40+ so what wol.13

Sitten vielä hämää kaikki nuo jutut täällä netissä, että ovulaatio saattaa myöhästyä - ettei se aina tuliskaan samoihin aikoihin... :O Ja sekin vielä, että joka kuukausi ovulaatiota ei edes välttämättä tapahdu... Loppujen lopuks aika vähissä on nuo raskautumismahdollisuudet kokonaisuudessaan. Ihme että vauvoja kuitenkin syntyy. Ensimmäisen lapsen sain, kun olin 22v. Silloin ei tarvinu muuta ku jättää pillerit pois ja kappas, heti olin raskaana. Toista yritettiin eri miehen kanssa ainakin puoli vuotta ja nyt tätä viimeisintä yritystä saman miehen kanssa jo yli sen puoli vuotta. Liekö tässä tapauksessa perää, että kaikkien 'nesteet' ei sovi toisilleen niin hyvin. Mutta kai se on pakko uskoa, että ikäkin tuo omat vaikeutensa. Kai se stressaa, kun pelkää, että vaihdevuodet on tulleet jo... Ainakin mulla oli aiemmin sellaisia oireita, mutta mua lohdutti yks entinen työkaveri, että tässä samaisessa puljussa sillä oli samanlaiset oireet, mutta kun lopetti työt täällä, ne muka-vaihdevuosioireetkin katosivat. Luulenpa, että mulla samaa pukkaa...
 
Niinpä niin Tepias on se vaan kummallinen tää ihmiskeho...
Mullakin kaks ensimmäistä raskautta onnistu ekoilla yrittämillä, sitten taas kaks viimesintä raskautta on alkanut joidenkin yritys kertojen jälkeen, nyt sitten jännittää kuinka käy tässä yrityksessä. Joo niin saattaa hyvinkin käydä ettei ovuloi joka kierrossa, viimeks kun kuumeilin tyttöä niin mulla oli ainakin yks ovuloimaton kierto, kyllä mäkin uskon että tuo ikä vaikuttaa myös raskautumiseen.
Nyt toi ukkokulltakin on taas tän yön pois kotoota vaikka piti olla täällä :mad:... onneks talleteltii eilen illalla ja huomenna sit täytyy jatkaa taas :D
Mitenkäs noi ovis päivät laskettiin? oliko se niin että kun saa ovisplussan niin on -1 sitten ois ovis päivä ja sit dpo 1 ?
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Tepias:D Vai semmosia sinä aktin aikana kerkeet miettiä:D hyvähän se, että sellastakin, minä kun en ehdi mitään, se on ohi nopeammin kun ehtiia alkaakin ja maanantaina mietin siis pääni puhki, että oli touhut aamulla vai illalla, mutta vaikka kuinka mietin, niin en yksinkertasesti muista, että ilmeisesti on ollut erittäin pikanen pano! :D Kyl me sitten kesällä pitempään nautiskellaa kun on enempi aikaa ja touhuja, mutta näin talvella harvemmin ja kun mies sitten ns. saa, niin nopeasti on hommat tehty. Minä en oikein seksistä oikeastaan tykkääkään, mä olen vähän sellanen "oman onneni seppä"...kauheeta sanoa, mutta kiire, työ, väsymys, parisuhteen ajanpuute on vaan mennyt tähän. Mut niinku sanoin, kesrran vuodessa sitten kesäloman aikaan korjaantuu tämä puoli...joo, hyvä että edes silloin. Kyl meillä hellyyttä on, nukutaan käsi kädessä yöt ja noin, mutta kun ei vaan jaksa enenmpää. Mies kyl haluis useammin, mutta mä haluisin useammmin vain oviksen aikaan:D...mies eis itten niin jaksa, kerran yritettiin kolme päivää peräkkäin, niin kolmanetena ei enää irronnut...toinenkin päivä tekee jo sen, että mies kun on jo saanut, niin se on vähä sitten jo mun fugi, että päälle pitäs alkaa könytä ja ite alkaa hommiin...voi voi, kun ei vanha jaksa semmottii...mä kun en niin seksipeto oikein oo..kai mä periaatteessa voisin elää ilma seksiä...se ei oo mulle tärkeä, mutta vauvat on:D No, mä oon kyl kivasti säännöllisen kiertoni kiitos, tullut raskaaksi usein, itseasissa jos nyt tärppää, se ois 20 kerta raskaana oloa:D Joo, mutta km on sitten yliiiiiiiiiiiiiiiiii yli yli yli siitä, mitä oon saanut kunnon tuloksia, mutta onneksi lapsiakin on tullut..itseasissa meille ihan riittävästi, mutta niin, meille, muttei mulle henk. kohtasesti vaikka lapset onkin omai, mutta haluan vain yhden vielä....ja nyt sitä halaun enemmän kun koskaan, itseasissa mun on pakko saada vauva, muuten en tiedä mitä keksin.
 
