ÄIPPÄ PAKKAUS 2010 kuvat.

  • Viestiketjun aloittaja EN OTA TUOTA IKINÄ!
  • Ensimmäinen viesti
EN OTA TUOTA IKINÄ!
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Olen suorastaan,, järkyttynyt!! AIVAN HIRVIÄN RUMIA nuo äitiyspakkauksen vaatteet. Jokavuosi vaan rumempaan ja rumempaan suuntaan. Tyly tuo pahvilootaki perus valkonen jossa lukee isolla kela. mihin tää maailma on menossa?
 
siis
tästäkin on aika monta ketjua.... Mut minusta oli todella kaunis pakkaus. Nää on näitä makuasioita. Esim siitä nyt jaettavasta pakkauksesta en tykännyt, mut tuo on ihana:)
 
km
ONneksi mä sain viime vuoden pakkauksen. Mun mielestä se on paljon nätimpi kuin tämä ja siinä on ihana villahaalari tuon kevytvanuhaalarin tilalla. Mun mielestä nuo kevytvanuhaalarit on kauheita...
 
km
ONneksi mä sain viime vuoden pakkauksen. Mun mielestä se on paljon nätimpi kuin tämä ja siinä on ihana villahaalari tuon kevytvanuhaalarin tilalla. Mun mielestä nuo kevytvanuhaalarit on kauheita...
 
jassoo
No minun lapset nukkuivat pahvilaatikossa aluksi ja siinä oli sellainen "sisustuskangas", ei ne siinä laatikossa nukkuneet niin, että laatikkoon vaan. Joten sama kait se mitä siinä lukee kun laittaa siihen sisustuskankaan tai päälystää sen vaikka kovioidulla kontaktimuovilla.
 
xyz
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Ei ne -08:n haikaratkaan silmiä hivele. Minusta nätti pakkaus, ehkä jopa nätimpi kuin -08, mutta makuasioitahan nämä on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Eikö se laatikko ole tarkoitus verhoilla? Ei kai kukaan suoraan laatikkoon laita vauvaansa? Eihän? :)
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Meillä nuo laatikot on kaveripiirissä kyllä päällystetty, kellä vauva on tuossa nukkunut. Mun vauva nukkui kainalossa tissin hajussa, liekö sen kummempi.
 
jopasjotakin
Alkuperäinen kirjoittaja EN OTA TUOTA IKINÄ!:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Olen suorastaan,, järkyttynyt!! AIVAN HIRVIÄN RUMIA nuo äitiyspakkauksen vaatteet. Jokavuosi vaan rumempaan ja rumempaan suuntaan. Tyly tuo pahvilootaki perus valkonen jossa lukee isolla kela. mihin tää maailma on menossa?
Mitäs jos valittaisit ilmaisesta tuotteesta lisää? Kiittämätön ihminen !!Todellakin, mihin tää maailman on menossa? Ei hyvään suuntaan ainakaan koska sinunlaisia täällä sikiää. Pitäisi mölyt mahassasi olet mitä mieltä tahansa, etkä ensimmäisenä toisi julki tyhmyyttäsi.
Et taida tietää, että avustuksen voi myös ottaa rahana :) Olisiko se nyt ollut 140e tai jotain sinne päin.
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja jopasjotakin:
Alkuperäinen kirjoittaja EN OTA TUOTA IKINÄ!:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Olen suorastaan,, järkyttynyt!! AIVAN HIRVIÄN RUMIA nuo äitiyspakkauksen vaatteet. Jokavuosi vaan rumempaan ja rumempaan suuntaan. Tyly tuo pahvilootaki perus valkonen jossa lukee isolla kela. mihin tää maailma on menossa?
Mitäs jos valittaisit ilmaisesta tuotteesta lisää? Kiittämätön ihminen !!Todellakin, mihin tää maailman on menossa? Ei hyvään suuntaan ainakaan koska sinunlaisia täällä sikiää. Pitäisi mölyt mahassasi olet mitä mieltä tahansa, etkä ensimmäisenä toisi julki tyhmyyttäsi.
Et taida tietää, että avustuksen voi myös ottaa rahana :) Olisiko se nyt ollut 140e tai jotain sinne päin.
joo, 140 tasan, tulee ens viikolla tilille:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Eikö se laatikko ole tarkoitus verhoilla? Ei kai kukaan suoraan laatikkoon laita vauvaansa? Eihän? :)
Eikä sitä kantta ainakaan siihen päälle laiteta... Kannessahan tuo Kela näyttää lukevan.
 
aina tätä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Tarviiko sun se pentus sinne laatikkoon tunkea. Osta sille sänky.Sängyssähän sinäkin nukut vai oletko niin köyhiä et laatikko myös sinun sänkynäsi? Ja jos väkisin pitää lapsi laatikkoon laittaa niin hei haloo, keksitty on myös kankaita millä saa laatikosta tosia kauniin.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja jopasjotakin:
Alkuperäinen kirjoittaja EN OTA TUOTA IKINÄ!:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Olen suorastaan,, järkyttynyt!! AIVAN HIRVIÄN RUMIA nuo äitiyspakkauksen vaatteet. Jokavuosi vaan rumempaan ja rumempaan suuntaan. Tyly tuo pahvilootaki perus valkonen jossa lukee isolla kela. mihin tää maailma on menossa?
Mitäs jos valittaisit ilmaisesta tuotteesta lisää? Kiittämätön ihminen !!Todellakin, mihin tää maailman on menossa? Ei hyvään suuntaan ainakaan koska sinunlaisia täällä sikiää. Pitäisi mölyt mahassasi olet mitä mieltä tahansa, etkä ensimmäisenä toisi julki tyhmyyttäsi.
Et taida tietää, että avustuksen voi myös ottaa rahana :) Olisiko se nyt ollut 140e tai jotain sinne päin.
taidanpa kuule tietää, mutta mua ärsyttää koska haluaisin tulevalle lapselleni tuon pakkauksen,mutta minusta on rumanvärinen. Harmaata ym. enempi poikamainen niinku pakkaukset yleensä, enkä nyt mielestäni hirveästi valita. jos sinua hienopersettä häiritsee se että minä täällä valitan niin sitten häiritsee.MITÄ ITSE TULET LUKEMAAN NÄITÄ TEKSTEJÄ JA OTAT NIIHIN KANTAA? SAMANLAILLA SINÄKIN VOISIT PITÄÄ TURPASI KIINNI JA NIELLÄ YLPEYTESI. tuommonen räkytys se vasta on alamaista, ja raukkamaista mitä sinä teet. ja taidanpa tietää kuka olet, se palsta kyylä-poliisi joka kommentoi aina loukkavasti kaikkien kommentteja. voi lapsi raukkoja jos sinulla niitä on!
 
jasoo
Niin eikä se vauva osaa lueka sitä' tekstiä ( Kela) vaikka olis miten lahjakas... Mutta siihen laitetaan verhoilu tai se päällystetään eikä kantta tule laitaa päällee jos vauva nukkuu siinä, joten samahan se on mitä lootassa lukee.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja aina tätä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite sain 08 pakkauksen ja se oli ihan nätti,tai oikeestaan kaunis.
mutta tämä!!! haluaisitko itse nukkua pahvilaatikossa jossa lukee KELA ?
Tarviiko sun se pentus sinne laatikkoon tunkea. Osta sille sänky.Sängyssähän sinäkin nukut vai oletko niin köyhiä et laatikko myös sinun sänkynäsi? Ja jos väkisin pitää lapsi laatikkoon laittaa niin hei haloo, keksitty on myös kankaita millä saa laatikosta tosia kauniin.
lapset eivät ole pentuja.
Ja en ole koskaan käyttänyt mitään kankaita tyhjää laattikkoon muutaman viikon takia. Lapsellani on sänky, mutta so. Omapahan on asiani, joten mitä itse valitat?
 

Yhteistyössä