)...............kp46/29-35......yk4
tattinen (42)................kp25/28......yk26
PippuriPiia-70 (41)......kp51/30...........yk4
Marza (42)...................kp54/30..........yk2v
sarialeksandra (41)......kp56/37......... yk2v
Fiialiia (40+)................kp65/27-30.....yk5
Tintti-Tiivari (42).......kp26/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp71/29..........yk10v


HEI!:attn:

Päivittelein listaa, ei tietenkään ole paikakkansa pitävä nyt kun monella kp:t paukkaa yli 50..ilmoitelkaapa omia tietojanne, niin voin joutavana aikana päivittää.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiva mur-mur kun päivität :) miul nyt 25/28 eli piinaavat ajat menossa. Kummia oloja on.. Vihloo eri lailla munista ja häpyluusta ja viikkoon en ole saanut unta kun joskus 3 aikaan ja herännyt kasilta tai ysiltä ja pvälläkään ei tule uni?????? Miten jaksan töissä..nyt jo hirvittää :( ja kauhee nälän tunne ja pää pipi. Testasin negan aamulla ja tympäsee satasella. Yritän saada unen kun 05.30 pitäs nousta:( ötyä!
 
Täällä kp 27, eli kp 26 ja ovis oli kp 14 ja kp 15 aamulla touhuttiin. Ei tuohon raskaustestiin mitään tullut kun aamupissasin...odotan sitä lorahdusta taas. tuo pieni haamun poikanen on niin haamu, että siitä ei kuvaa saisi tekemälläkään. Kun katsoo toivekkaiden silmin sitä tikkua viis minsaa, niin saa näkymään haamun:D Enkä osaa laittaa kuvia tänne, oon unohtanut jo miten se laitettiin. Mutta näillä mennään.
 
Hei vaan!

Haluaisin miellelläni myös mukaan tänne teidän listalle, jos sopii?
äiskä-73 (39) kp 29/?(33) yk2, tarkkoja kiertokuukausia en vielä osaa sanoa kun
on toinenkierto synnytyksen jälkeen, mutta ennen on ollut tollasta 33päivän luokkaa, nyt ois sitten dbo9 menossa, eilen tein r-testin ja puhdas nega, täytyy nyt vaan vielä odotella ja jos ei menkkoja viikonloppuna kuulu ni sit testata uudelleen.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

P.S- mur-mur hyvältä tuo lista näyttää :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas. Päätä särkee ihan hirveesti, muuta raskausoiretta ei ole. Noita raskaustestejä kyttään silmät kierossa, mutta ei niistä saa kahta viivaa. tänään tein testin, mutta muistin, että mulla on vaan yks testi ja päätin säästää sen huomiseen, kun muistinkin, että onhan mulla vielä kolme. No, 1.5h päästä testasin uuden tikun, olin just juonnut mehulasin ja ei siihen mitään tullut, yks viiva vain. Nyt sitten taas muutamien tunnin jälkeen siihen on piirtynyt haamu...nehän ne mua kummittelee ja en vaan osaa heittää testiä roskikseen. Tänään kp 28, eli jos tänään menkat alkaa on kp 27..yllättävän pitkällä ollaan jo kierron suhteen. Nuorempana oli aina jotain 21-25, niin nyt paukuttelee monesti siinä 25-27...ei sen yli kyllä oo koskaan mennyt. Mulla ei mm. oo ikinä ollut kiertopäivä yli 29,eli senkin takia tässä jännään..vai alkaako vanhuus tekee omia hommia kiertoonkin, kaippa niin. Mutta huomenna uusinta testaus ja jos ei ole plussaa, niin sanon, että vanhuus on tulossa ja menkat alkaa joskus kun tulevat. Oviksesta on nyt stten tänään se 13 päivää, että kaikki on mahollista:)
Se on kyllä totta, että mietin tuossa, että niinkö vaan jää tuo meidän vimppa vauva viimekseksi. Yläkertaan sellasen toiveen heitin, että jos saisin vielä YHDEN lapsen niin muuta en toivois. Sen yhden minä sain , liika ahnehtiminen ei oikein ois hyväks, mutta minkäs vauvakuumeelle teet:) Kylä tässä kuumeillaan sinne 50 vuotiaaksi, sit pistän hommat jäihin:D
 
