Ai että minä tykkään tuunata tuota parveketta

:D Oon ihan innossani tuota laittamassa; löysin tänään kirpparilta tuonne ison maton, sellasen hienon koristevaasin ja kukan siihen, kukkapurkin.... :p Lisäksi olen ostellu tuonne sellasen luontoaiheisen taulun joka on tehty lautaan (siis se taulun pohja on laudanpätkä, on oikeasti hieno). :D
Voisin tunti tolkulla tuolla laitella ja touhuta; vielä kukat tuonne ja joku löhötuoli niin kelpaa olla.... :D
 
et ole ainut :D nyt ei kyllä oo pahemmin mitään muuta kun muutama kukkanen ja tuoli mutta suunnittelin tässä ostavani pari kivaa tuolia ja pikkasen pöydän sinne, ja ja .. lisää kukkia ja sen semmoista :) kyllä kelpaa ottaa aurinkoa :D
 
himosisustaj
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
:D Oon ihan innossani tuota laittamassa; löysin tänään kirpparilta tuonne ison maton, sellasen hienon koristevaasin ja kukan siihen, kukkapurkin.... :p Lisäksi olen ostellu tuonne sellasen luontoaiheisen taulun joka on tehty lautaan (siis se taulun pohja on laudanpätkä, on oikeasti hieno). :D
Voisin tunti tolkulla tuolla laitella ja touhuta; vielä kukat tuonne ja joku löhötuoli niin kelpaa olla.... :D
Mulla on parveke sisustettu kuten muukin koti WC;tä myöten. Tein jo huihi kevätsiivouksen ja hävitin havut ja kanervat. Pian täytyy siivota uudelleen siitepölyjen vuoksi.
 
En minä vielä kuvaa kun ei ole valmis.... :p :p Pitäis löytää tuonne oikestaan joku parempi pöytä.... tai oikeastaan koko kalusto olis parempi. :D Lisäksi mun pitää raahata jonnekin tuolta parvekkeen nurkasta kaappi joka on täynnä miehen työkaluja ja muuta sälää; saa muuttaa kesäksi vaikka varastoon. :saint:

Vielä löytyy siis hommaa mutta kun valmista tulee niin kuvan laitan.... :wave: :D
 

Yhteistyössä