40+ so what wol.13

Hellou taasen rakkaat AA-kerholaiset. Vihdoin pääsin koneelle taas.
Milee. nalle hirmuisesti onnea, oikein komia viiva!
Ja Tyydelille peukalot,sukat ja kikkarat ristiin, että kaikki olisi hyvin!
Johannalla ilmeisesti kanssa jännät paikat menossa? Testaisit nyt vähä aiemmin jookos, jos on noin vahvat oireet? Ois jotain tiirattavaa :)

MaiMei samaa polkua tallaillaan. Ei oikein mitään oloja tällä hetkellä. Vähän kihelmöi rintoja, niin kuin ennen menkkoja yleensä ja alkaa turvottaa.
Viimeviikolla olin taas aivan varma, että nyt kyllä oon raskaana. Tuli semmonen hetken häivähdys oloista ja meinasin jopa nauttia hulluudestani, muttei sitä kestänyt, kuin seuraavaan päivään.
Vaikka on vasta dpo 9 (?) tein testin aamulla tottakai ja ylläripylläri onhan se nega. Kaiken kukkuraks oma puhelin meni rikki ja lainapuhelimen kuvat on kökköjä, katsotaan jos myöhemmin laittaisin silti kuvaa ja päivitän listan samalla.

Onhan tämä ihan tuulesta temmattua, että tärppäisi, mutta pakkohan se on uskoa tai edes haaveilla asiasta. Soitin sinne gynelle ja kyselin sen lähetteen perään, niin sanoivat, että lähete on tehty kyllä 3vko sitten, mutta ei siihen olla vielä reagoitu mitenkään, kun kyse ei ole kiireellisestä lähetteestä.
Tokaisi vain, että eiköhän tämän vuoden puolella lähete tule.
Entäs kun en halua odottaa joulukuuhun pelkkää lähetettä!! Voi elämä kun ois vara mennä yksityiselle. Eikö olisi mahdollisuutta tämän vuoden puolella edes kokeilla jotain, ihan mitä vaan että olisi oikeasti jotain jännitettävää? :cautious:(n)
Mee yksityiselle ja kokeile vaikka inaeminaatiota se ei oo niin kallis ni olis sekin kokeiltuna ja Tiiä vaikka tärppäis jo sillä hoidolla
kyllä ne julkisen puolen käynnitkin maksaa ja tosiaan toi hitaus on se meitä vastassa oleva asia
 
Mileena, vahva on! Jos tuosta ei hyvä heilu, niin ei sitten mistään. Onnea ponnea!

Tyydeli, tsemppiä huomiseen. Kunpa siellä olisi kaikki hyvin. Laita meillekin kuulumisia, eläkä jätä meitä forever!

Johanna, kuvaa vaan ja testiä kehiin. Liian vähän on ollut kuvia.

ON: gynellä käyty ultrassa. Letroista ei paljoa apua. Vieläkään ei johtofollia, vaikka kp 15. Plaah. Tästä kierrosta tulee joko pitkä tai sitten munikset on laiskan livakat! Hanurista! Ensi kierrossa tupla-annos.... Vähän ahistelee tää asia. Enpä muuten ole vieläkään saanut tuloksia AMH:sta.
Moikka Virkki
Kuulostaa ihan siltä että sä voisit olla hyvää ivf hoitomateriaalia.. siinähän ne just ei halua että munikset kypsyy liian nopeasti ja että ne kypsyis suht tasakokoisina ja hormonipiikkien voimalla
Joten älä menetä toivoa - kunhan löytyy oikea hoitomenetelmä.
 
Mutta voiko sinne yksityiselle vaan soittaa ja sanoa, että vi*uttaa hidastelu ja voisitteko kokeilla inseminaatiota?
Seuraava ovulaatio ois tulossa n.3vkon päästä ja ongelmana meillä se, ettei miehellä ole simppoja kuin 2% normaaleja. Eli ihan hemmetin vähän.
Ärsyttää ylipäätään noin välinpitämätön asenne heillä. Jos sitä lasta on toivottu jo 2 vuotta ja päälle, niin ajatteleeko ne, että "kyllähän noilla kolmas vuosikin menee samaan syssyyn"? Varsinkin kun 40v alkaa olla kohta täynnä.
Itse ajattelen nimenomaan niin, että kun kauan on jo odotettu, niin loppuisi jo tämä odottaminen ja tehtäis jotain mahdollisimman pian.
Ärh.
 
Kiitos Babez rohkaisusta. Se tie varmaan pitää ottaa. Gyne ehdotti myös inseminaatiota. Pirtsi, just noin pitää toimia. Ne on kuule sikanopeita! Äkkiä vaan äijä verikokeisiin ja lääkkeet naamariin. Mulle ainakin koko ajan sitä hokevat ja seuraavassa kierrossa aion kokeilla inseminaatiota. Ehkä.
 
Hienoa, Mileena! Ja Tyydelille tuplapeukut sekä mun tulevilta kaksosilta lisää peukkuja, tule sitten heti kertomaan!! Hyvin kaikki on!!

Virkki: äh harmi. Mikä sun annostus olikaan?

Ja Pirtsi: mä oon vissiin niin ryypänny jo aivoni, etten muista, että mistä lähetteestä olikaan kyse? Eikö sulle jotain testejä jo oltu tehty? Eiku niin joo, se olikin se mies. No inssi ei ole yksityisellä NIIN kallis, jos itselle olisi siitä jotain hyötyä, tekisin sen kyllä heti, vaikkei rahaa paljon olekaan. Osissakin voi maksaa. Toisaalta ymmärrän sen kyllä, että kun kerran vielä yleiselle pääset, niin ehkä se sit kannattaa odottaa.

Mäkin meinasin aamulla tehdä testin, kauheessa kushädässä mietin että teenkö vai enkö, sitten kuitenkin päätin että en. Fiilistellään nyt tovi näitä kaksosia... Hah, tänään, kun mies puhui jotain ens kevään reissustaan, niin olin viittä vailla sanomassa, että mistä vetoa että oot sitten poissa juuri silloin, kun NE syntyy. Aak! Ajatuksenani oli varmaan, että kaksoset kummiskin syntyis keskosina, mutta eipä saa nyt mitään kaksosuhkaan vivahtavaakaan miehelle mainita, vetäytyy vielä letroseksistä!

Hee, me ollaan nyt suuri osa täällä letroseksuaaleja ;) Joo, jospas sitä nukkumaan, kaksosetkin taitaa jo nukkua.
 
Hellou taasen rakkaat AA-kerholaiset. Vihdoin pääsin koneelle taas.
Mileenalle hirmuisesti onnea, oikein komia viiva!
Ja Tyydelille peukalot,sukat ja kikkarat ristiin, että kaikki olisi hyvin!
Johannalla ilmeisesti kanssa jännät paikat menossa? Testaisit nyt vähä aiemmin jookos, jos on noin vahvat oireet? Ois jotain tiirattavaa :)

MaiMei samaa polkua tallaillaan. Ei oikein mitään oloja tällä hetkellä. Vähän kihelmöi rintoja, niin kuin ennen menkkoja yleensä ja alkaa turvottaa.
Viimeviikolla olin taas aivan varma, että nyt kyllä oon raskaana. Tuli semmonen hetken häivähdys oloista ja meinasin jopa nauttia hulluudestani, muttei sitä kestänyt, kuin seuraavaan päivään.
Vaikka on vasta dpo 9 (?) tein testin aamulla tottakai ja ylläripylläri onhan se nega. Kaiken kukkuraks oma puhelin meni rikki ja lainapuhelimen kuvat on kökköjä, katsotaan jos myöhemmin laittaisin silti kuvaa ja päivitän listan samalla.

Onhan tämä ihan tuulesta temmattua, että tärppäisi, mutta pakkohan se on uskoa tai edes haaveilla asiasta. Soitin sinne gynelle ja kyselin sen lähetteen perään, niin sanoivat, että lähete on tehty kyllä 3vko sitten, mutta ei siihen olla vielä reagoitu mitenkään, kun kyse ei ole kiireellisestä lähetteestä.
Tokaisi vain, että eiköhän tämän vuoden puolella lähete tule.
Entäs kun en halua odottaa joulukuuhun pelkkää lähetettä!! Voi elämä kun ois vara mennä yksityiselle. Eikö olisi mahdollisuutta tämän vuoden puolella edes kokeilla jotain, ihan mitä vaan että olisi oikeasti jotain jännitettävää? :cautious:(n)
Testasin..negaa näytti edelleen..blaah...mut oireet edelleen jatkuneet...josko sitten lauantaina seuraavan kerran,kun menkkojen pitäis alkaa..
 
Mutta voiko sinne yksityiselle vaan soittaa ja sanoa, että vi*uttaa hidastelu ja voisitteko kokeilla inseminaatiota?
Seuraava ovulaatio ois tulossa n.3vkon päästä ja ongelmana meillä se, ettei miehellä ole simppoja kuin 2% normaaleja. Eli ihan hemmetin vähän.
Ärsyttää ylipäätään noin välinpitämätön asenne heillä. Jos sitä lasta on toivottu jo 2 vuotta ja päälle, niin ajatteleeko ne, että "kyllähän noilla kolmas vuosikin menee samaan syssyyn"? Varsinkin kun 40v alkaa olla kohta täynnä.
Itse . ajattelen nimenomaan niin, että kun kauan on jo odotettu, niin loppuisi jo tämä odottaminen ja tehtäis jotain mahdollisimman pian.
Ärh.
Justiinsa kuten Virkki sanoi - sr on nopeeta. Ja jos on simppatuloksetkin niin siinä säästyi satku. Teillä teetetään hiv etc testit molemmilla - ne on aina 3kk voimassa ja sit vaan ne hormonit sulle ha inssi. Siinöhän ne kuitenkin pesee parhaat yksilöt esiinniin on se parempi kuin luonnon metodilla jos nimenomaan simpat on se haaste. Icsi on tietty varmin. mutra tällä tietämyksellä ja julkisen puolen läpikäyneenä plus yksit konsultaatiota ottaneena sinun menisin jllkn hyvälle yksityiselle klinikalle jotta saisit jo jotain tukea jonottaessasi. Go for it!
 
Uh, en tiennyt että se olisi noinkin mahdollista. Sehän on ihan mielettömän hyvä juttu! Sikälimikäli he kokevat, että meille on joku järki tehdä inseminaatio (muutakuin rahat pois-taktiikalla) :unsure:
Perhana. Kiitos infosta, taidan herättyäni soittaakin sinne ja kysyä asiaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
TIISTAI 15.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................42kp/27
Mileena74 (41).................3.............34kp/28-30 (plussa 10.9.)
Pirunpelto (39).................1...............28kp/29-30
Esteri1 (42)......................2...............28kp/
Johanna75 (40)..............6.................26kp/30
Minttu 71 (44)..................5...............26kp/30
elotar74 (41)...................3...............25kp/?
Jelli75 (39).......................3...............25kp/26
MaiMei (39) ....................2................22kp/26
Kalabaliikki (39)...............................16kp/22-28
Virkki (39)........................2.............16kp/26
Zini76 (39)........................4.............8-11kp/28
C. rotundifolia (40)...........2.............7kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1............7kp/27
Jimima (43).......................2.............7kp/28-30
Zandi (40)........................2............6kp/27 (hoitokierros aloitettu)
Woodoo(40).....................4.............6kp/24-26
Tammityttö (39)................3.............5kpl/ (9/2015 hoitoon)
Pilvilinna74 (40)................6..............4kp/25




Piinailupäivät:

Minttu71 (44)......................dpo 12
Pirunpelto (39).....................dpo 10
MaiMei (39)..........................dpo 10


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
KeltainenSeepra......... - 8/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Theran...................(36) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Tyydeli, tsemppiä päivääsi. Jännittää sun puolesta.

Jopo73, en ole uskaltanut tehdä uutta digiä. Jotenkin huonot fiilikset siitä, että kaikki voisi mennä hyvin. Perjantaina ultraan, niin josko sieltä joku tuomio tulisi… Jotenkin liian oireettomalta tuntuu ja on tuota tuhruakin edelleen välillä. Illalla turposi maha ihan järkyn isoksi, koko ajan semmoinen olo, et milloin alkaa isompi vuoto. Huomenna tulisi minun laskujen mukaan 6+0 täyteen. Viimeksi tuhruttelu alkoi 5+1, keskenmeno tuli 6+0, joka sitten todettiin kohdunulkoiseksi viikkoa myöhemmin.

Laittakaahan nyt muut niitä testikuvia tänne pähkäiltäväksi...
 
Tyydelille onnea ja paljon peukkuja jatkoon! Mileenalle myös onnea ja peukkuja!!

Itse olen maanantaille varannut nyt gynen. Hieman olen kyllä masentunut.
Ajattelin, että pömpöttävä mahani johtuu pullottavista munista mutta täällä ei muiila letroilijoilla tunnu olevan hirveen hyvin mennyt. HÖH. Saa nähdä onko siellä mitään.

No mutta, vielä huomenna letroa napaan ja sitten vaan haudotaan niin maar vimmatusti munia. Tsempit kaikille!!
 
Hienoa upeaa, Tyydeli!!! Paljon onnea <3

Onks kellään tullut letroista pahaa oloa? Vasta kierron lopulla? Nyt on jo 3 päivää putkeen ollut kevyt ällötys. Syödä kuitenkin tekee mieli. No ainoastaan silloin ei ole huono olo, kun syö... Joo, kuulostaa raskauspahoinvoinnilta, mutta hieman liian aikaista plus silti jotenkin epäilen hormoneja. Tai hormonithan ne raskaudessakin vaikuttavat, mutta... Ovistestin tein äsken, siinä ei kyllä mitään erikoista näy. Mut ärsyttävä olo!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Tyydeli
Ihania uutisia Tyydeli! Antaa toivoa meille muillekin.

Mileena, onnea onnea roppakaupalla mukaan raskauteesi!

Johanna, odottavan aika on pitkä. Mut lauantain kuvia odotellaan, ei haittaa vaikka oisit viimeisimmästäiin laittanut tänne. Eiköhän meiatä joku kuitenkin sen haamun olisi sieltä bongannut. :)

Woodoo. Off topiciin. Minä katos päivät pitkät täällä vaihtelen tota avataria, muutahan tekemistä ei ole. No ei vaan, kun uudistus sivustolle tuli laitoin siittiöt (meduusat) profiilikuvaksi kun mun mielestä sopi teemaan. Jossain välissä se meni rikki ja gää sivusto ei näyttänyt mitään kuvaa. No latasin uuden kuvan arkistoistani. Sen jälkeen ne on randomisti vaihdelleet. Oon kuvitellut et se vaihtelee vaan mulla syystä tai toisesta mut kyl se sivustosta näemmä on kiinni.
Ja mitäs mulle muuten. Progynova 2mg menee aamuin illoin ja mul on jo nyt sellaiset limoittelut menossa ettei tosikaan. Voin vaan kuvitella et mut limikset on ensi tiistaina metrin paksuiset. Eihän sinne sitten ainuttakaan alkiota sovi.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Ihania uutisia Tyydeli! Antaa toivoa meille muillekin.

Mileena, onnea onnea roppakaupalla mukaan raskauteesi!

Johanna, odottavan aika on pitkä. Mut lauantain kuvia odotellaan, ei haittaa vaikka oisit viimeisimmästäiin laittanut tänne. Eiköhän meiatä joku kuitenkin sen haamun olisi sieltä bongannut. :)

Woodoo. Off topiciin. Minä katos päivät pitkät täällä vaihtelen tota avataria, muutahan tekemistä ei ole. No ei vaan, kun uudistus sivustolle tuli laitoin siittiöt (meduusat) profiilikuvaksi kun mun mielestä sopi teemaan. Jossain välissä se meni rikki ja gää sivusto ei näyttänyt mitään kuvaa. No latasin uuden kuvan arkistoistani. Sen jälkeen ne on randomisti vaihdelleet. Oon kuvitellut et se vaihtelee vaan mulla syystä tai toisesta mut kyl se sivustosta näemmä on kiinni.
Ja mitäs mulle muuten. Progynova 2mg menee aamuin illoin ja mul on jo nyt sellaiset limoittelut menossa ettei tosikaan. Voin vaan kuvitella et mut limikset on ensi tiistaina metrin paksuiset. Eihän sinne sitten ainuttakaan alkiota sovi.
 
Nimenomaan! Toimin mielelläni esimerkkinä. Sain esikoisen 39vuotiaana, heti ensi yrittämästä. Kun hän oli vuoden aloitimme yrittämään toista. Kolmen keskenmenon jälkeen hormoonipolilla sanottiin, että hyvin todennäköistä on, että neljäskin menee kesken. Nyt kuitenkin oltiin hyvinkin toiveikkaita, kun syke näkyy ja alkio vastaa kokoaan. Toinen syntyy siis toivonmukaan, kun olen vielä 42v. Yk 29 suurinpiirtein.

Nyt yritän pysytellä hiljaa ja taustalla ja odotan teitä yksitellen siirtymään +40 v odottajien puolelle.

Kiitos ja näkemiin! Tältä palstalta saamani tuki on ollut korvaamatonta!
 
Tyydeli, meitsillä kouras mahaa, kun luin sun viestis! Kävin myös odottajista katsomassa sun hienon ultrakuvan. Onnea, onnea, onnea! Annat myös toivoa meille useamman keskenmenon kokeneille! Käy nyt välillä tsemppaamassa meitä!

Maimei, Eiks kaksosissa raskausoireet kuulukin olla vahvat? Ne siellä sulle pahaa oloa tekee! ;) Mulle ei letrot oo aiheuttaneet mitään. Ei hyvässä, eikä pahassa! Jäi ne munasolutkin ihan keskenkasvuisiksi. Mikä annos sulla oli? Mulla vain se yksi pahainen tabu päivässä! Nyt odottelen sitten uutta kiertoa ja uusia kujeita!
 

Yhteistyössä