40+ so what wol.13

Moi!

Täällä kp 11 eikä mitään ovistuntemuksia.Olen aloittanut tikuttamisenkin ja haaleita viivoja vaan tuleepi. Jos sitten en ovuloikaan tässä kierrossa :mad:

Myö saatiin miehen kanssa jo ensikäynti aika Naikkarille tän kuun loppuun,jes! Mies antaa spermanäytteen ja multa katotaan amh (?) arvo ennen ensikäyntiä.

Toiveikasta torstaita kaikille! :geek:
 
Kolibrinorsu:Kuulostaa hyvältä tuo tulossa oleva käynti tutkimuksissa.

Oodikkaalla tais olla vähän isompi vauva kuin minulla (4,5kk).

Raskaudesta toipumiseen menee n. kaksi vuotta. Sanovat, että kuudessa kuukaudessa olo palautuu suurimmalla osalla normaaliksi. Esim. rautavarastot täydentyvät vasta sen kahden vuoden kuluttua eli siitä johtuu se, että useilla pienemmällä aikavälillä synnyttävillä tulee raudanpuutosta raskauden aikana. Mulla on hemoglobiini kyllä hyvä, oli jo synnytyksessä, mutta ei ne varastot ole täydentyneet. Ruuasta siis pitäisi saada tarpeeksi rautaa, jotta pysyis arvot hyvänä sitten joskus, jos raskaus tulee.

Mulle tuli ovistestejä. Aattelin pistää varman päälle ja testata tuplana tässä kierrossa CB digi ja rfsu liuskat. Jos rfsu liuskat toimii, niin jatkan niillä tarvittaessa. Ehkä nyt nämä otan sen takia, että ajoitus olis iha hyvä olla kohdillaan, kun ei sitä seksiä niiiiiiin paljoa ole. Syynä vain ja ainoastaan väsymys ja se, että menen aikaisin nukkuu. Onkin sessiot jostain kumman syystä painottunut enemmän viikonloppuihin :)
 
Torstai 4.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Jimima (44).........................2............28kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............28kp/28
Virkki (39)...........................2.............26kp/26
KeltainenSeepra.................2.............26kp/24-26
Esteri1 (42).........................2.............24kp/30
Koivutar75 (40)...................3.............23kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............23kp/?
Oodikas (37) ......................2.............21kp/28
Poppis75 (40)....................................21kp/28
Athina (41)..........................6.............20kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6.............18kp/27-28
Katayana (38)....................3..............16kp/
Tammityttö (39).................................16kp/
Heinäpelto (42)...................2.............16kp/24-25
Minzi (39)............................3.............15kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............14kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............14kp/26-29
Elotar74..............................3..............11kp/26
kolibrinorsu (38)..................1..............11kp/28-30
Fazerina74 (41)................. 3.............10kp/28
Zini76 (40) .........................4.............10kp/27
Leijis (43)............................2.............10kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............7kp/
MaiMei (40).........................2............6kp/26
Joyzy.................................................5kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 2kp/26-28


Piinailupäivät:

Jimima (44)........................................dpo 14
Pirunpelto (40)...................................dpo 13
Esteri1 (42)........................................dpo 12
KeltainenSeepra................................dpo 10
Athina (41).........................................dpo 8
Oodikas (37).......................................dpo 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

joulutähtönen (40)
Nuppu73 (42)
Pilhilinna
Jelli75 (40)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Voi Babez, niin syvältä nuo hukkaan menneet kierrot! Meilläkin useampia jo hukattu joko sen takia, ettei miestä ole huvittanut oikeaan aikaan tai on ollut maailmalla. Halaus!

Tammityttö, hyvä kun pääset kokeisiin. Toivottavasti selviää, mikä hormoneja mahdollisesti sekoittaa.

