4D

miks ihmeessä noita lapsia kiusataan niin että ne päästetään jo elämään vanhempiensa kanssa 10kk ja ilmeisesti yli vuoden ikään ennenkuin ne otetaan pois?

kyllähän kaikki tietää jo syntymähetkellä mikä on tilanne! isä ja äiti ovat sisko ja veli.

jos pois aiotaan ottaa niin miksei heti samantien kun syntyy??! |O

 
vieras
minä en ymmärrä miksi tossa tuo sofia pitää edes ottaa pois?
siis joo,vanhempien suhde on epänormaali ja sairas, mutta selkeesti kuitenkin pitivät tytöstä huolta!
 
justiinsa piti tehdä aloitus ja kysyä, että millä perusteilla ne lapset ylipäänsä otetaan huostaan?
Siis miksi?

Ilmeisesti insesti on tuolla laitonta, mutta miksi se tekee äidistä ja isästä huonomman vanhemman sen vuoksi?
Mitä pahaa ne vanhemmat lapsilleen tekisivät. Siis mitä pahempaa, kuin tehdä se lapsi?
Sääliksi käy vanhempia ja lapsia, vaikka insesti mun mielestä tuomittavaa onkin |O
 
v
mutta siis se että tilanne on sama. ne vanhemmat ei muuksi muutu. miksei voi jo raskausaikana päättää otetaanko pois vai ei, eikä vasta sitten kun lapsi on kasvanut omassa kodissaan???
 
Ei kans voi ymmärtää. Eihän yksinhuoltajienkaan lapsia oteta huostaan ja jollain on lapsi mukana vankilassa!

Mitä tossa oikeesti on niin kauheeta että ne lapset pitää ottaa huostaan? Eihän sille asialla enää siinä vaiheessa voi mitään kun se lapsi on syntynyt!? Ja miks se isä joutuu sinne vankilaan? Yhtähyvinhän se vois olla äiti?! |O
 
Onko suomessa samanlainen käytäntö?
Jos sisko ja veli tekee muksun, otetaanko lapsi huostaan, vaikka ihan kaikki olisi kunnossa.
Siis turvallinen ja rakastava koti ja talouskin kunnossa.
Ainut vääryys olisi siis se, että äiti ja isä olisi sisko ja veli.

Ei mee mun mielestä oikein :(
Väärin niin lapsia, kuin vanhempiain kohtaan :ashamed:
 

Yhteistyössä