40+ so what wol.13

Theran toivotaan, ettei mitään uusia ylläreitä todellakaan tule. Koskas tulokset pitäisi tulla?

Zini, kyllä ne jokaiset kuukautiset ovat kaikille pettymys, mutta kun menee kemialliseen tai mihin muuhun vaan, niin se vasta pettymys onkin ja sillä hetkellä iso asia. Toki siinä ei henki ole kyseessä, niinkuin esim. Theranin tapauksessa mentiin, mutta iso pettymys, jonka yli on siitäkin päästävä. Tsemppiä!

Voi Kalis, mikä pettymys. Hyvä suunnitelma tuo ammattilaiselta kysyminen. Kerrohan sitten kun tiedät koska pääset sinne.

Mileenan ajattelin jo vahvasti siirtyneen odottajiin, kun ei ole kuulunut. En tosin ole käynyt edes kurkkaamassa. Mutta mielenkiinnolla kuulumisia odotellaan sieltäkin suunnalta.
 
Kalabaliikki pahoittelut. :(

Kyllä pettymys on aina pettymys tuli se missä kääreissä tahansa. :unsure:

Patologin lausunto kohdunsisäisestä raskaudesta sekä munanjohtimessa olleesta tavarasta pitäisi tulla parin viikon sisään toimenpiteestä. Eli ensi viikolla ravaan ahkeraan postilaatikolla..:unsure:
 
Täältä myös osaaottavat pahoittelut Kalikselle, voi tyhmyys sentään!! Niin epäreilua, että toiveet jo kohoavat, ja sitten saa romahtaa ryminällä alas. :( Mutta edelleen se hyvä, että jotain tapahtuu. Eiköhän vielä loppuun saakka!!

Meibijees, isot tsempit myös!!!!

Tääl taas ollut adoptioasiat mielessä, kuten kai aina tähän aikaan kierrosta... Infoon aion mennä lokakuussa. Ja poikakin nyt vähän alkanut vauvoista jutella, tänään just: "Äiti jos sun mahaan tulis vauva, se painais varmaan paljon ja sun maha olis kuin ilmapallo." "Äiti voidaan lainata sun masuun vauva." Toi viiminen olis hyvä! Pitäis varmaan lainata.

Eilen illalla unohdin yhden letron, voi sika. Otan sitte varmaan yhden vielä kp7 aamulla eli huomenna. Muuten on satsi nyt syöty, ja vasemmalla kivistää sen verran napakasti, että taitaa olla se puoli vuorossa. Viimeksi ei ollut ollenkaan tuttua lannesärkyä, no follit oli oikealla, mutta silti yleensä se lannesärky vasemmalla puolella silti aina on. Ehkä nyt taas on palattu letrojärkytyskierrosta normaaliin ja totuttu niihin, kuten geleidenkin aloittamisen jälkeen kävi (kemiallinen gelee-kierrossa). Tässä kierrossa ei taas oo mitään ylimääräistä toivoa, viimeksi oli jotenkin supertoiveikas olo. Nyt taas perusnihkeetä ;)

Plussia tarttis, anyone?
 
Heippa kaikille! Ärsyttävä puhelin, kuntässä ei ole toiminut vastaustoiminto!! Olen joutunut vain lueskelemaan juttujanne..
Nyt pikaisesti on:Mulla oli pe jännät paikat, kun sain julkiselta puolelta sekä clomi että letroreseptit!! Mutta miehen kanssa päädyttiin jättää tämä kierto välistä niiden osalta, kun mulla on niin stressaava kk tiedossa töiden puolesta. Mutta ehkäpä siis sitten seuraavasta liityn letrokerhoon:)

Mitäs kokeneemmat, kummat tabut onnparempia? Onko aiheuttanut jotain sivuoireita? Kauhistuttaa kun lukee selostetta...

Hyvää vkon alkua kaikille!
 
Voi Theran. Toivottavasti ny pääset toipumaan kunnolla ja aukaisemaan puhtaan sivun kirjasta. Täysin näistä nyt tuskin koskaan toipuu. Halaus.

