Äitejä tampereelta?

No koska kahvittelu teille sopis??mä ite oon 28v ja lapset on 6v,5v,4v,2v9kk ja 1v1kk
missä haluisit treffata?
Meillä on auto melko hyvin käytössä arkisin, eli paikalla ei oo väliä. :) ja ens viikko on maanantaita lukuunottamatta tyhjää täynnä. Ollaan aamu-unisia mutta kellonajalla ei juurikaan oo väliä. :D Ja tokihan meillekin saa tulla kahvittelemaan!
 
Meillä on auto melko hyvin käytössä arkisin, eli paikalla ei oo väliä. :) ja ens viikko on maanantaita lukuunottamatta tyhjää täynnä. Ollaan aamu-unisia mutta kellonajalla ei juurikaan oo väliä. :D Ja tokihan meillekin saa tulla kahvittelemaan!
No jos tiistaina nähtäs??asutteko te kaukana siitä hervannan kirjastolta??saa meillekkin tulla kahville jos haluatte kun mulla ei autoa ole pitäs julkisilla tulla tai sitte kävellen :whistle:
 
:wave: MOI!

Täällä 25-vuotias äiti tampereelta myöskin,linnainmaalta. Mulla on 3-vuotias poika, ja odotan toista lasta, laskettu aika on heinäkuussa.. Olisi todella mukavaa tutustua muihin saman ikäisiin äiteihin, ja saada pojallekin leikkikaveria! Joskus on aika yksinäistä, en tunne muita äitejä tältä suunnalta....Jos joku haluaa tutustua,laita vaikka mailia aluksi,mun osoite: laura_1985@jippii.fi
 
Hei! Ajattelin tässä "mainostaa" kaks plussan kerhoa joka kulkee pipariporras-03 nimellä, jäseneksi pääsee kun laittaa yksityisviestiä Hari Mao nimimerkkiselle. Siellä on Etelä-Tampereella oma pino jonne ollaan koitettu saada porukkaa (tällä hetkellä kaikki Hervantalaisia) joten jos kiinnostaa niin liittykää kerhoon =) Meillä seuraa kaipailee aina välillä 4v, 1,5v lapsoset ja äiti ja tosiaan Hervannassa asutaan!
 
Täälläkin seuraa kaivataan!!! olen 22v, ja poika oon helmikuussa 2v. Tampereen kalevassa asustellaan. Kelpaako kellekkään seura :)?
Moi!!Meille kyllä seura kelpaa,kun ei tuo kaleva niin kaukana tästä muotialasta ole :)
Missä ja milloin sulle sopis kahvittelu??Huominen meillä ei ny sit sovikkaa kun tuli mallikuvauskeikka tuon 1v pojana kanssa tonne helsinkiin jossa meneekin koko päivä :)
 

Yhteistyössä