40+ so what wol.13

Kyllä minäkin pitäisin armotonta väsymystä ennemminkin raskausoireena kuin ylienergisyyttä... Paitsi tietenkin tuo pesänrakennusvietti, sen muistan ainakin esikoisen odotusajalta :love:

Viikko oviksesta, eli menkat alkaa viikon päästä :cautious:
 
Jos alkaa Elotar ;p

Esikoisen tekemisestä on niin kauan etten muista oliko silloin mitään viettejä, mutta mitään oireita muutoin ei ollut. Ei edes väsymystä.

Huomenna muuten taitaa olla digitestin liotusaika. Joskos sen jälkeen soittelis klinikalle ja kertois missä mennään. Voi että mä haluisin noista lugeista eroon. Mut jos oon oikein ymmärtänyt niin pari kk vielä. Tänään on taas olo että pyöreät pillerit on siellä poikittain.

Pirtsi, kyllä sulla on kyllä niin piinat ettei tosikaan. Toivottavasti saadaan pian plussa uutisia. (y)
 
Huomenta pitkästä aikaa. Täällä taitaa alkaa tilanne selviämään, listaan voipi päivittää KP 2/32-34, ikä 37 ja toista kuumeilen.

Eilen vielä piti käydä hCg-kontrollissa, mutta uskon et se on nyt ihan nollissa. Hanatkin aukesi eilen, tosin vielä aika maltillisesti tulee. Tänään on tasan viisi viikkoa tyhjennyksestä. Ei muuta kuin uuteen taistoon! Nyt on tälle vuodelle saldona kohdunulkoinen ja tuulimuna, jos kolmas kerta toden sanoo? :sneaky: Tänään kaupan kautta kotiin ja greippimehut matkaan. Ja ehkä vähän tikkutilauksia.

Ihan en ole perillä mitä kaikilla on menossa, Zandille ainakin onnet, hyvältä näyttää! Ja piinapäivät tais olla useammalla, tsemiä! (y)
 
Jee, Zanderol!!! Tuosta raskaudesta tulee hyvä tulos! Sulla on viiva niin hyvin vahvistunut. Nyt vaan kaikkea hyvää odotukseen mukaan!

Elotar, tutulta kuulostaa. Mitäpä sitä ei tekisi... Meibijees, onnea kierron alkamisesta. Nyt voit huoletta aloittaa uuden kokeilun!

Missä Woodis on?

Itsellä ekat piikit pistetty! Ikinä en ole mitään tai ketään pistänyt, joten aikamoista se oli. Saa nähdä, onko tämäkin ihan yhtä tyhjän kanssa. Tätä yrittämistä on nyt jatkunut kolme vuotta, eikä mitään muuta ole saatu aikaan kuin keskenmenoja! Kunpa nyt kerran onnistuisi ja pysyisi.... Mitä takarajoja ootte laittanut yrittämisen suhteen?? Vai Ootteko laittanut jotain? Itse ajattelin aiemmin, että 40-v on takaraja, mut sehän on jo ihan heti! Vai yrittääkö sitä hamaan tappiin saakka??
Millon pitää tajuta lopettaa?
 
Virkki, nyt ei enää auta muu kuin olla peukut ja varpaat ristissä...

Mutta mulla on kyllä jäänyt joku viestisi huomaamatta? Mitkä piikit? Oletko ottanut hoitokierroksen?

Jaa, että onko takarajaa. Meillä oli eka takaraja se, että jos tutkimuksissa jotain löytyy, niin homma oli siinä. Löytyi, muttei edes harkittu etteikö oltaisi jatkettu. Seuraava takaraja on, että kerätyt alkiot on käytetty eli niitä on tämän jälkeen yksi. Mut kerkesin jo siirron aikoihin sanomaan miehelle, että pitäisiköhän vielä yksi keräyskerta... Todettiin, että mietitään sitä sitten, kun nää on käytetty. Eli ei kai meil mitään takarajaa ole. Fiiliksen ja lompakon mukaan ja lompakossa alkaa paistamaan pohja.
 
PAIKALLA!!

Mua onkin jo huhuiltu. Olen huomannut, että tuhruista menkkojen ekoihin päiviin tuntuu, että ei vaan ole mitään asiaa. Ottaa päähän ja turha sitä on sitä ketutusta tännekään purkaa, ei se siitä parane. Nyt on KP3, eka letro vedetty napaan ja yritetään uutta nousua. Huomaan, että ihan aikuisten oikeasti luulin kun kierukan poistin alkuvuodesta, että nyt tulee bebe. Kun niitä on kerta aiemminkin tullut. Vaan ei tule. Ehkä se ottaa kovemmin kuin ajattelin. Vielä jatketaan, jos natsais.. Ohuesti harmittaa se, että ei sitten tehty tätä ratkaisua aiemmin.

Palstalla on aika hyvä pössis muilta osin, Zandin tikut tummenee nopeammin kuin tummaihoinen auringossa. Eli älyttömän nopsaan, huomioiden, että tummaihoinen on jo tumma. Onnea!! Kyllä noi hoidot on aikamoinen juttu, suitsaitsukkelaan saadaan plussia palstalle. Pirtsin tuloksia peukuttelen, vaikkei tuo nyt ihan yltiöpositiiviselta vaikuta. Vaikka onhan se ihan pimeetä, että miljoona ei riitä??? Eihän se tosiaan vaadi kuin sen yhden...

Virkki, tsempit piikkien kanssa!! Mä olen miehelle sanonut, että LA pitää olla ennenkuin täytän 42. Eli pitäis syntyä 41veenä. Se sitten, että jos natsais ja menis kesken niin ehkä joustan tuosta. Mutta jos ei mitään tapahdu reilussa vuodessa niin se on sitten siinä..

Onnea myös Nupulle!! Ja kaikille muille tsempit ja onnea sen mukaan, mitä kukin tarvitsee. Meillä edetään luotijunan lailla kohti fuckfestiä..


Moikka!!
 
Joo. Tunnustan. Kävin ostamassa ovisliuskoja. Hurahdin sitä minäkin. Oikeastaan ajatuksena oli (Googlen kannustamana) testata sillä onko vaikka vaihtarit jo alkaneet ku vaan tuhruttelen. Pitäisi kuulemma sekin siitä näkyä. Negatiivinen oli joo. Ja ovis oli ultran mukaan pari viikkoa sitten. Eli negatiivinen pitikin olla ja positiivinen ku ei ollut vaihtarit. No, tiiätte mitä tarkoitan... Labrakokeet esim. FSH taitaa olla luotettavampi ku toi Prisman ovistesti, mutta mulle tää tulos riittää. En taida edes haluta tietää, koska yks siittiö ja yks munasolu riittää ihmeeseen ja sitähän täällä odotellaan.
 
Tiistai 3.11.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

C. rotundifolia (40)...........2................28kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................27kp/25
Jimima (43).......................2................26kp/28-30
Tupsu71 (44)...................4......................
elotar74 (41)...................3...................21kp/27
Jelli75 (40)........................3.................21kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............20kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................18kp/
Minttu 71 (44)..................5..................18kp/30
Pirunpelto (39).................1..................17kp/29-30(IVF 30.10)
MaiMei (39) ....................2..................16kp/26
Toiveilija38 (38)................3..................16kp/28
Tammityttö (39)................3...............14kp/
Babez74 (41) ...............1.....................9kp/29 (letrot)
Kalabaliikki (39)...................................8kp/22-28
Virkki (39)........................2..................7kp/26
Zini76 (39)........................4..................5kp/26-28
KeltainenSeepra................2................3kp/26-28
Woodoo(40).....................4..................3kp/24-26(letrot)
Meibijees (37)....................2..................2kp/32-34

Piinailupäivät:


Jelli75 (40)...........................dpo 10
Jimima...................................dpo 9
Eotar74 (41)...........................dpo 8
MaiMei (39)............................dpo 5
Pirunpelto (39).......................pp 4
Esteri1 (42)............................dpo 4

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15
Nuppu73..................(42) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä ihan jokaiselle! Olette ihania :love: Pahimmasta murheen aallosta on noustu ja uutta kohti hamuaa jo mieli. Toisaalta pelko siitä, että mitä jos tämä ei onnistukaan, on näköjään tullut jäädäkseen.

Listasta: Joko Zandi ja Nuppu teidät saa lisätä plussanneisiin? Zandin tikkuja oon täällä ihastellut. Kyllä tummuukin nätisti!

Meibijees ja muutkin, milloin sitä greippimehua pitikään juoda? Pitänee itsekin alkaa turvautua poppakonsteihin!

Woodoo, samat ajatukset täällä kierukan poiston jälkeen. Kuvittelin, että viimeistään vuoden loppuun mennessä olisin raskaana (ja salaa kuvittelin, ettei siinä todellakaan menisi edes niin kauan...). Aika heikolta näyttää. Tosin sainhan minä olla raskaana muutaman viikon, mutta kun tavoite on se vauva, niin tuo ei oikein riitä...

Kierto oli tosiaan vaan 21 päivää. Nyt mietityttää, että pistikö keskenmeno kropan niin sekaisin, että kierrot jää lyhyiksi (n) RFSU:n ovistestejä ostin 14 kappaletta, joten tikuttelua täällä odotellaan. Aika jännä muuten, että nuo ovistestit 14 kpl maksoi Prismassa hitusen alle 9 euroa, kun samojen testien 7 kpl:n pakkaus maksaa kahdessa meidän lähikaupassa n. 11 euroa. Onkohan ne halpuuttaneet noitakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Jee, keltsi sait päivitettyä listan!
Mut minä varmaan olisin siellä plussanneissa. (hirvittää edes myöntää tää, palstaa en silti uskalla vielä vaihtaa) 25.11 olis varhaisultra.
Ja muiden asioista päivityksiä vois lustalke vielä muokata: MaiMei ei ole letrokerhossa, kun taas Babez on. :)

Tammis tuota progynovaa tosiaan uskallan suositella, kun on näemmä toiminut. Mut se on kyllä niin, että mikä toimii toisella ei toisella tee mitään.

Tupsu, olet sinäkin sitten liittynyt tikuttelijoihin. :) siltä tieltä ei ole helppoa pääsyä pois. ;p Muista, täällä odotellaan aina kuvatuksia tikuista.

Woodis, että tuota sun kirjoitustaitoa onkin ollut ikävä. Ihana kun poikkesit kuuumisia kertoilemaan. Parempaa onnea uuteen kiertoon, kohtahan se ilo teillä raas irtoaa (kirjaimellisesti)
Mutta kyllä mä sun naisbanaania täs mietin. Toinen kerta, kun viestisi tänään nään ja aina ne vaan jyystää... Kyl ton naisbanaanin selän täytyy olla kipee?
Kiitos myös onnitteluista! Onnea tässä tarvitaankin, enkä ole oikein alkanut edes sisistämään koko hommaa. Ehkä turhan tuoreessa muistissa edellinen.
 
Jee, keltsi sait päivitettyä listan!
Mut minä varmaan olisin siellä plussanneissa. (hirvittää edes myöntää tää, palstaa en silti uskalla vielä vaihtaa) 25.11 olis varhaisultra.
Ja muiden asioista päivityksiä vois lustalke vielä muokata: MaiMei ei ole letrokerhossa, kun taas Babez on. :)

Tammis tuota progynovaa tosiaan uskallan suositella, kun on näemmä toiminut. Mut se on kyllä niin, että mikä toimii toisella ei toisella tee mitään.

Tupsu, olet sinäkin sitten liittynyt tikuttelijoihin. :) siltä tieltä ei ole helppoa pääsyä pois. ;p Muista, täällä odotellaan aina kuvatuksia tikuista.

Woodis, että tuota sun kirjoitustaitoa onkin ollut ikävä. Ihana kun poikkesit kuuumisia kertoilemaan. Parempaa onnea uuteen kiertoon, kohtahan se ilo teillä raas irtoaa (kirjaimellisesti)
Mutta kyllä mä sun naisbanaania täs mietin. Toinen kerta, kun viestisi tänään nään ja aina ne vaan jyystää... Kyl ton naisbanaanin selän täytyy olla kipee?
Kiitos myös onnitteluista! Onnea tässä tarvitaankin, enkä ole oikein alkanut edes sisistämään koko hommaa. Ehkä turhan tuoreessa muistissa edellinen.
Niin mie oon ymmärtänyt, että niistä kuvia pitää laitella, mutta kuhan saisin johonkin tikkuun jotain väriä, eikä tussilla tartteis viivoja piirrellä...
Käyttikö sen progynovan kanssa jotain muuta lisäksi? Soitin gynelle niin siksi kyselen. Jos Gelen lisäksi jotain muuta kokeilis....
 
Tupsu. Käytin siis progynovaa alkukierrossa ja muutamia päiviä ennen pakastealkiosiirtoa aloin käyttämään lugesteronia. Lisäksi aloin käyttämään 1mg foolihappoa samaan aikaan kuin lugeja (olisi varmaan pitänyt syödä jo aiemmin, mutta kun muut lääkärit on sitä mieltä et monipuolinen ravinto riittää) Lääkäri määräsi reseptin siihen, kun mulla on ylipainoa ja sokerit vähän turhan koholla. Minulla ei siis ole diabetestä, mutta ei paljon puutukaan, kuukautta aiemmin olin lisäksi silti saanut 2 tyypin diabetes lääkityksen, että sokerit saadaan sinne normaalialueelle.
Raskausmultivitaa olen popsinut varmaan vuoden.
Geleitä, macaa, greippimehua tms en ole ikään koittanut.
Mun ongelmahan raskautumisessa on, että johtimet on tukossa, niin lapsoset ei sieltä omin avuin enää tule (eka tuli luomusti 14 v sitten) Hoidoilla olen nyt siis toistamiseen onnistunut raskautumaan, mutta tuo raskauden jatkuminen voi olla se haaste.
Mutta voitte vaan kuvitella mikä haaste mulla on ollut opetella popsimaan noita kaikkea, kun oon kaiken kaikkiaan lääkevastainen ihminen. Saati sitten muistaa koska mitäkin.

Vai et tussilla piirtele viivoja. Hihi. :)
 
Vielä lisäys, että käytän siis tuota progynovaa edelleen. Oletan että se lääke on siis sellainen, että tukehduttaa oman kierron taustalta ja tukee limakalvon kehittymistä eli oletan, että se ei välttis luomukiertoon edes sovi.
Tammis ymmärtää näistä kaiken, joten vois sanoo sanansa tähän. :)
 
Vielä lisäys, että käytän siis tuota progynovaa edelleen. Oletan että se lääke on siis sellainen, että tukehduttaa oman kierron taustalta ja tukee limakalvon kehittymistä eli oletan, että se ei välttis luomukiertoon edes sovi.
Tammis ymmärtää näistä kaiken, joten vois sanoo sanansa tähän. :)
Kyselen vaan ihan uteliaisuuttani. On sitten helpompi gynekologin kanssa jutella asioista, kun ymmärrän paremmin. Kaikki vaihtoehdot otettava huomioon. Ja mahdollisuudet käytettävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Mulla on jotenkin semmonen tunne, että ei se tärpänny vieläkään. Minä kun kuvittelin että suurinpiirtein ensimmäisestä kierrosta kierukan poiston jälkeen onnistaa - suuret oli luulot :D
Tänään oisin käyny ostamassa greippimehua, ni mitä hittua, ei ollu meiän paikkakunnan kaupoissa. Ajaako ehta greippi saman asian? :/

Ja voi persus, kai se on kohta varattava aikaa gynelle. Ei oo aikaa odottaa sitä raskautumista, äkkiä jotain apuja! Mulla oli kuvitelmana, että lapsi syntyy ennen 42 v. synttäriä. Liian optimistinen aikataulu, yes I know. Blääh.
Onnee plussanneille...
 
Se on se kodinrakentamisoire selvä raskauden merkki Elotar!!!
Mitkä menkat? Kolme päivää onnetonta vessapaperiintarttumistuhrua. Rinnat on kyllä arat. Kuulemma Maca-jauhe kasvattaa rintoja (google tietää sanoa ja isäntä huomautti asiasta saunassa) mutta kahdessa viikossa? Ootteko te käyttäneet Macaa? Onko se miten teillä vaikuttanut?
Moro! Oon käyttänyt - eikä mitään oireita.. ei suurentumista havaittavissa.
 

Yhteistyössä