40+ so what wol.13

Voi ihunat, en mie kuulkaa halua/uskalla mitenkään roskisplussaan uskoa, en millään..olisi sen testiajan puitteissa tultava..sitten vasta pie-nes-ti voisin sanoa..Oi onnea..:rolleyes:

Mie jotenhin luulen, että tuo on sittenhin sellainen värikertymä.
 
(kopsaan tekstin suoraan tuolta Hätäpöksyjen pinosta)
Ihan hävettää tämä oma "hulluuteni"..tässä vielä viimonen tälle päivälle, olikohan se neljäs..:ashamed:
..olen vielä kuuhulluhin..:D

Punaväriä näkyy, mutta aivan väärän mallinen alue - ei viiva/palkki.

..läikkiä vaan..napattu kuvata vajaa 30min dippaamisesta.

Tumman sävyinen kuva kun ilman salamaa yritin vangita sitä "jotahin"

KOvasti napsin kuvia, yli 15min ajan..ja se punaväri vaan lisääntyi koko ajan testissä - testiajallahin näkyi hieman..jos olisi oikia haamuinen, pitäisi viivasen olla..viiva..eikä epämääräinen läntti, pöh!:headwall:
..testiä pidin kuitenhin koko ajan vaakatasossa, ettei vain väri sen tähden alkaisi jotenhin leviämään.

Miulla on One Stepin liuskoista kokemusta(25mIU/ml)tilailin Englannista..ja niissä ei värit mitenkään levahtaneet, näkyi viivanpaikka kuitenkin välillä..nämä Kotitestiltä tilailtu 10mIU/ml herkkyyttä.

Juuuh, taidan pienen lasin hakea punkkua ja käpertyä haukun viekkuun soffalle - pähkäilemään syyyyntyjä syviä..näe varmaan painajaisia epämääräisistä, punaisista länteistä R-testissä!!!!|O..nih..:)
 
Onnea minukin puolestani raputar aivan ihana kuulla tuollaisia uutisia ja mur mur iso hali nyt alkuun sinne täältä saat aina mieleni niin iloiseksi ja käyttämäsi teksti on helppoa löytää värikirjon perusteella ja ihanien kuvien,kiitos siitä että tuot iloa meille kaikille täällä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Onnea minukin puolestani raputar aivan ihana kuulla tuollaisia uutisia ja mur mur iso hali nyt alkuun sinne täältä saat aina mieleni niin iloiseksi ja käyttämäsi teksti on helppoa löytää värikirjon perusteella ja ihanien kuvien,kiitos siitä että tuot iloa meille kaikille täällä
Kiitos itsellelesi elämänmakuisista kirjoituksista:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Tässä aamuinen dippaukseni..


..jotain hyyyvin haaleaa harmajaa siellä näkyy..mutta onko sitä itteään?..

Tiedän, että iltapäiväpisusta saattaisi tulla tummempi "se "jokin"..ehkä..;)

Tuonne Hätähousjen puolelle jo kirjotelinhin, että 2 testiä jäljellä..kamppailen itteni kera - dippaanko tänään vielä yhden?..nyt dpo11..sitten jäisi huomiselle dpo12:sta iltapäiväksi enää yksi..ja jos netistä tilaan, tulevat vasta dpo14 ..ja sillonhan se täti jo kurvaakin..
 
Viimeksi muokattu:
Heissulavei kaikille pitkästä aikaa! PippuriPiiakin heräilee henkiin pitkän talven jälkeen! :D
Mulle voisi merkitä PippuriPiia-70 (42) kp 4/ 26-28 yk 4

Olen nimittäin asettanut itselleni alitajuisesti jonkun ihme takarajan, että sen pitäisi syntyä tänä vuonna... Mutta miksi se ei muka voisi syntyä ensi vuonnakin, kun mulla olis ikää jo 43v.
Mulla sama tilanne. Jotenkin olin myös niin asennoitunut siihen, että tokihan me se vauva saadaan tälle vuotta, jolloin olen vielä 42v. Nyt kun ole aikapäiviin mitään yritettykään (se yrittäminen oli nimittäin varsin tehokas ehkäisykeino, oikea erotiikan tappaja) ja on käynyt mielessä sekin masentava totuus, että yli 40-vuotiaista 1/3 on jo hedelmättömiä, niin eihän se 43v nyt hyvänen aika eroaisi juuri millään tavalla tästä iästä! Josko sitä nyt sitten otettaisiin rennoin rantein kyttäämättä päiviä, oireita ja tikkuja, tulee jos on tullakseen, ennemmin tai myöhemmin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipat :)
Jännittäviä uutisia, tsemppiä kaikille ja viivan vahvistumista MUR-MUR !

Minut voisi ottaa tuolta listalta pois, kun kuumeilut jääneet, kiertokin jo puoli välissä.

Käyn kyllä täällä silloin täällä kuulumisia lueskelemassa.

On niin kaunis ilma =) Kohta lähdetään tytön muskarin konserttiin ja ensiviikolla perjantaina mennään maistraattiin ;) :heart:

Että sellaista tänne :D Plussa puhureita....................
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heipat :)
Jännittäviä uutisia, tsemppiä kaikille ja viivan vahvistumista MUR-MUR !

Minut voisi ottaa tuolta listalta pois, kun kuumeilut jääneet, kiertokin jo puoli välissä.

Käyn kyllä täällä silloin täällä kuulumisia lueskelemassa.

On niin kaunis ilma =) Kohta lähdetään tytön muskarin konserttiin ja ensiviikolla perjantaina mennään maistraattiin ;) :heart:

Että sellaista tänne :D Plussa puhureita....................
Mukavaa kevättä ja pylläriä siulle tovon!:):flower::heart:
 
Iltaa Ihunaiset :heart:

Mur-mur ei me vielä pitkäääään aikaa heitetä pyyhettä kenttään eli uskotaan että viivanen vahvistuu:kiss:
Anjamarita Ylläri pylläriä toivoen täältäkin:heart:

Tytön tylleröstä ONNEA toivotan Raputar

ON: Täällä alakerrassa naisten päivät;) jatkuu kauheena tulvana :( Meni oikeestaan 3 pvää ennen kun hanat aukes kunnolla et sais miulle laittaa vasta KP3 kiertopväksi.
Tuli hieman nukuttua päikkäreitä..pari komeaa tuntia ja nyt ihan "mikä maa,,mikä planeetta" olotila :LOL: Voi olla että illalla Nukkumatti saapi säkillisen viskasta unihiekkaa ennen kun tehoaa :)
Jos alkas pyykkejä ripusteleen kuivuun ja jois kaffit. Iltaa muksaa kaikille ja puh,puh puhureita:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä pikkasen mieli maassa - Apteekin omalla dipattu niin nega, kuin olla ja voi..ei viivan paikkaakaan:((sillänsä hyvä testi kyllä)
..ei miun viivaset tiennyt siis sitä ihunaa pylläriä tällä(kään)kertaa..

Yhdeksän Sofi One Stepin testiä dipattu, joista viidessä näkyi punaista, neljässä ei..olisiko ollut yritystä..ehkä..

Ostinkin hurjimuksena 2xtuplapaketit noita Apteekin omia testejä(oli alle 11e/pkt Yliopiston Apteekissa)..dippailenpa ne pois poikkeen ennen tiistaita, tädin tuloa - tänään siis dpo11..

Nyt täytyy kaupasta jemmaan kantaa taas muutama paketti niitä rättilöitä..aaarrrgggghhh:kieh:
 

Lauantai 9.3.2013

Nimi / ikä..................Kp...................yritysk.

anuliini72 (41)...........kp?/?...............yk?
Oliivitar (42)..............kp14/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp21/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp5/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp5/26-29.........yk9
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sarialeksandra (42)......kp3/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp12/22-32.......yk4
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
äiskä-73 (40)..............kp29/30...........yk4
tattinen (42)...............kp3/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp4/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp29/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp11/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Talvi-74 (39)...............kp?/?..............yk?


Piinailupäivät

äiskä-73..........dpo10
*mur-mur*.......dpo11



 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia Listan päivityksestä! :kiss: Miullahan jo kp 14 :LOL: Ja juu, tänään alkoi ovisliuskaan piirtymään silminnähtävää viivaa, joten miehen pehmitys alkakoon, toivottavasti Oili kuitenkin tulisi parin päivän sisään, ettei vallan puhti lopu kesken :rolleyes:

Äiskän ja Mur-murin huomisiin testeihin paljon plussaonnea :heart: :heart: :heart: :heart: Mä toivon niin kovasti teidän molempien puolesta! Niin JA Marza :heart: Aiotko testailla?
 
Iltaa,tai siis yötä!
Tulin pikaisesti pyörähtämään,että täällä ollaan =) Pääsin näemmä jo listoillekkin, heh siis virallisesti mukana!
Täytyy sanoa, kyllä on nyt saatu tämän äipän nuppi sekaisin kun oon lukennu dippailuistanne niin löysin sitten itteni sieltä "liuskojen ostopaikasta"! Voi hyvän tähden mitähän tästä ja tulee??
Hyvää yötä ja mukavaa tulevaa sunnuntaipäivää kaikille!
Toivottaa Talvi-74
 
Noh niin viikonlopun hulinat loppusuoralla kun sunnuntaissa jo mennään
ja tänään pitäs alkaa sitten menkat vaan mitään ei kuulu ja mullahan on aina ihmeen säännöllinen ollu tuo kierto että harvoin poikkeuksia joten katellaan nyt miten menee.
Aivan ihanaahan se olis jos sen onnen saisi jälleen kokea että pikkuinen kasvaisi masussa vaan eipä kannata hirmu toiveita elättää kumminkaan sillä oikeasti tää on kaikille meille naisille niin kova paikka kun kuumeilee ja haaveilee ja sitten tulee se pommi kun menkat alkaa.
ja viikon päästä takuulla testaan jollei menkat ala ennen sitä.Niin niin tosiaan minäkin sen 42v olen jo että ihan nuori äiti tietty
 


Viimeistä lomapäivää viedään... Tervetuloa Arki! Ihan kyllä odotan sitä alkavaksi :D

Vo kun tänä aamuna täällä unelmia toteutuisi Eli peukutukset aamun testeihin!

Hih... Talvi-74 Tää testaaminen on kyllä koukuttavaa
 

Yhteistyössä