Babez.. mä varmaan alkaisin sinuna Letrot. Tai onks sulla koskana ollu limakalvon kans ongelmaa? Monella ne clomit tekee sen haitan että limis ohenee.. Tsemppiä!

MaiMei. Halaus. Ootteko koskaan harkinnut näitä lahjasoluhoitoja? Voisko se olla vaihtoehto?

Kalikselle iso halaus edelleen! !

Omanapa jännittää. Tänään saa väliaikatietoja ja huomenna tsekataan limis uudelleen. .
 
No Welcome babezuikka letrokerhoon!! Mutta miten ihmeessa molemmat napit, ymmärsin että letro on modernimpi clomi? Voiko niitä käyttää päällekäin? Mulla letrot ei ole tuonut sivuoirita varsinaisesti, maha oli alkukierrosta jalkapallo mutta en tiedä johtuiko noista. Seuraavassa kierrossa selviää, jos on taas sama. Tsemppiä letrojen kanssa, kohta kai me tiedetään toimiiko ne.. On meitä sen verran monta.

Mites Kalis, alkoiko menkat nyt ihan normipäivänä vai myöhässä? Ei kai sitä tiedä vaikka enemmänkin olisi noit kemiallisia ihmisillä, kun suurin osa ei varmaankaan testaile etuajassa. Mutta sairaan hienoa kuitnekin että munissa on jotain elämää!! Tsemppiä uuteen kiertoon!!

Ja Theran, pian taas kunnossa!! Hyvä!!

MaiMei, kaikki kivet on käänettävä!! Peukutan! Ja lisää letroja, jollekin meistä sen täytyy onnistua!

Miten tammitytön hoito etenee??En oo tainnut muistaa sanoa, että ihan sairaan hienoa toi lahjasoluhommeli ja sairaan hienoa että olette siihen lähteneet. Tiedän parin, josta mies olisi halunnut tuota, mutta nainen ei ja nyt ovat ilman lasta ja katkeria. Ilman lasta voi jäädä silti, mutta kun nainen on nyt vanhempana katkeroitunut kun ei silloin joskus halunnut. Se on turhaa, kaikki kenot kannattaa tässä asiassa kokeilla silloin kun se onnistuu!! Itse jsokus meinasin lahjottaa, mutta loppupeleissä olin aina raskaana tai imetin niin se jotenkin jäi. Hirveästi kunnioitan kaikkia, jotka jotain luovuttavat. Itse luovutan sentään verta, että ehkä olen joskus jotain auttanut!! Mutta siis ihan sikana peukutan tätä!!


Minä näin viime yönä unta että olin raskaana. Oli päivän yli lasketun ajan, ja maha oli todella pieni. Olin ihan ihmeissäni, kun ei ollut alkanut synnytys vielä. Edelliset kaikki on tulleet laskettuna. MEillä oli juhlat ja joku vieras kysyi, että mites neuvola ja ykskaks tajusin, että en ole koko raskauden aikana käynyt neuvolassa. Ja sitten tuli hätä, että eihän se vauva edes liiku, onko elossa tai terve.
Ja mahakin niin pieni. Siitä kiireesti neuvolaan. Neuvolassa kaikki kauhisteli kuinka surkea olen kun en ole ultrissa yms käynyt ja yritin vaan selittää, että mutta kun olen UNOHTANUT koko jutun. Lopulta ultrattiin ja viikkoja oli 14+4 ja kaikki oli hyvin. Voisko joku oraakkeli nyt kertoa että tämä tarkoitti sitä, että letrotbebe kasvaa ja voimistuu kohdun veriseinämällä!! Vai häh?


Muilta osin päivät etenee ja kohta alan odottelemaan menkkoja. Ei ihmeellistä tässä elämässä. Terkut ja tsempit kaikille!!