Tänään kp 29, eli 28 ja 14päivää oviksesta. aamupissasta tein raskaustestin ja kyllä siihen selkeät KAKSI viivaa tuli. Tosin se toinen on viel vähän haalea, mutta ihan erotettavissa, että ei ole mikään haamu, mitä tarttee tiirata, että onko siinä vai ei, että ihan selkeä viiva on vaikkakin hiukan "väritön" vielä...huomenna testaan aamulla vielä uudestaan, mutta kyl mä ala uskoa, että raskaana ollaan. Kuinka kauan, on sit ihan jo toinen juttu:D
 
KIITOS KIITOS! kyl täs varovasti mennään. Tänään kp 30 ja edeleen kaks viivaa, mutta toinen tosi haalea. Kävin ostaa tänään apteekista sen testin, jossa lukee raskaana tai ei raskaana. sekään ei paljo kerro, mutta iskis ainakin tajuntaan, että olen raskaana, käi sit kuinka kävi. Ja sit tekis uuden testin viikon päästä, et onko sit jo 3-4 raskausviikkoa.kyllähän mä nyt itsekin jo tiedän, että raskaana olen, mutta sitä nyt vehtaa näiden testejen kans ja jännittää, että mitä taphtuu tuolla kohdussa, että onko siel kaikki ok! Tuhruakaan ei ole näkynyt, ihan omiuista, se on mulla ollut vähän kun raskausoire aina:D senkn poissaolo jopa häiritsee ja toisaalta jos se alkas, niin olisin taas sit allapäinkin. On tää ihmisen olo raskaana vaikiaa:D
 
Voi kilin kikkeli! Tuo testi sanoi, että et raskaana! Ihan hieno homma, joo! Nyt siis oviksesta jo 16 päivää, että ois ollu pakko jo näyttää et on hedelmöitykestä kulunut se 1-2 viikkoa. tosin, tuo ei ollu aamupissa, vaan 3h ollut ja join lasin vettä siinä välissä, mutta silti....joku tässä taas häikkää. Noihin liuskatesteihin tulee se haalea haamu. Kai mä sit vaan jään odottamaan menkkoja...toisaalta jos suunnistas tonne labraan veritesteihin....voihan räkä!
 
Tintti-Tiivari - aamupisusta kannattaa se digi R-testi tehdä.=)
..eli, huomen aamulla uudestaan(mikäli raskit siihen vielä satsata)

Kyllä sen tavan liuskatestinkin pitäisi näyttää se tärppi..onko noilla eilisen ja tämänpäivän dippauksilla(liuska)ollut eroa?..onko uudempi dippaus vahvempi, vaiko haaleampi?
..dippasitko molemmat aamupisuun?

Miulla esim. Aamupisusta ei yleensä tullut kovin vahva plussa..sitten päivälirukasta paremminkin.:)

Dippailitkos sinä siis ovistestejä tällä kierrolla, vai onko tuntemusten perusteella tuo oletettu ovis?..minkä merkkisiä(herkkyys) nuo siun käyttämäsi R-testit ovat?


Toivon tärpin olevan 9kk:n verran pysyvää!:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 10.1.2013
Nimi / ikä.......................Kp.............. ...yritysk.

sarialeksandra (41)......kp5/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp?/28..........yk2
Rominas (42v)..............kp? /26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp16/28-30..... yk 1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp 1/?(33)......yk3
tattinen (42)................kp1/28........yk27
PippuriPiia-70 (41)......kp?/30...........yk4
Marza (42)...................kp29/30..........yk2v
sarialeksandra (41)......kp?/37......... yk2v
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk5
Tintti-Tiivari (42).......kp30/25-27.....yk5(haamuinen Kp29:heart:)
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v
 
Viimeksi muokattu:
Vitsi kun mie olen unhoittanut, miten tuo lista "oikiasti" päivitellään..:O
..mutta, menee se noinhin..