Virkki sulla on yhtä hyvä mielikuvitus, kun mulla :D Tosin tänään vannon näkeväni haamut tuossa tikussa ilman vääntelyä. Ei siinä kuitenkaan väriä juurikaan ole. Pidän peukkuja testaamiseen sinnekin puolen ruutua! Kauan olette kyllä saaneet odotella. Tuntuu tämä oma vuosi ihan mitättömältä ajalta tuohon verrattuna!

Kiva nähdä Pirtsiäkin! Onpa teillä siirto jo ihanan lähellä :love:

Päivittelin listaa. Ilmoitelkaa mahdollisista muutoksista.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Keltsi, mulla sun kuvat ovat mustaa suttua! Näkyykö muilla jotain? Mutta uskon, jos sanot, että viiva siellä on!

En tiedä, onko se vain niin, ettei toista lasta kertakaikkiaan tule, jos kolme vuotta on yrittänyt. Olen kyllä tyytyväinen tähän yhteenkin tehopakkaukseen, mutta Oishan se toinenkin ollut ihana. No, pian taas uudet testit kehiin ja polille soitto. Yritän ainakin nämä julkisen puolen kerrat!

Maimei, anna kuulua itestäs! Hyvä Pirtsi, että homma etenee. Helmi, sun muokkaukset oli ihanat! Onhan se tietty hyvä isännältäkin kysyä mielipidettä asiaan, vaikka eihän sillä loppuviimein ole merkitystä.;)
 
Täällä ollaan! :)
Keltsillä häämöttää jotakin!

Joo eilen oli ultra, siellä näkyi kuusi follia kasvamassa. Vielä oli sellaista 9mm, osa pienempiä, samat lääkkeet jatkuvat. Punktio oletettavasti ens keskiviikkona, maanantaina on seuraava ultra. Limis oli vielä aika ohut, joku 5,9, mutta lääkärin mukaan ok tähän hetkeen, kun menkat vasta pari päivää sitten päättyneet. Eipäs nyt muuta ihmeellistä, oottelua vain. Olen edelleen aika levollisella mielellä, tulee jotain tai ei tuu jotain. En oo huomannut, että hormonit olis vaikuttaneet mitenkään mielialaan. Piikitys on mennyt ok, nyt alkaa tottua. Kyllä musta hyvä narkkari tulis. Sumutteesta en tykkää, se maistuu niin pahalta, kun valuu nieluun.

Flunssa menossa ohi, ja toivottavasti ei mitään uutta kamalaa tule tilalle!

Tsempit ootteluun myös Pirtsille! Jänskää!!
 
Heippa kaikille :). En ole ehtinyt palstalla paljoa käydä ja nytkin vain pikaisesti kahlasin edelliset viestit läpi.

Oltiin miehen kanssa maanantaina lääkärissä. Lääkäri oli parikymppinen nuori nainen, mukava, mutta ilmeisen kokematon. Otettiin papa ja sain labraan lähetteen. Klamydiatestikin näemmä kuuluu näihin perustutkimuksiin. Tänään kävin labrassa ja tuloksia saa odotella nyt kuun loppuun. Mies sitten menee omiin tutkimuksiin myös.

Mulla on nyt aika epäselvää, koska ovis tässä kierrossa on ollut. Digitaallisen kaksoishormoonitestin tikut loppui viime viikolla, mutta ehti näyttämään vilkkuvaa hymiötä viime torstaina ja perjantaina (eli viikko sitten). Halpisliuskoilla sitten tikuttelin ahkeraan läpi viikonlopun näihin päiviin saakka. Viivat olivat epämääräisiä, mutta ehkä keskiviikkoaamuna oli voimakkain väri kakkosviivassa. Limaisuus oli myös runsasta jo alkuviikosta ja vieläkin on sitä sitkeetä kirkasta. Tiedä nyt sitten. Tein taas ovistestin labrassa käynnin jälkeen tänään ja se näyttää vieläkin melkein yhtä tummaa kuin kontrolliviiva. Herkän raskaustestinkin intouduin tekemään - puhdas nega.

