50€ käytettäväksi vain itseen, mitä ostaisit?

  • Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
jalmir harmaana
Mä just voitin 50 euroa ylimääräistä rahapelissä ja 25 eurolla kävin kaupassa ja 25 eurolla kirppiksellä.Kirpuille meni 23 euroa ja löytyi mm.ihania Sarviksen muoviastioita,tarjotin,voiastia.Sit arabian kulho,lautasia,jne.Kerrankin kävi tuuria!Ja kaupasta tarttui mukaan mm.ainekset Pulled Pork:iin,jota nautimme koko perheen kesken juuri hetki sitten.Eli hyvää itselle ja koko perheelle. :)
 
"vierailija"
[QUOTE="vierailija";29251397]Kirjakauppaan! The Body Shopissa kävisin ainakin tuoksuttelemassa juttuja ja jokin purnukka sieltäkin varmasti lähtisi mukaan.[/QUOTE]

Body Shopissa on ihania juttuja mutta harmi vaan siellä ei koskaan saa rauhassa mitään katsella, koko ajan on myyjä vieressä kyttäämässä ja "neuvomassa" : /
 
dgjod
[QUOTE="vierailija";29252532]Body Shopissa on ihania juttuja mutta harmi vaan siellä ei koskaan saa rauhassa mitään katsella, koko ajan on myyjä vieressä kyttäämässä ja "neuvomassa" : /[/QUOTE]

Jaa en mä ainakaan oo tollaseen törmännyt. Koitapa seuraavalla kerralla sanoa vaikkapa 'kiitos mutta en tarvitse apua, haluaisin katsella rauhassa'
 
hierontaa kaipaavat
Nille jotka sitä hierontaa kaipas, niin suosittelen ostamaan kipukoukun. En ole niiden mikään edustaja, mutta sen jälkeen kun sen ostin ei oo tarvinnu kertaakaan enää käydä hierojalla, vaan kaikki selkä-, niska- ja hartiavaivat olen hoitanut sillä :). Mitkään sähköiset hierontalaitteetkaan, joita olen monia kokeillut ei sille vedä vertoja. Näytti olevan nyt myynnissä hintaan 29e.
 
Minä:
Ostaisin ison annoksen sushia ja sikspäkin lonkeroa. Söisin sushit sohvalla maaten ja telkkaria katsellen ja joisin sitten lonksut päälle.
Tähän kuuluu siis myös se, että lapset ei ois kotona ja mulla ois vapaapäivä töistä.
 
fieras
[QUOTE="Mamma maalta";29252864]Ehkä terveyssiteitä. Niitä kuitenkin aina menee eikä ole kivaa jos on "vuodot" pöksyissä.[/QUOTE]

Kerran ostaa kuukupin niin ei tarvi siteitä, maksaa pari kymppiä että jää muuhunkin rahaa.
 

Yhteistyössä