Laittelin ? niiden ihunien kohdille, joilla nuo Kp:t paukkaa yli 40..ilmoitelkaapas oikeita kiertopäiviänne!:wave:

äiskänhin laittelin listalle.=)
 
mur-mur, joo, mä oon sellanen hätähousu kaikinpuolin, että mulle ei ikinä pitäs antaa edes testejä käteen....mä kyttään niitä ja pissin niihin uudelleen ja toivon viivojen vahvenemista ja ainut mitä en ole vielä tehnyt, niin en ole piirtänyt punasella tussilla testiin kahta viivaa:D:D

Joo, siis menkat alkoi normisti, kestivät 5-6 päivää, kp 13 ei vielä ovistestissä selkeitä kahta viivaa. Kp 14 ovistestissä selkeät viivat, mutta joulu väsytti ja aateltiin vaan nukkua:) Kp 15 aamu, eli joulukuun 25 aamu me touhuttiin ekan ja vikan kerran tältä kiertoa, eli muita muhinoita ei ole, niin hyvin pyyhkii meillä tuolla makkarissa näin talvisin:D kp 28 oli ihan pieni tuhrun ilmaantuminen ( voisko olla kiinnittyminen?)..siit ois menny silloin kyllä jo 13 päivää, et munasolu olis jammaillu siel matkallaan...mutta voisko se niin kauan se matka kestää, kun ylensä puhutaan 7 päivästä keskimäärin? No, kp 29 oli kuitenkin haalea plussa, mutta plussa se oli, aamupissasta, siitä ei vonu erehtyä. Tänään kp 30 aamupissasta värittömämpi kyllä, olin ihan pettynyt, koska ootin tietty jo tummempaa, mutta ehkä kp 29 verrattuna haaleampi ja sit se dikimittari sanoi viel et et raskaana. Ja tietty mä kaivoin veitsen eteen ja kaivelin sisukset siitä esiin, että mitä se tommosii mulle höpijää, niin en mä tiedä, kaks liuskaa on ja toisessa vahva viiva ja toisessa haalea ja sit siin toisessakin on yks viiva, eli yhteensä kolme viivaa..oisko ne tullu siihen myöhemmin, emmä tiedä, mutta sekasin tässä menee. Ja nyt mulla sitten alkoi tänään se "nyt ne alkaa olo tila" eli jotain tuntuu valuvan, mutta ei yhtikös mitään. et vähä näyttäs kun oireetkin alkas vasta nyt, kn viimeksi nää lorinat alkoi kp 26, mutta silloin mulla olikin ovis kp 13. Herra yksin tietää missä tässä mennään, mutta kun ei ole uskovainenkaan, niin en kehtais kysyä, että jos vähä valasis asiaa. TAI sit mulla on menossa menopaussi ja siks ei näytä plussaa, johon en kyl usko, mä mikään vanhus viel ole.....Mutta pikkusen sekopää, pitäs lailla kieltää jo multa nää kuumeilutouhut kun ne vaan pahenee:D
 
Ja mun on mentävä lauantaina apteekkiin kun tilasin siel yhden tuotteen ja se tulee sinne vasta lauantaina, niin sunnuntai aamuna testaan aamupissasta ja jos ei sit näytä mitään, eikä liuskatesti, mitä tilsi kans kaks kappaletta, niin sit mie luovutan. Todennäkösesti kyl menkat on sit jo alkanut, et ei tartte sit enää testata ja jos ei oo, niin pakko mennä lekuriin sitten..sit ei oo kyl kaikki Tintti-Tiivarilla kohdillaan.
 