Mutta missä on pirtsi?

terkuin, woodoo rv jo melkein 3.
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
MAANANTAI 28.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................55kp/27
Johanna75 (40)..............6.................39kp/30
Virkki (39)........................2...............29kp/26
Zini76 (39)........................4..............21-24kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................20kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............20kp/27
Jimima (43).......................2..............20kp/28-30
Zandi(40)........................2...............19kp/27(seur.hoito 10/2015)
Woodoo(40).....................4...............19kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............18kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................17kp/25
Jelli75 (39)........................3...............12kp/26
Esteri1 (42)......................2................12kp/
elotar74 (41)...................3..................11kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................9kp/30
Pirunpelto (39).................1..................8kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................7kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1....................5kp/29
Kalabaliikki (39).................................3kp/22-28

Piinailupäivät:

Zini76 (39).............................dpo 8
SuloinenSalaisuus (40)...........dpo 7
Jimima (43)............................dpo 6


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?
Mileena74............... (41) - 9/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Hellou! Minä oon täällä "taustaillut", käynyt lukemassa nopeesti viestejä, mutta en ole ehtinyt kirjoitella.
Kovin on alavireistä nyt ollut kaikilla (n) Nyt tarvittais äkkiä jollekin/joillekin plussia meitä kaikkia tsemppaamaan. Halit ja tsempit kaikille niitä tarvitseville!

Itsellä kp 11. Täytyy alkaa tikutus tänään. Okei okei, aloitin jo eilen :LOL: Peukut pystyyn, että tulis oviskierto! :)

Kaverini (oottelee synnärillä tositoimia) oli nähnyt unta, että olin kanssa tullut synnyttämään. Jospa olis enneuni raskautumisen suhteen ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Moi!

Liittyisin mielelläni mukaan kuumeilemaan. Olen kohta 39-vuotias, lapsia on kaksi (6v. ja 4v.). Pitkään oli tunne, että meidän perhe on kasassa. Biologinen kello on kai alkanut tikittää ja vauvakuume on nostanut päätään. Mies oli sillä kannalla, että tulee jos on tullakseen, mutta eihän tässä iässä enää voi siten onnistua, joten ovista testattu ja gynellä käyty.:LOL:

Mulla on taustalla epäsäännöllinen kierto ja esikoinen sai alkunsa Femareilla 1. kierrosta. Pikkusisarus pääsi yllättämään imetyksen jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia. Kierto aika sekaisin nyt (15-35) ja pohdin pitäisikö heti aloittaa Femareilla (Letrot halvempi versio?). Gyne kehotti ottamaan Terot käyttöön. Yllätyksekseni kuitenkin bongasin ekaa kerta ikinä oviksen tässä kierrossa, tulosta siitä ei kuitenkaan tullut. Luteaalivaihe jäi lyhyeksi (9pv), mahtaisiko Terot pidentää sitä?

Käykö kaikki Letrojen käyttäjät seurantaultrissa? Ja onkohan Letroilla millainen riski monikkoraskauteen? Voiko niitä syödä kuinka monta kiertoa peräkkäin?
 
Tervetuloa Peppi30 :) Laitetaanko sinut listalle? Siihen tulisi nämä tiedot: nimimerkki / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus.

Elotar, tsemppiä tikutteluun. Mulla kp 20, jäi tässä kierrossa ovulaatiotestit ihan valkeiksi, toivottavasti sinulla tummuvat siitäkin edestä.

Nyt tilaan uuden satsin ovulaatiotestejä. Raskaustestejä on jo odottamassa.
 
Kiitos kaikki ihanaiset onnitteluistanne :) !

Tyydeli, Zandi: Täällähän minä edelleen silloin tällöin kurkkailen.. Siirtymistä odottajiin en ajattele lainkaan ennen 8.10 jolloin varhaisultra (tällöin pitäis olla 7+3) -jos uskaltanen sittenkään.. Katsellaan.. Kokemukset arkauttavat -eikä tälle tunteelle voi oikein mitään.. Kaikki kuitenkin nähtävästi ennallaan (tai ainakaan mikään ei viittaa siihen ettei olis) ja tänään poksuisi siis viikot 6+0.