Keski-iän ylittänyt labratäti vaikutti jotenkin kireältä. Itse olin hieman hermostunut. Kai mietin, että mitähän se ajattelee meikäläisestä, kun on lapsentekosuunnitelmia ja 42 vuotiaana, Lueskelin teidän mietteitänne tästä ikäasiasta. Mulla ainakin on ollut kriiseilyä ja itsensä kanssa järkipuhelua pitkin matkaa. Olin ajatellut aikaisemmin, että 40 v. on se raja lasten hankinnalle. Viime kesänä kuitenkin tapasin miehen, jonka kanssa yhtäkkiä asia olikin toisin. Se tunteilu oli ensin yhtä sekamelskaa :). Että sittenkin minä, joka pitkään säästin lastenistuinta polkupyöräni tarakalla ja vihdoin hieman haikeana annoin sen naapurille, voisin ehkä vielä raskautua. Kuten olin ennen haaveillut, toisesta lapsesta, sisaresta ensimmäiselleni. No, aika näyttää. Yritys hyvä kymmenen kuitenkin ;).

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille!
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
MaiMei, oliks tää toinen kerta kun teille tehdään ivf? Mulla ei onneks noita sumuja ole, piikit odottaa apteekissa ja rahat visalla :unsure:
Luulen, että piikittely menee itsellä ihan ok, punktiota jännitän. Ja onnistumista tottakai, onhan siinä 30% mahdollisuus. Se on 29,95% enemmän, kun meillä koskaan!

JOS sattuisi onnistamaan meitä molempia, olisi LA aikalailla lähekkäin :whistle:
 
Moro !!
Pikaisesti kahlailin viestit läpi, kiirettä on pitänyt enkä ole ehtinyt täällä paljon oleskella. Ei tosin ole ollut aihettekaan kun tämä kierto meni harakoille, ovis ohi ja ukko poissa juuri otolliset päivät :confused: ei olis varaa yhteenkään hutikiertoon, kyllä pistää päähän.
No, jännäilenpä sitten muita palstalaisia ;)
Tsempit tasapuolisesti kaikille vaiheisiinsa, ja hoitolaisille erityisisot peukut pystyssä (y)
 
Viikonloppuja!
Mulla menkat varmaan kohta alkaa loppumaan. Kiertopäivä 4 menossa. Ovistestit tuli postissa ja jos en jo kertonut, niin pistän tässä tulevassa kierrossa digin ja rfsu:n liuskat molemmat. Lueskelin ohjeita ja ihan mielenkiintoista nähdä miten tuo testaus ekakertalaiselta menee. Raskauskeiju laittoi mukaan kaupanpäälle näköjään viis One Stepin liuskaraskaustestiäkin mukaan. Ehkä niillekin tulee sit käyttöä :) Oviksen testauksen alan viikon päästä.

Elotar74 on päässy heiluttelee peittoja. Pidän peukkuja!
 
Mä oon ihan kuutamolla mitä täällä tapahtuu.
Maimei ja Pirtsi peukkuja hoitoon!!

Elotar, toivottavasti hommailut meni nappiin!

Mä oon kropasta ihan pihalla, oikeesti
Lämmöt on päivisin tosi korkealla, 37 ja yli. Nännit oli arat ja meni pois ja nyt uudelleen. Menossa kp17 vai 18 vai mikä lieneekään. Just äsken sumeni silmissä ja iski sellanen voimakas kuuma Aalto, niska ja pää ja kaikki hiestä märkänä vaikka muuten palelee. Mä en tajua mikä mua vaivaa :(
Muok mut siis mitenkään "ovismaisesti" lämmöt ei oo koholla koska aamulämmöt menee miten sattuu.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm... Nyt oli enää haalea viiva testissä. Noinkohan me ehdittiin pistää soturit matkaan oikeaan aikaan. Kp 11 oli haalea viiva, niin pidettiin välipäivä :D Mutta sit olikin kp 12 aamulla jo tumma viiva, ja peiton alle päästiin vasta sen päivän iltana... Auttaako enää tänään varmistella...?
 
Pirtsi: ihan ensimmäinen kerta tämä on... Eli ei tietoa vielä kaikista kauheuksista. Äsken tietysti googlettelin punktioasioita ja jo alkoi hiukkasen hirvittää. Mihin sitä on itseään pistämässä. Kirjaimellisesti. Toivon kyllä kaikki kipulääkkeet, mitä irtoaa... Tuleekohan ekstramömmöistä lisälaskua yksityisellä..? Synnytystä voin ajatella hoitelevani luomumeiningeillä, mutta tällaiset piikillä-kohtuun-jutut eivät kasvata mua mitenkään, joten taju mahdollisimman kankaalle, kiitos!

Vielä ei ole ihmeempi olo, lähinnä oon liikunnasta (damn hiihto) ihan jumissa. No janottaa enemmän ja juonkin kuin pieni sieni. Alkoholia ehen, kääks, oonkohan ollut näin pitkään ilman pisaraakaan, öö, ikinä, ehkä raskaana? (eli 9 päivää nyt, heheh) Vesikippis sille!
 
Maimei ja Pirtsi tsemppiä ja onnea hoitoihin

Toivottavasti elottarella tärppää :)

ON: tänään pitäis alkaa uuden kierron, jos oletetaan, että kierto pysyy edes siinä mihin se on jostain syystä lyhentynyt. Jos taas se on ennalleen (28) pidentynyt, odotetaan tiistaihin. PMS ainakin omasta mielestä helpottanut.

Liukasta ja makoisaa laskiaista kaikille, mulla on pullataikina kohoamassa. Ajattelin kokeilla niitä nutellapulliakin :)
 
Moi! Pitkästä aikaa. Peiton alla ollu tyytymässä kohtalooni, kun FSH oli koholla. Seuraillu tätä keskustelua taustalla. Joo mutta varmaan stressi laukes ja alko tolkun menkat niinku joskus teininä. Eipä oo tällasta ollut varmaan vuoteen. Kolmas vuoto päivä menossa. Isännän kanssa tuumattiin että katotaan mitä vanha kana kropallaan nyt tekee. Jyystetään silloin ku tekee mieli eli niinkusta joka päivä mutta stressiä ei nämä vanhukset enää ota. Katsotaan mitä tuleman pitää. Liukasta laskiaista kolan varresta kaikille tasapuolisesti!
 
No niinhän siinä sitten kävi, ettei nämä "vanhukset" jaksanu enää illalla käydä hommiin. Oikeina päivinä tuli vain 2 peiton heilutusta. Herran haltuun. Ihme saapi tapahtua, että tärppää. Jos sitten seuraavassa kierrossa PANOstaisi enemmän :D
 
  • Tykkää
Reactions: Poppis75
Moikka! Mulla kanssa omat piinailut täällä. Hommat hoidettu ahkerasti ja tikuteltu myös. Ennen kp.13 ovistestit näytti selvää negaa. Tässä kuvaa sen jälkeisistä tikkusista.

Mitä sanotte? Oliko LH-huippu ke vai oliko sitä ollenkaan (kakkosviiva ei ollut selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva)? Miksi viivat jää tolleen haamuilemaan useammalle päivälle? Mistä sellainen kertoo?
http://postimg.org/image/mybxi7lgj/
 

Attachments

Heinäpelto, mä oon näissä niin noviisi etten valitettavasti osaa sanoa mitään.

Kp 24 nyt. Oliko ovis viime ma, en tiedä. Nivusiin on tänään sattunut ja mahaa vellonut. En halua olla mikään paniikkilietsoja oireiden (kuviteltujen?) suhteen mutta olen kuitenkin. Kaapissa on vanhoja (jälleen, joo ;)) r-testejä ja niitä voi matalalla kynnyksellä testata...
Uuteen viikkoon naiset! Hyvää sellaista meille kaikille :)
 

Yhteistyössä