No niin naiset mitäs sanotte tästä, nyt illalla bongasin ovis plussan ja eilen pupuiltiin, tänään ei päästä kun ukko on työkeikalla :mad: ja huomenna taas pupuiltaisiin, niin riittääkö eilinen? ja onko huominen jo liian myöhäistä? :ashamed:

 
Juu, no, tais olla niin, että siihen yhteen kertaan nyt hommat jäi. Eli kp 10 ja ovis vissiin paukkui kp 11, että sinnitelkää simpit! Tänään ois voinnut tehä asian eteen vielä jotain, mutta lapset täällä sairaana, 12v nukkuu olohuoneessa lähellä vessaa ( että pääsee oksulle) ja pienin valvoo vielä ja pomppii meidän makkarissa...kn ovat sairastelleet ja nukkuneet, niin nyt virtaa riittää....iltavuorosta tulin 21.30 ja huomenna aamuvuoroonklo 7, että kuksimaan ei enä ehi...pakolla sitä kuksis vaikka missä, mutta saapi nyt olla, kun musta tuntuu, että ovis meni jo, muuten en luovvuttas. Eli nähtäväks jää...aika heikko yritys tää kierto, mutta joskus yksikin kerta riittää ja uskokaa tai älkää...aikojen alussa yhden kerran vain touhuttiin kp 8 ja siitä synty meidän poika;)
Minä olen todistetusti raskautunut 2x vain yhden kerran talletuksilla..ne pikku alut eivät vain sitten ole muutoin kestäneet kyydissä..siis - yksikin kerta voi riittää!:heart:

..peukutellaan d=)b
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;27937439:
No niin naiset mitäs sanotte tästä, nyt illalla bongasin ovis plussan ja eilen pupuiltiin, tänään ei päästä kun ukko on työkeikalla :mad: ja huomenna taas pupuiltaisiin, niin riittääkö eilinen? ja onko huominen jo liian myöhäistä? :ashamed:

Jos torstai illasta ollut O+..niin siulla saattaa ovis olla max sen 24 h:n päästä..eli: huomen(tänään perjantaina)illasta ovis ja munasolu elelee sen 12-24h..hyvät on mahkut vielä;)
..ja olihan siellä siulla jo vipeltäjiä kyydissä keskiviikon tallettelusta, jotka hyvissä olosuhteissa elelevät sen 3-5vrk..peukutukset sinne siulle d=)d:heart:

 
Juu ihunat - naisen kroppa ei toimi kuin kello..saattaa eestää tai jätättää - ja jopa pysähdellä..hiljaksiin olla..

Toivotaan toivotaan vain kovasti, että pikku siemen alkaisi monella itämään, tehdään parhaamme.
..kun haluja tuntuis olevan, lempikäämme(ja siinä välissähin jos maistuupi:p)
(aina kun se ei maistukkaan: /)


Paljosta paljon tänne pinoon ihanan suloisia ja kauan kaivattuja+++++++++++
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;27936349:
Niinpä niin Tepias on se vaan kummallinen tää ihmiskeho...
Mullakin kaks ensimmäistä raskautta onnistu ekoilla yrittämillä, sitten taas kaks viimesintä raskautta on alkanut joidenkin yritys kertojen jälkeen, nyt sitten jännittää kuinka käy tässä yrityksessä. Joo niin saattaa hyvinkin käydä ettei ovuloi joka kierrossa, viimeks kun kuumeilin tyttöä niin mulla oli ainakin yks ovuloimaton kierto, kyllä mäkin uskon että tuo ikä vaikuttaa myös raskautumiseen.
Nyt toi ukkokulltakin on taas tän yön pois kotoota vaikka piti olla täällä :mad:... onneks talleteltii eilen illalla ja huomenna sit täytyy jatkaa taas :D
Mitenkäs noi ovis päivät laskettiin? oliko se niin että kun saa ovisplussan niin on -1 sitten ois ovis päivä ja sit dpo 1 ?
Jep, juuri noin: Ovis+ on dpo-1 ja sitten ovis on dpo0..sitten tulee dpo1..dpo2 jne..jne..
 
Tepias:D Vai semmosia sinä aktin aikana kerkeet miettiä:D hyvähän se, että sellastakin, minä kun en ehdi mitään, se on ohi nopeammin kun ehtiia alkaakin ja maanantaina mietin siis pääni puhki, että oli touhut aamulla vai illalla, mutta vaikka kuinka mietin, niin en yksinkertasesti muista, että ilmeisesti on ollut erittäin pikanen pano! :D Kyl me sitten kesällä pitempään nautiskellaa kun on enempi aikaa ja touhuja, mutta näin talvella harvemmin ja kun mies sitten ns. saa, niin nopeasti on hommat tehty. Minä en oikein seksistä oikeastaan tykkääkään, mä olen vähän sellanen "oman onneni seppä"...kauheeta sanoa, mutta kiire, työ, väsymys, parisuhteen ajanpuute on vaan mennyt tähän. Mut niinku sanoin, kesrran vuodessa sitten kesäloman aikaan korjaantuu tämä puoli...joo, hyvä että edes silloin. Kyl meillä hellyyttä on, nukutaan käsi kädessä yöt ja noin, mutta kun ei vaan jaksa enenmpää. Mies kyl haluis useammin, mutta mä haluisin useammmin vain oviksen aikaan:D...mies eis itten niin jaksa, kerran yritettiin kolme päivää peräkkäin, niin kolmanetena ei enää irronnut...toinenkin päivä tekee jo sen, että mies kun on jo saanut, niin se on vähä sitten jo mun fugi, että päälle pitäs alkaa könytä ja ite alkaa hommiin...voi voi, kun ei vanha jaksa semmottii...mä kun en niin seksipeto oikein oo..kai mä periaatteessa voisin elää ilma seksiä...se ei oo mulle tärkeä, mutta vauvat on:D No, mä oon kyl kivasti säännöllisen kiertoni kiitos, tullut raskaaksi usein, itseasissa jos nyt tärppää, se ois 20 kerta raskaana oloa:D Joo, mutta km on sitten yliiiiiiiiiiiiiiiiii yli yli yli siitä, mitä oon saanut kunnon tuloksia, mutta onneksi lapsiakin on tullut..itseasissa meille ihan riittävästi, mutta niin, meille, muttei mulle henk. kohtasesti vaikka lapset onkin omai, mutta haluan vain yhden vielä....ja nyt sitä halaun enemmän kun koskaan, itseasissa mun on pakko saada vauva, muuten en tiedä mitä keksin.
Juuri noinhan se miullahin oli: miulla oli halut oviksen tietämillä..ja mies tietenhin olisi halunnut muulloinhin:whistle:..ei vaan miulle maistunut ei..:ashamed:

..ja flikat - kun ikää mittariin kertyy, alkaa ne haluthin olemaan vähenemään päin..ei tietenkään kaikilla..mutta kovasti niihin haluihin meidän hormonitoiminta vaan vaikuttaa.
Olen sen itse ihan tässä 1-2v sisään huomannut..tuntuu melkeinpä, että voisin olla ihan ..ilman..niin harvoin enää haluttaapi kunnolla..*huoksista huoks*

..mutta toki vaikuttaa noihin haluamis juttuihin myöskin meidän parisuhteemme..onko toimiva?.. miten läheinen?..puhutaanko asioista, vai lakaistaanko ongelmat(jos niitä on..ja onhan niitä aina välistä)maton alle..

 
Viimeksi muokattu:
Kävin apteekissa hakemassa foolihappoa, mutta huomasin tuossa juuri, että oon alitajuisesti ruvennut syömään punaista paprikaa ja verigreippiä, jotka sisältävät foolihappoa :)

Ja tässä nyt kun oikein pohdin asiaa, niin eikö Ibumax ole periaatteessa sama lääke kuin Burana, ja tuolla jossain mainittiin, että Buranan popsiminen saattaa estää alkion kiinnitymisen ja sitä tässä oon tosiaan joutunut popsimaan, kun mulle on tehty leukaleikkaus lokakuun lopulla ja hampaita oiotaan edelleen, joten särkyjä ja kipuja on. Paramaxiin taidan siirtyä ihan suosiolla kokonaisuudessaan. Pitää vissiin vähentää kipulääkkeiden syöntiä ja kärsiä kivut, jos tässä meinaa raskautua!!!
Oikiassa olet, lukaiseppa tuo.:attn:

Jos voimakasta tulehduskipulääkettä on pakko käyttää säännöllisesti, raskautta suunnittelevan kannattaa yrittää pitää taukoa ainakin muutaman päivän ajan ovulaation aikoihin.

Raskautta toivovan naisen kannattaa siis välttää turhaa ja ylenpalttista tulehduskipulääkkeiden käyttöä.


Naisella särkylääkkeiden jatkuva käyttö saattaa heikentää raskaaksituloa. Haitallisiksi ovat osoittautuneet varsinkin ne tulehduskipulääkkeet, jotka toimivat prostaglandiinien estäjinä. Näitä ovat muun muassa tutut käsikauppalääkkeistä löytyvät ibuprofeeni ja ketoprofeeni sekä tuntemattomammat indometasiini, diklofenaakki, naprokseeni.

Munarakkula voi jäädä puhkeamatta

Prostaglandiinit ovat hormonin tapaisia aineita, jotka vaikuttavat monien elinten toimintaan. On todettu, että prostaglandiineja tarvitaan normaalissa ovulaatiossa, jossa munarakkula puhkeaa ja munasolu pääsee kulkeutumaan munanjohtimeen. Ultraäänikuvausten perusteella on voitu osoittaa, että munarakkulan puhkeaminen jää tapahtumatta prostaglandiinien estäjälääkettä saaneilla naisilla.

Munasolun kiinnittyminen kohdun limakalvolle vaikeutuu

Samaan ryhmään kuuluvat myös uusimmat tulehduskipulääkkeet, ns. koksibit, jotka estävät prostaglandiinia tuottavan entsyymin, syklooksygenaasin, toiminnan ja näin ollen vaikuttavat munasolun irtoamiseen ja voivat myös heikentää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä kohdun limakalvolle. Edellä mainittuja lääkkeitä on markkinoilla parisenkymmentä ja niitä on saatavilla sekä käsikauppa- että reseptilääkkeinä.

Ovulaatio palaa normaaliksi lääkkeenkäytön lopettamisen jälkeen

Raskautta suunnittelevan naisen tulisi välttää turhaa tulehduskipulääkkeiden käyttöä. Ovulaation on todettu palautuvan normaaliksi heti lääkkeen lopettamisen jälkeen. Jos joudutaan jatkuvasti käyttämään voimakasta tulehduskipulääkettä, tulisi sen käyttöä välttää ainakin muutaman päivän ajan ovulaation aikoihin.

Aarne I. Koskimies, Felicitas-Klinikka
dosentti, lääketieteen ja kirurgian tohtori, naistentautien, synnytysten ja gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri

..eli..kaikkesta pitäis meidän olla tietoisia, melkeinpä Farmakologeja aivan koulukseltamme:O..tarkkana siis kuin porkkana, kuin lääkkehiä joudutaan(varsinkin enempi)käyttämään.

Itse olen käyttänyt vain 1mg Panadolia ja Para-Tabseja..mutta tarvittaessa sitten kovaan sappiperäiseen kipuun Tramalia..mikään muu kun siihen ei auta.:x
..ja nythän voisin käyttää jo esim. Buranaa muutoin, mutta se on tällaiselta tulppariskin omaavalta kielletty lääke.


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Huomenta aikaista sellaista :)

Kohta lähettävä ajeleen työmaata kohti ja tuo 32 kilsaa tuntuu ikuisuudelta matkalta kun vätystää ihan sikana ja niin pirun pimeetä :(
Ihmettelen tätä miun kiertoa nyt kun aloin tosi rajusti limoileen jotain kp6-7 hujakoilla..tuli kyllä limoja vaikka muille jakaa:LOL: noh dippailin ovista kp7 asti ja en saanut kun kp11 melkein yhtä vahvat viivaset ja sen jälkeen kuiva kausi alkoi ja nännit niin kosketus hellät ettei kosketa edes varkain niihin :) Oisko mennyt viivaset huti miulla kun kerran päivässa dippailin töissä aina aamupvän aikaan..hyvinkin mahdollista kun kuitenkin ovis tais irrota limoista päätellen ja näitten utare kipuista myös..Noh nyt oottelen rauhassa ja toivon että jos ovis kävi niin ois käynyt auki olevassa munatorvessa: /
Nyt kamppeet päälle ja menoksi go,go :)

Ihanaista päivää rakkaat siskot ja plussapuhureita:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Täällä vois sitten alkaa pikkuhiljaa hyppäämään tuonne piinailupäiville kp17 dpo0
harmittaa vaan nyt kun ukko oli just viime yön kotoo pois :ashamed:
toivottavasi nyt toissa iltanen talletus ja jos tänään vielä päästään tallettelee ni riittäs :)

Noista haluista puheenollen niin täällä kyllä tuo halupuoli vielä toimii :p eli kyllä täällä pupillaan tasaseen tahtiin kun vaan on mahdollisuus siihen, ehkä meillä taas tuo isäntä on välillä väsyneempi puuhailemaan kuin miä :D vaikka en minäkään mikään himopupuilija ole mutta useimminkin haluun ku oviksen aikoihin :rolleyes:

Mukavaa päivää täältäkin ihanaiset +++++ :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Kiitos *mur-mur* kaikista tiedoista!
Ja kiva kuulla, etten oo vallan ainoa, jota ei seksi pahemmin kiinnosta. Yhdessä välissä se nimenomaan oli sitä, että parisuhde oli retuperällä... Meillä on lämpimät välit nykyään, käsi kädessä teeveetä katellaan :) jne. Paljon halauksia. Nykyään. On ollut huonompiakin aikoja. Ja nyt kun miehen sisko sai vauvan, sillekin iski vauvakuume, joten ihan yhdessä tässä yritellään. Mutta, eipäs se vaan minukaan ukko jaksa kahta pvää peräkkäin :D Tänään meillä kans ns. Talletellaan (alan oppia alan sanastoa :D ). Mutta tulee mullaki väliin ihan oikeesti halupäiviä - on vaan pitkään olleet poissa. Jostain oisin kyl lukenut ett nelikymppisen naisen ja parikymppisen 'miehen' seksihalut kohtais parhaiten... :O
No enivei, nyt kun on nämä mahdolliset ovis-pvät menossa, ni mä oon nii höpsö, ett tunnostelen jo kroppaa, ett tuntuuko raskautuneelta... Luen netistä muiden kyselyjä 'raskausoireet ennen plussausta' ja kuulostelen omaa kroppaa... Niin kovasti minäki haluaisin raskautua, etten kans tiedä, mitä sit, jos ei enää tuukaan... :/ Tosin haluaisin alkaa ratsastamaan. Oma hevonenki ois kiva... Siinäkö sit vastaus siihen...
 
Viimeksi muokattu:
Tintti-Tiivari: Meillä on sama homma - akti ei kauaa kestä :D Joskus se kyllä harmittaa - just ku itestä alkaa tuntua hyvälle, ni se onki toisen osalta jo siinä :D Mutta toisinaan pikaset ei haittaa yhtään. Tai siis en osais kuvitellakaan monen tunnin mittaista sessiota - alkas kai jo naurattaan :D
Aikoinaan tuli TV-sarja 'Fitz ratkaisee'... Siinä se Fitz sano, ett karkin syömisestä voi päätellä jokaisen tyylin harrastaa seksiä.... Ne jotka imeskelee karkit, tykkää nauttia pitkästä seksistä, ja ne jotka nopeesti pureskelee, tykkää pikaseksistä - JA MINÄ OLEN SE PURESKELIJA :D
Enkä ole muuten ikinä ollut sellainen, joka tykkää romantiikasta. joskus jouduin nuorempana yhden nuorukaisen kanssa syömään ja se tykkäs tuijotella silmiin, ja mua ällötti :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Pahoittelut anjamarita tädin tulosta :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon:)
Kiva että kumminkin tallinnassa oli mukavaa...

Tänään tein vielä ovistestin kymmenen aikoihin ja edellee tuli vahvat viivat/hymynaama, joten mitenkäs mä nyt alan sitten laskee niitä piinapäiviä onko nyt dpo-1 vai dpo0? oon kyllä hitusen pihalla kun näyttää vieläkin ovisplussaa :confused: Nyt on tässä aamupäivän aikana alkanu sillee jännästi juilimaan alavatsaa joten näiköhän siellä alkaa jotain tapahtumaan.

No joo Tepias en mäkään kyllä tykkää sellasesta monentunnin sessiosta... mut kumminkin silleen että kumpikin kuitenki saa siitä nautinnon :kiss: vaikkakin kyllä se välillä jää tääläkkin itteltä väliin :|

AI KAUHEE KUN JUILII VATSAA :O Toivottavasti on hyvä merkki!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Ihania juttuja ootte kirjoitelleet meillä on sillain että on ollut ain tuo seksipuoli innostavaa molemmilla ja mies olis joka päivä valmis ja sitten jos iskee sellanen viikon paussi oon ihan ihmeissäin että eikö hän rakasta mua enää?? :whistle:
Pikku Petra pamahti ekasta kerrasta ja on siis 2,5v ja olin 40v kun syntyi mutta ei kuulu sitten lisää muksuja ei......
onhan mulla toki ville 8v edellisestä avioliitosta mutta olis se yks viel mahtunu rakkauteen.
Meillä mies osoittaa hellyyttä kyllä milloin sattuu ja enemmänkin vois osoittaa että sanois tuu viekkuun soffalle ja raottas vilttiä kuten ennen silitteli sohvalla hiuksia ja muutakin..pussailtiin ja halittiin enemmän että sellaset rakkaat pikkueleet on hiipuneet oon vaan huomannu vaikka muuten mies on mulle eri rakas :heart:
 
Täällä v.....aa niin p.......sti ku ei sit kuitenkaa enää eilen talleteltu :mad: kun isäntä oli niin väsyny ja olkapäätä särki julmetusti :( sillä meni nivelsiteet jokunen aika sitten ja taas se vaivas eile ni ei paljon halut hyrränny sillä :'(
Anteeks että avaudun näin täällä mutta pakko vaan on purkautua jonnekkin...
Täytyy vaan toivoo että keskiviikon talletukset on sitkeää laatua =) Täällä mennään yhden talletuksen taktiikalla nyt etiäpäin ;) ja jos ei tärppää niin uutta putkeen ens kierrossa, ei taija tän illan talletukset enää riittää jos päästään puuhastelee...
On tää piinallista kuumeilla vauvaa... vaikka kuinka itelleen sanoo että mennää ihan rennosti eteenpäin eikä oteta paineita ni sit kuitenki kyttää kiertoo ja tikuttaa ovista että pääsee tallettelee oikeeseen aikaan aaaahhh :headwall:

Voi ihanaiset kovasti plussapuhureja kaikille :whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja Marza1970
äiskä-73 älä lannistu ei ku tänään sitten paremmalla onnella jos isännyyskin olis virkeämmällä tuulella sitten ;)
meillä isäntä olis jo eilen illalla vongannu mutta en mä sitten antanu joten illalla sitten takuulla annan kun meillä on saunpäivä ja toinen niin aktiivinen :heart:
Mää niin rakastan tuota miestäni yli kaiken.Tuolla nukkuu parvisängyssä päikkäreitä ja muksut kamarissa katsoo telkkaria ja kinastelee ja leikkii sun muuta ja mulla aikaa olla koneella lonkkutölkki vieressä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hei ihunat, siis ihan aikuisen oikeesti:..
Kuka harrastaa monen TUNNIN sexiä???:whistle:
..on kuulkaa ihan tosi harvassa sellaiset halut..luulen näin;)


Nuorempana maistui usemmanhin kerran/vrk..mitta kyllä silloinhin hengähdys taukoa välillä pidettiin:D

Sitten vielä..eikä ne naisella ole aina omat halut kadoksissa - osaavat ne nuo miehetkin välillä ns. pihtailla..jos näin rumasti sanotaan..oma mies täyttää 1.2 41v ja olen huomannut 2:den vuoden aikana muutoksia hänenhin haluissaan.


Ei hän koskaan ole ollut mitenkaan sexipeto..haluja kyllä on ja maistuu, mutta ei mitenkään säännöllisesti..miulla ennemminhin "hyrräsi" kovin kun tavattiin, olin sinkkuna elellyt 15v ja aikas jalat ristissä kyllä ollut sen ajan:saint:
..sitten kun makuun pääsin..Oi oi sitä hekumaa:p..no, sitä kesti vajaan vuoden.

Tuohin on niin tapauskohtaista - toisille lempi maistuu vaikka päivittäin..ja toisille taasen riittää vaikka 1-2krt/kk:heart:

..mutta..kyllä oviksen tietämillä täytyis kuumeilijoiden simoja saada - ehdottomasti!!!
..se on tosi tuskaa ja paha mielhän siinä tulee jos mies silloin pihtaa..nimimerkillä. "kokemusta todellahin ON"..

Sitä kun on vain 1x/kk ne mahdollisuudet siihen raskauteen..ja nekin todellisuudessa kovin pienet - parhaillaan sen 20% aivan siinä 20-25veenä..ja siitä sitten alkaa vähenemään koko ajan nopeaa vauhtia..ja varsinhin jos mittarin luku alkaa numerolla 4..

V a a n, tässähin on naisen geenit ratkaisevassa asemassa.=)..ja puolison siimahäntäiset - ovatko kestäviä kroolaajia?

..t o s i n..miun Äiti tuli mummiksi 40veenä..ja hänellä ei silloin ollut enää labrakokeiden perusteella mitään hormonitoimintaa - siis sellaista, että tärppiin enää mahdollisuutta.

..kun taas minä sain iltatähteni 39v ja sen jälkeenhin raskauduin todistetusta(HCG mittaus/ultra) 4x..huonolla menestyksellä vain..että ei sitten kumminkaan aina niin että: "niin tytär, kuin Äitikin"..

..niin moni asia voi mennä vikaan jo alkumetreillä..ja sitten taas ihunia, ihunia ylläri pylläreitähin sattuu - onneksi:heart:..sen toivossa moni täällähin:)(niin kuin itsekin aikoinaan)

..kukas se halusikaan piinailemaan?..
 
Viimeksi muokattu:
äiskä - kyllä se yleensä aletaan laskemaan siitä ekasta vahvasta O-viivasesta/plussasta nuo dpo päivä.
..laitelin sulle siis tälle päivää dpo1..sano kumminhin jos haluat sen muuteltavan..



Mulle on iskenyt jokin outo sisustusvimma!..olen kohta käyhä ja kippee kun raahaa palanut liikaa..:O
..miehän koluan paljon nettikirppareita ja sieltä löytynytkin kaikkea ihunaa - sellaista hieman maalaisromanttista, josta tykkään:)

Nyt vaan halusin ostaa uutta..ja makkrareihin&keittiöön humputtelein ostaa verhot ja tyynynpäällisiä..on nätit, mie tykkevää:heart:
..vielä on mattoja tulossa, pöytäliinaa ja virkattua säilytyspussukkaa.

Olen ihastellut noita virkattuja mattoja - ihan perus sellaisia, en tykkää kovin kuviollisista..ovat ihan hinnoissaan(kun vielä päälle postarit laskee)
Pikku mattohin(n. 60cm)makselee sen 30-45e+7.20e(Huuto.net)
..nyt ostin koemielessä pari puuvillaista, pyöreää ja huokeaa mattoa Etolasta kun ei siellä ollut sellaista väriä, mitä halusin www.etola.net | Py ..ja nämä värjään sitten tumman harmaaksi tai viinin sävyiseksi Dylon konevärillä.

Saa nähdä, tuleeko hyvä tulos?..onko teistä kukaan mattoja värjännyt?:wave:

..jos onnistuu, sain sitten kaksi mattoa värjäyksineen 50e=)(ja ei postareita kun haen suoraan liikkeestä)..ostan lisääkin, mikäli värjäyksestä tulee hyvää jälkeä.
..ovathan ne tietenhin konekutoisia - ei niin laadukkaita, kuin nuo itsetehdyt..mutta mulle kelpaa kyllä.
Laitan vaikka kuvaa jos värjäys onnistuu.



Voe että mulla on maha(taas)pömpöllään herkkua:x..tilasin pizzan, josta söin puolet ja join yhden 0.5l siidukan..suun vain kumminhin tekisi vielä miel..jotahin..ihan kauheeta!:O..jokin sairaus varmaan..

Tosin, huomaisin tällä kiertoa pieniä O-tuntemuksia parina päivänä..nyt taitaapi olla kp8

Illan jatkoja ihunat:wave:..ja paljon Plop, Plop++++++++++:heart::heart::heart:


Ps. paino ei on-nek-si ole noussut..mutta eipä juuri taas sen 2kg jälkeen laskenutkaan kohta pariin viikkoon..aarrrggghhhhh, että pitääkin olla herkkuper**..:kieh:

..vaan huomennapa me koko perhe mennäänhin harrastamaan - hohtokeilaamaan!..Jeeee!:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Hiomenta :)

Tuossa tiirailin nuita ovistikkuja ja oli kp 12 sittenkin aika tasapaksut viivaset aamupvällä ja kp 13 alkoi sitten hiipuu että jos siittä laskee niin Piinailu ois dpo6 nyt sitten menossa noin suurinpiirtein. Ovis kyllä mielestäni kävi kun limat oli kohillaan aikaisemmin ja nännit niin pirun kipeet ja muniakin juilii ihan tarpeeksi:LOL:
Eli Mur-Mur voit laittaa miut piinailijoihin :)
Anjamarita :hug:
Äiskä-79 Onnea piinailuun:kiss:
Mur-Mur voit ihan hyvällä omatunnolla olla joskus herkkuperse :D Oot niin hienosti jo puottanut painoa että nostaa hattua siulle kovasti ja korkeelle:heart:

Nyt jos laittas yövaatteet veks ja suuntais ulos hetkeksi pojan kans mäen laskuun :) Muksaa päivää systerit rakkaat:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mun mieliala on taas sitä sellasta, että KUVITTELEN olevani raskaana ja oon niin onnellinen ja hyväntuulinen... Ja kuitenki sit alkaa taas kuukautiset ja pettymys - on niin koettua monet kerrat. Ei kiva kun miehen sisko sai just vauvan ja itekin haluaa... :)
Voisin ajatella, että mulla on alkanut nyt piinailupäivät -kuukautiset alkaa tuossa 5.helmikuuta kieppeillä. Eli tunnusteluja kehon reagoinnista.... ;)
 

Yhteistyössä