Ärsyttäviä nämä tyypit facebookissa

  • Viestiketjun aloittaja stalkkeripa hyvinkin
  • Ensimmäinen viesti
stalkkeripa hyvinkin
Jotka päivittävät kaikille viidellesadalle facekaverilleen useita päivityksiä päivässä. Kertovat suunnilleen milloin olevat naimassa. Mutta sitten myös useasti tulee näitä kierokuvia tai -viestäjä, joissa päivitetään, että älä luule elämästäni mitään, jos et ole kulkenut saappaissani, älä luule vaan kysy jne...

Miksi ihmeessä jaetaan lähes kaikki elämästään netissä, jos sitten huolettaa se, että joku voi vetää väärän johtopäätöksen sellaisesta, jota ei ole kerrottu???
 
V1eras
sellaiset 40-50 vuotiaat katkerat naiset jotka päivttää vain kipuja, sairauksia ja just (jos ymmärän viestisi oikein ) noita ihme "tauluja" joissa tosiaan kätevän angstisesti uhkaillaan ihmisiä "jos et tiedä miten rankkaa mulla on painu vittuun siitä" on
mun mielestä se tosi ärsyttävä faceryhmä.
Yltiöpositiivisuuskin on aika rasittavaa jos se on jokapäiväistä.. .
 
Samoin koristeellisesti kehystetyt tekstit tyyliin: "Osaan olla upea ystävä niille jotka ovat sitä minulle, ja pahin painajainen heille jotka vittuilevat minulle.." jne!

Tai sitten iänikuinen Marilyn-quote:"olen herkkä, ailahtelevainen (+10 random adjektiivia)..mutta olen NAINEN!"

Somebody shoot me!!!
 

Yhteistyössä