40+ so what wol.13

Molly3: No voi harmi, jos nyt olikin väärä hälytys. Täällä ehdittiin jo innostua. Vielä kuitenkin peukku sille, että viiva lähtisi vahvistumaan, vaikkei se kauhean todennäköiseltä vaikutakaan... Hyvä kuitenkin, että sun tunnelmat on silti positiiviset ja hoidot jatkuvat. :)

Mä kävin tiistaina psykologin juttusilla lahja-alkiohoidoista ja eteenpäin jatketaan. Elokuun menkoista alkaa taas zumenonit ja todennäköisesti elokuun loppupuolella on siirto. Nyt on hyvä mieli täälläkin!
 
Torstai 29.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 72/47
InMyDreams (41) ............2.................. 27/28
Luppana76 (41) .............7................... 24/28
Kasenja (41) ...................2.................. 20/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 16/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 13/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 12/?
Iid@ (44) ........................2................... 12/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Mun&sun (41)..........................dpo 6

Plussanneet ~12kk:
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
No höh, Molly. Tietysti vielä mahdollisuuksia on, virtsasta tehtävät kotitestit on kuitenkin aika huonoja mittaamaan hormonipitoisuuksia ja niiden vahvistumista. Vaikka ihan totta on, että yleensä siitä viivasta huomaa parin päivän välein mitattuna jonkinlaista vahvistumista. Mutta jos ei nyt ei onnannut kunnolla, niin voisiko ajatella, että sitten lahjasolujakin ajatellen kohtu on suopea kiinnittymiselle...

Putsku, meillä menee aika samoihin ajoitus. Mulla on vielä se yksi alkio pakasteessa, mutta myös elokuun menkoista zumenoneilla lähdetään siirtoa kohti. (Toki ensin luomutoiveita taas seuraavaan kiertoon kohdistelen.)
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Molly3 toivotaan kumminkin, että on muutakin kuin kiinnittymisyritys.

Virkki
kirjoitin sivulle 595 pitkän tekstin ja sama tilanne edelleen.
Onnex vedit raivarit siellä. Josko nyt alkaa tapahtumaan.

ON: tänään kävin taas verikokeessa ja toivon, että saan ip soiton Kättäriltä, että hCG olis nollilla.
Toki en odota näin käyneen, koska eihän tässä raskaudessa oikein mikään tuntunut sujuvan normaalisti.
Joka tapauksessa aion lauantaina lähteä bilettämään.
Tää on syöny voimavaroja, eikä töissäkään oikein jaksa, kun samoista asioista saa jankuttaa vuosi tolkulla.
Täytyy päästä "tyhjentämään kovalevy".

Toivottavasti tulee aurinkoinen loppukesä, niin saadaan nauttia siitä ja sen johdosta plussia satelisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Voi Luppana ihanaa!!
Nyt kaikki ulokkeet pystyyn, että tällä kertaa on teidän vuoro onnistua!
Mä luovutan tuon minun vapautuneen paikan odottajissa sulle.

Eilen 28.6 syntyi klo 6.28 meidän perheeseen suloinen nyytti.
ONNEA MILJOONASTI PIKKU NYYTISTÄ:love::love: ja kiitos nyt sitä onnea tosiaan tarvitaan(y)... Apteekin oman vielä tein ilta lirusta tosi hailakka mutta punertava viiva siihen tuli
 
Pyllerölyllerö onnea tuhannesti pienokaisen johdosta. Aika rientää, ihanaa kun tulee näitä napakymppejäkin tänne. Nauttikaa niistä vauvantuoksuisista hetkistä :love:

Putsku onnea matkaan, niin ne päätökset aina syntyy kun antaa aikaa itselleen. Toivotaan että tärppi tulisi. Kasenjalle myös tsempit, napauttakaa se luomutärppi niin saa pikkusisarus vielä odotella pakkasessa (y) Oliko muuten tuon Zumenonin virka mikä noissa alkion siirroissa? Mulla oli se käytössä muistaakseni toisessa ivf-yrityksessä, jarruttiko se jotenkin omaa hormonitoimintaa? Voisikohan se olla myös tulevassa lahjasoluhoidossa käytössä, lääkäri puhui jotain että kaksi tapaa millä valmistella kroppaa mahdolliseen siirtoon.. Joo ajatukset jo menee etiäpäin.

Yöeläjälle rattoisaa irtiottoa, joskus ne vssn tulee tarpeeseen. Toivotaan nollatulosta myös.

Ja vikana muttei todellakaan vähäisempänä: Luppanaaaa!! Hurja juttu, nyt kyllä sait leveän hymyn täällä kasvoille. Todellakin nyt on teidän hetki. Peukut pystyssä, nyt sais onni kääntyä teillä ja kaiken sujua hyvin. Ihana uutinen :love:(y)

Tsemppiä ja iloa kaikille muillekin.
Tää tsuppaa nyt yhden siiderin ja alkaa odottamaan menkkoja. Jännä muuten kun myös tuo One Stepin 10iu antoi kahtena päivänä hailua haamua. Eiks ne yleensä reagoi vasta kun pää on puoliksi ulkona?
 
Pyllerölle paljon onnea, ihanaa vauva-aikaa!

Luppana - on sulla taas ihmeellinen tuuri. Kunpa nyt vain nyt olisi hyvää onnea loppuun asti. Onpa muuten CB:n testiksi tosi selvä plussa näinkin varhain (on kai kiertopäivä oikein, kp24?).

Yöeläjälle onnistunutta nollausta viikonloppuna!

Jimima, onko ultrakuulumisia?

*muoks* Molly, joo, Zumenon on estrogeenia (estradioli), joka mm. kasvattaa limakalvoa ja toki estää ovulaation. Tässä mulla käytetetyssä kaavassa kp 2 aloitetaan Zumemon, ultralla tsekataan että limakalvo paksuuntuu sopivaksi, sitten lääkäri määrää aloittamaan progesteronin (mulla käytössä Lugesteron) tiettynä päivänä (olikoan 4 pv ennen, en muista) ennen alkionsiirtoa, progesteroni valmistelee kohdun limakalvon sopivaan tilaan vastaanottamaan alkiota. Ja alkion sulatus pitää siis rytmittää niin, että alkio ja kohtu on samassa vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Luppana - Wuhuu! Plussahan se siellä! Peukut on pystyssä, että homma etenee toivotunlaisesti. :)

Pyllerölyllerölle ja perheelleen hurrrrrjasti onnea pienokaisesta! <3 Ihanaa, että näitäkin uutisia tulee tänne. Kummasti nostaa omaakin mielialaa ja toivoa.

Jimiman ultrauutisia odotellaan jo täälläkin...

ON: Mulle saa muuttaa listalle kp1. Juu, en tiedä miten sekaisin tää mun kroppa nyt on, mutta menkat näyttäisi taas alkaneen. 2,5 viikkoa sitten alkoi edelliset. Hienoa. Eikäku, ei. :cautious: No, kunhan heinä-elokuun vaihteeseen osuu joku kierron alku, niin se on pääasia. Saa nähdä monetko ehtii tulemaan tässä välissä... :D
 
Ensiksi suuret onnittelut Pyllerölyllerölle nyytistä! :love: Ihanaa vauva-aikaa teille!

Luppanalle myös onnittelut, toivotaan että tämä kasvaa nyt oikeassa paikassa ja vihdoin tulisi se vauva teille. Taidat kyllä olla aika hedelmällinen, tuntuu että raskaudut suht helposti, vaikkei tietysti toivottuun tulokseen ole vielä johtanut, mutta josko nyt!? Pidetään tosiaan kaikki peukkuja! (y)

Molly3, onpa harmi, jos jäi yritykseksi, mutta olisiko vielä kuitenkin toivoa? Ehkä kannattaa muutaman testin tehdä vielä. Ja kertoohan tämä kuitenkin siitä että luomuraskautuminen on mahdollista. Joka tapauksessa sulla on asenne kohdallaan ja toivon että onnistutte, joko luomuna tai sitten lahjasolulla. Tsemppiä! (y)

Samoin ThePutskulle onnea lahjasoluhoitoon. Sinullakin ihana asenne. :)

Toivottavasti Yöeläjän verikokeet tuovat toivotun tuloksen. Uskon että on ollut raskasta. Biletys on varmasti paikallaan. ;)

Kasenjalle onnea alkion sulatukseen, ellei ennen sitä tärppää luomusti. (y)

Omaa napaa: olin eilen NT-ultrassa enkä ole varmaan koskaan jännittänyt niin paljon, olin aivan kauhusta kankeana. Ultrauksen hoitanut kätilö oli kuitenkin aivan ihana ja sympaattinen ja selitti rauhallisella äänellä koko ajan mitä näkyi. Kaikki näytti hyvältä ja tyyppi oli varsin vilkas ja joraili näytöllä niin että sekä kätilö, mieheni että minä purskahdimme nauruun. Saimme muutaman ihanan kuvan, jossa hän oikein poseerasi meille. :love: Niskaturvostus näytti kätilön mukaan "oikein hyvältä", mutta kun hän sitten merkkasi tietoja neuvolakorttiin, se oli 2,1 mm, jota säikähdin aika lailla, esikoisella kun oli vain 1,0 mm. Kätilö kuitenkin vakuutteli moneen kertaan että 2,1 mm on ihan normaali tulos. Tämä raskus on lisäksi (vähintään viikon)pidemmällä kuin mitä esikoisen kanssa oli NT-ultrassa ja kuulemma NT kasvaa sikiön mukana, kunnes noin rv 14+ alkaa hävitä.

Se mikä tosin jaksaa vieläkin ihmetyttää on että sikiö oli isompi kuin oletettu. Hän vastasi eilen rv 13+4, kun mun ovikseen perustuvien laskujen ja myös AR-ultran mukaan olisi pitänyt olla vasta 12+6. Sen sijaan mitat vastasivat päivälleen kuukautisten mukaan laskettua kokoa, mutta kun tiedän että oli pidempi kierto ja ovis oli luultavasti pe 14.4., aikaisintaan to 13.4. (jolloin sekä RFSU:n testi että CB:n digitesti huusivat punaista sekä hymynaamaa). Kierron ekat sekstailut oli ke 12.4., joten hedelmöitys ei ole mitenkään voinut tapahtua su 9.4., mitä tuo 13+4 antaisi ymmärtää. Eli joko tässä oli mittausvirhe (mitä en kyllä oikein jaksa tosissani uskoa, ainakaan mitään isoa virhettä en usko että tapahtui, niin monta kertaa hän mittasi eri kuvista) tai sitten tyyppi on kasvanut normaalia nopeammin. Kätilö kyllä sanoi että yleensä kasvavat tässä vaiheessa aika samaa tahtia, mutta joko meidän tyyppi on siis siitä huolimatta kasvanut nopeammin tai sitten kätilö kuitenkin mittasi väärin. Joka tapauksessa tietysti parempi näinpäin, kuin että olisi ollut liian pieni. Nyt en siis tiedä onko mulla oikeasti menossa 13+0 vai 13+5. o_O Laskettu aika siirtyi joka tapauksessa tämän vuoden puolelle (31.12. :D) ja rakenneultraa aikaistettiin.

MUTTA, vaikka kaikki oli ultrassa hyvin, kätilö totesi että ikäni takia todennäköisesti narahdan seulassa. Nyt odotan puhelua ja kutsua jatkotutkimuksiin, vaikka salaa toivon tietysti että sellaista puhelua jonkun ihmeen kaupalla ei tulisi. Mutta täytyy olla realisti, olen kuitenkin 45 v. eli ihan ikäloppu näissä hommissa, joten luultavasti se puhelu tulee. :unsure: Kovasti toivon joka tapauksessa että veriarvot olisivat olleet kunnossa ja narahdus tapahtuisi pelkän iän takia, mutta ei auta kuin odottaa. Viimeistään maanantaina soiton pitäisi tulla, jos on tullakseen. Itseäni hieman hämää tässäkin se että mites ne veriarvot nyt tulkitaan, kun ne otettiin mun laskujen mukaan 10+3, mutta oliko se sittenkin jo 11+1?!? Kätilö sanoi että arvot katsotaan aina sikiön koon mukaan, mutta eihän kenelläkään ole tiedossa missä vaiheessa tämä kasvupyrähdys on tapahtunut. Voi että kun nämä asiat selviäisivät nopeasti, niin että saisi (toivottavasti) jo alkaa nauttia raskaudesta. Toistaiseksi en uskalla vieläkään rentoutua saatikka nauttia mistään, vaan edelleen on koko ajan pelko päällä että jos hänellä sittenkin on jokin kromosomipoikkeama. :confused: Ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta. Taas. Tai edelleen. :cautious: Täytyisi osata keskittyä siihen että ultrassa kaikki näytti hyvältä.

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua kaikille! (y):)
 
Pyllikselle lämpimät onnittelut! :love::love: Kaikkea hyvää teille vauvantuoksuiseen arkeen uuden aarteen kanssa! :)

Luppana, voi iiks, kyllä nyt toivon sydämeni pohjasta, että kaikki menisi hienosti maaliin saakka - sen olisitte todellakin ansainneet. :love: Miltä viivat on tänään näyttäneet?

Jimimalla ihania ultrakuulumisia, onnittelut niistä! :) Toivotaan tosiaan, että kaikki olisi kunnossa - niin kuin nyt näyttäisi - eikä narahdusta seuloissa tulisi. Vaikka toisaalta itse ajattelen niin, että hyvä vain kun kaikki tutkitaan perinpohjaisesti, sen jälkeen voi ainakin olla huolettomin mielin. Ja jos nipt-testin saa julkisella puolella niin siinähän säästää pitkän pennin. Mehän haluttiin tehdä testi joka tapauksessa, ja aika kalliisti siitä sitten maksettiin, kun julkisen puolen kautta ei testiä saatu. Tulehan tuonne odottajien puolelle pulisemaan jossain vaiheessa! :)

ON (toivottavasti ketään ei haittaa, että omia kuulumisiani tänne vielä tuolta toiselta puolelta huutelen... :unsure:): Mulla tuli eilen täyteen 20 viikkoa, ja samana päivänä käytiin rakenneultrassa. Se jännitti todella paljon, sillä monesti on käynyt mielessä että onko kaikki mennyt jo liiankin hyvin ja voiko tämä hyvä onni enää jatkua... :oops: Mutta kyllä siellä vaan kaikki oli juuri niin kuin pitääkin ja bebe masussa kovasti jumppaili. :love: Tänään uskaltauduin viimein tekemään ekat hankinnat, muutama pikkuruinen body tarttui kauppareissulla matkaan. :)

Ihanaa kesää ja ennen kaikkea hirmuisesti plussaonnea kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Onnea Jimima ja Roxanne hyvistä ultrakuulumisista, todellakin ihanaa kun täällä kirjoittelee vielä plussanneetkin. Luo toivoa ja tätä samaa taivalta kun taivaltaa niin..

Luppis, miten viivat käyttäytyneet?

Pikainen oma napa töiden keskeltä. Kp2 ja vuotaa kyllä runsaasti. Joku yritys oli, näin uskon, oli kuitenkin ihan pinkki se viiva. Mutta hyvä näin, oikeastaan tosi helpottunut olo kun menkat alkoi, ja kiertokin normaali 28 pvää. Eipä tarvi reissussa pelätä eikä miettiä, saadaan lomailla ja syksyllä sitten yritys lahjasoluilla. Klinikalta soittelivatkin eilen, 9 kpl luovuttajia mistä nyt pitäisi muutama valita keitä ensin kysytään. Jännää..

Aurinkoa päiväänne :)
 
  • Tykkää
Reactions: ThePutsku
Ihanaa Luppana!
Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun asti.

On: eilen soittivat Kättäriltä, että nollilla ollaan.
Sanoi, että pitää odottaa yhdet menkat ennen uutta raskautumista. No, eikö se nyt ole aika todennäköistä, että yhdet menkat on odotettava, jos kuukauden raskautumiskietokin on.
Ainakin mun kohdalla, kun ei ole kovin pitkät kierrot.
 
Lauantai 2.7.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 74/47
InMyDreams (41) ............2.................. 29/28
Luppana76 (41) .............7................... 26/28
Kasenja (41) ...................2.................. 22/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 18/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 15/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 14/?
Iid@ (44) ........................2................... 14/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Mun&sun (41)..........................dpo 8

Plussanneet ~12kk:
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Roxannelle ja Jimimalle onnea ultrakuulumisista! Ja Jimina, ikäsi takia todennäköisesti seula hälyttää. Se hälytti myös minulla kolme vuotta sitten, vaikka niskaturvotus sinänsä ei ollut huolestuttava. Käsittääkseni se seulahäly on tavallaan matemaattinen todennäköisyys niskaturvotuksen, verikokeiden markkereiden (mitähän ne oli, en enää muista) ja äitin iän perusteella. Kaikki voi olla hyvin hälyytyksestä huolimatta (ja toisaalta, vaikka kaikki näyttäisi hyvältä, se ei takaa että kaikki on kunnossa tai onnistuu loppuun asti). Mutta hyvältä kuulosti ultrasi perusteella tilanne!

Mollyn puolesta harmittaa, mutta hyvä kun et itse harmittele. Onnea lahjasolujen kanssa!

Yöeläjälle hyvää taukokiertoa.

Miten Luppanan olot ja testien viivat?
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Pyllerölyllerölle paljon onnea myös täältä. Sua ei olekaan näkynyt tuolla odottajien puolella. :love:

Luppanalle hurjasti onnea, että tuo viiva vahvistuisi ja kaikki menisi kuten pitääkin. Että olisi oikeassa paikassa ja silleen. (y)

Muillekin tänne aurinkoista kesää ja paljon plussatuulia.
 
Pyllerölle onnittelut pikku nyytistä :)

Luppanalle tsemppiä viivojen vahvistumiseen (y) mikäs siellä muuten nyt tilanne?

Roxanne ja Jimima :)onnea ultrakuulumisista ja kaikille muillekkin tsemppiä yrityksiin

IMG_1370.JPG
Täällä näyttäis siltä että keikkaa pukkaa :D luulin että ovis on jo ohi mutta eipä sitten ollutkaan:rolleyes:sattumalta testasin ja OHO!! Häiritsee nyt vaan ku isäntä on toisella paikkakunnalla töis... heti testin jälkeen hyppäsin autoon ja kaasuttelin talla pohjas kaatamaan miehen :LOL: ei se sitä ollenkaan pahakseen pannu :whistle: vitsi naureskelin ittelleni ku ajattelin niitä miljoonaa autoa jotka ohitin, että voi ku nuo tietäis mihin täs on niin kiirus :ROFLMAO: ja tällä ikää :whistle: no huomenna varmistusreissu tiedos (y) että tälläinen sunnuntai :)

Ja muutes mulle voi päivittää kiertopäiviksi 28-30
 
Täällä kovasti oireita joista olen sata varma raskaudesta kun taas toisena hetkenä olen vakuuttunut että kuvittelen kaiken suuressa toiveesta. Pelottaa testata joten nyt yritän kovasti viivytellä. Viimeksi testasin Dpo 9 negan ja Dpo 10 haalean plussan joka ensin lähti tummumaan ja sitten Dpo 17 oli poissa ja vuoto alkoi. Viikon verran ehdin innostua. Jospa nyt tosiaan malttiaan mieleni ja odottaisin rauhassa alkaako menkat aikanaan ja jollei niin sitten vois koittaa testillä...
 
Tämän kohdalla kaikki voitava on tehty :rolleyes: aamulla vielä testasin ovistestiin vahvan plussan ja eikun tukka suorana miehen kaato hommiin :D autosta on ainaki karstat poltettu :) vielä testasin neljän mais ja jo viiva haalenemaan päin.... ovis on ainakin käytetty hyväksi jos ei mieskin :whistle: nyt ei muuta kuin piinailemaan seuraavat kaksi viikkoa :)

Kyllä tässä mieheltäkin jo nauru pääsi tämän mun innokkuuden kans mutta minkäs teet
 
Maanantai 3.7.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 76/47
InMyDreams (41) ............2.................. 31/28
Luppana76 (41) .............7................... 28/28
Kasenja (41) ...................2.................. 24/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 20/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 17/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 16/28-30
Iid@ (44) ........................2................... 16/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Mun&sun (41)..........................dpo 10

Plussanneet ~12kk:
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Luppana, miltä viivat on näyttäneet? Onko vahvistumista havaittavissa?

Mun&Sun, milloin sulla olisi ensimmäinen "virallinen" testauspäivä? Toivottavasti tulee plussaa ja pysyykin plussana! :love: Nää on niin jänniä päiviä, kun tuloksia odotellaan. :)

nuppu73:lla ei ainakaan ole jäänyt yrityksen puutteesta kiinni, jos nyt ei tärppää... :ROFLMAO: Onneksi mieskin on jaksanut innostua puuhasteluista. (y):D

Mä en nyt yhtään tiedä mikä kiertopäivä mulla on menossa. Vuoto tosiaan alkoi perjantaina ihan kunnolla, mutta mietinkin siinä, että onko siellä kummoisesti vuodettavaa, kun kierto jäi niin lyhyeksi. No, lauantaina tuli sitten enää tippa eikä su-ma yhtään mitään. Tänään nyt taas näyttää ilmestyneen pari tippaa, että tiedä tästä nyt sitten... Kroppa varmaan yrittää saada kierron siirrettyä taas normaaliin aikatauluun. Ei tässä sinänsä niin väliä ole, koska kiertoa on aikaa tasoitella tarvittaessa elokuulle asti, mutta toivottavasti siihen mennessä on jo normalisoitunut, jotta pääsisin suunnitellusti siirtoon. Mä kun ajattelin, että saan kesän olla miettimättä näitä kauheasti, mutta pakosti tätä hommaa taas pohtii, kun joka toinen päivä tiputtelee ja joka toinen ei. :cautious: Plääh.
 
Moikka kaikki! Täällä on edelleen viivat joo mutta mitään mainittavaa vahvistumista ei ole havaittavissa
Olen miettinyt että jäiköhän viimekerrasta kohtuun jotain "lillumaan" kun viivaa tulee mutta ei vahvistu tai katoa mihinkään?
Sillon kontrollissa otettiin vaan hcg joka oli hyvin tippunut sinne 15 mutta ultraa ei tehty.... Edelliset menkatkin kun kesti vaan sen 2päivää ja oli tosi niukat sillonkin..
No odottaen nyt rauhassa menkkoja jos vaikka alkaisivat ihan kiltisti kun mitään kipujakaan ei ole mikä viitaisi esm kohtu tulehdukseen..,

Kaikille teille hirmu ihanaa kesää ja niitä vauvoja:love:
 
Tiistai 4.7.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 77/47
InMyDreams (41) ............2.................. 32/28
Luppana76 (41) .............7................... 29/28
Kasenja (41) ...................2.................. 25/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 21/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 18/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 17/28-30
Iid@ (44) ........................2................... 17/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Mun&sun (41)..........................dpo 11

Plussanneet ~12kk:
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 

Yhteistyössä