99+66 :)

Meinaan viime vuoden lopulla 99 päivää karkittomuutta ja lihattomuutta, jouluaatosta vuoden loppuun "lepoa" ja 1.1 jatkuen taas. Näköjään tänään 66 päivää täynnä (laskinkohan nyt oikein?), enkä ole edes huomannut seurata.

Tää alkaa olla niin naurettavan helppoa, että hommaa vois jatkaa ikuisuuden. Ainoa vaan, että hiukset meinaa loppua päästä kokonaan. Mikäköhän siihen auttais?
 
"Liisi"
Tammikuussa kerroit että laihduttaminen aiheutti hiusten paranemisen? Josko kyseessä on vain normaali kausivaihtelu, välillä tippuu enemmän hiuksia, toisinaan taas ei.
 
[QUOTE="Liisi";29646181]Tammikuussa kerroit että laihduttaminen aiheutti hiusten paranemisen? Josko kyseessä on vain normaali kausivaihtelu, välillä tippuu enemmän hiuksia, toisinaan taas ei.[/QUOTE]

Siis hiuksiin on tullut hurjasti pituutta lisää, mutta samaan aikaan kuontalo on harventunut ihan älyttömästi. Alkuun en sitä huomannutkaan, mutta nyt ei voi olla huomaamatta.
 
Ei, kyllä tää nykyinen pehko on ihan oikeasti ohut kuin mikä. Nyt kun hiukset laittaa ponnarille, niin se ponnari on suunnilleen yhtä paksu, kuin ennen oli puolet (eli jos olisin jakanut hiukset kahdelle ponnarille).
 
"Anne"
Mulla noin 1800karkitonta päivää takana, ei ole vaikuttanut tukkaan. Enkä usko että lihattomuuskaan vaikuttaisi, koska syön muutoin monipuolisesti. Eli pitäisiköhän vähän tarkistaa ruokavaliotakin? Syötkö kananmunaa tms?
 
[QUOTE="Anne";29646623]Mulla noin 1800karkitonta päivää takana, ei ole vaikuttanut tukkaan. Enkä usko että lihattomuuskaan vaikuttaisi, koska syön muutoin monipuolisesti. Eli pitäisiköhän vähän tarkistaa ruokavaliotakin? Syötkö kananmunaa tms?[/QUOTE]

Joo, syön kananmunaa. Syön myös papuja, pähkinöitä, siemeniä, maitotuotteita jne.

Mutta jotain on kyllä pielessäkin. Joskus nuorempana laihdutin 30 kiloa puolessa vuodessa ja hyvin samoilla metodeilla kuin nyt. Hemppa oli alhaisimmillaan alle 90 ja hiukset hävisi silloinkin. Tai siis oheni hurjasti hetkellisesti.
 
"Anne"
Tarkoitin kananmunia juurikin siksi, että jos et syö lihaa. Ja että saat b-vitamiinia ja biotiinia ja _hyvää rasvaa_. Avokadosta tms. Mulla ainakin liian vähäinen rasva ruokavaliossa pudottaa tukkaa päästä ja aiheuttaa ihottumaa
 
[QUOTE="Anne";29646653]Tarkoitin kananmunia juurikin siksi, että jos et syö lihaa. Ja että saat b-vitamiinia ja biotiinia ja _hyvää rasvaa_. Avokadosta tms. Mulla ainakin liian vähäinen rasva ruokavaliossa pudottaa tukkaa päästä ja aiheuttaa ihottumaa[/QUOTE]

Täytynee ottaa vitamiinilisät käyttöön. Rasvaa en pelkää, enkä usko että saan sitä liian vähää. Mutta tosiaan vitamiineista saattaa olla pulaa. Niitä on kaapit täynnä, pitänee vaan ryhdistäytyä ja alkaa niitä napsimaan.
 

Yhteistyössä