äitiyspakkaus

v
kelan sivuilta näkee pakkauksen. Itse en pitänyt erityisemmin tämän vuoden pakkauksesta. En varsinkaan kestovaipoista :) Edellisille on otettupakkaus mutta tälle neljännelle ei oteta kun sisältö on muuttunut huonompaan suuntaan mielestäni.
 
aamutuinen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Mitenkä kestovaipat huonontaa pakkausta?

Itseäni kyllä harmittaa kun ne näytteet poistettiin kun kertiksiä emme toivottavasti kauheasti tarvitse käytössä B)

Mun mielestä pakkauksessa voisi hyvin olla sekä kertiksiä ja kestoja niinkuin vm.07 pakkauksessa oli! vm08 pakkauksessa oli vaan kestoja :(
Jokainen perhe tekee itse päätöksen kumpia käyttää ja mun mielestä tuntu vähän tuputtamiselle ja "syylistämiselle" se kun 2008 pakkauksessa vaan kestoja.. ihan kun se olis ainoa oikea ja paras vaihtoehto :/

Meillä kestot rikko pojan ihon kun taas kertikset on olleet aivan loistavia, ei koskaan niiden kans vaippaihottumaa :)
 
No onneksi kestoissa on erilaisia pintoja, joku varmasti sopii oman piltin pyllylle. Juu ei ole yhtä ainoaa oikeaa tietä, mutta ei asiasta sen enempää.

Ja juu tämän vuoden pakkaus on nähtävillä kelan osoitteessa. Minäkin tykkään ja otan sen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamutuinen harmaana:
Mun mielestä pakkauksessa voisi hyvin olla sekä kertiksiä ja kestoja niinkuin vm.07 pakkauksessa oli! vm08 pakkauksessa oli vaan kestoja :(
Jokainen perhe tekee itse päätöksen kumpia käyttää ja mun mielestä tuntu vähän tuputtamiselle ja "syylistämiselle" se kun 2008 pakkauksessa vaan kestoja.. ihan kun se olis ainoa oikea ja paras vaihtoehto :/
Mulla on 08 pakkaus typyllä ja siellä oli molempia. Kertiksiä JA kestoja. :)
 
v
Just siis tuota tarkoitin että kestot huonontaa siksi pakkausta kun emme koskaan niitä käytä. Ennemmin olisi jotain muuta tilalla. Vaikka ei sitten mitään vaippoja niin olisi kaikilla mahdolista valita mitä tahtoo.
 

Yhteistyössä