Tintti-Tiivari - eli olette lemmiskelleet juuri ovis päivänä - munarakkulan puhkiamis aikaan.:heart:
..siittiöt voivat elellä jopa 5-7 pvää(keskimäärin 3vrk)oikein hyvissä olosuhteissa(vahvat yksilöt).mutta itse munasolu elelee vain sen max. 24h..monesti vain sen 12h.

CB:n digissä jossa viikot, on aina 2 liuskaa ja sisään ilmestyy 3 viivasta - siitä ei oikein kunnolla voi arvioida mitään(tai voi jos osaa;))netistä löytyy sivusto, joissa näytetään, mihin kohden ja minkä vahvuiset viivat on esim. kun viikot 1-2..2-3..jne..

Ei kannata ehkä alkaa arvuuttelemaan, menee hermoiluksi vallan:O
..dippaat silloin Sunnuntaina ja mie kovasti täältä pistän peukutella d=)b + puolesta!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, joo, mä oon sellanen hätähousu kaikinpuolin, että mulle ei ikinä pitäs antaa edes testejä käteen....mä kyttään niitä ja pissin niihin uudelleen ja toivon viivojen vahvenemista ja ainut mitä en ole vielä tehnyt, niin en ole piirtänyt punasella tussilla testiin kahta viivaa:D:D

Joo, siis menkat alkoi normisti, kestivät 5-6 päivää, kp 13 ei vielä ovistestissä selkeitä kahta viivaa. Kp 14 ovistestissä selkeät viivat, mutta joulu väsytti ja aateltiin vaan nukkua:) Kp 15 aamu, eli joulukuun 25 aamu me touhuttiin ekan ja vikan kerran tältä kiertoa, eli muita muhinoita ei ole, niin hyvin pyyhkii meillä tuolla makkarissa näin talvisin:D kp 28 oli ihan pieni tuhrun ilmaantuminen ( voisko olla kiinnittyminen?)..siit ois menny silloin kyllä jo 13 päivää, et munasolu olis jammaillu siel matkallaan...mutta voisko se niin kauan se matka kestää, kun ylensä puhutaan 7 päivästä keskimäärin? No, kp 29 oli kuitenkin haalea plussa, mutta plussa se oli, aamupissasta, siitä ei vonu erehtyä. Tänään kp 30 aamupissasta värittömämpi kyllä, olin ihan pettynyt, koska ootin tietty jo tummempaa, mutta ehkä kp 29 verrattuna haaleampi ja sit se dikimittari sanoi viel et et raskaana. Ja tietty mä kaivoin veitsen eteen ja kaivelin sisukset siitä esiin, että mitä se tommosii mulle höpijää, niin en mä tiedä, kaks liuskaa on ja toisessa vahva viiva ja toisessa haalea ja sit siin toisessakin on yks viiva, eli yhteensä kolme viivaa..oisko ne tullu siihen myöhemmin, emmä tiedä, mutta sekasin tässä menee. Ja nyt mulla sitten alkoi tänään se "nyt ne alkaa olo tila" eli jotain tuntuu valuvan, mutta ei yhtikös mitään. et vähä näyttäs kun oireetkin alkas vasta nyt, kn viimeksi nää lorinat alkoi kp 26, mutta silloin mulla olikin ovis kp 13. Herra yksin tietää missä tässä mennään, mutta kun ei ole uskovainenkaan, niin en kehtais kysyä, että jos vähä valasis asiaa. TAI sit mulla on menossa menopaussi ja siks ei näytä plussaa, johon en kyl usko, mä mikään vanhus viel ole.....Mutta pikkusen sekopää, pitäs lailla kieltää jo multa nää kuumeilutouhut kun ne vaan pahenee:D
Voi tokkiinsa..siun dippailut on vielä täysin hal-lin-nas-sa..minä dippasin parhaillaan jopa 5x/vrk "hulluina" kuumeiluaikoina..:whistle:..taiiii..voipi olla, että ehkä enempikin:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä