AAAAPUAA!!!

Olisko nyt päivä jolloin sulla pitäis olla menkat?
Alkuraskaudessa kuin raskaudessa yleensäkin on monenlaisia tuntemuksia, kipeitäkin. Tuntemuksesi voi aivan hyvin olla harmittomia. Ole huoleti niin kauan jos ei veristä vuotoa tule. Monella on kun menkat pitäisi alkaa, koviakin vatsakipuja.

Yritä olla murehtimatta :hug: n Ja onnea plussasta =)
 
...ja siis pieni tuhruvuotokin on kyllä normaalia. Itselläni on tullut kaikissa kolmessa raskaudessa menkkojen aikaan ja vähän jo ennemminkin. Vain jos vuoto olisi runsasta kipujen kera, sitten voi jo vähän huolestua.

onko olosi yhtään helpottanut nyt päivän mittaan?
 
no ei ainakaa parantunu :'(
Ei kuulosta lupaavalta, enkä oo kuullu et kellään ois ollu mitää vastaavaa!!
Poltot tulee miten sattuu, välillä ei mitää, mut sit taas yllättää...
kipeetä ei tee, mut ei tunnu hyvällekkää :ashamed:
PELOTTAA
:eek:
 
Ovatpa olleen neuvolassa kivoja kun ovat noin sanoneet "ei kuulosta hyvältä" :kieh:
Mulla oli sellaista polttelua moneenkin kertaan, juuri silloin kun kuukautisten ois pitäny olla.
Ole ihan rauhassa, ne voi olla täysin normaaleja tuntemuksia, keho kun muuttuu nyt niin paljon :hug:
 
Hei, koeta olla rauhallisin mielin (joo ja tiedän, että se on niin paljon helpompi sanoa kuin tehdä...). Niin kauan kun sulla ei ole runsasta veristä vuotoa, kaikki on nähtävästi hyvin. Niin ja olen mä kuullut raskauden ajan runsaista vuodoistakin ja silti pikkuisella ollut kaikki hyvin. Mulla on jäänyt joltain keskustelupalstalta mieleen, että joku valitti just alkuraskaudesta kovaa vatsakipua (oli niin kovaa, että oli pitänyt lähteä päivystykseen) ja kyllä sille kivulle syykin oli löytynyt. Pikkuisella oli kuitenkin kaikki silloinkin hyvin ja raskaus jatkui normaalisti. Hitsi kun mä en muista tarkkaan sitä diagnoosia - hämärästi jäänyt mieleen, että keltarauhashormoonilla oli jotain osuutta kipuun.

Mulla on ollut yksi varhainen keskenmeno ja se tuli kyllä ihan puun takaa rv 5+1. Mulla ei ollut mitään kipuja. Yhtäkkiä vain huomasin vuotavani verta, yhtä paljon kuin kuukautisten aikaan. Mulle ei kertakaan niiden vuotopäivien aikana tullut kipuja ja silti raskaus meni kesken.

Tsemppiä kovasti ja toivon, että kaikki on hyvin :hug:
 
siis mie ymmärtäisin viel kivun, mut ku tää ei oo kipuiluu...(ei siis koske vaan tuntuu tosi epämukavalle)
Pelkkää poltteluu, tuntuu ku navasta alaspäin reisiin asti olis peitetty mustalla vaatteella johon aurinko porottais (ehkä lähin vertaus, vaan ei iha) :ashamed:
Vuotoo ei oo tullu yhtää, nyt menos 28/26-30..
Tosi outoo...en voi oikein muuta sanoo :x
 
jaahas, ongelmani on varmaan ratkaistu :ashamed:
Heräsin to-pe yönä ja mahaan koski aivan kamalasti, olin nii varma et tää oli täs!!
Sit menin vessaan ja kappas, maha iha sekasin :LOL:
Piti oikein vedellä huuhdella pyyhkimisen jälkeen ku poltti nii paljo :LOL:
Polttoja ei sen jälkee oo sit näkynykkää :LOL:
 

Yhteistyössä