40+ so what wol.13

Sulla Luppana on kyllä selkeä kuva mulla on jotain ihan ihme sotkua... Oli kyllä jotain lommoja tuos testit ku avasin paketin... Itse tietysti hermona pusertanu pakettia :) mutta kyllä voi olla hermoja raastavaa tää odottelu :/
 
Täälläpä on taas tapahtunut! Helmi: onnea ultrakuulumisista! Voit huokaista! Onnea odotukseen!

Milla Magia tervetuloa porukoihin! Hyvä, että väki lisääntyy!

Nuppu, outoa!! Onko tämän pvn testi tehty ekasta pissasta? Itse oon ruvennut testailemaan iltapäivällä. Luppanan testit on vielä pikkusen vaaleita? Mulla on usein just tuollaisia: en tiedä, onko ne plussaa vai ei. Miten Kasenjalla?

ON: aloin kanssa huvikseni testailemaan ovista jo kp 10. Yleensähän mulle tulee ovis vasta kp17-20 tienoilla. Tuli kuulkaa jo viivanen. Eilen en jaksanut testata, mutta tänään katson, mihin homma etenee. Mulla on huomattavasti ennen ovulaatiota valkovuotoa ja limaisuutta, mutta ovulaation ympärillä ihan kuivaa! Mistä se johtuu? Vanhuudesta? Ei jaksa kroppa syttyä enää? :p Jos tänään viiva ois jo vahvempi, meillä saattaisi olla pienoinen mahdollisuus talletella vielä lisää ihan vaan varalta. Roxanne taisikin sanoa, että kaikki kierrot on yritettävä, vaikka hoidot jyllääkin. Eihän sitä koskaan tiedä!

Mitä Karhuemolle kuuluu? Kesätauko? Entä Roxanne? Miten mietitte jatkoa?
 
Ei auttanu päiväpissan tikutuskaan :eek: testissä ei mitään!! ei yhtään mitään... Oliskohan niin että ovulaatio on ollut ja mennyt. Nyt´olisi vielä viikko siihen kun menkat alkais.. siis jos kierto on pysynyt ennallaan km:n jälkeen :rolleyes:

Ja täytyy kyllä sanoa että menkkajuilimist on välillä ja V****TTAA niin ankarasti eli PMS oireet?? Ajattelin oikein tänään että onko tuo ukko aina ollu noin rasittava :D Kunhan nyt vaan vuoto pian alkais niin pääsis selville kierrosta....

Ei muuta ku hauskaa päivän jatkoa teillekkin kanaset:)
 
Uhkaakohan Nupulla olla ovuloimaton kierto? Paskamaista, vaikka miten tietää että niitä tapaa tulla joskus. En ole muuten ikinä testannut tuollaista ihan blankoa ovistestiä, kumma juttu.

Luppanalla näyttää jo o-plussaa, hyvä homma.

Mulla edelleen haaleita viivoja, mutta ehtiihän se oviksen pukata myöhässäkin, jatkan testailemista.
 
Nuppu, oon samassa veneessä! Kp 10 oli viiva, hyvin haalea, tänään ei enää mitään kp 12. En usko oviksen edes olleen vielä. Ajattelin testailla vielä muutamana pvnä ihan vain katsoakseni, tuleeko sitä! Nyt ollaan vaan ukon kanssa eri paikkakunnilla koko loppuvko, joten toivottavasti ei sitten tule ennen maanantaina!

Luppanalla plussa! Onko peitto heilunut? Miten kauan sulla sitä plussaa oikein teki? (Osaisin sitten itsekin vähän arvioida)
 
Nuppu, oon samassa veneessä! Kp 10 oli viiva, hyvin haalea, tänään ei enää mitään kp 12. En usko oviksen edes olleen vielä. Ajattelin testailla vielä muutamana pvnä ihan vain katsoakseni, tuleeko sitä! Nyt ollaan vaan ukon kanssa eri paikkakunnilla koko loppuvko, joten toivottavasti ei sitten tule ennen maanantaina!

Luppanalla plussa! Onko peitto heilunut? Miten kauan sulla sitä plussaa oikein teki? (Osaisin sitten itsekin vähän arvioida)
Ma ja just äskön heilu :oops::p eli siis kp6 aloin testata ja tähänpäivään asti eli kp13 oli semmosta semi viivaa mutta ei plussaa.. Tänäänkin aamun testi ei ollu plussa nyt sit illalla tuli kun puskista plussa ja se pärähti siihen heti,mitä ei muinapäivinä oo tapahtunut vaan ovat pikkuhiljaa ilmestyneet.testaan vielä huomenna ja katson mihin suuntaan viiva lähtee..tänään otin varmanpäälle ja talletusten jälkeen nostin jalat seinälle ja makoilin n.10min:D.... Miehellä oli hauskaa.. No kohta hyytyy hymy sillä kun huomenna on vielä pakko varmistaa:LOL:... Ei tarvii ainakaan valittaa että puutteessa tarvii elää:whistle:... Tsempit sinullekin oviksen metsästykseen
 
Täällä Luppana peukut pystyssä :)

Kasenja, sellainen epäilys kyllä nyt olis.. Mulla ei vielä koskaan olo näin käyny ettei mitään näy ;(
Jospa sun kroppa ottaa nyt pienen toipumisen keskenmenosta ja "kerää voimia" uuteen kiertoon joo ei paljoa lohduta mutta se voi olla luonnon oma tapa nuolla haavat:unsure:... Kiitos tsempistä, tänään oli vielä ihan selkee ovis plussa tikussa joten katotaan nyt mikä on se "oikee" päivä:eek: mies rupee kohta hyytymään:LOL::LOL:....
 
Hei kanaset, nyt on ollut monta tärppiä kesällä, ihanaa! Ja myös surullisempia käänteitä, otan osaa.

Itse olen seurannut tätä palstaa reilun vuoden, välillä keikkunut listoillakin ja välillä taustalla. Nyt ottaa niiiin kovaa pannuun, että ajattelin kokeilla auttaisiko pieni avautuminen täällä pääsemään leppoisampaan lomamuudiin... Tuntuu ettei mistään tule mitään ja pilaan muidenkin loman :'( Pahoittelut ja kiitokset jo etukäteen ;)

Meidän 2 vuoden yritykseen on kuulunut "halutaan eiku ei halutakaan" -vaiheita (mies) ja 2 kemiallista. Molemmat tärppiyritykset tuli lomien aikana, joten suurin odotuksin siis lähdin tähänkin kesään. Reissutkin aikataulutettiin ovisten mukaan, tietty :D Nooh, tällä kertaa ovis mulle erittäin poikkeuksellisesti otti varaslähdön ja kun lopulta olis viime hetkillä päästy asiaan, miestä nukutti (!!!!). Aamulla toki sitten palasi asiaan, mutta myöhemmin huomasin ettei ns. talletuksessa taidetukaan varsinaisesti tallettaa mitään, ainakaan pienintäkään merkkiä ei jäänyt. Olo on yhtä aikaa pettynyt, haikea, surullinen ja epäonnistunut, enkä nyt ollenkaan pääse yli. Miten tästä voi ikinä tulla mitään kun ei edes yrittäminen onnistu?!

Tiesin kyllä ettei pakkopullaseksi ole mun miehen juttu ja saman "tyhjän talletuksen" olen ollut huomaavinani pari kertaa aiemminkin :( En osaa uskoa että teeskentelisi, mutta voiko olla mikään fysiologinenkaan ilmiö? Vai voiko tyyliin 1/4 tl haihtua jäljettömiin JA silti riittää toivottuun lopputulokseen?... Kyselemällä mieheltä saisin tod.näk. vain riidan aikaan, on muutenkin ollut meille herkkä aihe tämä lapsenteko, huooh...

En oikein tiedä mitä odotan, välillä jaksaa ajatella positiivisesti ja välillä taas kaipaa varmuutta siitä että on jo kaikkensa tehnyt ja voi jo ns. hyvällä omallatunnolla lopettaa.

Olisko kohtalotovereilla jakaa synkän päivän vinkkejä?
 
