ABC:n ruoka

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oletteko käyneet syömässä ABC:llä? Me ollaan käyty viime aikoina useammankin kerran ja täytyy sanoa, että siellä on ihanaa ruokaa. Oli siis erittäin positiivinen yllätys. Hintavaahan siellä kyllä on...
 
s-kortti
Alkuperäinen kirjoittaja Hintavaa??:
Seisovapöytäkin notkuu kaikkea ihanaa ja hinta 8,90e ei päätä huimaa. Ruoka on aina hyvää! NAM!
Ja joka 11. satsi ilmaiseksi kun leimauttaa kortin. Kahviakin pystyy juomaan, kun ei ole enää reilun kaupan kahvia.
 
Meillä käydään aika useinkin abc:n noutopöydästä syömässä, ja tykätään tosi paljon! Eikä oo mun mielestä iso hintakaan siitä ruuasta, kun vertaa vaikkapa siihen et menis johkin pikaruokalaan hampurilaiselle.
 
Me olemme käyneet muutaman kerran, mutta emme enää mene. Pitkät jonot, ruoka ei ole mitenkään ihmeellistä edes huoltamosapuskaksi ja aika hintavaakin verrattuna laatuun :xmas:
Olemme tilanneet ruoan ruokalistalta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä käydään aika useinkin abc:n noutopöydästä syömässä, ja tykätään tosi paljon! Eikä oo mun mielestä iso hintakaan siitä ruuasta, kun vertaa vaikkapa siihen et menis johkin pikaruokalaan hampurilaiselle.
Se noutopöytä on kyllä edullinen, kun voi syödä vaikka kaikkia lajeja :p
Mutta sitten ne a'la carte ruoat on kalliita... Paitsi sekin tietty riippuu, että mihin hintoihin vertaa. Broiler-caesarsalaatti on niin namia, mutta se on ihan liian kallis.
 
niinpä niinnnnnnn
Ihan rehellisesti, ei voi kuin ihmetellä mitä p*skaa te kotonanne syötte jos voitte sanoa sitä ABC:n ylihintaista valmisruokaa hyväksi. No, makunsa kullakin, kyllä sitä nyt syö, mutta saman aterian saatte halvemmalla kun haette ruokakaupasta saarioisten valmisruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä käydään aika useinkin abc:n noutopöydästä syömässä, ja tykätään tosi paljon! Eikä oo mun mielestä iso hintakaan siitä ruuasta, kun vertaa vaikkapa siihen et menis johkin pikaruokalaan hampurilaiselle.
Se noutopöytä on kyllä edullinen, kun voi syödä vaikka kaikkia lajeja :p
Mutta sitten ne a'la carte ruoat on kalliita... Paitsi sekin tietty riippuu, että mihin hintoihin vertaa. Broiler-caesarsalaatti on niin namia, mutta se on ihan liian kallis.
Joo, mä taas en kauheesti tykkää abc:n annosruuista (kuten en muidenkaan huoltamoiden). Sikäli kun pari kertaa tilannut, niin on ollut aika "kuiva" ruoka. Mutta noutopöytä on tosiaan hyvä ja edullinen.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niinnnnnnn:
Ihan rehellisesti, ei voi kuin ihmetellä mitä p*skaa te kotonanne syötte jos voitte sanoa sitä ABC:n ylihintaista valmisruokaa hyväksi. No, makunsa kullakin, kyllä sitä nyt syö, mutta saman aterian saatte halvemmalla kun haette ruokakaupasta saarioisten valmisruokaa.
Kuten tuossa jo kirjoitin, käyn siellä yleensä lounaalla. Ja lounaaksi syön paljon mieluummin siellä kuin saarioisten valmisruokaa. Meillä ei muutenkaan syödä mitään eineksiä. Eikä kyllä voi mitenkään verrata ABC:n ruoan ja valmisruokien makua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niinnnnnnn :
mäpäs korjaan omaa vastaustani... en tarkoittanut ihan kirjaimellisesti saarioisten valmisruokaa, tarkoitin vaan, että saa sitä valmisruokaa kaupastakin.
No ehkä mä en tykkää kaupan valmisruuista ;)
Mutta makuasioistahan on ihan turha kiistellä.
 
niinpä niinnnnnnn
valmisruokaa se siellä abclläkin on, joku toinen vaan lämmittää sen sun puolesta

