Aika ihania lapsia mulla.

Alkavat katsoa yhdessä leffaa. 16 ja 11 vuotias. Isompi haki popkornia.
Mukavaa kun ne tekee yhdessä kaikenlaista vaikka on ikäeroa. Välillä isompi opettaa pienempää soittamaan kitaraa.

Ja mulle sanottiin, että ei kannata noin isolla ikäerolla hankkia kun sitten ne ei tule toimeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Hienoa!

Meillä on lapset samalla ikäerolla kuin ap:lla. Olen paljon kuullut tuota sama, että eivät tuu juttuun keskenään, isompi on mustasukkainen vauvalle ja ei voi jättää näitä kahta valvomatta, lapset eivät edes opi tuntemaan toisiaan jne.

Pienempi on vasta vauva, mutta tähän mennessä kaikki 'uhkailut' on osoittautuneet vääräksi ja ovat todella tärkeitä toisilleen. Ja voin todellakin jättää kaverit huoletta keskenään. Minkäänlaista mustasukkaisuutta ei ole ilmennyt.

Toivon että tämä jatkuisi ja olisivat myöhemmin kuten ap:n lapset.

Tähän mennessä: ihan loistava ikäero kaiken kannalta!
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Hienoa!

Meillä on lapset samalla ikäerolla kuin ap:lla. Olen paljon kuullut tuota sama, että eivät tuu juttuun keskenään, isompi on mustasukkainen vauvalle ja ei voi jättää näitä kahta valvomatta, lapset eivät edes opi tuntemaan toisiaan jne.

Pienempi on vasta vauva, mutta tähän mennessä kaikki 'uhkailut' on osoittautuneet vääräksi ja ovat todella tärkeitä toisilleen. Ja voin todellakin jättää kaverit huoletta keskenään. Minkäänlaista mustasukkaisuutta ei ole ilmennyt.

Toivon että tämä jatkuisi ja olisivat myöhemmin kuten ap:n lapset.

Tähän mennessä: ihan loistava ikäero kaiken kannalta!
No älä nyt hyvä ihminen jätä vauvaa ja n. 5 vuotiasta keskenään :eek:
 
vierailija
Mun siskolla on myös lapset tuommosella ikäerolla, poika on jo aikuinen ja tyttö teini, ja hyvin on mennyt. Minun tytöt on kahden vuoden ikäerolla ja aina ovat toistensa tukassa kiinni, samaten toisen siskoni tytöt, joilla on myös pieni ikäero.
 
Kyllähän nääkin tappelee välillä. Tosi hienosti kumminkin mun mielestä 16 vuotiaalta teinipojalta, se, miten paljon pitää pienemmästä huolta ja miten laittaa omaa aikaansa yhteiseen olemiseen. Ainoa haittapuoli on, että tytöstä kasvaa prinsessa tätä menoa.
 
vierailijatartar
Musta ikäeroilla ei ole mitään tekemistä siinä tuleeko toimeen vai ei. Jotkut ovat alusta asti vaan niin erilaisia ettei sitä yhteistä säveltä löydy vaikka olisi toiseen niitattu kiinni alunperin.
 
  • Tykkää
Reactions: av mam ma
vierailija
Alkavat katsoa yhdessä leffaa. 16 ja 11 vuotias. Isompi haki popkornia.
Mukavaa kun ne tekee yhdessä kaikenlaista vaikka on ikäeroa. Välillä isompi opettaa pienempää soittamaan kitaraa.

Ja mulle sanottiin, että ei kannata noin isolla ikäerolla hankkia kun sitten ne ei tule toimeen.
Kiva kuulla. Mun lapsilla 7v ikäeroa. Pienempi vasta 1,5v. Isompi tyttö ja pienempi poika. Nyt jo kikattelevat päivittäin yhdessä.
 

Yhteistyössä