Ai että ;P!

Nii pukeudutte aina juhlavasti. Et osaa pukeutua rennon tyylikkäästi, sporttisesti. Noo sua en muutenkaan nää kuntoilemassa ni samapa tuo :D Muuta sinne Venäjälle takas.
Hmm... itseasiassa nyt pakko pukeutua rennosti kun olen raskaana. Miksi muuten pitäisi olla aina joku rento tyyli päällä jos en tykkää? Olen syntynyt naisena ja haluan näyttää naiselta :p. Saanko kysyn etä missä minua pitäisi nähdä kuntoilemassa? Sitten tervetuloa tänne jos niin haluat nähdä, mulla 3krt vkossa jooga ja terassilla tällä hetkellä laitteet, harrastan liikunta vaikka koht viimeisellä olen :). Mutta kun liikunta antaa minulle voimia sekä synnytyksen jälkeen ei ole kovin vaikea olla taas tiimissä kunnossa. Miten mä voin muuttaa takas Venäjälle jos ei mulla edes passiakaan ole? Tiedätkö joku kuka odottaa minut siellä? Kun voin jopa harkitsea ;D
 
Hyhhyh
Joogaa :D :D Omg. No susta ja sun kropasta ei tuu sporttista tekemälläkään. Tipsuttele mun puolesta vaikka joka päivä mauttomilla vaatteillas, ne ei tänne sovi :D Siks muuttasit just sinne Venäjälle tai Viroo.
 
Joogaa :D :D Omg. No susta ja sun kropasta ei tuu sporttista tekemälläkään. Tipsuttele mun puolesta vaikka joka päivä mauttomilla vaatteillas, ne ei tänne sovi :D Siks muuttasit just sinne Venäjälle tai Viroo.
Ahaa :). En tiennytkään että mun kroppa on noinkin kauhea. Valitettavasti Viroon tai Venäjään en voi muuta asumaan, kun etsimme juuri toisesta maasta kakkos asunnon meille. Toivottavasti asut edes vähän kaukana minusta ettei mun korot tai kroppaa sua noin häiritse. Toisalta käyn paljon kokouksissa ja töissä ympäri Suomea ;D että pahoittelen jos vahingossa joskun pilaan sun päiväsi.
 

Yhteistyössä