Ärsyttävää!!!

  • Viestiketjun aloittaja kesäkuntoon
  • Ensimmäinen viesti
kesäkuntoon
Olen jumpannut ja kytänny kaloreita tammikuun alusta lähtien. BMI nyt just ja just 20. Et en sais kyllä enää laihduttaa.. vatsa on ihana litteä kun seison, mut anna olla ku istun.. Ärsyttävä löllö reppu! Onko se vaan pakko vieläkin laihduttaa et toi lähtee vai auttaako jumppa..
 
killi
siihen löllöön vattareppuun ei auta mikään muu kuin vatsanahankiristys.
mulla ei ole yhtään ylimääräistä, ja muutenkin timmissä hapessa oon. mutta aina istuessa vattanahareppu näkyy.. ei ole kivaa, mutta siedän sen koska se on muistutus ennen isosta painostani. :)
 
tättä
Joo. Mä olen pudottanut kaikki raskausaikaiset kilot + 10 kiloa vanhaa painoa. Muuten olen mukavan hoikan näköinen mutta vatsanahka on ällöttävän löllö.

Tällaista se kai on, kun on joskus antanut itsensä lihota + synnyttänyt kolme lasta.

Mutta olisi oikeasti ihana vielä joskus saada tiivis vatsa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
eikö se kiinteytys olis parempi kuitenki kuin painon pudotus tuossa tilanteessa :)
Niin! Olen vaan kuullut et ei se vatsalihastenteko mitään auta jos on yhtään ylimäärästä päällä... Mun mahan ympärys kapein kohta:68cm ja paksun kohta 83cm. Että kyllä tosta tarttis pois saada. Mutta kun mistään muualta ei sais lähteä yhtään!
 

Yhteistyössä