40+ so what wol.13

Mä en näe keltsin kuvaa, mutta ilmeisesti onnittelut ovat paikallaan :)

Täällä on kiertopäivä 6 eli ei kurjuutta kummempaa. Oottelen torstain gynekäyntiä ja toivon toki, että sanoo kaiken näyttävän hyvältä.

Jos kierto on 26-28, ni mikä kiertopäivä alan metsästää sitä ovista tikuilla?
 
Keltsi, mahtavaa! Nyt sitten jännäämään! Miten muut plussanneet jaksaa? o0o ja Kalis? Aika monta onnistunutta jo tälle vuodelle. Hienoa!

Poppis, mystiset nuo sun viivat! En osaa kommentoida...olikos sulla gynekäyntiä tiedossa?

Maimei, miten ultrassa tänään? Aika kivasti sulla on jo folleja tullut! Kaveri sanoi siitä keräämisestä, että kerran sattui ihan pirusti, mutta muulla kerroilla ei tuntunut missään, kun oli taitava ottaja. Tsempit sulle!

ON: kp30. Raskaustesti niin tyylipuhdas nega kuin olla voi! Taidan lopettaa luget tänään, kun turha niitä on enää ottaa, kun ei niistä mitään hyötyäkään ole. Haluan sitä paitsi jo uuden kierron alkuun, kun oma olo alkaa olla hieman tuskainen. Henkisesti en korkealta tippunut, koska ei tässä odotuksetkaan korkealla olleet. Liian monta epäonnistunutta kiertoa jo takana. Lisäksi on joku alkava flunssa, joten on niin riemulliset fiilikset! Maanantaifiilistä kerrassaan....
 
Onnittelut Keltsille plussasta! Sanoin miehelle, että tulen tänne katsomaan olisiko joku vanha kana ruvennut munimaan. No olipa hyvinkin. :D

ON. Dpo 11 ja raskaustesti negatiivisempi kuin absoluuttinen nollapiste. Vaikka en suuria toivonut, niin nyt on pari päivää ollut sellaisia jänniä tuntemuksia alavatsalla ja tyhmänä kuvittelin niiden johtuvan raskaudesta. Väärässä olin ja nyt suomeksi sanottuna vituttaa. Typerä kadonneen vyötärön metsästyskin estää hukuttamasta murheita suklaaseen... Paskaa, paskaa, paskaa. Kaikki on nyt paskaa.
 
Maanantai 8.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Jimima (44).........................2............32kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............32kp/28
Virkki (39)...........................2.............30kp/26
Esteri1 (42).........................2.............28kp/30
Koivutar75 (40)...................3.............27kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............27kp/?
Oodikas (37) ......................2.............25kp/28
Poppis75 (40)....................................25kp/31
Athina (41)..........................6.............24kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6.............22kp/27-28
Katayana (38)....................3..............20kp/
Tammityttö (39).................................20kp/
Heinäpelto (42)...................2.............20kp/24-25
Minzi (39)............................3.............19kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............18kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............18kp/26-29
Elotar74..............................3..............15kp/26
kolibrinorsu (38)..................1..............15kp/28-30
Fazerina74 (41)................. 3.............14kp/28
Zini76 (40) .........................4.............14kp/27
Leijis (43)............................2.............14kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............11kp/
MaiMei (40).........................2............10kp/26
Joyzy.................................................9kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 6kp/26-28


Piinailupäivät:

Jimima (44)........................................dpo 18
Pirunpelto (40)...................................dpo 17
Esteri1 (42)........................................dpo 16
Athina (41).........................................dpo 12
Oodikas (37).......................................dpo 11
Poppis75
(40)........................................dpo 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

joulutähtönen (40)
Nuppu73 (42)
Pilhilinna
Jelli75 (40)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Dpo 3, mutta ei tässä ny vielä mitään piinailla, jos piinaillaan ollenkaan, kun yritys oli niin vähäistä tässä kierrossa :p

Hienoo, Keltsi! (y)

Puoli vuotta kierukan poistosta ja täällä sitä nyhvätään vielä. Ei menny ihan niinku yltiöpositiivisesti oli ajatellut - luulo ei ole tiedon väärti.
Noo, vielä jaksaa toivoa ihmettä tapahtuvaksi.

Tsemppiä kaikille!
 
