Aikamoinen myyntiteksti tässä huutisilmoituksessa

  • Viestiketjun aloittaja osui silmään
  • Ensimmäinen viesti
osui silmään
http://salattu.huuto.net/kohteet/sateenvarjorattaat-turku-ei-hintavarausta/126060042

Mulla ainakaan ei olisi vaikeuksia luopua noista, eikä noi ole varmastikaan mun lapseni onne tae. :D
 
heh
Mä pidän mieluummin meidän ponyt, ihan varmasti poikakin on niissä onnellisempi. :D

Mutta joo, onkohan noilla jotain superhypertunnearvoa tai sitten myyjä on lukenut jotain markkinointijuttua ('Näin saat tavarasi myytyä' -tyyliin) vaan puolella silmällä, eikä osunut tulkinta ihan nappiin tällä kertaa...
 
lapsirakas
Ettekö te välitä enää mistään!?!

Aion surusilmin laittaa myyntiin yhden kestovaipan, joka on ollut lapseni henkiselle kehitykselle korvaamaton. Nipottajan mielestä vaippa saattaa olla kulahtanut (hiukan pinttymää), mutta kylmiäkin ihmisiä on emmekä me sille mitään voi. En välttämättä halua, että vaipparakas myydyksi tulee, joten ajattelin jättää mainitsematta, että lapseni alkoi aina laulaa vaipan neppareilla leikkiessään - niin onnellinen vaipan turvaisassa pesässä oli.Oisko lähtöhinta 26 euroa sopiva vai meniskö rakkauden tyyssija liian halvalla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mun mielestä tunnearvosta ei voi maksaaaa :LOL: :saint: :headwall: :headwall:
Voisihan sitä kokeilla myydä huutiksessa tunnearvoa. Myyntitekstiin vain ilmoitus että huudettavana tunnervoa kaikista niistä tuotteista joita minulla on. Huuto sisältää vain tunnearvon, ei tuotetta. :whistle: :B
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsirakas:
Ettekö te välitä enää mistään!?!

Aion surusilmin laittaa myyntiin yhden kestovaipan, joka on ollut lapseni henkiselle kehitykselle korvaamaton. Nipottajan mielestä vaippa saattaa olla kulahtanut (hiukan pinttymää), mutta kylmiäkin ihmisiä on emmekä me sille mitään voi. En välttämättä halua, että vaipparakas myydyksi tulee, joten ajattelin jättää mainitsematta, että lapseni alkoi aina laulaa vaipan neppareilla leikkiessään - niin onnellinen vaipan turvaisassa pesässä oli.Oisko lähtöhinta 26 euroa sopiva vai meniskö rakkauden tyyssija liian halvalla?
Ja siinä seuraava myyntipuhe :LOL:
 
sdfg
Alkuperäinen kirjoittaja lapsirakas:
Ettekö te välitä enää mistään!?!

Aion surusilmin laittaa myyntiin yhden kestovaipan, joka on ollut lapseni henkiselle kehitykselle korvaamaton. Nipottajan mielestä vaippa saattaa olla kulahtanut (hiukan pinttymää), mutta kylmiäkin ihmisiä on emmekä me sille mitään voi. En välttämättä halua, että vaipparakas myydyksi tulee, joten ajattelin jättää mainitsematta, että lapseni alkoi aina laulaa vaipan neppareilla leikkiessään - niin onnellinen vaipan turvaisassa pesässä oli.Oisko lähtöhinta 26 euroa sopiva vai meniskö rakkauden tyyssija liian halvalla?
Pistä hintaan vielä ykkönen eteen! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mun mielestä tunnearvosta ei voi maksaaaa :LOL: :saint: :headwall: :headwall:
Voisihan sitä kokeilla myydä huutiksessa tunnearvoa. Myyntitekstiin vain ilmoitus että huudettavana tunnervoa kaikista niistä tuotteista joita minulla on. Huuto sisältää vain tunnearvon, ei tuotetta. :whistle: :B
Pitäiskö kokeilla? Ihan pokkana, katotaan miten immeiset reagoi?! :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mun mielestä tuossa ei nyt ole mitään nauramisen aihetta.Onhan myyntiteksti ns yliampuvaa, mutta rahapulassa varmaan yrittää kaikkensa.
Mun mielestä itse rattaat on kuvan perusteella ainakin ihan hyvässä kunnossa ja 15 ? ihan ok hinta, toi teksti vain alkoi hymyilyttämään.
 

Yhteistyössä