5kk vauvan levottomat yöt, onko mitään tehtävissä?

  • Viestiketjun aloittaja väsny
  • Ensimmäinen viesti
väsny
Nukahtaa hyvin noin klo 20-21 syö kerran ja herää klo 7-8.

Mutta ilmeisesti joka unisyklin välissä havahtuu kun alkaa hyörimään ja ähisemään vähintään tunnin välein. Laitan äkkiä tutin ettei heräisi. Itsellä unet jää tosi huonoiksi.
 
vieras..
Herääkö vauva hyörimiseen, itkeekö vai miksi tuttia törkkäät? Jos lapsi itse ei herää, niin voisko laittaa toiseen huoneeseen nukkumaan, ettet itse herää joka rapinaan tai sitten kokeilet korvatulppia. Monestihan sitä jää oikein odottamaan ja kuunteleen milloin lapsi taas heräileen.
 
"väsyny"
Herääkö vauva hyörimiseen, itkeekö vai miksi tuttia törkkäät? Jos lapsi itse ei herää, niin voisko laittaa toiseen huoneeseen nukkumaan, ettet itse herää joka rapinaan tai sitten kokeilet korvatulppia. Monestihan sitä jää oikein odottamaan ja kuunteleen milloin lapsi taas heräileen.
Joo varmaan on tuota osittain että kuuntelen joka rapinaa ja öhinää. Tutin laitan ettei heräis kunnolla, mutta voihan olla ettei heräiskään vaikken tuttia laittais. Ehkä mun täytyy yksi yö kokeilla niin että kuulostelen ähinöitä ilman turin laittoa ja jos ei näy heräilevän siihen niin sit laittaisin seuraavana yönä toiseen huoneeseen koisaamaan.
 
"väsyny"
Joo kyllä se siirto täytyy tehdä tehdä, olevinaan vaan tuntuu että mitäs jos siinä sångyn vieressä joutuu olemaan koko yön, mutta saahan sen sängyn sitten takasin meidän makkariin jos hankalaksi menee.
 
"väsyny"
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;30341487:
Anna lapsen hyöriä, voi mennä pahitteena jos tutin laittaa "varalta". Sitten jos oikeasti heräilee niin sitten vasta tutti =)
Juu ensi yön pidän sormeni kurissa ja katson mitenkä käy, laitan siis tutit iteltäni piiloon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sekä että
"Jenis"
[QUOTE="väsyny";30341479]Joo kyllä se siirto täytyy tehdä tehdä, olevinaan vaan tuntuu että mitäs jos siinä sångyn vieressä joutuu olemaan koko yön, mutta saahan sen sängyn sitten takasin meidän makkariin jos hankalaksi menee.[/QUOTE]

Joo, eikä kannata ihan joka risauksesta rynnätä sängyn viereen - sitten vasta kun vauva oikeasti heräilee.
 

Yhteistyössä