Ärsyttävin mainos kautta aikojen?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
minulla on jäänyt muutama päähän:

Perhe istuu isovanhempien kanssa ruokapöydässä ja isä voitelee leipää

mummo kysyy: -miten te nyt Beceliä syötte? Nuoret ihmiset?

perheen tytär: - No kun isällä on Kollesterrrrrrrrrrooooooooli

perheen äiti: selostaa kolesterolista jotain.....


arrrrrggg! Miten se oli rasittava mainos!


toinen oli Libero mainos, jossa oli laulu:

Libero on mukava ja pehmoinen, joustava.....

kun pikkupeppu heilahtaa se joustaaaa.......diibadaaba



tuli taas nämä tänään mieleen kun laitoin Beceliä leivälle ja Liberoa tytölle :LOL:
 
En mä tiedä onko se ärsyttävä, mutta mulla jää aina soimaan päähän sen marianne mainoksen musiikki missä se karkki sovittaa niitä kääreitä enneku se löytää sen marianne kääreen.... ja sit laulelen sitä viikon verran :D
 
vieras
paula- mainos.

se missä se eläkeläispariskunta seisoo ja tavaroita vaihttuu tai häviää. Huh. Jos nyt perheet pärjää samalla rahalla ja on asuntolainat, jotka vie puolet tuloista, ja lapset elätettävänä, niin miten ei eläkkeellä pärjäisi.

Nythän esim. yksi on töissä ja saa 2000 palkkaa. Toinen kotihoidontuen, ja jää ruokaan ehkä 300 asumismenojen jälkeen 4-henkiselle perheelle.

Kun taas eläkkeellä 2 ihmistä, toinen saa 1300, toinen 1000 euroa, ja ei muuta kuin ruoka ja sähkö, muutama naurettavan pieni maksu, jäte ym. loput huvitteluun. Kiertäisin maailmaa noilla rahoilla.
 
Christina
Mua ärsyttää se Vitalinea-jugurtti mainos missä ne kaks eukkoa seisoo jääkaapilla ja maistelee jugua. Se on vaan jotenki rasittava ( pistää aina silmään että siellä jääkaapissa ei oo muuta kuin jugurttia :D ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Mua ärsyttää se Vitalinea-jugurtti mainos missä ne kaks eukkoa seisoo jääkaapilla ja maistelee jugua. Se on vaan jotenki rasittava ( pistää aina silmään että siellä jääkaapissa ei oo muuta kuin jugurttia :D ).
Todella raivostuttava ja sit se nyt expertin mainos missä se lollottaa sitä hai expert hai!!!aaargh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Se Activian jugurttimainos ´söin vähän liikaa ja nyt turvottaa´ |O |O |O |O |O Eikä ne ole vaihtamalla parantuneet |O
Just tätä samaa olin ehdottamassa minäkin!!
TÄMÄ tosiaan!!! :kieh:

Ja sit se ku se lääkäri istuu siinä tuolilla ja puhuu alapään hajuista :x

 
Just toi "tässä on kastike joka sopii broilerille joka on tehty reseptillä jonka keksi rauno jolle sopii kastike......" -ne on suoraan jostain ne mainokset.

Sit se PITKÄ mainos, jossa Valintatalon muovikassi (muistaakseni Valintatalon) lentelee pitkin ja poikin |O
 
täti
Pampers-vaippamainokset, joissa joku nainen selittää, miten työssään lastensairaanhoitajana/minä milloinkin huomaa, miten lapset kärsivät märästä vaipasta...sitten vertaillaan pampersia ja muuta merkkiä SINISELLÄ nesteellä..
 
Just tuo "Niin käy joskus":headwall:
Ne pesuainemainokset missä ne jotkut ihme nuket seikkailee - kamalia.
Grandiosan nykyiset aiheuttaa myötähäpeää, samoin kuin Pandan lakun vanhat "bändi"mainokset.
Simo Vaatehuoneeltahan on niin hieno :D
 
Virveli
Päänsärkymainokset jossa ihmiset selittää miltä päänsärky tuntuu. En edes muista mikä lääke ne on kun niin kamalia mainoksia. Enkä myöskään tykkää niistä Lactal-mainoksista, joissa puhutaan hajuista alapäässä. Onkohan olemassa yhtään hyvää lääkemainosta??
 

Yhteistyössä