Voi Keltsi, ihanaa :love: Isot onnittelut!!

Minä aiemmin voivottelin, että taitaa jäädä ovulaatio puuttumaan tältä kuulta:ei ollut tuntemuksia ja tikut anto negaa. No eilen tuli tumma viiva, joten kait ovuloin tänään. Vaan..miehellä huomenna spermanäytteen anto, eikä sitä ennen saa ainakaan kahteen päivään sekstailla :mad: Koitin eilen sitä kummiskin kellistää, mutta ei se suostunut, kuulemma liian hankalaa lähteä sitten uutta spermanäyteaikaa tilaamaan? Että siinä meni sit tääkin kk :mad: Pieni toivo on, että ovuloisin vasta huomenna, jolloin kuulemma saan sit seksiäkin..
 
Onnea Keltsi! (y)

Itse joudun surkeana ilmoittamaan että KP 2. Outo kierto, ehken ovuloinut ollenkaan. Selvää ovisplussaa ei tullut, vaikka viiva olikin aika vahva KP 13 eli oletin että ovis olisi ollut KP 14. Menkat iski KP 31, joten 16 päivän luteaalivaihe sinänsä täsmäsi. Plääh! :notworthy: Eiköhän tämä vanha akka ole munansa muninut, mutta siltikään en osaa/halua/pysty lopettaa, joten kohti uusia pettymyksiä... :rolleyes:
 
Eilen illalla tuhrua vessapaperiin, sen jälkeen ei mitään.
Alavatsaa jomottaa, huomenna varmaan odotettavissa vuoto.

Pystyinköhän stressaamaan kierron pidemmäksi? Jännitin eilisestä alkaen kuopuksen tämänpäiväistä lääkäriä.

Keltsille superpaljon onnea!!
 
Jimima, tsempit!
Mulla on tunne, että näiden hoitokuvioiden jälkeen saa touhu riittää. En varmastikaan pysty olemaan huomioimatta ovista ja ajoittamatta oikeaan aikaan siltikin, mutta että en tee siitä enää mitään numeroa ja poistun palstoilta myös. Johan tämä on ollut pitkä harrastus! Ihan liian pitkä...

Punktio menee meillä perjantaille, ei ollu vielä follit niin hyvin kasvaneet, että keskiviikkona tehtäis. Nyt on 7 kappaletta kasvamassa. Oottelu ja pistely jatkuu siis! Vähän on alkanut tuikkia mahassa, mutta ei normiovistuntemuksia kummempaa vielä. Juon koko ajan vettä ja juoksen koko ajan vessassa :) Limis oli hyvä.

MaiMei kp10/11
 
Ääh, ärsyttää tää ovulaation tikuttelu.. Mulla on sellasia netistä tilattuja liuskoja (semmosia vihreäpäisiä, nimeä en muista),ja tuntuu että ei koskaan tuu sitä toista vahvaa viivaa. Hyvä kun tulee näkyviin viivaa ylipäätään.
Nyt tilasin digitaalisia testejä, josko niistä sais enemmän tolkkua tähän.

Miten olette muut testailleet yleensä, aamulla vai mihin aikaan? Itse tähän asti kiertoa testannut iltapäivällä töistä tultua, mutta tänään poikkeuksellisesti jo heti aamulla. Nyt ekaa kertaa tässä kierrossa (kp12) tuli edes haalea viiva...

Blaaah....jotenkin turhauttaa tänään koko touhu....(n)
 
o0o
Keltsi, mahtavaa! Nyt sitten jännäämään! Miten muut plussanneet jaksaa? o0o ja Kalis? Aika monta onnistunutta jo tälle vuodelle. Hienoa!
o0o täällä hermoili kun viikkonäytöllinen näytti väärin. Eilinen hcg-testi dpo24 5+4 kuitenkin piristi sillä 5644 on oikein hyvä arvo näille viikoille :)

Onnea keltainen seepra! Niin toivon paljon onnistujia tällä vuodelle :)
 
Toiveilija38: Mulla kanssa netistä tilattuja vihreäpäisiä ovistikkuja, ja yhtä lailla tuskailin aiemmin, että viivat (jos tuli ylipäätään) olivat hyvin haaleita. Ajattelin, etten ovuloisi tässä kuussa ollenkaan. Aamuisin lähinnä olin testaillut, mutta sunnuntaina testasin illalla, ja kas kummaa: tumma viiva pärähti. Myös ovulaatiolaskurin mukaan mulla ovis piti tapahtua su-ma, joten uskon, että tikku näytti ovulaation. Tänään aamupissasta tuli enää haamuviiva.

Itse asiassa mulle vois päivittää nyt: dpo 2
 
Mullakin on niitä vihreäpäisiä tikkuja, mikä Raskauskeiju tms. niitä nyt ainakin myy... Ja juu, ihan hyvin olen niillä oviksen bongannut. Mutta tosiaan tuo, että mihin aikaan testin tekee, voi vaikuttaa siihen, että ehtiikö sen tumman viivan nähdä. Eihän se LH-huippu kauan kestä.

Mää onneton unohdin eilen ottaa Terolutin! Kp 15 ois pitäny aloittaa. Mitäs nyt, otanko tänä iltana vai jätänkö mieluummin tästä kierrosta Terolutin pois kokonaan? Help!

Selkä kipee ja kaikkee, dpo 4 - johan niitä oireita tietenkin tulee :rolleyes: Hahaha!
 
Oliskohan nuo vihreäpäiset tikut rfsu:n tikkuja? Niillä minäkin olen koko ajan tikutellut. Aika haaleita viivoja tulee välillä, mutta molemmissa näissä alkaneissa raskauksissa olen bongannut niillä selkeän oviksen. Ymmärtääkseni ovista ei kannata testata ihan aamusta, vaan vasta kymmenen jälkeen tai siitä eteenpäin. Itse olen testaillut yleensä alkuillasta.

Maimeille onnea punktioon! Toivotaan, että tulos on hyvä!

Elotar, niinhän sitä jotenkin kuvitteli, että nopeasti kierukan poiston jälkeen tärppää. Mulla kierukka poistettiin maaliskuussa, joten ei se nyt ihan niin mennyt...

Testasitko Oodikas tänään? Kaikilla ei vielä dpo 11 näy plussa testissä.

Kiitos kaikille onnitteluista! Testaillut en ole enempää. Jotenkin on tosi hyvä tunne tämän raskauden suhteen. Toivottavasti se enteilee hyvää!
 
  • Tykkää
Reactions: toiveilija38
Paljon onnea Keltsi! (y) Täällähän on hyvä vauhti päällä, ja lisää vaan näitä!!
Minut voi siirtää taustalle. Jos nyt tulisi iso ylläri, niin tulen kyllä kertomaan. Kana on vanha ja jotenkin on vaan mielikin muuttunut, enkä halua käyttää aikaa turhaan pohtimiseen. Jos täällä on muita, joilla on taipumusta miettiä ja suunnitella asioita, niin tietää, että tähän jos johonkin voi aikaa käyttää. Yritän nyt pitää ajatukset tässä päivässä ja nauttia siitä mitä on. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Paljon onnea Keltsi! Ja Maimeille hurjasti onnea punktioon (y)
Kolibrinorsu, mulla oli kans hieman hankaluuksia saada ukko kellistettyä! On se ny ***kele kun ei pipari maistu :mad:
Toiveilija38, mää olen aina tikutellut aamulla CB:n digillä. Nyt kuitenkin iski vissiin turnausväsymys ja aattelin ensin jättää tästä kierrosta tikuttelut sikseen, mutta sainkin yllättäen maanantaina kp14 inspiraation o_O Juoksin sitten tie sonnalla apteekkiin ja illalla 17 jälkeen saman tien digiin hymynaama :) Noh, ukkoa en saanu kellistettyä ja iski megalomaaninen vitutus päälle ja olin jo heittämässä hanskat tiskiin, mutta aamulla sain kuningas idean :LOL: Päätin pistää loput digit haisemaan ja ajattelin kokeilla vieläkö saan hymynaaman testiin. Tää on ihan outoa, mutta sain hymynaamat seuraavana päivänä eli tiistaina klo 08, 12, ja 16. Vasta 20.30 oli hymynaama poissa o_O Ja sain illan hämärtyessä jopa ukko parankin taklattua ja raahattua vällyjen väliin :D Mutta, miten se ovis nyt lasketaan jos eka plussa oli jo maanantai-iltana ja silti plussaa näytti koko tiistainkin? Laskenko oviksen eilen tapahtuneeksi vai maanantaina, osaisko joku viisaampi neuvoa? Kyllä mä jotain nipistelyjäkin eilen muka tunsin illalla, mutta oliko se sitten ovis vai lihapullat mitkä siellä nipisteli :LOL:
 
MaiMei älä nyt sinäkin lähde katoon täältä. Jään kohta aivan keskenäni tänne palstalle hyörimään (n)
Jopo vois tulla kertoilemaan kuulumisia tänne välillä myös! Ja edelleen ne edelliset jo synnyttäneetkin takaisin kuumeilemaan :rolleyes:
Ainiin ja Maikkuli, kerro miten punktio meni!
Minulle tänään KP1.

Nyt klinikalle soittelemaan ja kyselemään niistä pistoista, perässä tullaan ja vauvayritys nro 1. on jo todella lähellä!
 
Oi tsemppiä kaikille odotukseen ja jännäämiseen.

Itse tuskastelen EDELLEEN näissä ovis asioissa. Eilen tikutin aamulla liuskalla mielestäni muka oviksen, kun viivat olivat jotakuinkin tasavahvat. Noh, ilalla sitten tein digitaalisen testin kun niitä postilaatikkoon tipahti. No ei siihen mitään hymynaamaa ilmestynyt.
Kuitenkin kun sen digitaalisen testin tikun poisti siitä "lukijasta", oli siinäkin kaksi yhtä vahvaa viivaa. Mikä lie niiden funktio sitten..
Eilen myös huomasin muutamat viiltävät kivut vasemmalla alhaalla munasarjan kohdilla, liekö se joku merkki oviksesta myös...

Noh, tilanne hyödynnetty kuitenkin, oli ovis tai ei.

Niin ja tänä aamuna edelleen liuskatestillä kaksi vahvaa viivaa testissä. En mä tajuu.
 
Keskiviikko 10.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Virkki (39)...........................2.............32kp/26
Esteri1 (42).........................2.............30kp/30
Koivutar75 (40)...................3.............29kp/23-27
Oodikas (37) ......................2.............27kp/28
Poppis75 (40)....................................27kp/31
Athina (41)..........................6.............26kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6.............24kp/27-28
Katayana (38)....................3..............22kp/
Tammityttö (39).................................22kp/
Heinäpelto (42)...................2.............22kp/24-25
Minzi (39)............................3.............21kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............20kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............20kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1..............17kp/28-30
Elotar74..............................3..............17kp/26
Fazerina74 (41)................. 3.............16kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............13kp/
MaiMei (40).........................2............12-13kp/26
Joyzy.................................................11kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 8kp/26-28
Jimima (44).........................2............4kp/28-30
Vuorikristalli (39).................6.............1kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............1kp/28


Piinailupäivät:

Jimima (44)........................................dpo 20
Pirunpelto (40)...................................dpo 19
Esteri1 (42)........................................dpo 18
Athina (41).........................................dpo 14
Oodikas (37).......................................dpo 13
Poppis75(40).......................................dpo 9
C. rotundifolia (40)...............................dpo 5
Kolibrinorsu (38)..................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Leijis (43)
joulutähtönen (40)
Nuppu73 (42)
Pilhilinna
Jelli75 (40)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Moikka. Vettä sataa kaatamalla. Yritän ajatella säästä positiivisesti, mutta se vaatii tosi paljon tahdonvoimaa. Eikä oikein onnistu. Onneksi verhot on keksitty. No, kevättä kohti mennään. Tulppaaneja maljakossa. Lapsi leipoo. Pidetään lököisä koti-ilta.

En tainnut vielä Keltsiä onnitella, joten tosi paljon onnea, ihanaa :)

Tilasin taas Keijulta nipun raskaustestejä. En testannut ovista, mutta arvioin sen ja käytettiin todella hyödyksi. Vähän sellainen olo, että jos nyt ei tärppää niin ei koskaan. Sunnuntaina lienee sitten maaginen dpo 9, jota olen pitänyt ensimmäisenä raskaustestipäivänä (koska silloin on ensimmäinen päivä, positiivisten tulosten määrä on suurempi kuin negatiivisten, jos on raskaana: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9)
 

Yhteistyössä