Meibijees ja Kalabaliikki: Pahoitteluni teille kovista kokemuksista:( Sanat tuntuvat loppuvan mutta halaukseni teille näin ruudun takaa.

Peppi: Kiva kun uusia ilmaantuu jatkuvasti mukaan. Ei muuta kuin tervetuloa! Täältä jos jostain saa aivan mahtavaa tukea kun kuumeilu on päässyt iskemään:)

Kaikki muut: Ihanaa syksyn aikaa teille ystäväni. Plussia täältä edelleen puhaltelen..
 
Viimeksi muokattu:
Eilinen pillityspäivä on nyt onneksi takana :) Vaikka aamulla piti taas sortua tuhlaamaan sellainen First Response testi ja silläkin taas ihan puhdas nega, niin ei lähellekkään niin huono mieli kuin eilen.

Nyt pidän muutaman päivän taukoa testailussa ja odotan sinne DPO10 ennen seuraavaa testiä :) ainakin itselleni uskottelen näin.
 
Tervetuloa Peppi !

Mut siis Kalabaliikille piti asiakseen alakaa kirjottaa.
Ensiksi. Joo..Periaatteessa jos esim FSH on korkea ja AMH matala voidaan sanoa että munasolureservi on tosi pieni. Ja siitä voi vetää johtopäätöksiä että munasolut jotka on jäljellä TÄSSÄ iässä ei ehkä oo kaikki priimaa. Ja että mitä vähemmän soluja näkyy ultrassa sitä vähemmän sitä hedelmällisyytttä on.
MUTTA tullaan tähän MUTTAAN. Mun amh oli jo 6v sitte 0.3 ja FSH11. Munasoluja näkynyt maks 1-2 ultrassa, toisessa ei ollenkaan..joskus 1-2. Nyt tässä syksyllä FSH oli noussu jo 15 ja AMH alle 0,2 eli todella toivoton. Silti olin viimeksi keväällä luomuna raskaana ja 4 vuoden sisään olen ollu 3x luomuna eli tähän ikään täysin normaali hedelmällisyys mun nähdäkseni . Tokikin näissä kävi mitä kävi ja ilmeisesti just loput munikset on niitä paskoja mut tää riski on lähinnä mun ja mun kantaman virheen lisäämää.
Eli ihan noin suoraviivaista en lähtisi lääkärinä sanomaan vaikka toki faktaa on ettei tää enää ole kuin 20 vuotiaana. Tokikin se on totta, että välttämättä omilla soluilla hoitoihin ei välttämättä kannata ainakaan isolla rahalla lähteä. Tosin näitäkin onnistumisia yhdellä ainoalla punktoidulla solulla on.
Iso halaus. Muistan ton fiiliksen ku itse aikanaan sain tuon tuomion ..tosin ku olin alle 30v..että "et ikinä tuu raskautumaan ilman apuja".. ja silti näin monta luomua lähti alulle.
 
Theran toivotaan, ettei mitään uusia ylläreitä todellakaan tule. Koskas tulokset pitäisi tulla?

Zini, kyllä ne jokaiset kuukautiset ovat kaikille pettymys, mutta kun menee kemialliseen tai mihin muuhun vaan, niin se vasta pettymys onkin ja sillä hetkellä iso asia. Toki siinä ei henki ole kyseessä, niinkuin esim. Theranin tapauksessa mentiin, mutta iso pettymys, jonka yli on siitäkin päästävä. Tsemppiä!

Voi Kalis, mikä pettymys. Hyvä suunnitelma tuo ammattilaiselta kysyminen. Kerrohan sitten kun tiedät koska pääset sinne.

Mileenan ajattelin jo vahvasti siirtyneen odottajiin, kun ei ole kuulunut. En tosin ole käynyt edes kurkkaamassa. Mutta mielenkiinnolla kuulumisia odotellaan sieltäkin suunnalta.[/QUOTE



testaan vaan toimiiko tunnukseni
 
Theran toivotaan, ettei mitään uusia ylläreitä todellakaan tule. Koskas tulokset pitäisi tulla?

