Aamun G :

"vieras"
helmipuuroa kanelilla, sokerilla ja voisilmällä yhdelle, riisimuroja toiselle. kunhan mies herää (tänään hänen vuoronsa nukkua) keitetään kahvit, mies syö varmaan puuroa/leipää ja minä partaukkoa ja paistettuja munia.
 
juuh
tyttö syö riisipiirakkaa ja banaania ja tomaattia ja kurkkua.
Mun aamiainen: kulaus Pommacia - oksennus, kulaus juotavaa jugurttia - oksennus, 2 Pax pastillia - oksennus, puolikas banaani - oksennus, ruisleipä suolakurkulla - oksennus, kahvia - oksennus, mehua - oksennus... Juu, ihana alkuraskaus :(
 
IhanaValo
Toinen tyttö söi banaanin ja kaurapuuroa hillolla ja maidolla ja toinen pelkän puuron samoilla "mausteilla" :)
Itte en oo ehtiny vasta ku laittaa kahvin valumaan, koitan päättää mitä söisin.
 
Mies ja nuorimmainen (yökyläillyt 6 kk tyttärenpoika) söivät kaurapuuroa ja hillosilmänä siinä pilttisosetta.

Muille ( eli minulle, teinille 13 v, hänen 13 v ystävälle, tyttärelle 5v, pojalle 4 v ja tyttärenpojalle 3 v sekä myös miehelle) tänä aamuna leivottuja sämpylöitä, täytteenä kunkin maun mukana leikkeleitä, juustoa, salaattia, tomaattia, kurkkua jne.

Juomana lapsille kalsiumlisäistä mehua, aikuisille kahvia.
Kaikille naposteltavana hunajamelonin palasia.
 
Viimeksi muokattu:
"Klara"
Speltistä pikkurieskoja, kylmäsavuporoa, emmentalia ja salaatti/kurkku/tomaatti

Pienin halusi mukaan myös appelsiinimarmeladia.

Kahvi, tee tai kakao.

Hedelmäsalaattia jälkkäriksi.

Syöjiä näköjään 14. Joka mukulalla vieraita.
 
Lapset napostelivat Pikkukakkosta katsoessa viinirypäleitä, banaania, maitoa ja näkkäriä sulatejuustolla, minä join Light Red Bullin ja söin osani viinirypäleistä, vielä ei ole nälkä kun yöllä herkuteltiin kinkulla miehen kanssa saunan päälle. Kulta ei ole vielä syönyt mitään, kohta taidan jonkun munakkaan hänelle paistella.
 
"mmm"
Lapsi 3 v. 2 rkl riisipuuroa kanelilla ja 1 tattarinäkkäri maksamakkaralla sekä riiisimaitoa. Aamuisin ei ruoka maistu.
Minä pari palaa ruisleipää kanaleikkeleellä ja teetä
Mies ei ole vielä noussut..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23176688:
Lapset napostelivat Pikkukakkosta katsoessa viinirypäleitä, banaania, maitoa ja näkkäriä sulatejuustolla, minä join Light Red Bullin ja söin osani viinirypäleistä, vielä ei ole nälkä kun yöllä herkuteltiin kinkulla miehen kanssa saunan päälle. Kulta ei ole vielä syönyt mitään, kohta taidan jonkun munakkaan hänelle paistella.
Aamupala (kuten muukin ruoka) syödään, ei napostella. Telkkarin katsominen ei myöskään kuulu ruokailun yhteyteen paitsi white trash -porukalla.

Eikö mies krapulaltaan kykene valmistamaan aamupalaansa?


Elämäähän se on tuokin....
(kuvat googlesta)
 
[QUOTE="vieras";23176883]Aamupala (kuten muukin ruoka) syödään, ei napostella. Telkkarin katsominen ei myöskään kuulu ruokailun yhteyteen paitsi white trash -porukalla.

Eikö mies krapulaltaan kykene valmistamaan aamupalaansa?
[/QUOTE]

Miksi noin negatiivinen viesti?
Ihan hyvälle ja terveellisellekin kuulostivat lasten aamupalat eikä kenenkään maailma tai edes ruokatavat siihen kaadu vaikka lauantaiaamuna nautiskelisi telkun ääressä.

Se taas voiko joku valmistaa itse aamupalansa vai ei ei lie oleellista tuossa yhteydessä. Useimmat meistä haluavat hemmotella välillä rakkaitaan vaikka nämä kykenisivät itsekin siihen mikä se hemmottelu sitten onkaan.
 

Yhteistyössä