40+ so what wol.13

Täällä piinailut jatkuu, testi antaa haamulaista edelleen. Menkat ei ole alkanut, mutta toisaalta viivakaan ei ole vahvistunut. Tänään kp 35/32-34, mutta en tiedä tästä kierrostakaan enää. Jotenkin tuntuu, että koko kroppa ollut ihan sekaisin huhtikuisen KU:n jälkeen. Ensi viikolla on työterveyslekuri ja pyydän kyllä jotain labroja ja loput sitten gyneltä omaan piikkiin… Mitähän labroja sitä kantsis pyytää? Ajattelin työterveyden kautta ainakin kilpirauhasarvot, gyneltä jotain hormonimäärityksiä.

Tässä huono kuva eilisestä ja tästä aamusta, ei mitään muutoksia. :unsure: http://aijaa.com/s2Q4xI

Hankalaksi tekee sen, kun ei mitään hajua milloin ovis on ollut. KP 19 oli ihan veristä vuotoa ja sitten KP 26 (viime viikon torstai) tuhruvuotoa ja tämän tuhrun jälkeen tuikkinut selkää niin, että välillä yölläkin siihen herännyt. Yleensä on vaan menkkoja edeltävä päivä selkä kipeä...

Kiitos tsempeistä...
 
LAUANTAI 25.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

KeltainenSeepra.............................. 41kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 41kp/30
Johanna75 (40)..................6.............38?kp
Meibijees(37)...................2...............35/32-34
Tyydeli (42)..................2................ 28kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 26kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 26kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... ..19kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.................19kp/26
mama na baba (42)............................18kp/27
Virkki (39).........................................17kp/
Mileena74 (41)...............3..................12kp/28-30
Jimima (43)...................2...................12kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1....................12kp/29-30
Kalabaliikki ().......................................9kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) .........................8kp/28
Theran (36)......................4.................8kp/
Pilvilinna74 (40)................6...................7kp/25
Woodoo (40)...................4....................6kp/24-26
Jelli75 (39).....................3.....................4kp/
Esteri1 (42)....................2.....................3kp/
Minttu 71 (43)................5......................3kp/30
Zandi()...........................2..................0/0
Tammityttö (39)................3.................0/0

Piinailupäivät:

Tyydeli (42) ......................dpo 13
MaiMei (39)........................dpo 7
Karoliina74 (40)...................dpo 5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Tän aamun tuntemuksia..oottanu/pelänny menkkojen alkamista..pitäis alkaa parin päivän sisällä..noh tänä aamuna melkein jo petyin kun vessassa käydessä oli merkkejä et menkat alkanu...mut tavallaan loppu...kummallista..vatsassa kyllä outo olo sellasta painon tunnetta ja ..ihan ku pikku supistuksia...ei uskalla vielä toivoo että ois raskaana..huomenna testaileen jos ei tilanne muutu ..elikkä jos ei menkat ala...:)vähän on sellanen epätodellinen olo..ei uskalla ees toivoo..että vihdoinkin olis tärpännyt
 
Viimeksi muokattu:
Uuuh, voi harmi, Johanna ja Tyydeli :( :( Ikävintä on, jos ehtii jo hieman luulla...

Mulla sama edessä viikon päästä. On ärsyttävän toiveikas olo, jolle ei oikeesti oo mitään syytä. Paitsi varmaan kesä ja loma ja rennompi olemus, ei jaksa kyynisenä masennella. Et yhtä hyvin voi olla vaikka raskaana! You never know. Ääh, ällöä optimismia!

Olossa ei mitään muutoksia mihinkään suuntaan. Vv on runsasta, nivusissa tuntuu kaikkea (tää on uusi kevään ilmiö, siitä kemiallisesta asti kaikissa kierroissa on nivusia vihlonut, en muista sellaista aiemmista kuukausista), lämpö vähän seilaa, se on kyllä tosi hämärä. Välillä 37,4, sitten taas 36,5, mittarit varmaan sekaisin, tai sit mä vaan oon. Parhaalla tahdollanikaan en mitään raskausoireita keksi kyllä, paitsi se oma toiveikais mieli.

Mites Karoliina, mitkä olot, joko oot testannut?
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Hei kertokaa mulle viisaammat..tää pvä ollu ihan outo..vuotoo oli hitunen aamulla..koko päivänä mitään..si illalla hitunen ny loppu..ja etova.
tosi kuvottava olo..mä en tiiä enää mitään..ei oo ennen ollu..kyl se on kuiteskin pakko testata huomenna..en saa mielenrauhaa muuten..tää pvä vaan vaikuttanu niin oudolta tuntemuksineen
 
Kylläpähän se on niin, että täällä haamulainen vaan haalenee. Eilen pidin välipäivän testauksesta, kun ei jaksanut stressata asialla. Tänään testasin ja haamu on haalistunut perjantain ja lauantain testeistä eli nyt vaan odotellaan vuotoa. Viikonloppuna tuli pientä tuhrua pyyhittäessä, mutta ei sen enempää. Toivottavasti alkaa pian, nyt KP 37/32–34. Pelkään niin sitä kohdunulkoista... :(

Varasin huomiseksi ajan työterveyteen Terveystalolle ja aion pyytää ainakin kilppariarvot ja sen prolaktiinin, sit huomisen jälkeen varaan ajan gynelle. Meillä gyne ei kuulu työterveyteen.

Johanna75, joko testasit?
 
Hei kertokaa mulle viisaammat..tää pvä ollu ihan outo..vuotoo oli hitunen aamulla..koko päivänä mitään..si illalla hitunen ny loppu..ja etova.
tosi kuvottava olo..mä en tiiä enää mitään..ei oo ennen ollu..kyl se on kuiteskin pakko testata huomenna..en saa mielenrauhaa muuten..tää pvä vaan vaikuttanu niin oudolta tuntemuksineen
Kylläpähän se on niin, että täällä haamulainen vaan haalenee. Eilen pidin välipäivän testauksesta, kun ei jaksanut stressata asialla. Tänään testasin ja haamu on haalistunut perjantain ja lauantain testeistä eli nyt vaan odotellaan vuotoa. Viikonloppuna tuli pientä tuhrua pyyhittäessä, mutta ei sen enempää. Toivottavasti alkaa pian, nyt KP 37/32–34. Pelkään niin sitä kohdunulkoista... :(

Varasin huomiseksi ajan työterveyteen Terveystalolle ja aion pyytää ainakin kilppariarvot ja sen prolaktiinin, sit huomisen jälkeen varaan ajan gynelle. Meillä gyne ei kuulu työterveyteen.

Johanna75, joko testasit?

En mä sitten testannu..Kun aamulla herätessä ei jäänyt epäselväksi menkkojen alkaminen...alkoivat .....blaah :( ...
 
Kiitos Jelli75 :) ....Juu ei varmasti luovuteta...Mä tässä suunnittelen jo jotain kivaa vaihtelevaa yllätystä itselle ja miehelle ensiviikolle oviksen tienoille vähän uusia asentoja ja ehkä paikanvaihdos vois auttaa asiaa HAH :)...ja yritän olla stressaamatta ja ajattelematta liikaa...keskittyen meiän tuleviin ensi kesän häihin...
 
Terve!

Töissä taas. Ihan kiva, eilen itsekseni mietin, että on mulla hyvin asiat. Tuttu jolta lomat loppu oli ihan masentunut töihinpaluusta, minä taas olen ihan tyytyväinen. Tällä hetkellä olen kivassa työpaikassa ja viihdyn. Loma on aina kiva, mutta ei mua haittaa palata töihin. Viellä on viikko lomaa jäljellä, ehkä vielä joku reissu syksyn alkuun, saa nähdä..

Mejbijeesille vielä tsempit, ennen menkkoja ei voi olla mistään varma. Jos siellä kuitenkin haamua on.. Eri pissat antaa eri tuloksia, pidetään vielä peukkuja!!


Johannalle
ja Tyydelille ja muille menkkalaisille myös tsempit, kohti uutta yritystä!!

Täällä mennään päin uutta festiä, mies on jo ihan hajalla kun ei ole irronnut kuukautisten aikana. Huoh. Kohta taas saa.


Jep, muilta osin fiilikset on jokseenkin sellaset, että kohta päräytän kierukan takaisin. Menkkoja en vaan jaksa ja on aika vahva tunne siitä, että meille ei vauvaa tule. Pitäiskö vaan lopettaa haihattelut.. En tiedä, äkkiähän aika menee jos vielä sen puoli vuotta jatkaisi yritystä..

Ihana kesäpäivää kaikille!!


tv woodoo rv 1

PS 150 yötä jouluun
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Höh alkaneet vuodot! Täällä samanlaista toivoa kuin maimeillä, vaikkei syytä... Tai no toivoa voi, kun on yrittänyt! Mulla vähän ollut nännit arat, mutta niin ne on näköjään ollut viime aikoina aina oviksen jälkeen?! Pari päivää sitten oli kipua alavatsassa oikealla puolella ja vatsa oli ihan kuuma?! Kiinnittymiskohta? Mut jotenkin oireet sen jälkeen vähentynyt?! Paitsi, että kuvottaa tämä autossa kirjoittaminen!! :D tsemppiä vaan muillekin jännittäjillle! Ja mäkin taidan tehdä testin huomenna.. Ihan liian aikaisin!
 
Varovainen moi. Kokeillaan, vieläkö 40-v. kroppa toimii. Toiveita ei kannata elätellä (ja silti elättelen), kun on endometrioosikin. Ainokaiseni on jo yläkouluikäinen.

Ensimmäinen yritys käynnissä. Juuri nyt on ovulaation aika, kp 13. Aiemmin olen tunnistanut ovulaation tosi hyvin, mutta viime kuukausina en enää. Olisiko lisääntymiselimistön toiminta jo hiipumaan päin.
 
Hei vaan kaikille! Olen teidän hulvattomia juttuja, ja vähän mustaakin huumoria seuraillut toista vuotta taustalta, ja nyt kun oma ikäkin alkaa lähestymään sitä neljääkymppiä, niin hyppään joukkoon mukaan (tuolla kolmekymppisissä olen aiemmin taustaillut ja hätähousuissa välillä kaväisen kirjoittelemassa) :)
Ikää on 37v. ja vasta esikoisesta haaveillaan. Jotenkin elämä on vienyt muihin juttuihin, eikä ole nuorempana herännyt näihin vauvahaaveisiin.
Pitkään on yritystä jo ollut ilman tärppiä, ja helmikuussa meidän piti lähteä tutkimuksiin/hoitoihin, ja minä ehdin käydäkkin ensimmäisessä tapaamisessa ja labrassa, mutta sitten isäntä hannasi. Kevät otettiin sitten vähän rennommin ja nyt hän sitten itse ilmoitti että nyt hän olisi valmis lähtemään tutkimuksiin. Eli kesälomien jälkeen jatketaan siitä mihin hemikuussa jäätiin.
Nyt on juuri jännä viikko menossa, menkat pitäisi alkaa to-pe, ja pari testiä on jo tehty, malttamaton kuin olen o_O
Minut voi laittaa taustalle, katsotaan jos sitten myöhemmin hyppään listalle.
 
Hui, kuinka tuo aika hurahtaa. Siitä on kohta pari viikkoa, kun ilmoittelin itsestäni.

Silloin kirjoittelin painosta (joka itselläni suuremmoinen) ja silmäleikkauksen jälkeisestä odottelusta ennen raskautumista. Tosin itselleni ei lääkäri sanonut mitään, ettei saisi, netistä olen vain lukenut. Ehkä tyyppi ajatteli, että ei tuo nyt mitään raskaudu enää, :eek:vanha valas..:cautious:

Noh, nyt ollaan lomailtu koko perheen voimin miehen suvun mökillä ja "saunottu" siellä ahkerasti miehen kanssa :love:.

Mulla oli ovisvuotoa (onko teillä muilla muuten sitä?) viime keskiviikkona ja tilannetta hyödynnettiin siis ennen ja jälkeenkin (juu, juu ei siinä vaiheessa enää niin väliä, mut talletuskoroista tuo mies puhui :rolleyes:).

Nyt on tänään tullut hieman verta pyyhittäessä, joko ne menkat kolkuttaa ovella tai voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Olen lukenut, että sellaistakin on, tosin kummassakaan aiemmassa raskaudessa ei mitään sellaista ole ollut.

Nännit ovat olleet tosi arat muutaman päivän ja lämpö on hieman koholla. Pari päivää ja olen viisaampi :geek:.

Jos noita kiertopäiviä tähän yrittäisi laittaa, niin kp 27/37 (kierron pituus hieman vaihtelee).

Tsemppiä kaikille samassa jamassa oleville ja onnea tulevaan niille, joille tämä vaihe kierrosta on vielä edessä päin. Yritän olla ahkerampi palstailija, nyt kun arkikin:poop: pian koittaa.
 
TIISTAI 28.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

KeltainenSeepra.............................. 44kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 44kp/30
Meibijees(37)...................2...............38/32-34
Karoliina74 (40)...........1.................. 29kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 29kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... ..22kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.................22kp/26
mama na baba (42)............................21kp/27
Virkki (39).........................................20kp/
Mileena74 (41)...............3..................15kp/28-30
Jimima (43)...................2...................15kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1....................15kp/29-30
Kalabaliikki ()......................................12kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) .........................11kp/28
Theran (36)......................4..................11kp/
Pilvilinna74 (40)................6...................10kp/25
Woodoo (40)...................4.....................9kp/24-26
Jelli75 (39).....................3.....................7kp/
Esteri1 (42)....................2.....................6kp/
Minttu 71 (43)................5......................6kp/30
Tyydeli (42)...................2......................4kp/28-30
Johanna75 (40)..............6.......................2kp/
Zandi()...........................2..................0/0
Tammityttö (39)................3.................0/0

Piinailupäivät:

Tyydeli (42) ......................dpo 16
MaiMei (39)........................dpo 10
Karoliina74 (40)...................dpo 8
Mileena-74(41).....................dpo1
Pirunpelto (39).....................dpo0


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)
Tikru-78 (37)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä