Älypeli illanratoksi

Näillä pääsee alkuun;
1. klikkaa narua joka on kiinni tynnyrissä
2. klikkaa norsua niin se nostaa tynnyrin ylos
3. klikkaa vauvaa pari kertaa niin, että se joutuu hämpynseittiin
4. klikkaa myyrää niin että se kaivaa tunnelin ja tiputtaa sen neliön jossa kengän kuva
5. Avaa reunimmaiset luolat.
6. Klikkaa alhaalla olevaa (nukkuvaa) rapua
7. Tee ukkospilvi:
- "käske" norsun nostaa sitä tynnyriä vielä pari kertaa niin se hajoaa
- tynnyrin alla on sellainen putkilo. kun klikkaat sitä - siitä nousee höyryä
- klikkaa kaikkia kolmea putkiloa niin, että höyryt yhdistyvät samaan pilveen. (kolmas putkilo on vähän piilossa oikeanpuoleisen puun takana)
 
Mustalla pilvellä isketään myös leijonaan.

Kun rapu on vapauttanut vauvan, se laitetaan ryömimään, jolloin se menee viereisestä kivioviaukosta sisään ja tulee viimeisestä ulos ( ne pitää avata ennen kuin vesiputous tulee eli ennen kuin on isketty salamalla). Sitten vauva ottaa aiemmin ylös ponnahtaneen omenan ja klikkaamalla nostaa sitä, jolloin apina nostaa vauvan ja ompun ylös.


Onpa kinkkinen peli. Olen nyt saanut kaikki kolme kuvaa (käsi, suu ja saapas) paikalleen, mutta peli ei ole loppunut, jotain vielä puuttuu. Liittyy kköhän se jotenkin siihen lohikäärmeeseen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:31 Ina kirjoitti:
Mitähän mä teen väärin, kun mulla ei yhtään omenaa ponnahda ylös :whistle: Karhu syö sen yhden ja muut pysyy puussa....
Kun karhu on syönyt yhden, klikkaa alinta omenaa, joka putoaa maahan. Hämähäkki nappaa sen verkkoonsa. Klikkaa karhua, joka irottaa viimeisen omenan, ja samalla omena verkosta ponnahtaa ylös.
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:51 Inker Imatralt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:31 Ina kirjoitti:
Mitähän mä teen väärin, kun mulla ei yhtään omenaa ponnahda ylös :whistle: Karhu syö sen yhden ja muut pysyy puussa....
Kun karhu on syönyt yhden, klikkaa alinta omenaa, joka putoaa maahan. Hämähäkki nappaa sen verkkoonsa. Klikkaa karhua, joka irottaa viimeisen omenan, ja samalla omena verkosta ponnahtaa ylös.
Kiitos selvitin tuon jo. mutta nyt oon jumissa siellä myyrän kolossa :D
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:52 Ona86 kirjoitti:
Mitä teen väärin, kertokaa joku.. Pääsin sateenkaarta pitkin ylös.. sit tyssää...mitä sitte.. mitensen arkun saa auki?
Mä ainakin sain sen arkun auki, kun klikkailin vain sitä. Sen jälkeen, kun olin apinan avulla päässty ylös...
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:00 Ona86 kirjoitti:
Paina sitä myyrää ja pääset eteenpäin.. sitten norsun kärsää joka muodostaa sateenkaaren.
Joo mä huomasin, että liikutin sitä myyrää vähän liikaa :whistle: Nyt istutaan tässä kiven vieressä ja ollaan taas jumissa.... pitää varmaan aloittaa taas alusta, kun salamakin iski vahingossa muualle kuin leijonaan :D
 
Hih
Siis sen kolmannen laatikon sieltä norsun yläpuolelta saa sillain, kun on sen arkun avannu ja sen myyrän lähettäny sinne takas koloon, niin painaa vauvaa ja se lähtee ryömimään sinne koloon... Sitte ku se on sen myyrän kohalla niin klikkaan sitä myyrää ja se myyrä nostaa sen vauvan sinne 'kolmannelle' tasolle... Se vauva 'avaa' sen viimesenkin kiven ja sitten vaan klikkaa sitä vauvaa ja se menee sinne norsun päähän ja sitten sitten ku se on siellä norsun päällä niin laittaa norsun tekeen sateenkaaren ja klikkaa taas vauvaa ja se vauva menee sinne vesiputouksen toiselle puolelle ja sitten niitä kuvia pitää klikata oikeassa järjestyksessä että siitä pallosta tulee lohikäärme... Kysykää jos on kysyttävää... :D En ihan loppuun viitti kertoo jos joku haluaa ite koittaa...
Näin äkkiseltään muistelisin että meni noin!
 

Yhteistyössä