4v tytöllä kaverisynttäreille meno. Antaisitko mennä?

  • Viestiketjun aloittaja en varmaankaan päästä
  • Ensimmäinen viesti
en varmaankaan päästä
Syntymäpäiviä ei vietetä sankarin kotona vaan lapset,yhteensä 10, vietäisiin kahdella autolla 100 km päähän. Syntymäpäiväsankarin vanhemmat veisi ja toisi.

Antaisitko lapsesi lähteä mukaan?
 
En kyllä kässää miksi noin nuoret lapset tarvii viedä 100 km päähän?? Kyllä ton ikäisille ihan kotisynttärit on vielä aivan riittävät.
Riippuisi erittäin monesta seikasta, päästäisinkö. Mihin mennään, kuka valvoo, millä kuljetetaan jne...
 
en varmaankaan päästä
Toinen on tila-auto ja toinen tavis henkilöauto ja ei ,ei mahdu istuimet kaikille. Ihan turvavöissä olisivat. Itsellä ei ole autoa käytössä millä veisin ja en lähtisi edes 200km ajamaan kaverisynttäreiden takia.
Minusta tämä on jotenkin, ei niin hyvä idea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en varmaankaan päästä;27933298:
Toinen on tila-auto ja toinen tavis henkilöauto ja ei ,ei mahdu istuimet kaikille. Ihan turvavöissä olisivat. Itsellä ei ole autoa käytössä millä veisin ja en lähtisi edes 200km ajamaan kaverisynttäreiden takia.
Minusta tämä on jotenkin, ei niin hyvä idea.
En päästäisi jos pelkissä vöissä istuisi. Itse voisin lähteä toki viemään tuollaisen reissun jos olisi esim kaupunkiin tai jonnekin missä voisi shoppailla odotusajan tai puuhastella muuta. Esim. Koirat mukaan ja pitkälle lenkille yms.
 
"Sini"
Minä en päästäisi. Liian kaukana on. Meillä ainakin 4-vuotiaalla voi tulla hätä vieraassa paikassa ja hakeminen kestäisi vähän turhan kauan..

Enkä luota lastani vieraan kyytiin.
 
"hilla"
Alkuperäinen kirjoittaja en varmaankaan päästä;27933256:
Syntymäpäiviä ei vietetä sankarin kotona vaan lapset,yhteensä 10, vietäisiin kahdella autolla 100 km päähän. Syntymäpäiväsankarin vanhemmat veisi ja toisi.

Antaisitko lapsesi lähteä mukaan?
no en! miksi niitä lapsia pitäs alkaa muualle kuskaa?

kaveri snttäreille ilman minua en muutenkaan päästäisi kuin riittävän tutun ihmisen luo jotta voin luottaa siihen että lasta valvotaan asian mukaisesti.
 
"mie vaan"
[QUOTE="Sini";27933318]Minä en päästäisi. Liian kaukana on. Meillä ainakin 4-vuotiaalla voi tulla hätä vieraassa paikassa ja hakeminen kestäisi vähän turhan kauan..

Enkä luota lastani vieraan kyytiin.[/QUOTE]

Normaalilla 4-vuotiaalla hätä synttäreillä!!! Ei kyllä kuullosta ihan normaalilta, ei millään pahalla. Ja jos hätä iskee muutaman tunnin aikana kavereiden kanssa, niin sitten lapsen on hyvä opetella kestämään pieni hätä, suurinosa tuonikäisistä kun on tarhassa/kerhossa/mummolassa monta tuntia kerrallaan...
 
"Ööp"
Tekisin kuten Big Bang Theory, veisin itse ja ottaisin muut lapset mukaan riekkumaan. Hyvin jaksaa 4vee tuollaisen reissun, just tehtiin tuollainen reissu (100km suuntaansa) sisäleikkipuistoon perheen kesken ja hyvin meni. :) Mutta tosiaan istuin on pakko olla jos päästäisin muiden kyytiin, lakikin sen jo sanoo.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
[QUOTE="Mamma";27933406]En päästäisi lastani noin pitkälle synttärireisulle. Pienelle ihan liian raskas reissu. 4-vuotiaiden synttäreitä ei tarvitse juhlia noin mahtipontisesti.[/QUOTE]

Onpas teillä pienestä väsyviä 4-vuotiaita. Tai sitten meidän muksut on ollut jotain ylivilkkaita ja jaksavia. Ehkä se on myös tottumiskysymys sitten.
 
Minua mietityttäisi että miten ne kaksi vanhempaa pystyy katsomaan siellä leikkipaikassa kymmenen lapsen perään, joista osa vielä vieraita = tunnistaako ne ne siellä heti "omaksi porukaksi"? Pakkohan sinne ois jonkun vanhemmankin lähtee mukaan ja sit oiskin jo 3 autoa käytössä ja mahtuis varmaan kaikkien istuimetkin. Koroke ois vähintään oltava ainakin kaikilla että päästäisin. Muuten kuulostaa kivalta :)
 

Yhteistyössä