Zini, kyllä ne jokaiset kuukautiset ovat kaikille pettymys, mutta kun menee kemialliseen tai mihin muuhun vaan, niin se vasta pettymys onkin ja sillä hetkellä iso asia. Toki siinä ei henki ole kyseessä, niinkuin esim. Theranin tapauksessa mentiin, mutta iso pettymys, jonka yli on siitäkin päästävä. Tsemppiä!

Voi Kalis, mikä pettymys. Hyvä suunnitelma tuo ammattilaiselta kysyminen. Kerrohan sitten kun tiedät koska pääset sinne.

Mileenan ajattelin jo vahvasti siirtyneen odottajiin, kun ei ole kuulunut. En tosin ole käynyt edes kurkkaamassa. Mutta mielenkiinnolla kuulumisia odotellaan sieltäkin suunnalta.

testing
 
Ei se taida mennä helpomman kautta täälläkään. :cry: Nyt vahva kohdunulkoisen epäily ja ehkä lisäksi tuulimuna. Seiskalta labraan ja sit polille kuulemaan hoitosuunnitelma, tänään aloitellaan tyhjennys. Todennäköisesti käytetään metotreksaattia, itse toivoisin et kokeiltaisiin ensin Cytotec-lääkettä tyhjennykseen. Lääkäri oli kuitenkin puhelimessa sitä mieltä, että jossakin muualla kuin kohdussa kasvaa jotakin, koska hCg oli noussut viime torstain 3590 eiliseen 4600. Ja kohdussa ei näy kun pieni tyhjä pussi. Ja tuo cytotec ei poista sitä kohdunulkoista...

Kovasti ihmetteli puhelimessa ettei ole ollut isompia vuotoja ja varsinkaan vatsakipuja. Viikot tänään menkoista laskien 8+1. Viimeksi leikattiin 7+1, kun munatorvi oli jo räjähtänyt ja vuotanut vatsaonteloon. Ja silloin oli kipuja...

Ahistaa ja pelottaa ihan hirveästi. Surullinen syyskuu. Kaksi kohdunulkoista puolen vuoden sisään, pitäiskö laittaa lotto vetämään. :(
 
Meibijees - onpa todellakin huonoa tuuria - lotto vaan vetämään. Kovasti tsemppiä ja toivotaan että kaikki menee hyvin eikä kyse oliskaan ku. Ota vaan se vahvempi lääke jos cytot liian heikkoja.

Tammitytölle samat sanat kuin Kalikselta - ihanaa kun jaat tietoasi! Kiitos vielä siitä estrogeenihöttötiedosta - auttoi kovien vuotojen keskellä - tää pirun kännykkä ei vaan toimi jotta olisin päässyt mitään vastaamaan! Hyvä ettei kuksittu tossa välissä. Niagarat kesti vain 2pv. kyllä sä melkoisen hedelmällinen olet kun olet ollut monta kertaa raskaana vähällä aikaa -luo toivoa. Mä kuulisin mielelläni lisääsulta lahjamunasoluhoidoista - mmiten nppeasti pääsee touhuihin ja mitä kustantaa, muuta huomioitavaa?
Kaikille uusille tervetuloa!

Elotar - ehkä sun ovis onkin tällä kertaa just puolivälissä tai vähänbmyöhemmin?
 
Tervetuloa uudet. :)

Meibijees olen niin pahoillani. :( mullakaan ei ollut mitään vuotoja. Ainoastaan 7+5 aamuna tuli kovia vatsakipuja miksi mies pakotti mut lääkäriin.
Mä en tiedä mutta siinä vaiheessa kun laittoivat tyhjennyslääkkeet niin olisko villiintynyt vuotamaan vatsaonteloon. Tai sitten se oli sattumaa että näin kävi. En varmaan enää uskaltais ottaa koko tyhjennyslääkettä.
Vois olla varmaan hyvä ottaa se toinen lääke. Pidän silti peukkuja ettei olis myös kohdunulkopuolella. :( kovin sinuakin nyt koetellaan. *halit*
 
Rotundille kiitos päivityksestä ja Mileenalle onnellisia vauvapolkuja! Xiennalle ja Pepille welcome ladies!

