ärsyttää yks tissi tärkeiiljä....

  • Viestiketjun aloittaja avautuminen
  • Ensimmäinen viesti
avautuminen
Eli yks mua vähän nuorempi nainen (parikymppinen) jonka kanssa oon melkeen joka päivä opiskelujen takia tekemisissä. Koko ajan toitottaa tisseistään ja niiden täydellisyydestä. Itse omaan hieman isommatrinnat, josta vasta riemu repesi kun tämä henkilö sai kuppikokoni selville. En pidä rinnoistani mitään numeroa, mutta tämän naikkosen seurassa siltä ei voi välttyä, jos multa näkyy vaikka ihan pikkasen tissivakoa sitä ollaan heti kommentoimassa ja repimässä omia tissejä esille koska hänelläkin on isot tissit hei!!! Ärsyttävää! Itse olen ihan sinut rintojeni ja niitten koon suhteen, mutta en vain tajua miksi tämän pitää koko ajan pitää tätä tissi asiaa yllä...
 
"joo"
Mäkin sanoisin suoraan, kuulostaa typerältä touhulta. Kysy siltä, että toi toi tissitouhotuksesi omasta mielestäsi ihan normaalilla pohjalla, vai voisikohan se liittyä jotenkin siihen että sulla olisi ongelmia oman kehonkuvasi kanssa. Tai jotain muuta syvällistä ja "fiksua", mikä saisi sen ehkä miettimään, kannattaako jankuttaa jatkuvasti tisseistään.
 
.....
Ööö... anna olla ja älä välitä? Hänelle tissit on selvästi tärkeät asiat, mikäs siinä, anna tykätä omista tisseistään ja olla niistä ylpeä. Anna juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Vaihda vaikka puheenaihetta, jos et jaksa tissijuttuja.
 
avautuminen...ap...
[QUOTE="ilpo";24879756]Miksi ette puristelisi toistenne tissejä?[/QUOTE]

en ole välttynyt tältä puristelultakaan, on siis käyny omiin tisseihini kiinni parikertaa...
 
Mä tunnen myös yhden tyypin joka ohjaa aina keskutelun tisseihinsä ja esim. laivamatkoilla kekkuloi tissiliivisillään hytissä ja vaihtelee niitä jatkuvasti yms. Ja joo, on hänen tissit varmaan isot mutta niin on koko muukin täti :D
Se on kumma miten joidenkin elämä tuntuu pyörivän niiden tissien ympärillä.
Eilen tein just ihmetyksissäni avauksen BB-Suvista joka kanssa vetää tissinsä mukaan joka asiaan.
 

Yhteistyössä