äsken soitettiin ä polilta

soitin niin se kätilö sanoi että voin hyvin tän päivää seurailla kotona kerta tänään vasta ihan yht äkkiä nousi... ja sitten se sanoi että se on hyvä merkki ettei ylämahassa ihan koko aikaa tunnu ''vyötä''
 
No ei jestas! Ompa kummaa touhua! Minä olisin kyllä mennyt soittamatta. Mutta jos yhtään tulee huono olo tai olo tuntuu oudolta niin lähde heti! Ja kun ei se vyö tunnu koko ajan!!! Ompa taas ollu asiantuntevaa porukkaa! :headwall:
 
Mulle tuli sairaalassa ollessa( odotin toista lastamme silloin ) ylämahaan yksi ilkeä vihlaisu ja en edes ajatellut että se nyt niin vakavaa olisi, mutta mainitsin siitä ohimennen hoitajalle ja hän informoi kiireesti lääkäriä ja lääkäri passitti mut välittömästi synnytyssaliin synnytyksen käynnistämiseen.
 
Ap, toivottavasti olet lahtenyt polille. Raskausmyrkytys ei ole todellakaan leikin asia. itse sen myos lapikayneena tiedan. ala jaa odottelemaan ja miettimaan oireita. ja se mita katilo sanoi kotona olemisesta on kylla ihan potya. rm on niin ovela tauti, etta voi puhjeta/paheta joillain ihan parissa tunnissa. itsella onneksi kehittyi hiljalleen pahaksi.
 
ollaan hengissä... paineet on ihan ok nyt ja juttelin tänään sitä myös gynen kanssa kun soittelin pissatulehdus juttuja kun taas nousi kuume jne :/ se käski mennä näytille jos alapainen päälle 95 uudelleen
 

Yhteistyössä