Meibijeesille halaukset! Kyllä nyt koetellaan kovimman kautta. Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin ja yritys pääsee pian taas jatkumaan!!

Kalabalis: kovin on ollut jyrkkäsanainen lääkäri, mutta tokihan siinä totuuttakin varmaan mukana. Toivoa kuitenkin aina on. Itekin sitä miettii, että munasoluista jos iso osa on jotain jämää enää, niin milloinpa sitä olisi arpaonnea sen verran (lotossakaan en oo vuoteen voittanut euroakaan, vaikka rivi vetää joka viikko...), että johtofolliin osuisi se priimalaatuinen. JA sitten menis vielä kiinnittymiset ja oikeaan kohtaan osumiset sujuvasti. Ja tietty siittiön oma urotyö. Itselläni on AMH 0,5:stä huolimatta ollut aina ultratessa kymmenisen follia, joskus enemmän, ja viimeksi ekassa letrokierrossa taisi olla johtopuolella vaan ne kaksi isoa ja toisella puolella 5-6kpl pieniä.

Tammis: no lahjasoluvaihtoehto on tiedostettu, mutta ei ole ollut ainakaan vielä harkinnassa. Eikö se ole ihan hullun kallista? Kun meillä ei olis varaa siihen yhteenkään ivf-yritykseen. Jos ei olisi rahasta kiinni, niin varmasti sitäkin voisi vakavasti harkita.

Peppi: ekalla letrokierrolla oli ultraus, nyt ei sitten enää kuulemma tarvi. Totta kai sitä miettii, että tuleekohan sieltä sitte kolmoset, kun ei näe, mutta hah, no miten tulis, näillä soluilla!! Kaks johtofollia oli viimeksi eli kaksosriski kyllä, mutta en siihenkään usko.

Se ois fuckfestien käynnistykset! Yritin jo eilen illalla, mutta miestä vaan nukutti... Et hyvin alkoi :)

Hitto, viikko sitten tilasin netistä ovis- ja raskaustestejä, samantien tuli vastaus että lähetetty on, mutta eipä ole laatikkoon kolahtanut. Onkohan mennyt naapuriin.... No ei ne tarvi kukaan, sikiävät koko ajan muutenkin...
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74
Moikka piiitkästä aikaa täällä oon ollut mutta en oo ees jaksanu lukee kirjoituksiasillä oon aatellu että jospase kun ei olis niin hullun lailla mukana kuumeilemassa,mutta ei mitään tulosta siltikään.Tosin meillä on mielehellä ollut jotain suoritus paineita ja liittyy eturauhasiin.Kuulema tuskia pissiessä ja vallankin sänkypuuhissa.On kyllä mukana mutta aika hiljalleen menty että kyllä nuo rakastelukerrat aina muistiin liiankin hyvin jää
Mulla taitaa olla kp 10 nytten meneillään
 
Cytotecit otettu ja odottelen vaikutuksia. Ultrassa ei edelleenkään näkynyt kohdunulkoista, joten kokeillaan tyhjennystä ensin näin. Iltapäivällä sitten muutama puudutuspiikki kohtuun ja MVA-imulla imastaan kohtu tyhjäksi. Löydös patologille tutkittavaksi, jotta varmistetaan et istukkamateriaalia mukana. Vointi toistaiseksi ihan ok, katsotaan miten tilanne kehittyy. Syömättä ja juomatta pitää kuitenkin olla, jos joutuu äkilliseen kaavintaan tai leikkaukseen. Jos kaikki menee hyvin, illalla kotiin ja labrassa hcg-seuranta ensi viikolla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä