40v ja eläkkeellä

  • Viestiketjun aloittaja nyttrn
  • Ensimmäinen viesti
nyttrn
Tälläinen minulla uhkana. Menetin työkykyni liikennonnettomuudessa yli 2v. sitten ja paluuta työelämään ei ole. Olenko nyt laiska ja saamaton yhteiskunnan elätti? Taustalla yli 10v. työelämää.
 
"jaa-a"
Tälläinen minulla uhkana. Menetin työkykyni liikennonnettomuudessa yli 2v. sitten ja paluuta työelämään ei ole. Olenko nyt laiska ja saamaton yhteiskunnan elätti? Taustalla yli 10v. työelämää.
Etkö muka voi tehdä ihan mitään töitä?

Minä olen 36-v., ja onnettomuuden takia ollut pian 2 vuotta pois töistä (töissä ehdin olla 16 vuotta) ja uudelleen koulutus on edessä johonkin kevyeen toimisto/ohjaus työhön.
 
Tälläinen minulla uhkana. Menetin työkykyni liikennonnettomuudessa yli 2v. sitten ja paluuta työelämään ei ole. Olenko nyt laiska ja saamaton yhteiskunnan elätti? Taustalla yli 10v. työelämää.
No et tietenkään ole. Olet vain onnettomien olosuhteiden uhri. Onko aivan varmaa, ettet voi uudelleenkouluttautua johonkin sellaiseen ammattiin, mitä voisit vielä harjoittaa vai ovatko vammasi sen laatuisia, että estävät sen? :hug: - varmasti pysäyttävä ja mietityttävä elämäntilanne kaikkinensa. Työ kun yhä määrittää ihmistä niin äärettömän paljon.
 
Itse olen ollut poissa työelämästä 2 vuotta vuoden siitä työkyvyttömyyseläkkeellä.
Ikää mulla on 31-vuotta.
En koe millään lailla olevani yhteiskunnan elätti,en valinnut sairauttani!
Pääkoppaan ottaa tällä luonteella,mutta minkäs teet...
Duunit alotin jo 16-vuotiaana ja opiskellutkin olen työn ja lasten ohella.
 
"vieras"
No et ole, itselläni tehdään päätös eläkkeelle jäännistä syksyllä,minulla on reuma, osteoporoosi ja keliakia. Reuma jyllännyt koko kevään niin että tulehdusarvot olleet liki 200. Lapsena jo sairastuin, välillä meni vuosia että pysyi kurissa ja nyt aktivoitui uudelleen.
 
en pääse millään eläkkeelle
[QUOTE="vieras";28603246]No et ole, itselläni tehdään päätös eläkkeelle jäännistä syksyllä,minulla on reuma, osteoporoosi ja keliakia. Reuma jyllännyt koko kevään niin että tulehdusarvot olleet liki 200. Lapsena jo sairastuin, välillä meni vuosia että pysyi kurissa ja nyt aktivoitui uudelleen.[/QUOTE]

Mulla erittäin monia sairauksia enkä millään pääse eläkkeelle.Minkä lajin reuma sulla on?mulla sjögrenin syndrooma.
 
"Vieras"
Olin saman ikänen jäädessäin eläkkeelle. En oo kokenu mitään paineita asiasta. On ollu ihanaa olla lasten kanssa kotona. Muuten se ei ois ollu meillä mahdollista, kun oli talovelkaa.
 

Yhteistyössä