7-vuotiaan Samin murhasta tulee ensi kuussa 20 vuotta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vähän jälkeenjäänyt mies raiskasi ja murhasi pojan Mikkelissä. Ruumis löytyi myöhemmin kotitalon läheltä pensaasta. Tai pitänee korjata että murhasi ja sitten raiskasi, oli vaan puolisen vuotta Jammun teon jälkeen tämä juttu.
 
vieras
Paljon on maailmassa pahoja tapahtumia, joille riittäisi muistopäivä jokaiselle vuoden päivälle ja vähän enemmänkin. Onni, että ihmisen muisti on lyhyt (tarkoituksella) ja ihminen sulkee vanhat, pahat asiat pois, jos ne eivät ole henkilökohtaisia. Ei tarvi kaivella tällaisia.
 
vieras
Aina kun on tällaisia aloituksia, mulle tulee vähän sellainen kuva että jotkut taitavat elää vähän liikaa menneessä. Miksi surkutella niin vanhoja asioita, kun uutta pahaa tapahtuu koko ajan, ja olisi se omakin elämä elettävänä?
 
terkkuja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina kun on tällaisia aloituksia, mulle tulee vähän sellainen kuva että jotkut taitavat elää vähän liikaa menneessä. Miksi surkutella niin vanhoja asioita, kun uutta pahaa tapahtuu koko ajan, ja olisi se omakin elämä elettävänä?
Toisaalta hyvä, että Suomessa muistellaan jotain Jammua vielä 20 vuotta myöhemmin. Täällä Saksassa ei tarvitse musitella vanhoja, uusia kamalia rikoksia tapahtuu jatkuvasti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina kun on tällaisia aloituksia, mulle tulee vähän sellainen kuva että jotkut taitavat elää vähän liikaa menneessä. Miksi surkutella niin vanhoja asioita, kun uutta pahaa tapahtuu koko ajan, ja olisi se omakin elämä elettävänä?
Toisaalta hyvä, että Suomessa muistellaan jotain Jammua vielä 20 vuotta myöhemmin. Täällä Saksassa ei tarvitse musitella vanhoja, uusia kamalia rikoksia tapahtuu jatkuvasti...
ja muistelullako rikokset loppuvat. Sähän olet keksinyt ratkaisun maailmanrauhaankin.

 
DarkMoonLight
asun mikkelissä ja monesti hautausmaalla ohittanut samin haudan. lapsiparka... miten vanhemmat voivat ikinä tuollaisesta selvitä ? tuohon aikaanhan mikkeliä pidettiin ihan lintukotona...
 
mikkelistä
Alkuperäinen kirjoittaja DarkMoonLight:
asun mikkelissä ja monesti hautausmaalla ohittanut samin haudan. lapsiparka... miten vanhemmat voivat ikinä tuollaisesta selvitä ? tuohon aikaanhan mikkeliä pidettiin ihan lintukotona...
ei mitenkään, se näkyy hänen äidissään joka päivä :(
 

Yhteistyössä