Ai kamala miten itkinkään.. ;(

Ei meinannut tulla itkulle loppua kun Saulin sisko soitti BB:ssä Saulille.. Ihan kamalan ihanaa.... Ei tainnut Sauli tajuta edes onnitella. :'(

Pikkasen ilmeisesti tunteet pinnassa raskauden takia itselläni.

Niin ja en edes ole moneen viikkoon seurannut koko BB:tä, ettei ei silleen oo tärkee ohjelma..

No itkin mie viime viikolla Sinkkuäidille sulhanen ohjelmankin takia.. Hyvin vuolaasti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saunahullu:
Minäkin itkin kun mikäkin. :'( Se oli jotenkin niin herkkää ja kaunista.Ja mulla iski heti vauvakuume(hetkellisesti nousi 40 asteeseen)kun näin sen vauvan siinä. :D
Mulla onneks on vauva jo "masussa", niin ei voi iskeä vauvakuumetta..Muuten kyllä ois iskeny varmasti.
 
Mie aloin kattomaan BB:tä just kun se puhelukohta tuli ja kyl mullekin tuli tippa silmäkulmaan.
Minen oo ees raskaana et voisin hormonien piikkiin laittaa. Jos mie oon nyt tällänen nii minkähänlainen mie sitte oon ku mie joskus raskaaks tuun. :D
 
-vieras-
Ei kyllä liity asiaan , paitsi että bb:stä;) Mutta kuitenkin, se Farbod on kuin suomen Borat... Siis väkisin tulee mieleen. Hupaisa ukkeli ( omalla ärsyttävällä tavallaan ) :D
 
*vieras*
Mun mies ei ole oikein perillä koko BB:stä ja hetken ohjelmaa katsottuaan huikkasi sitten mulle, että Saulinko tyttöystävä on saanut vauvan!! Hetken olin ihan että MITÄ!? Kunnes sitten itse tajusin, että kyseessä on sisko :D
 

Yhteistyössä