Äidit itsekeskeisiä, raskausdiabetes äidin oma syy

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä meilläpäin;27508919:
raskaana olevia kyllä liikkuu, mutta olen nähnyt ehkä yhden ylipainoisen odottavan äidin.

Koulun tai päiväkodin pihalla näkyy harvemmin pulleita lapsia.

Lihavia keski-ikäisiä naisia ja miehiä kyllä riittää.

Onko tilanne oikeasti noin paha? Minne ne kaikki ylipainoiset lapset ja nuoret naiset/äidit nyt on työnnetty?

Siskollani oli raskausdiabetes, vaikka oli normaalipainoinen ja liikkuu paljon.

Ja en asu pääkaupunkiseudulla.
uotine
Anu Saagim on pitkälle yli 50 vuotias ja kaikki mitä hän sanoo tuomitaan ja lakaistaan heti maton alle. Anu nyt vaan on oikeassa ainakin tässä kohtaa mitä tulee Suomi neidon kiloihin. Joka vuotinen juttu joka myy lehtiä ja ensi vuonna taas uudestaa vaikka aina todustettaan että Anu on niin väärässä kuin kukaan voi olla.

Anu on oikeassa, mutta en jaksa julistaa ettei minulta häipyisi mahkut. Minnulle siis nyky tilanne sopii saatan pikkujouluissa maata sinun miehesi kanssa, hän on minua kuolannut koko vuodem ja olen häntä paljon paljon vanhempi. Tiedän vaikka en jaksaisi kuunnella kotona on kolme pientä lasta olisiko jo enesimmäinen aloittanut kulun tai esikoulun, en muista. Mutta mies on ihan ok. näköinen lyhyeksi mieheksi. Ehhkä on minun mittauseni mutta minulla on tottakai töissäkin korkkarit ja olen aina katsonut tätä miestä alaspäin.
 
Hah hah
Ei pitäisi provosoitua mutta olen nähnyt noita vanhempia, omasta mielestään "niin seksikkäitä" naisia, ennenkin.

Valitettavasti mieheni taitaa pitää enemmän tällaisista nuorista pienikokoisista naisista, jotka siis osaavat kirjoittaa;)
 

Yhteistyössä