Älkää vaa menkö ruokakauppaan.

Kävin S-marketissa. Siellä on kivan rauhaisaa kun on vain ruokakauppa. Lahjat onneksi jo ostin niin ei tarvii mennä isoille kaupoille. Halpakin oli ja kaikki tarvittava saatiin. Ostin jääkaapin, pakkasen ja kuivakaapit täyteen sekä pesuaineita, vessapaperia jne. Ihan kunnolla. Nyt ei tarvii kun uutenavuotena mennä ostoksille. Jos maito loppuu niin tyttö voi huoltsikalta hakea =)
 
Nap
Me tuossa just käytiin Tokmannilla ja S-marketissa, molemmissa oli rauhallista, eikä tarvinnut jonotella oikeastaan yhtään.

Näillä nyt pitäs sit pärjätä viikonlopun yli, maanantaina sitten hakea vielä pari pikkujuttua, mutta luulen, että täällä pikkupitäjässä ehkä voisi olla rauhallista sillonkin :D
 
khfjkgc
Ollut ihan kiva kuulla missä kävitte kaupassa...et missä ruuhkaa ja missä ei. Itse kävin sellon Prismassa tänään klo 8. Oli väljää mutta kun lähdin kotiin klo 10, porukkaa valuija parkkis jo täynnä. Huhhuh...ma vielä kalat, mihinköhän sitä uskaltaisi
 
"vieraana"
Meilläkin on vielä kaikki ostamatta. Ei tosiaan tunnu kovin jouluiselta. Aattona on kuitenkin ruokavieraita tulossa, joten isompi ostosreissu on edessä.

Kumpi nyt sitten olisi parempi päivä, huomenna vai maanantaina? Ja eikö sunnuntainakin saa ruokaa?
 
Citymarketissa oli päivällä joululaatikotkin lopussa, mies ei saanut kuin porkkanalaatikon. Ja ruuhkaa oli. Kävin sitten itse töitten jälkeen kuudelta omassa K-Supermarketissa, laatikot saatiin, punajuuri-aurajuustolaatikon teen itse. Huomenna loput jouluruokaostokset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29357590:
helvetillä tarkotetaan varmaan niitä eläkeläisiä jotka yleensä aamupäivän aikana tukkii käytävät. nyt ne vaan kerääntyy sinne kaikki ja koko päiväksi.
Mä en voi ymmärtää miksi kaupassa on päivällä aina paljon asiakkaita, en ole ennen käyny päivällä kaupassa, kun työskentelen 7.00-14.30 työvuoroa, mutta ny ku oon kotona niin käyn päivällä ostoksilla. Mitä ne asiakkaat on? Onko ne työttömiä? Elääkkeellä? Sairaslomalla? Miten voi olla niin täynnä aina päivisin kaupat?
 
Luulen et suurin ruuhka on sitten su-ma ku kaikki hakee kalaa :D olin yhtenä vuonna kaupassa töissä ja ihan mieletön sakki ihmisiä pölähti kauppaan jouluaattona. Hirvee homma oli koittaa saada suljettua yhdeksi.. Suurinosa osti tyyliin kanelin tai yhden purkin maitoa.. Mietin et enpä ois ite jaksanu lähtee kanelin takia..
 
juuuuh
Käytiin tänään puolen päivän aikaan cittarissa ja oli ihan ookoo. Ruokaostokset tee lauantaina klo17-18 paikallisessa s-marketissa tai sitten vastaavasti sunnuntaina ennen sulkeutumista. Tuntuu että tosi monet on aamusta/päivällä liikenteessä. Illalla haluavat jo rauhoittua ja saunoa ja muuta. Itse ryntään sinne silloin.
 

Yhteistyössä