Hei kanaset, nyt on ollut monta tärppiä kesällä, ihanaa! Ja myös surullisempia käänteitä, otan osaa.

Itse olen seurannut tätä palstaa reilun vuoden, välillä keikkunut listoillakin ja välillä taustalla. Nyt ottaa niiiin kovaa pannuun, että ajattelin kokeilla auttaisiko pieni avautuminen täällä pääsemään leppoisampaan lomamuudiin... Tuntuu ettei mistään tule mitään ja pilaan muidenkin loman :'( Pahoittelut ja kiitokset jo etukäteen ;)

Meidän 2 vuoden yritykseen on kuulunut "halutaan eiku ei halutakaan" -vaiheita (mies) ja 2 kemiallista. Molemmat tärppiyritykset tuli lomien aikana, joten suurin odotuksin siis lähdin tähänkin kesään. Reissutkin aikataulutettiin ovisten mukaan, tietty :D Nooh, tällä kertaa ovis mulle erittäin poikkeuksellisesti otti varaslähdön ja kun lopulta olis viime hetkillä päästy asiaan, miestä nukutti (!!!!). Aamulla toki sitten palasi asiaan, mutta myöhemmin huomasin ettei ns. talletuksessa taidetukaan varsinaisesti tallettaa mitään, ainakaan pienintäkään merkkiä ei jäänyt. Olo on yhtä aikaa pettynyt, haikea, surullinen ja epäonnistunut, enkä nyt ollenkaan pääse yli. Miten tästä voi ikinä tulla mitään kun ei edes yrittäminen onnistu?!

Tiesin kyllä ettei pakkopullaseksi ole mun miehen juttu ja saman "tyhjän talletuksen" olen ollut huomaavinani pari kertaa aiemminkin :( En osaa uskoa että teeskentelisi, mutta voiko olla mikään fysiologinenkaan ilmiö? Vai voiko tyyliin 1/4 tl haihtua jäljettömiin JA silti riittää toivottuun lopputulokseen?... Kyselemällä mieheltä saisin tod.näk. vain riidan aikaan, on muutenkin ollut meille herkkä aihe tämä lapsenteko, huooh...

En oikein tiedä mitä odotan, välillä jaksaa ajatella positiivisesti ja välillä taas kaipaa varmuutta siitä että on jo kaikkensa tehnyt ja voi jo ns. hyvällä omallatunnolla lopettaa.

Olisko kohtalotovereilla jakaa synkän päivän vinkkejä?
No jospa minä yrittäisin piristää tai ainakin myötäelää sun fiiliksissä:love:meillä peti puuhat sujuu vallanmainiosti ja "tavaraa" tulee PAITSI SILLOIN KUN ON TOSI KYSEESSÄ:devil: mies menee aivan lukkoon kun tikkuun pärähtää ovis ja minä tietty intopinkeenä oon miestä raahaamassa makkariin, se on semmosta on off seisokkia koko touhu eli pahimmillaan homma ei ees toimi.. Joo ymmärrän miehiä siinä mielessä että jos ei ota eteen niin ei ota vaikka tekis mitä sirkus temppuja, sitten sanotaan vaan no kokeillaan huomenna eihän se nyt päivänpäälle voi olla.KYLLÄ SE VAAN VOI OLLA !!!! Oon yrittänyt selittää että loppupeleissä on vaan tunneista kiinni noi hommat.... Ja mitä "tavaran" määrään tulee niin vaihtelee täällä aika suuresti joskus valuu pitkin kinttuja ja toisinaan luulis että ei oo tullu muuta kun kuumaailmaa ja näkkileivän murusia :ROFLMAO:... Meillä mies käyttää nk. Penis rinkulaa juuri sillon kun ei niin paneta mutta tavarat on sisään saatava se kuulemma auttaa pitämään "Jorman" pystyssä paremmin ja kait se jotain kiksejäkin antaa kun puristaa oikeesta paikasta :ninja:... Ollaan muutenkin otettu vähän leluja mukaan hommiin niin on vähän erilaista kun perus pano, liukkaria en suosittele koska monet niistä tuhoavat siimahännät.... Joten vinkkinä on kokeilkaa jotain uutta esm: muualla kun sängyssä tai jotain leluja/ asuja koittakaa tehdä seksistä kivaa niin mekin yritämme:whistle: eilen just lähti kaalimadolle tilaus vetämään:ROFLMAO:
 
Hei vaan ja anteeksi piipahdus tälle puolelle, miutha buuattiin pihalle jo heti kättelyssä kun plussasin niin nopeasti....

Oon ahkeraan kuitenkin seuraillu ja jännänny taustalta teidän muiden taivalta.

Nyt oli pakko kuitenkin kommentoida...
Luppana76 oon nyt puol tuntia nauranu veet silmissä tuolle kommentillesi "kuumaa ilmaa ja näkkileivän murusia" :ROFLMAO: Kiitokset piristyksestä!!

Mutt edelleen peukkuja pien täältä piilosta taustalta ja salaa myötäelän kanssanne.

(Truuly ja Sammakko 21+0)
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja nuppu73
Hei vaan ja anteeksi piipahdus tälle puolelle, miutha buuattiin pihalle jo heti kättelyssä kun plussasin niin nopeasti....

Oon ahkeraan kuitenkin seuraillu ja jännänny taustalta teidän muiden taivalta.

Nyt oli pakko kuitenkin kommentoida...
Luppana76 oon nyt puol tuntia nauranu veet silmissä tuolle kommentillesi "kuumaa ilmaa ja näkkileivän murusia" :ROFLMAO: Kiitokset piristyksestä!!

Mutt edelleen peukkuja pien täältä piilosta taustalta ja salaa myötäelän kanssanne.

(Truuly ja Sammakko 21+0)
Ihana työnimi sammakko:love: mä vissiin tulin just sillon kuvioihin kun oot plussannut... Ikävää jos on ollu negatiivista tunnelmaa täällä kun on nopsaa tärpännyt:(.... Ihanaa odotusta sinulle(y)
 
Minulla on toistaiseksi vain yksi kokemus pakkopullapanosta kuuden vuoden takaa. Olin varmistanut ovulaatioepäilyni elämäni ensimmäisellä testillä ja sanoin miehelle, että nyt pitäisi laittaa toimeksi. Kokemus ei ollut kovin hyvä kummallekaan, mutta kuopus sai siitä kyllä alkunsa. Toivon, ettei tarvitsisi kovin montaa kertaa samaa kokea. Miehelle se on varmaan vielä vaikeampaa. Täytyy kokeilla Luppanan vinkkejä, jos niikseen tulee. Leluja on jonkin verran jo valmiiksi varastossa. Ei tästä varmaan ollut mitään apua, mutta tsemppiä, Jelli, toivottavasti asia ratkeaa parhain päin.

Aloitin tänään ovulaatiotestaukset lähinnä, jotta tietäisin miltä nega näyttää. Kuten sanottu, minulla ei ole niistä juuri kokemusta, mutta tässähähän sitä karttuu ja teiltä olen saanut jo oppia tulkintaan. Kiitoksia siitä. :)

Onko teillä muilla ollut kierukkaa? Onko tässä nyt heti normaali hedelmällisyys, kun se poistettiin vasta eilen? Joo, siis olin varannut poiston kesäkuun loppuun, mutta siinä oli sitten kaikenlaista ja peruin poiston ja varasin uuden ajan. Yritin kysyä gyneltäkin, muta hän vastasi jotain, että "se nyt riippuu siitä, miten limakalvot kehittyvät" ja että raskaaksi voi kyllä tulla heti. Mutta onko se siis kuinka todennäköistä?
 
Minulla on toistaiseksi vain yksi kokemus pakkopullapanosta kuuden vuoden takaa. Olin varmistanut ovulaatioepäilyni elämäni ensimmäisellä testillä ja sanoin miehelle, että nyt pitäisi laittaa toimeksi. Kokemus ei ollut kovin hyvä kummallekaan, mutta kuopus sai siitä kyllä alkunsa. Toivon, ettei tarvitsisi kovin montaa kertaa samaa kokea. Miehelle se on varmaan vielä vaikeampaa. Täytyy kokeilla Luppanan vinkkejä, jos niikseen tulee. Leluja on jonkin verran jo valmiiksi varastossa. Ei tästä varmaan ollut mitään apua, mutta tsemppiä, Jelli, toivottavasti asia ratkeaa parhain päin.

Aloitin tänään ovulaatiotestaukset lähinnä, jotta tietäisin miltä nega näyttää. Kuten sanottu, minulla ei ole niistä juuri kokemusta, mutta tässähähän sitä karttuu ja teiltä olen saanut jo oppia tulkintaan. Kiitoksia siitä. :)

Onko teillä muilla ollut kierukkaa? Onko tässä nyt heti normaali hedelmällisyys, kun se poistettiin vasta eilen? Joo, siis olin varannut poiston kesäkuun loppuun, mutta siinä oli sitten kaikenlaista ja peruin poiston ja varasin uuden ajan. Yritin kysyä gyneltäkin, muta hän vastasi jotain, että "se nyt riippuu siitä, miten limakalvot kehittyvät" ja että raskaaksi voi kyllä tulla heti. Mutta onko se siis kuinka todennäköistä?
Itselläni kupari kierukka aikoinaan ja tärppi miltei heti koska siinähän tuli kokoajan kuukautiset ja jopa kierukan kanssa tullut myös raskaaksi kaksi kertaa:eek:... Hormooni kierukka jos on ollut niin voi mennä pikkkuhetki että limakalvo kohdussa vahvistuu kun se on ollut nk. Lepotilassa "hormonin takia"... Tsemppiä(y)
 
Luppana! Tiiätkö... mä jo luulin tässä kierrossa et päästikö mies pikkukavereita liikkeelle panojen jälkeen ollenkaan, kun oli niin kuivakka olo sen jälkeen itsellä ja se öhöm seksin jälkeinen hajukin puuttui.
Ilmeisesti sit ampui niin syvälle ja ovulaatiossa oleva alapääni imaisi kaikki siemenet tappelemaan pääsystä munasolun luokse.
Melkein jo aloin epäillä miestä, et pihtaa tahallaan siemeniään.
Et on tullutkin vauva-asian kanssa toisiin aatoksiin.
Mut niin se vaan tosiaan plussa tuli tästä kierrosta.

Mitä hittoo mä kirjoitan julkiselle palstalle tämmöstä.
No hei vaan, jos joku mut tunnistaa.
 
Luppana! Tiiätkö... mä jo luulin tässä kierrossa et päästikö mies pikkukavereita liikkeelle panojen jälkeen ollenkaan, kun oli niin kuivakka olo sen jälkeen itsellä ja se öhöm seksin jälkeinen hajukin puuttui.
Ilmeisesti sit ampui niin syvälle ja ovulaatiossa oleva alapääni imaisi kaikki siemenet tappelemaan pääsystä munasolun luokse.
Melkein jo aloin epäillä miestä, et pihtaa tahallaan siemeniään.
Et on tullutkin vauva-asian kanssa toisiin aatoksiin.
Mut niin se vaan tosiaan plussa tuli tästä kierrosta.

Mitä hittoo mä kirjoitan julkiselle palstalle tämmöstä.
No hei vaan, jos joku mut tunnistaa.
:D No sun kirjotukset on ihan "kesyjä" kun lukee ton mun kirjotuksen :oops: tuli vähän avauduttua mutta mä oon aina ollu sanavalmis tapaus oli aihe mikätahansa ja jos jollain puna nousee poskille noista jutuista niin ei sekään väärin oo meitä on monenlaista osa ujompii.. Hiljasempii.. Suupaltteja... Mut kaikki me ollaan niiiiiiin ihanii ja vauva huurussa :love: mua ei haittaa vaikka joku tuttu näkis nää ja tunnistaa, ihan normaalin elämään liittyvistä asioista täällä jutellaan ja miehen sperma on hyvin tärkeä osa tätä vauvan teko prosessia:p
 
  • Tykkää
Reactions: Pyllerölyllerö

Yhteistyössä