....

  • Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:14 vieras kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä tota kahden tilin politiikkaa mutta ei kai mun tarvikaan.
No, mitä väliä sillä on onko yks vai kaks tai tuhat tiliä kun rahat on kuitenkin yhteiset. Ainakin meillä, molemmilla laajat käyttöoikeudet toisten tileihin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:17 Hömppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:14 vieras kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä tota kahden tilin politiikkaa mutta ei kai mun tarvikaan.
No, mitä väliä sillä on onko yks vai kaks tai tuhat tiliä kun rahat on kuitenkin yhteiset. Ainakin meillä, molemmilla laajat käyttöoikeudet toisten tileihin. =)
Mutta kun viestistä päätellen ei aina tunnu olevan, kun oli oikein yllätys, että mies osallistui hankintoihin.

Mutta oli se kiva yllätys :) en minä sitä kiellä.
 
Meilläkin on omat tilit, mutta rahat kuitenkin on yhteisiä. Mun tilitä loppuu aiemmin rahat, kun olen kotona lasten kanssa. Siirrrän sitten vaan miehen tilitä omalleni enkä edes aina muista siitä kertoakkaan. Eipä tuo mies siitä ole mitään sanonut.
 
Minäkin laitan tytölle aina melkein kaikki, ostan vaatetta, rota-rokote jne. Mies kyllä tuo vaippoja, ruokaa, ostaa vaatettakin mut pyrin siihen, että minä hankin kun sitä varten saan noita tukia et ne menee lapseen periaatteessa. Ja siltikin meillä on yhteiset rahat ja yhessä hankitaan mut mulla on kans jotenkin tuo et mä yritän hankkii tytölle kaiken :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:20 Sikke1 kirjoitti:
Meilläkin on omat tilit, mutta rahat kuitenkin on yhteisiä. Mun tilitä loppuu aiemmin rahat, kun olen kotona lasten kanssa. Siirrrän sitten vaan miehen tilitä omalleni enkä edes aina muista siitä kertoakkaan. Eipä tuo mies siitä ole mitään sanonut.
meillä myös omat tilit ja käyttöoikeus molemmilla kummankin tiliin. kaikki pankkikortit mun rahapussissa:) joten ei tarvi es siirrellä rahaa vaan haen suoraan miehen tililtä. ja ihan luvalla:) kamalaa olis jos joutuis pyytämään mieheltä rahaa:(
 

Yhteistyössä