Mutta hyvä että sä tykkäät :) käy toki jatkossakin abcllä ja kehu kovasti tuttavillesi :) on hyvä, että ihmiset laittavat rahan liikkumaan ja tukevat myös palvelualoja :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niinnnnnnn :
valmisruokaa se siellä abclläkin on, joku toinen vaan lämmittää sen sun puolesta

Mutta hyvä että sä tykkäät :) käy toki jatkossakin abcllä ja kehu kovasti tuttavillesi :) on hyvä, että ihmiset laittavat rahan liikkumaan ja tukevat myös palvelualoja :)
No jos sulla ei ole rahaa käydä ulkona syömässä niin ei voi mitään :)
Me kun käydään tuttavien kanssa yhdessä siellä syömässä, eli ei tarvitse edes kehua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Me olemme käyneet muutaman kerran, mutta emme enää mene. Pitkät jonot, ruoka ei ole mitenkään ihmeellistä edes huoltamosapuskaksi ja aika hintavaakin verrattuna laatuun :xmas:
Olemme tilanneet ruoan ruokalistalta.

Ei niillä listasapuskoilla tee mitään..
Me käydään aina noutopöydässä ja se tosiaan on hyvä.No tietty lihapullat on einestä,mut ne kasvisgratiinit ja lehtipihvit kyllä ihan ehtaa
:p
Ensi viikonloppuna abc kutsuu..meillä on pidempi reissu,joten täytyy katsoa minkä paikkakunnan absilla paras noutis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Banskun:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Me olemme käyneet muutaman kerran, mutta emme enää mene. Pitkät jonot, ruoka ei ole mitenkään ihmeellistä edes huoltamosapuskaksi ja aika hintavaakin verrattuna laatuun :xmas:
Olemme tilanneet ruoan ruokalistalta.

Ei niillä listasapuskoilla tee mitään..
Me käydään aina noutopöydässä ja se tosiaan on hyvä.No tietty lihapullat on einestä,mut ne kasvisgratiinit ja lehtipihvit kyllä ihan ehtaa
:p
Ensi viikonloppuna abc kutsuu..meillä on pidempi reissu,joten täytyy katsoa minkä paikkakunnan absilla paras noutis =)
Olen ollut huomaavinani, että isojen ravintolaketjujen listasapuskat eivät ole niin hyviä kuin pienten kilpailijoidensa. Suosimme siis matkoilla paikkakuntien ei-ketjuttuneita yrittäjiä :)
 
plm
Mä kyllä menisin konkurssiin jos laittaisin joka päivä pelkkään lounaaseen 8.90 euroa.
Mun työpaikalla lounas maksaa 5,50 eur ja sitä enempää en suostu maksamaan.
Silloin tällöin toki mutta ei tosiaan joka päivä.
Viikonloppuna söin abc:llä vuohenjuustosalaatin ja se oli hyvä annos.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mä kyllä menisin konkurssiin jos laittaisin joka päivä pelkkään lounaaseen 8.90 euroa.
Mun työpaikalla lounas maksaa 5,50 eur ja sitä enempää en suostu maksamaan.
Silloin tällöin toki mutta ei tosiaan joka päivä.
Viikonloppuna söin abc:llä vuohenjuustosalaatin ja se oli hyvä annos.
Joo en mäkään siellä joka päivä käy. Konkurssi tulis meilläkin.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niinnnnnnn:
Ihan rehellisesti, ei voi kuin ihmetellä mitä p*skaa te kotonanne syötte jos voitte sanoa sitä ABC:n ylihintaista valmisruokaa hyväksi. No, makunsa kullakin, kyllä sitä nyt syö, mutta saman aterian saatte halvemmalla kun haette ruokakaupasta saarioisten valmisruokaa.
peesi. samaan törmätty. mennäänkin reilusti mäkkäriin reissulla.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
No ei se nyt ihanaa ole mutta ihan ok.
Siis usein käyn nykyään siellä lounaalla ja lounaaksi se on mun mielestä ihanaa :)
Parempaa kuin perus lounasruokaloiden ruoat.
ihmetellä täytyy. mä taas tykkään käydä amigoissa. toki niissä on paljon eroja riippuen paikasta. Mulla ei ole mitään vakipaikkaa, vaan käyn siellä missä satun olemaan töissä. ja on noita abc:kin koluttu.
 

Yhteistyössä