Aika ihme että meni taas Totuuden hetkessä väärin

  • Viestiketjun aloittaja Ham
  • Ensimmäinen viesti
tiukkius
niinpä... mietin sitäkin, etä mistä ne oikein kaivelee noita juttuja? ei tommosia kysymyksiä vaan keksitä. ei musta olis kyllä kiva, että mun läheiset ois puhunu kaikki mun synkimmät salaisuudet ja muut ikävät asiat tuottajille...
 
ei kai noihin vastauksiin vaikuta mikään muu kuin se, miten on edellisellä kerralla vastannut....ihmettelen kyllä sitä, miksi ihmiset ehkä jopa tietoisesti haluaa valehdella tuossa ohjelmassa, koska jokainenhan tietää sen oikean vastauksen, jos henkilö vastaa väärin....toisaaltaan, jos heille ei ole kerrottu niitä tuloksia joita saivat silloin, kun hakivat ohjelmaan, niin voivat vastata samalla tavalla kuin edelliselläkin kerralla ja sen on vaan kone tulkinnut valheeksi...
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
no tohon riittää että joku kumminkaima muistelee kilpailijan joskus sanoneen, että on mun äitini syytä jotta en voi elää parisuhteessa....
mites ne kumminkaiman muistelut tohon liittyy?
Mikäli oikein muistan niin noiden henkilöiden antamat vastaukset tarkastetaan esim lähipiiriltä. Eli kilpailijat antavat listan henkilöistä joilta voidaan tietoja tarkastaa. Kaikkia vastauksia ei toki voida tarkastaa, mutta osa voidaan.
 

Yhteistyössä