Äitiyspakkaus - etsintäkuulutus

Heipä hei kanssasisaret!

Etsin sinua, joka et halua äitiyspakkausta, mutta haluat auttaa toista odottajaa.

Olisin hyvin kiinnostunut vaihtamaan uuden avaamattoman äitiyspakkauksen 170 euroon. Helpointa olisi, jos vaihdon voisi suorittaa Hyvinkäällä, Helsingissä tai Kuopiossa (tai näiden lähistöllä) ja vielä ennen helmikuun puoltaväliä.

Jos olet etsimäni henkilö, otahan yhteyttä yksityisviestillä.

Kiitos on suuri ja kaunis jo etukäteen. Tsemppiä kaikille odotukseen... ja varsinkin sen jälkeen.
 
Pakkauksen sijasta Kela tarjoaa 140 euroa, mutta minä enemmän ;) Aina on ollut ajatuksissa oman pienen pakkaus, mutta näin sitä vain elämässä käy välillä toisin kuin on joskus suunnitellut. Nyt ulkomailla ja melkein heti pienen tultua Suomeen. Pakkaus ei näillä eväillä valitettavasti Kelalta irtoa. Olen siis edelleen kiinnostunut pakkauksesta.
 
Kiitos vinkistä pikkumyy ja tarjouksesta tutus. Ehdin juuri maanantaina sopimaan pakkausksesta yhden palstalaisen kanssa. Asia on siis minun osaltani hoidossa. Kiitos avusta kuitenkin.

On muuten aika hieno juttu tuo pakkaus. Ei löydy muualta maailmasta vastaavaa...
 
Hei!
Olen tuleva isoäiti. Halusin ostaa lapsenlapselleni suomalaisen äitiyspakkauksen, koska hän syntyy ulkomailla. Niitä ei valitettavasti enää myydä.
Löytyisiko perhettä, joka ei halua ottaa pakkausta vaan voisi myydä sen. Maksan 250 e. Olisin kiitollinen:)
 
Täällä kanssa yksi ulkomaan elävä joka haluaisi ostaa sen pakkauksen. Laskettu aika olisi maaliskuun alussa eli ennen sitä olisi loistavaa jos joku sellaisen tahtois myydä.. Uudenmaan alueelta olis kaikkein helpoin noutaa...
 
Rena laita YV:ä halutessasi, täällä laskettu aika myöskin maaliskuussa ja pääkaupungissa asustellaan. Ensi viikolla saan neuvolasta paperit avustukselle. Pakkausta ei tarvita itselle, joten liikenee eteenpäin myytäväksi.
 
Myös minä mietiskelen että voisin myydä oman äp:n jos joku haluaa. Muutamaa juttua siitä vaan ehkä havittelisin, joten laita yv jos kiinnostaa.

Toki, täälläki la vastaelokuussa ja Oulun seudulla ollaan..
 

Yhteistyössä