40+ so what wol.13

Hyvää joulupäivän aamua kaikille :). Kiitos Meibijees kun lisäsit mut listaan ja onnittelut myös multa Woodoolle :)!

Kävin just aamupissalla, eikä edelleenkään vuotoa. Eilen tikutin siis negan, mut kokeilen uudestaan lähempänä vuoden vaihdetta - ellei ne nyt ala aikasemmin.
Mun nimimerkki liittyy mun ja kultani alkutaipaleeseen :). Haaveilen, tässä kissa sylissä kun kehrää, että ens kesänä siellä heinäpellolla olisikin meitä kolme. Yksi vatsassa piilossa :).
 
Tervetuloa Heinäpelto! Kunpa Woodoo sulla nyt onnistuisi. Toisi uskoa meille monen keskenmenon kokeneille. Peukut pystyssä siis ollaan. Taidan itsekin kohta siirtyä takaisin letroihin piikeistä, jos ei ala tärppäämään. Tässä mun tämän päivän ovistesti: http://aijaa.com/VlWqIf Eikös tämä ala olla plussa? Tässä hieron suunnitelmia isännän kellistämiseksi. Se oli just suunnitellun helppo eilenkin. Tänään uusi yritys illan kähmään. Miten te aloitatte hommat ovulaation ympärille?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Voi Onnea woodoo!! saatiin kuin saatiinkin jouluplussa:)mä en saa sitä kuvaa näkyviin... blääh

Kiitos Meibijees päivityksestä, päivät on oikein... ihmettelin vaan tuota yhden päivän ovista mut minkäs teeto_O ja näköjään mennään samoillla päivillä;)

Tervetuloa Heinäpelto tänne mahtavien naisten joukkoon kuumeilemaan ja piinailemaan,,,

Virkki melkoisen hyvältä näyttää tuo viiva... ei muuta kuin miestä kellistämään;)
 
Hyvältä näyttää Virkki sun tikku. Hommiin vaan :).

Me asutaan erillään ja välillä haasteellista saada sopimaan hommailut, mutta onneksi sentään melkein naapureita ;). Hitsi sitä piinaa, kun pärähtää hymynaama näytölle ja tietää, että tänään ei onnistu. Tässä kierrossa eka ovis saatiin hyväksikäytettyä ainaki hyvin. Kaksi päivää näytti ovista ja hommailtii kumpanakin, sekä niitä edeltävä että jälkeinen päivä :). Toisen oviksen kanssa ei mennyt ihan niin perusteellisesti, kun sattui miehelle kaverin tärkeät pippalot juuri samaan aikaan. Tässä kai periaatteessa olisi tuplienkin mahdollisuus, jos kummastakin olisi ihmeellisesti tärpännyt, huh. Tulihan mulla kumpaisenkin oviksen jälkeen vajaan viikon päästä tihru, jos se oliskin ollut kiinnittymisestä. Ainakin vois sanoa, että tuplamahikset :).

Mä en ole toistaiseksi tutustunut hedelmöityshoitoihin. Kokeillaan nyt luomusti vielä. Foolihappoa ymmärsin alkaa vetämään muutama viikko sitten.
 
Mulla on apteekista ostettu Foliren 400 mikrog. Olen ottanut yhden päivässä, purkin ohjeen mukaan. Pitäisiköhän ottaa enemmän? Muistaakseni Raskauskeiju nettikaupassa myytiin vahvempaakin.

Jostain luin kerran, että manteleita kannattaa syödä. Kohdunmuotoinen manteli ainakin uskomusten mukaan lisää hedelmällisyyttä ;). Niissäkin on foolihappoa.
 
Viimeksi muokattu:
Mä syön niitä Ladyvita Mama... niissä näytti olevan 500 mikrogr, / 3 tbl.. niitä otetaan tuo 3 kipaletta/vrk. En ehkä muuten olisi niihin kiinnittänyt huomiota mutta kun paketissa lukee "raskautta suunnittelevalle, odottavalle ja imettävälle" niin ajatteli että noitahan voi sitten syödä muutenkin;)siis jos nyt raskautuu enään:)
 
Wau mikä uutinen täällä odotti - Woods, sinä se osaat aina yllättää!!! Lämpimät onnittelut selkeästä plussasta! !! Ihanaa! ! Hienoa,että lennot toimi, luo toivoa ja nyt vaan peukalon pystyyn ja onnea matkaan!

Täällä vähän toisenlaisia uutisia joulun kunniaksi - kasetti alkoi tänään joulupäivänä,joten kp1 meikäläisellä.

Ei muuta kuin hyvää joulun jatkoa kaikille!
Takkaa flikat joilla opikseen meneillään:)
 
Täällä tilanne: eilen yömyöhään tuli paperiin vähän rusehtavaa limaa. Yö menikin sitten murehtiessa tuota. Oli pientä kipuilua ja turvotuksen tunnetta, siihen tapaan kuin kk.set alkaisi. Olin lähes varma että ne alkaa. Tuon jälkeen ei kuitenkaan oo tullut enempää mitään.

Tein huvikseni ovistestin aamulla. Siihen tuli haamuviiva. Raskaustestiä en uskalla vielä uusia. Piinaavaa...o_O

Muoks. Nyt tuli lisää punertavaa limaa :( :(.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa heinäpelto :) toivottavasti ei enteile tätiä noi punalimat, vaan oliskin jotain aivan muuta :rolleyes:
Babezille pahoittelut menkoista ja parempaa onnea uuteen kiertoon !!
Perästa taidan tulla minäkin, tänään iski tuttu menkkoja enteilevä syömishimo sekä yleinen vtutus ja kiukku ... :mad: eli se siitä synttäriylläristä ... mahaakin juilii jo siihen malliin että varmasti aukee hanat jo huomenna :confused: plääh
Kakille muillekin tsemppiä vaiheisiinsa ja piinailijoille peukut on pystyssä !!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :). Oon niin iloinen kun löysin tämän ketjun.

Mulla selkeesti tulossa lisää punaista, vaikka kunnon vuotoa ei vielä olekaan. Pepun puolelta vihloo siihen malliin, kun mulla kuukautisten alkaessa.
Nyt kun on jo yritetty kai neljättä kuukautta, mieleen hiipii ajatus että oliskohan syytä mennä lääkäriin. Selvittää tilannetta, että onko tässä edes mahdollista raskautua. Tai tarvitaanko siihen jonkinlaista apua.
 
Heippa!
Woodoo hurjasti onnea plussasta!

Täällä iloa kesti sen vähän yli viikon, tänään mummolaan ajellessa alkoi menkkakivut ja pieni vuoto lorahti, vaaleanpunaista tulloo ja enteilee km. Vaikka käytän lugeja 200g x 2. Sama kuin vuosi sitten. Ehkä salaa kuitenkin toivoin että nyt viimeisellä yrityksellä, neljän vuoden jälkeen olisi onnistunut. Viiva vahvistui vahvistumistaan (mulla oli kasa r-liuskatestejä jotka loppuivat ti tai ke). Ja nyt siis näyttää menevän kesken, toivon edes että pääsisi kotiin ennen kuin iso vuoto alkaa. Vasta tiistaina ajelen kotiin.
Ei mitään hajuakaan miten tämän pettymyksen kestän. Eteenpäin vain tästäkin mennään, uusia haaveita tarvitaan vain tilalle näin kuuden vuoden jälkeen.

Tinker aq
 
Samoja ajatuksia Heinäpelto täälläkin... meillä yrityskerta 4. meneillään.. toinen kerta päättyi keskenmenoon alkuvaiheessa:unsure: Isäntä meillä olisi mennyt jo aikoja sitten tutkimuksiin mutta minä en vielä ole siihen valmis..
 
Ihana jouluplussa Woodoo! Onnea! Toivottavasti pysyy mukana matkassa loppuun asti!!

Foolihaposta sen verran, että useiden keskenmenojen jälkeen saa syödä enemmänkin. Muistan lukeneeni, että suositellaan 800mg päivässä. Itse söin noin 600mg päivässä, eli monivitamiini jossa oli 200mg (ei A-vitaminiinia) ja Foliren foolihappoa. Nyt raskausvitamiinit, joissa 500mg.

Tyydeli ja 22+6
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
SUNNUNTAI 27.12.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41).................................................45kp/28
Minttu71 (44).......................5...................43kp/30
KeltainenSeepra................2.....................33kp/24-26
Pilhilinna-74 (40)..............6.......................32kp/27-28
Heinäpelto (42)................2.......................30/kp24-25
C. rotundifolia (40)...........2.......................27kp/26-29
Minzi (38)..........................3......................26kp/27-29
Leijis (43)............................2.....................24kp/28
Elotar74..............................3.....................24kp/26-27
MaiMei (40)........................2......................20kp/26
Meibijees (37)......................2....................19kp/32-34
Jimima (43).........................2.....................19kp/28-30
Kalabaliikki (39)..........................................18kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5.....................18kp/29-34
Pirunpelto (40)...................1.......................16kp/28
Esteri1 (42).........................2......................15kp/
Virkki (39)........................2.........................14kp/26
Athina (41).........................6.......................11/28-30
Koivutar75 (40)................3.........................7kp/23-27
Babez74 (41)...................1.........................3kp/29

Piinailupäivät:

Joyzy (41).........................................dpo 31
Kalabaliikki (39)................................dpo 7
MaiMei (40).......................................dpo 7
Meibijees (37)...................................dpo 4
Nuppu73 (43)....................................dpo 4
Pirunpelto (40)..................................dpo 3
Jimima (43).......................................dpo 3
Virkki (39)..........................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Tinkeraq, toivottavasti väärä häly. Tsemiä!

Heinäpelto, mikä tilanne siellä?

Virkki, siellä ne solut nyt jakautuu. Ota lasi punkkua sille. Itse on tullut muutama lasi joulun aikaan juotua... :whistle:

Mitäs ootte mieltä listasta. Pudotetaanko ensi vuoden listasta 2014 plussanneet pois ja tehdään tilaa 2016 plussauutisille? (y)

Mitäs Kalabaliikille ja MaiMeille kuuluu? Joko kohta testailette?
Täällä ei mitään oloja, liekö koko ovista edes ollut. Kauhea ähky on kyllä joulun jäljiltä. Huomenna onneks töihin, loppuu tämä makoilu ja mässäily :sick:
 
Kiitos päivityksestä Meibbari! Voi Tinkeraq, jos ilosi oli lyhytaikaista. Onko tilanne muuttunut? Ärsyttävää!

Mun pitää huomenna lähteä foolihappokaupoille. Syön sitä ihan liian vähän. Kiitos naiset infosta. Ovulaatiotesti on näyttänyt pe asti plussaa. Eilen ja tänään sain clearbluen digiinkin hymynaaman. Aikaisemmin en ole saanut siihen testiin minkäänlaista plussatulosta. Ollaan siis jyystetty torstaista asti ja tänään jo mietin, montako päivää pitää vielä jaksaa. Ilmeisesti ainakin vielä huomenna! Ai kauheeta....:whistle: Jotenkin on liian levollinen olo asian suhteen tässä kierrossa. Onko sitä muka luovuttanut jo vai mitä tässä oikein tapahtuu??

Mutta yksi asia on varmaa: maha pyöreenä mennään uutta vuotta kohti. Ei suinkaan plussatuloksen takia vaan tämän älyttömän syömisen vuoksi. Ei muuta kuin lenkkarit jalkaan ja lenkille...:cautious:
 
Onnea Woodoo! Mahtavaa! Nyt toivotaan että pysyy hienosti kyydissä!

Tinkeraqille tsemppiä, toivotaan että on väärä hälytys.

Uusille tervetuloa!

Itsellä KP 19 / DPO 3 veikkaisin. Tikuttelin ovista 22.12. asti, siihen asti viiva oli vahvistumaan päin, mutta sitten lähdettiin joulun viettoon ja vaikka oli tikut kyydissä, en sitten jaksanut/viitsinyt/muistanut tikuttaa, joten villi veikkaus limojen perusteella on että ovis osui jouluaatolle. Hyödynnettiin joulusaunassa. :whistle: Ja muutaman kerran ennen aattoa, toivottavasti riitti. Esikoinen sai alkunsa joulukierrosta :love:, joten joulukierto on vähän spessu mulle, vaikken juuri mitään toivoa enää jaksa elätellä. Jos tämäkin kierto menee metsään, niin meillä on epäonnistuneita yrityksiä takana kolmen (!) vuoden edestä (noh, olihan mulla se keskenmennyt raskaus keväällä 2014 ja sen jälkeen muutama kuukausi taukoa yrityksessä, mutta "virallisesti" aloimme yrittää sisarusta esikoiselle 01/2013). :notworthy: Vähemmän jääräpäinen olisi jo luovuttanut. Hassua kyllä sydän edelleen jaksaa toivoa sitä ihmettä, mutta pää on kyllä jo tajunnut että meidän lapsiluku taitaa jäädä yhteen. Jollain hassulla tavalla tästä yrittämisestä on tullut elämäntapa, rutiini, joka kuuluu arkeen. :D Toisaalta aika hurja ajatus että olemme touhunneet kalenteri kädessä noin 3/4 esikoisen elämästä.o_O Sais jo tuottaa tulosta... :rolleyes:
 
kalabaliikki, piinapäivät siis menossa :barefoot: Onko mitään tuntemuksia?

Virkki,
toivottavasti paneloinnit tuottaa tulosta. Mullakin näytti useampana päivänä testi plussaa, mut eikös se siitä ekasta plussasta kuitenkin lasketa? Täällä tosin tuli eilen illalla pientä veristä vuotoa, jota mulla usein kierron puolivälin paikkeilla. Johtuisko ovulaatiosta ja estrogeenitason laskusta? Eli tuo mun tänään dpo 5 saattaa olla vähän yläkanttiin, mut mennään nyt sillä kun ei parempaakaan tietoa ole. Jännä nähdä jatkuuko vuoto tiputellen menkkoihin asti. Mulla ollut tosiaan Terolutit kierron puolivälin jälkeiseen tuhruvuotoon. Nyt resepti loppu ja kokeilen ilman. Tammikuussa taas gynelle, jos kovasti alkaa tuhruttaa.

Samana kiertopäivänä tuli vuoto viimeksi elokuun plussakierrossa, et voisin ainakin olettaa oviksen tapahtuneen. Tosin on sitä tullut negakierroissakin... Eli ollaanpa nyt ihan maan pinnalla täällä. :ninja:

Jimimalla selkeästi jouluntaika purrut aikaisemmin, pidetään peukkuja! ja varpaita :barefoot: Meitä onkin nyt aika monta piinailemassa yhtä aikaa. Kohta päästään tulkitsemaan tikkuja :geek: Semmonen alkuvuuoden plussa-aalto oli kiva.

Mun joulu on tältä erää taputeltu ja tänään paluu töiden pariin. Mikä on kyllä ihan kiva. Ja varsinkin kun suuri osa meillä töissä lomilla, niin ei tule koko ajan joku keskeyttää... :D

Nyt lisää kahvia koneeseem :coffee: :coffee: :coffee:
 
Täällä alkoi yön aikana kunnon vuoto, eli alussa ollaa taas.
Raskaustestin tein vielä aamulla ja se on puhdas nega. :(

Tsemppiä kaikille! Kyllä mä täällä jo suunnittelen taas uutta kierrosta ja tikkuja tilaukseen. Terveyskeskukseen ajattelin kans soittaa ja varata ajan.
 
Mäkin olen takaisin töissä ja HIRRRVEÄN paksuna
. Mietin, että huomaako kaikki kuinka ERILAINEN olen. Ei vaan, mulla ei koskaan oikein ole raskausoireita ollut niin eipä niitä nyttenkään huomaa. Hirvee ällötys, mutta johuu varmaankin ylensyönnistä. Sais arki painaa päälle niin aika alkaisi taas juoksemaan.. Pakko se on varhaiseen ultraan mennä jos niin pitkälle pääsee. Mulla on historiassa keskytyneitä kmiä jotka todettu vasta rakenneultrassa. Siinä menee jo pari uusintakierota ohi suun. Ja joku mietti että olinko jo luovuttamassa, kyllä mun kierrot oli kovin rajalliset, ei olisi montaa enää painettu.m Nyt en tiedä kun onnistui, että km sattuessa niin kuinka pitkälle venytän uusintayritystä.. Aatteet jo siinä.

Joo mutta kiitti onnittelijoille vielä ja lisää plussia sais tulla. Tosin, jos nää 2015 plussat kyydissä pysyy niin onhan niitä enemmän kuin 2014. Mietin, että jos ois kaikki keskenmenotkin listassa, niin mikä olisikaan suhde? Jossain luki että yli 40 v kolmannes menee kesken, välillä tuntuu että täällä suhde on karumpi? Kokajan jollain kosahtaa..

Mä en muuten minnekään odotuspalstalle mene ennenkuin pää näkyy. Olen toivojien listalla kunnes asia varmistuu. Saatan siis välillä käydä täällä päivittelemässä kuulumisia!! Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!
 
Hei taas pitkästä aikaa ja Woodoolle ihan kovasti onnea! Voi miten ihana joululahja!

Heinäpelto tervetuloa ja tsemppiä!

Omanapa. Miten sitä toivookin, vaikka tietää, että mahdollisuus on välillä (niin kuin tässä kierrossa) lähinnä erittäin teoreettinen. Ja silti onnistun kehittämään melkein joka kuukausi sellaisen varmuuden, että alan jo huolehtia esikoisestani (siis ainokaisestani) joka on erityislapsi, että miten hän sopeutuu vauvaan jne. jne. Olen myös katsastanut päiväkodit ja kerhot ja jopa matkat niihin. Tekeekö muut sellaista? Ja sitten tunnen oloni todella typeräksi, kun kuukautiskivut alkavat.

Mutta joo, mukava joulu on ollut ja positiivisella mielellä vaikka tekstistäni toisin voisi päätellä. Ihanaa uutta vuotta kaikille, toivottavasti me saadaan paljon vauvoja ensi vuonna...
 
MAANANTAI 28.12.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41).................................................46kp/28
Minttu71 (44).......................5...................44kp/30
KeltainenSeepra................2.....................34kp/24-26
Pilhilinna-74 (40)..............6.......................33kp/27-28
Minzi (38)..........................3......................27kp/27-29
Leijis (43)............................2.....................25kp/28
Elotar74..............................3.....................25kp/26-27
MaiMei (40)........................2......................21kp/26
Meibijees (37)......................2....................20kp/32-34
Jimima (43).........................2.....................20kp/28-30
Kalabaliikki (39)..........................................19kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5.....................19kp/29-34
Pirunpelto (40)...................1.......................17kp/28
Esteri1 (42).........................2......................16kp/
Virkki (39)........................2.........................15kp/26
Athina (41).........................6.......................12/28-30
Koivutar75 (40)................3.........................8kp/23-27
Babez74 (41)...................1.........................4kp/29
Heinäpelto (42)................2.........................1/kp24-25
C. rotundifolia (40)...........2.........................1kp/26-29

Piinailupäivät:

Joyzy (41).........................................dpo 32
Kalabaliikki (39)................................dpo 8
MaiMei (40).......................................dpo 8
Meibijees (37)...................................dpo 5
Nuppu73 (43)....................................dpo 5
Pirunpelto (40)..................................dpo 4
Jimima (43).......................................dpo 4
Virkki (39)..........................................dpo 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä