40+ so what wol.13

Pirtsi, mäkin meinasin nähdä tuossa jotain, mutta ehkä me ollaan molemmat vähän hulluja! Tai ehkä me ollaan sama ihminen :confused: Apteekin testi on aika tiukkis...ehkä testaisin (jos en malttaisi olla testaamatta) vaikka Pregcheckeillä, niin ei menis (tulevat) perintörahat haaskuun. Mahdollinen plussahan ei siitä mihinkään karkaa, vaikka odottelis esim. maanantaihin.

Joo, en todellakaan odottelis itsekään. Yritin vaan esittää kypsää ihmistä :ROFLMAO:
 
No AlmaElina ONNEA!!
Laitahan kuvaa tulemaan testistä? Voi miten jännittävää ja ihanaa!

Jopo, eli siis minä (?). Jos sinä oletkin joku mieleni kehittämä sivupersoona? (Tyrskähdin ääneen nauramaan luettuani viestisi) :D

Sahris, eikö olekkin rattoisaa kun yksi pipipää sekoittaa pakkaa täällä?

Ja yritin olla "aikuinen" ja fiksu näiden asioiden kanssa, mutta en onnistunut kovin hyvin. Enkä tule onnistumaan seuraavassakaan kierrossa :whistle:
 
AlmaElina, kuva... :) Onnea!

Pirtsi, viel hengissä? Miltä testi näyttää kuivana? Ootko läpivalaissu? Käyttäny mikrossa? Uunissa? Jääkaapissa? Ulkomailla? (n)

Miten täs jaksaa taas huomisaamuun? Miten pitkään Pirtsi jaksat pidätellä, saahaanko päivätestejä?
 
Ja nyt siis hedelmöityksestä 14 päivää, kp on 37, ja aamupissasta tein testin ja se oli selkeä plussa 5 min päästä, tosin haalea tuo viiva, mutta täysin selkeä. Olo on ihan kun puulla päähän lyöty.....on niin ihana olo ja sit takapiru kummittelee kun ristiselkäää särkee et mitö jis menkat alkaa niin on se suuru pettymys.mutta nyt nautin raskaudesta
 
Katjusmaaret, sun täytyy avata ne kuvakoodit lataamisen jälkeen. Ja linkittää sieltä vaikka osoite.
Ja ovistestistähän ei riitä haamu... Vai mitähän sä tarkoitit? Koita ladata ja linkittää uudestaan.

ON: Meillä jäi tallettelut vähän vähäiseen, mies nukahti esikoista nukuttaessa. Ei taida tarvita piinailla. Seksiä oli kaksi päivää ennen ovista. :(
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei! Täytyy tulla tähänkin pinoon koputtelee kun ei oikein missään ole tuntunut omalta.. jotenkin kaikki muut tuntuu niin nuorilta verrattuna itseeni. Ja tähänkin pinoon olen vähän liian nuori mutta ainoa pino missä on suurinpiirtein samaa luokkaa eli kohta 37v. toivottavasti pääsen teidän kanssa höpisee.
Nykyisen miehen kanssa toista yhteistä yritetty vuoden 2013 tammikuusta. Alkaa ilmeisesti ikä vaivaa mun munasoluja.. kkm 2013 heinäkuussa rv15+5 ja kkm kesäkuussa 2014 rv10 todettiin.
Nyt sitten odotellaan josko ne menkat tulee vai onko pulla uunissa.. :rolleyes: ennestään mulla on kohta 18v tyttö ja kohta 15v tyttö sekä 6v tyttö.jokunen saattaa olla pyörähtänyt tuolla hätähousuissa kun siellä pääosin olen kirjoitellut. jotta älkää kovaa potkaisko pois.:rolleyes:
 
No voi hemmetti. Nyt katoaa kuuluvuudet kännystä. Kokeillaan silti.
Pregcheck kuivana ja outona? Se oli jo nuhjuinen paketista ottaessa. No kuitenkin, ei siinä näy ja näkyy. Eli en viisastunut yhtään o_O

Hemmetti, oli tarkoitus ystäväpariskunnan kanssa saunoa ja saunassa otetaan aina saunaolut. What would Pirtsi do?

Ainii se kuva
[URL]http://aijaa.com/wOQL4O[/URL]
 
Pirtsi would pour a beer down her throat :coffee: <- voisko toi olla sitä oluen vaahtoo ja toi innoissaan pyyhkis sitä suupielestä?

Pirtsi would not pour fifteen beers down her throat :censored:

Pirtsi would make a very good and pregnant pee of the beer in the morning and post the picture of the test here before sunrise :)

Understood?
 

Yhteistyössä