Äitiyspakkauksen verhoilu

Apuva kysyisin:

Saako äitiyspakkaukseen valmista verhoilua mistään? Kuinka paljon pakkausta kannattaa "sisustaa", eli pehmustatteko vai vuoraatteko vaan sisäseinät?

Petauspatjaa?

Mistä niin pieni peitto / tyyny ?

Ensimmäisellä kierroksella kun olen, olen täysi tampio näissä touhuissa :ashamed:

Kiitos vastauksista :)
 
Pehmusteen voi tehdä itse tai ostaa,esim. netistä...tässä yks osote http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/159#vk_page_view/159?&p=3

Itse meinaan käyttää äippäpakkauksen peittoa hiukan pienempää,minkä sain kaverilta...laitan sen pohjalle ja sitten päälle,niin ei oo niin sio...vauva jää ikäänkuin pussiin...mutta on olemasa ihan sellasia unipussejakin,mitkä varmasti käteviä.

Tyynyä pikkuinen ei tarvitse =) ja pakkauksessa oleva patja riittää....
 
mulla olis tuolla tarpeettomana siihen sellanen reunalakana jos oisit halukas ostaan?!siellä on se vaahtomuovipatja jonka päälle ite laitoin lakanan, tyynyähän ei pienet (alle 2v) lapset käytä mut tyynyliinaa ja peittoo sit pidettiin.
 
Mun mielestä sellainen kun A-T lastenturva.fi, myy kanssa noita reunalakanoita. Tilasin sieltä äitiyspakkauslaatikkoon keinujalakset, samalla olin huomaavinani noita reunalakanoita myynnissä.
Kannattaa muuten, kaikki kiinnostuneet, katsoa noita jalaksia pakkauslaatikkoon! Meille tulee vauvalle pinnasänky yöunia varten, mutta tehdään pakkauslaatikosta pikkuinen kehto noitten jalaksien ansiosta! On aivan ihana!!
 

Yhteistyössä